Help ! Kandelaar gezocht

17-11-2014 14:17 8 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo Allemaal,

Een goede vriendin van mij is helemaal weg van deze kandelaar.

http://www.querpass-shop.de/fink-the-ar ... chter.html

Ik zou haar die graag kopen voor haar verjaardag. Enkel hij is te prijzig. Hij kost ¤ 249,-

Daarom ben ik hard op zoek naar een betaalbare en vergelijkbare versie. Wie o wie heeft zin om mee te zoeken of heeft toevallig al een vergelijkbare kandelaar langs zien komen in de winkels?

Alvast bedankt voor de moeite!
When life hands you lemons, make lemonade
Weet je zeker dat je je vriendin ook blij zal maken met een goedkope imitatie die er misschien wel wat op lijkt, maar het nét niet helemaal is?
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
Zoals Pejeka zegt.. Ik zou persoonlijk, wanneer ik iets soortgelijks graag wil, niet 'blij' zijn met een goedkopere dupe. Ik zou liever dan geld bij elkaar sparen voor de echte.
Het is een design stuk van arco dus niet in namaak te krijgen denk ik....
Bij design zit er meestal een recht op zodat het model niet nagemaakt kan worden en daarom is het meestal ook zo duur.

Als je het exacte model kon kopen elders voor 49 euro verkoopt Arco zijn design model amper nog denk ik.
Ik zou ook niet gaan voor iets wat er op lijkt.

Is het geen mogelijkheid om samen te werken en een groep bij elkaar te verzamelen die allemaal een deel inlegt? Zo doe ik dat wel eens als ik een goed kado voor iemand gevonden heb, maar het te duur is om alleen te geven.
Ik heb ook een dure smaak blijkbaar. Maar ook mij maak je -hoe goed bedoelt ook- niet blij met een goedkopere look a like. Ik spaar dan liever door of koop het helemaal nooit, dan dat ik een slap aftreksel krijg van het origineel.
Dit soort dingetjes vind je vaak op sites zoals heineshop , otto enz. En het ligt er maar net aan of je vriendin er blij van wordt als ze een soort gelijke item krijgt. Mij zou het niet kunnen schelen en ik zou zelf ook opzoek gaan naar iets dat erop lijkt en goedkoper is.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven