Dit is Minder van Tinder

05-01-2014 20:22 3227 berichten
(of andere datingsites) Hebben jullie dat ook? Dat je na een halfuurtje swipen zo afgeleid word door de dusdanig slechte profielfoto's dat je niet eens meer denkt aan de persoon erachter?

Bij mij gaat het ongeveer zo:

- met hele grote pot bier

- in fout carnavalskostuum

- met wazige -ik ben gevoelig uitdrukking- en huisdier

- kijkt uit over landschap, je ziet alleen z'n rug

- heef duidelijk zijn vriendin eruit geknipt, zie nog een oorbel

- nog zo'n amateur DJ

- 10.000e selfie in de (rommelige) badkamer

- heeft pas photoshop/snapseed ontdekt

- is dat zijn baby?

- zoveelste foto van man met opgesloten tijger, het liefst zogenaamd in staart bijten

- de strand foto, liefst springend of een vage perspectief trucage.., kijk nu lijkt het net of ik de zon vastheb!

naar links!

Dan zit ik mentaal te turven, een paar foto's verder kan ik dan weer een categorie toevoegen: de spiegelende zonnebrillen dudes...

Niet dat er iets mis is met bovenstaande dingen, maar ik zie ze zo vaak herhaald dat ik me afvraag of er ergens een cursus profielplaatjes is geweest die ik heb gemist

hoe prik je daar doorheen? Moet je dat willen? Ben ik de enige?
Ja, tot nu toe woont meer dan de helft van mannen die ik op tinder heb gesproken weer bij zijn ouders

En relatie breuk is inderdaad de reden die gegeven word.

Merk zelf nu ook dat je inderdaad niet even snel een ander huis hebt, maar als je al een aantal jaar op jezelf hebt gewoond, en nu door een breuk je huis kwijt bent, en je date heeft ongeveer hetzelfde, dat het de situatie toch wat gecompliceerder maakt.

Ik zie mezelf nog niet op zondag morgen, met zijn ouders aan het ontbijt zitten bijvoorbeeld. Of samen met zijn ouders zaterdagavond op de bank.
Alle reacties Link kopieren
Lucky Birdy; hoe oud zijn de dates van jou?
Tussen de 30 en 35 ongeveer
Ja je koopt niet effe snel wat anders, de wachtlijsten voor sociale huurwoning zijn lang, en particulier huren is zowat niet op te brengen als je ondertussen ook nog voor het huis moet betalen waar je ex met de kinderen in woont. Of je moet je huis te koop zetten en het duurt maanden tot jaren voor het verkocht is. Niet iedereen is zo slim geweest om zich bij de woningbouw in te schrijven tijdens zijn/haar relatie.
quote:Lucky_Birdie schreef op 19 november 2014 @ 15:04:

@ Grumpy, ja, ik ken het hoor, woon ook weer bij m'n ouders na een relatie breuk. Maar date technisch gezien zie ik het nog niet helemaal voor me.

Stel je voor dat het serieus word, blijf je dan bij hem, in zijn ouderlijk huis slapen?

Best oppervlakkig eigenlijk

Maar gasten na de 30 die weer terug naar mams/paps gaan, dat is me geheel nieuw.

Ik heb gewoon een knus studio appartementje, ik ga echt nooit meer terug bij de ouders. Dan maar iets heel kleins in een gare buitenwijk.

Ontopic:

Hoor veel dat Tinder een platte, iedereen doet maar wat app is. Maar toch ben ik er wel veel meer over te spreken dan de standaard datingsites (incl. paiq). Eigenlijk is het heel simpel, met die hot/not filter erop worden vrouwen niet dood gespammed. En hoef ik geen copy paste 90 berichten per dag te versturen. (want na mail 78 heb je echt geen zin meer om een hip persoonlijk berichtje te sturen waar je 15 minuten over na hebt gedacht)

En na even kort chatten weet je ook al snel of het iets of niets is.
Wie niet luisteren wil, moet maar lezen.
@ systeemkast die vriend waar ik het over heb is 13 jaar getrouwd geweest en heeft dus een huis samen met zijn inmiddels ex. Die komt echt niet ff 123 aan een studio appartementje en voor alles mbt de kinderen en scheiding helemaal geregeld is ben je gerust een jaar verder. In de tussentijd zul je jezelf toch echt ergens moeten laten maar je bent in die tijd nog wel verplicht om je hypotheek en dingen voor de kinderen te betalen. En zo zijn er in mijn omgeving meerderen die een lange relatie zien stranden en dan als 30+ weer opnieuw mogen beginnen.
quote:Lucky_Birdie schreef op 19 november 2014 @ 15:51:

Tussen de 30 en 35 ongeveerEcht niet leuk om op die leeftijd weer bij paps en mams te zitten inderdaad.
Tinder jongen nr 3 was leuk! Vorige tinder dates waren gezellig maar wel wat oppervlakkig, met deze date ook serieuze gesprekken gehad. Aan het eind vroeg hij : 'heb zin om je te zoenen, is dat oke?', en normaal vind ik het altijd zo stom als jongens dat vragen (doe het gewoon en dan merk je het vanzelf wel), maar bij hem vond ik het wel schattig en hij zoende goed hihi. Ook wel over volgende afspraken gehad, maar na een appje van hem dat het leuk was niks meer gehoord. Als dat zo blijft stuur ik hem morgen wel wat (maar toch leuker als hij het doet ;)). Zal je natuurlijk altijd zien, de tinder jongens waarvan ik dacht 'was gezellig maar niet zooo leuk' blijven maar appen, en van de jongen waarvan ik denk 'jij was leuk!', hoor ik niks haha.

Verder binnenkort afspreken met tinder jongens nr 1 en nr 2, wel gezellig maar verwacht er niks van. En aan het appen met tinder jongen nr 4, miss volgende week afspreken.

Vanavond date met leuke lieve (niet tinder) jongen, maar ben eigenlijk ziek en nu weet ik niet zo goed wat ik moet doen. Ene kant weet ik niet of we al zover zijn dat ik gewoon ziekig kan zijn bij hem (ben ook niet op mn aller sexiest nu), andere kant is hij wel heel lief en altijd leuk met hem. Hmmmmmmm
Vrouwen die initiatief nemen! Zo sexy! Date vroeg na enkele minuten 'zullen we zoenen?' Wat een stoer wijf. Was wel overdonderd even haha. Maar is onwijs sexy avond geworden tot volgende middag.

Dat twijfelachtige gedoe en gameplaying is niks voor mij.

Oja, en m'n aller-, allerleukste date (slechts twee zoenen op haar mond bij afscheid) vroeg of ik jaloers zou zijn als ze nog met anderen zou daten, ik zei nee... En daarmee had ik het blijkbaar onherstelbaar verpest. Ben in naief of is zij gewoon kinderachtig?
Ohboy, allebei. Er is geen goed antwoord op die vraag! Maar als dat de afknapper was, ach dan had t toch weinig kans!
Lucky_birdy, zit jij in regio NH toevallig?
@ ohboy,

Vrouwen die dat soort vragen stelen of vind je me dik zijn chronisch projecterende zelfophangsters.

Zoeken gewoon een stok, geen idee waarom.
Jeetje. Na je 30ste ben je toch een volledig autonoom mens? Losstaand van je ouders? Ik kan me echt links- en rechtsom niet voorstellen dat ik weer bij mijn ouders ga wonen.

Mocht mijn relatie stukgaan dan ga ik of op zoek de hulp van vrienden (banksurfen kan ook), een stacaravan, een andere stad/dorp ergens op een kamertje, of ik blijf gewoon wonen waar ik woon. Dat blijven wonen waar ik woon met ex kan misschien erg pijnlijk zijn maar ik ga niet onder een brug liggen of terug naar mijn ouders.

Mijn ouders is dus geen optie meer. Ook omdat ze er denk ik zelf om zitten te springen.

Ik vind het terugkeren naar je ouders toch wel bizar. Je hebt op een dag toch wel een eigen solide netwerk opgebouwd of je bent in ieder geval creatief genoeg om noodplannen te bedenken?

Ik zou er op afknappen.
Ik ken het ook niet. Niemand van mijn gescheiden omgeving... Mss ff twee weken ter overbrugging, maar anders?
Wat is dat toch met de manieren van sommige jongens/mannen?

Eerste bericht: "cute, wanna meet?"

Vervolgens: "niks serieus, gwn kroelen"

Waarna ik vriendelijk bedankt heb, wat zorgde voor deze reactie: "fok off bitch"

Bijzonder, kan me niet voorstellen dat deze tactiek ooit gewerkt heeft. Hoe knap je ook bent.
Silence is golden. Duct tape is silver.
Domme vrouwen vallen wel op knappe domme mannen, slimme vrouwen vallen soms op domme rijke mannen. Ik zit ook wel eens die spagaat, zeer goed uitziende leeghoofden. Helaas is die sex appeal er meestal al na twee zinnen af. Beetje het Dave Roelvink syndroom zeg maar. Je kunt niet ontkennen dat hij er goed uitziet, maar zo'n simpel mannetje daar kan een interessante slimme vrouw niet op vallen. Tenzij hij rijk gaat worden :-) Maar goed ik like ze wel, maar date ze meestal niet. Wel een paar keer gedaan bij wijze van experiment. "Gaan we volgende keer dan iets leuks voor me kope?" Dat onverschillige etc. en die enorme kooplust terwijl ze geen cent te makken hebben. Mega afknapper. De sex was niet slecht.
quote:missmisery schreef op 22 november 2014 @ 14:36:

Wahahaha, die ken ik nog niet.

Kroelen, die houden we er in.

Je komt rare mannen tegen miss.

Ik sta op het punt om het daten met een leuke dame af te kappen, terwijl de seks heerlijk is.

Alleen denk ik dat zij verliefd aan het worden is, en ik zie dat niet gebeuren aan mijn kant helaas.

Ik wil haar niet gebruiken of pijn doen, dus the talk next :(
quote:missmisery schreef op 22 november 2014 @ 14:36:

Wat is dat toch met de manieren van sommige jongens/mannen?

Eerste bericht: "cute, wanna meet?"

Waarna ik vriendelijk bedankt heb, wat zorgde voor deze reactie: "fok off bitch"

Bijzonder, kan me niet voorstellen dat deze tactiek ooit gewerkt heeft. Hoe knap je ook bent.Als iemand het word "kroelen" gebruikt is dat voor mij an sich al een afknapper
Kroelen? Hmm die is nieuw voor mij. Klinkt alsof hij een kind wilt kroelen onder de kin koetsie koetsie... No thanks :/...

Ik heb mister "ik laat alleen iets weten om af te spreken en voor de rest boeit het me niet zo" eraf gegooid. Zaterdag kreeg ik het bericht: "wanneer zie ik je?" Niet van goh, be je opgeknapt of dergelijke. Dus baai baai zwaai zwaai!

Gisteren een andere kerel toegevoegd. Zijn openingsvraag was een nieuwe voor mij. "Je kent Sex and the city. Welk personage vind je het leukst en lijk je het meest op?" Kennelijk beviel mijn antwoord hem niet zo want hij verwijderde me direct na mijn antwoord lol.
Carpe Diem!
Ja stel je voor dat je moet investeren in iets, dan beter een vrouw die meteen op haar rug gaat liggen zonder al teveel gespreksstof.

Ik zou na 2 jaar single status best een leuke relatie willen maar het aanbod is bedroevend. Ze willen bijna alleen maar seks(talk) en als je toevallig een leven hebt en een dag niets laat horen ben je al "te lastig". Ben helemaal niet veeleisend maar merk dat andersom de lat op een hele rare hoogte ligt.
@SilverShadow,

Kunnen jullie niet aan foto's & profieltekst op tinder meteen zien dat het om dat 'type' gaat?

En na 2 chatregels weet je toch zeker dat het weer zo'n gast is?

Dan duw je die toch gewoon direct eraf en ga je verder met swipen.

Krijg het idee dat ik als wel serieus zoekende, niets heb te vinden op tinder :p
Nee, dat kun je aan de buitenkant niet zien, dat zie je ook niet van vreemdgangers en seriemoordenaars.

Ik Tinder ook niet meer, ik date helemaal niet meer, beetje mijn buik van vol
Haha, okay, misschien een paar Paul Ekman boeken aanschaffen SilverShadow.

Begrijpelijk dat je even een pauze neemt. Na tig afwijzingen nam ik meestal ook even een pauze van een aantal weken.

Maar ik ben weer vol aan de slag. Moet ergens die geek of gamer-girl van gelijke leeftijd/lengte zijn te vinden.

Enige botte wat meiden online laten merken is me hard op geblokkeerd zetten bij het zien van m'n foto of lezen van m'n lengte. Valt dus mee aan onze kant :p
Hoe lang ben je dan systeemkast?

Ik had me ook aangemeld via Paiq. Maar daar vind ik dus echt niets aan :/.
Carpe Diem!
1.65 en krimpende.

Zo jammer dat ik m'n hoge hakken alleen draag in het weekend.

+ pm pour vous miss.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven