Dit is Minder van Tinder

05-01-2014 20:22 3227 berichten
(of andere datingsites) Hebben jullie dat ook? Dat je na een halfuurtje swipen zo afgeleid word door de dusdanig slechte profielfoto's dat je niet eens meer denkt aan de persoon erachter?

Bij mij gaat het ongeveer zo:

- met hele grote pot bier

- in fout carnavalskostuum

- met wazige -ik ben gevoelig uitdrukking- en huisdier

- kijkt uit over landschap, je ziet alleen z'n rug

- heef duidelijk zijn vriendin eruit geknipt, zie nog een oorbel

- nog zo'n amateur DJ

- 10.000e selfie in de (rommelige) badkamer

- heeft pas photoshop/snapseed ontdekt

- is dat zijn baby?

- zoveelste foto van man met opgesloten tijger, het liefst zogenaamd in staart bijten

- de strand foto, liefst springend of een vage perspectief trucage.., kijk nu lijkt het net of ik de zon vastheb!

naar links!

Dan zit ik mentaal te turven, een paar foto's verder kan ik dan weer een categorie toevoegen: de spiegelende zonnebrillen dudes...

Niet dat er iets mis is met bovenstaande dingen, maar ik zie ze zo vaak herhaald dat ik me afvraag of er ergens een cursus profielplaatjes is geweest die ik heb gemist

hoe prik je daar doorheen? Moet je dat willen? Ben ik de enige?
Nou ik heb niks tegen seks op de eerste date. Als die chemie er is waarom niet. Maar het van te voren openlijk ernaar hengelen op de app vind ik gewoon niet sexy. Het wekt te hoge verwachtingen en het is dan zo klaar als een klontje dat het een date is tegen de jeuk. En als het dan in werkelijkheid uit elkaar spat is dat nogal genant. Ik zette liever laag in en blijkt het leuk te zijn kan het alsnog alle kanten op toch?
Alle reacties Link kopieren
Als je daar open voor staat zeker. Ik persoonlijk ben er het type niet voor. En ben het \ met je eens dat er wel chemie moet zijn.
Carpe Diem!
Vind het over het algemeen ook wel leuker om te wachten met seks (al lukt dat meestal niet haha), en hoef ook niet elke week een seks date, maar gewoon een keer lijkt me best spannend! Wilde trouwens bij die vorige seks date jongen van te voren nog aangeven dat ik niet sowieso seks ging hebben, dat we gewoon zouden zien. Maar toen was hij al spoorloos verdwenen en hoefde het niet meer ;)

Vanavond tinder date nr 3! Hij was vrij makkelijk te googelen, dus nu weet ik al best veel over hem haha (niet vergeten vanavond verbaasd/onwetend te reageren op dingen die ik dus eigenlijk al weet). Via de app hebben we leuke gesprekken dus ben benieuwd hoe dat in het echt is. Morgen weer afgesproken met tinder date nr 1, maar weet nog niet of ik er zin in heb. En tinder date nr 2 doet veel moeite om weer af te spreken en die zie ik over paar dagen ook weer.

Hoe is het met de rest? Nog leuke/spannende/gênante tinder verhalen?
Zo, ik heb een oude Tindermatch van FB afgevist (heb al geen eeuwen Tinder meer) en ermee gedate. Vond hem destijds heel erg leuk maar was wat achterdochtig en dacht dat ie een ontzettende player zou zijn. Naar aanleiding van gister denk ik dat dat wel meevalt. Hij was nerveus zei hij en dat was te merken ook. Zijn boodschap is duidelijk: hij vindt me heel leuk en wil me beter leren kennen. En hij is op zoek naar iets serieus en heeft een grote kinderwens. En dat voor een Tindermatch...
Wow GrumpyCat, Ga je trouwen? Wat leuk! Gefeliciteert! (sorry dat ik zo plompverloren weer binnenval)
Hmmm...

Ik heb een Tindermatch waarvan ik niet echt weet wat ik ermee aan moet...

We wilden afspreken, maar ik werd ziek. Goed kan gebeuren. Nu de hele week al niets gehoord en nu in een keer: al beter? Voor de rest hoor ik dus helemaal niks meer van hem. Ben ik nu ouderwets om te denken dat als hij echt wilt daten dat hij dan toch ook wel elke dag even wilt kletsen? Of ben ik nu vreselijk ouderwets ingesteld?
Carpe Diem!
quote:Flutter-By schreef op 18 november 2014 @ 20:26:

Wow GrumpyCat, Ga je trouwen? Wat leuk! Gefeliciteert! (sorry dat ik zo plompverloren weer binnenval)

Yep ik ga trouwen met mijn eindbaas die heel toepasselijk bij de KFC dé vraag heeft gesteld 😁

@misspatrice beetje vaag idd dat je tussen door helemaal niks hebt gehoord. Ik zou dat ook beetje apart vinden.
Als ik even mag inbreken met betrekking tot de seksdates Ik heb het 2 keer gedaan. Van te voren duidelijk aangegeven dat we eerst wat gingen drinken, en als 1 van de 2 ervan af zag, om wat voor reden dan ook, we gewoon weer naar huis gingen.

Beide keren was het eigenlijk heel relaxt. Inderdaad wat gedronken, en het naar huis of mijn huis? was helemaal niet awkward. En ja, als je lang alleen bent wil je wel eens wat!

Mijn Tinder staat overigens verder helemaal stil. Amper matches, en al helemaal niemand die wat terugzegt. Nog tips? :-)
quote:misspatrice schreef op 18 november 2014 @ 20:51:

Hmmm...

Ik heb een Tindermatch waarvan ik niet echt weet wat ik ermee aan moet...

We wilden afspreken, maar ik werd ziek. Goed kan gebeuren. Nu de hele week al niets gehoord en nu in een keer: al beter? Voor de rest hoor ik dus helemaal niks meer van hem. Ben ik nu ouderwets om te denken dat als hij echt wilt daten dat hij dan toch ook wel elke dag even wilt kletsen? Of ben ik nu vreselijk ouderwets ingesteld?Welcome to Tinder. Tig Tinder-matches verder maak je je daar niet eens meer druk om, echt. Gebeurt aan de lopende band. Net als dat een match opeens "weg" is en die vind je dan nooit meer terug.
You have to kiss a lot of frogs before you find your prince.... Kun je vertalen in tinderiaans naar, je moet met heel wat imbecielen chatten, zoenen en drinken voordat je een echte match hebt.

En nu was de gemiddelde nederlandse man al niet zo hoffelijk, nu met tinder is het helemaal erg. En de leuke kerels worden gek van de aandacht en doen dan ook niet meer leuk mee.

Tinder is leuk. Tinder is een goede manier om contact te maken, maar als je erop gaat met als enige doel je prince charming te vinden dan zul je een frustrerende weg tegemoet gaan. Ga je voor de lol en zie je het wel komen dan kun je heel veel leuke dingen meemaken.
quote:meesje2010 schreef op 05 januari 2014 @ 20:34:

Of de foto met vrienden! Dan weet je altijd zeker dat hij de lelijkste is!

Whats up with that?

Dit is dus unisex. Kom ook genoeg vrouwenclubjes tegen, denk ik ook. Jij bent waarschijnlijk die ene 10 tussen de 6'jes.

Dus antwoord op de vraag wat is op met dat?

Vraag het jezelf, zussen of vriendinnen.
Wie niet luisteren wil, moet maar lezen.
Denk dat die vrouwenclubjes zijn van 'kijk ik heb vriendinnen dus ik ben sociaal en heb een eigen leven en ga dus niet direct als een blok aan jouw been hangen'

En bij mannen 'kijk ik heb vrienden en een biertje dus waag het niet om als een blok aan mijn been te gaan hangen, ik heb ook nog een eigen leven met mijn maten jah!'
quote:Nathalie2008 schreef op 18 november 2014 @ 22:14:

[...]

Welcome to Tinder. Tig Tinder-matches verder maak je je daar niet eens meer druk om, echt. Gebeurt aan de lopende band. Net als dat een match opeens "weg" is en die vind je dan nooit meer terug.Maak me er niet druk om. Vind het gewoon raar. Heb dan ook niet echt de behoefte meer om wat te gaan drinken met hem omdat hij zo weinig van zich laat horen. Vind ik niet netjes als je echt wilt afspreken. Zoals ik al aangaf, ben waarschijnlijk hopeloos ouderwets :p.
Carpe Diem!
Haha, dank voor de uitleg grumps.

Misschien dat ik weinig matches had omdat ik geen groepsfoto's heb.

Als we uitgaan doen we dat meestal om het uitgaan, niet voor street credibility foto's voor facebook.

Ik Photoshop wel wat hippe lui om me heen als ik weer moet hengelen. Wat ik hoop dat ik de komende tijd niet meer hoef te doen.
Ik vond die groepsfoto's juist stom haha.

:edit: maar ik ben verre van representatief want ik swipete een mafklapper met een petje op in een kanariegeel met rood DHL pakkie omdat hij een lieve lach had. Dus luister vooral niet naar mij.
Trouwens whatsup met je avi plaatje? Ziet er beetje uit als een secondlife character uit 2009. Of zeg ik nu iets heel erg nerd onwaardigs? PS2 er lezen hier een hoop vrouwen. Wellicht een idee om je PM optie aan te zetten? Hengelen mag niet maar je weet nooit hoe een koe een haas vangt he.
quote:misspatrice schreef op 19 november 2014 @ 13:06:

[...]

Maak me er niet druk om. Vind het gewoon raar. Heb dan ook niet echt de behoefte meer om wat te gaan drinken met hem omdat hij zo weinig van zich laat horen. Vind ik niet netjes als je echt wilt afspreken. Zoals ik al aangaf, ben waarschijnlijk hopeloos ouderwets :p.

Ik bedoel dat als je Tinder een beetje kent, dit niet raar is. Het is super oppervlakkig allemaal. Als je een avondje leuk contact hebt, kun je zomaar ineens nooit meer wat horen en als jij dan wat laat horen word je gedelete. Om maar een variant te noemen.

Ik denk niet dat je ouderwets bent, je bent alleen nog niet zo'n doorgewinterde Tinderaar denk ik

Maar om dit soort redenen sta ik er in elk geval niet meer op. Werd er na een tijdje een beetje somber van. Niet omdat ik er niet de liefde van mijn leven ontmoet -die verwachting heb ik ook niet- maar om de manier waarop mensen er met elkaar 'omgaan". Al sta je er nóg zo luchtig in, dat is gewoon niet leuk.
Wat herkenbaar, die foto's!

Helaas lijken alle leuke mannen die ik tegen kom op tinder weer bij hun ouders te wonen.

En dat vind ik toch een beetje een afknapper

Voordeel is dat ze tinder waarschijnlijk dus niet als sex date app zien, neem in ieder geval maar aan dat je als 30 plusser niet een scharrel meeneemt naar je ouderlijk huis....

Verder heb ik binnen een week al 1 date gehad, leuke jongen en erg gezellig, maar hij werd zo onzeker daarna. Hij was heel erg van de kusjes en schatje, en 100 keer per dag zeggen hoe leuk hij me vind, en dan beledigend zijn als ik ook niet minstens even zo vaak zeg dat ik hem ook leuk vind.

Gast, we kennen elkaar nog geen week, we hebben elkaar 1x gezien, ik kan toch niet de hele dag berichtjes naar je sturen? Heb meerdere keren gezegd dat Ik hem leuk vind, beter wil leren kennen, maar dat ik niet zo hard van stapel loop.

En dan iedere keer weer vragen waarom ik niet wat liefs terug stuur.

Ben ik nou zo'n koele kikker, of loopt hij nogal hard van stapel?

Heb nu trouwens een brandweerman te pakken, God, wat erg, dacht dat ik niet zo stereotiep was, maar stiekem ziet een man in een brandweer pak er best smakelijk uit
Haha birdie zou ik ook de kriebels van krijgen hoor dat 100 whatsappjes per dag aan bevestiging nodighebben.

Maar even op dat bij ouders wonen, door scheiding of omstandigheden is het helemaal niet zo raar hoor tenzij iemand er al jaren zit uiteraard. Ik zie het nu bij vrienden van me: zij zit met de kinderen in hun huurhuis en hij noodgedwongen bij zijn moeder want geld om zelf wat te huren is er niet tot de scheiding is afgerond. Maar die is alweer lustig er op los aan het Tinderen haha wie weet komen jullie m nog tegen ook :P
quote:GrumpyCat1983 schreef op 19 november 2014 @ 13:48:

Trouwens whatsup met je avi plaatje? Ziet er beetje uit als een secondlife character uit 2009. Of zeg ik nu iets heel erg nerd onwaardigs? PS2 er lezen hier een hoop vrouwen. Wellicht een idee om je PM optie aan te zetten? Hengelen mag niet maar je weet nooit hoe een koe een haas vangt he.

:p, Oud 3d model die ik een paar jaar terug had gemaakt voor een spelletje.

Staat die pm functie niet standaard aan?

Zal er even naar kijken. Maar ben voor nu wel even voorzien (Wohoo!!!!!)

Ehm. jeweetwel, whatever. Playing it cool.

//zo PM's aangezet. Bereid me voor op een storm aan fanmail, want een half onzekere nerd op een vrouwenforum is woest aantrekkelijk.
Hahaha wat ben je lekker sarcastisch aan het doen whaha niet zo negatief lullen he want dan blijft de fanmailbox leeg uiteraard. En fijn om te horen dat het eigenlijk helemaal niet nodig is momenteel. Dat zijn de berichten! Keep it up zou ik zeggen
@ Grumpy, ja, ik ken het hoor, woon ook weer bij m'n ouders na een relatie breuk. Maar date technisch gezien zie ik het nog niet helemaal voor me.

Stel je voor dat het serieus word, blijf je dan bij hem, in zijn ouderlijk huis slapen?

Best oppervlakkig eigenlijk
Nou ja je woont toch niet allebei bij je ouders neem ik aan? Het is verre van ideaal maar door de crisis is het voor veel mensen lastig geworden om gelijk weer op eigen benen te staan. Bij hem speelt er nog iets wat ik hier wegens herkenbaarheid niet neer ga gooien maar het zou niet persee een dealbreaker hoeven zijn toch ? Al ligt dat geheel aan de situatie waarom iemand nog bij pa en ma zit uiteraard.
Jaaaa, iemand heeft mij ook lekker laten zitten! En het stomme is; ik was eigenlijk niet eens gek op hem, niet genoeg althans. Maar toch doet het zeer als blijkt dat de reden dat je niks meer van hem hoort is omdat hij ook contact heeft met een ander waar hij toch ook nieuwsgierig naar is. Ok ok, ik begrijp het helemaal, that's life. Zou het voornamelijk zijn omdat ik zo graag een ECHT leuke oprechte man tegen wil komen?

Tinder is heel oppervlakkig en het is allemaal als kleuters in een speelgoedwinkel. Ik weet het. Toch ben ik blij dat het er is. Ik vind het veel leuker en succesvoller (voor mij dan) dan internetdaten. Wat een verschrikking is dat. Via de smartphone is het gewoon veel directer communiceren.

Ik voelde me vandaag wel wat stom, om de app weer te downloaden. Maar hell, ik heb het gewoon gedaan (en ja, dan komt hij me ook weer tegen en dan ben ik maar even dat sufferdje dat zo op zoek is...). Over een tijdje zijn de rollen misschien omgedraaid.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven