PB van de NRC

15-11-2014 16:32 772 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoewel niemand ooit naar mij roept " je hebt een PB " heb ik vandaag maar eens gezocht hoe de mailbox hier werkt.

Bleek ik een mail te hebben van twee dames van nrc.next die een artikel willen schrijven over dit forum en de forummers.

Ik dacht een leuke veer in mijn reet te krijgen met " Volgens mij ben jij nogal populair op Viva. " , maar iemand anders bleek precies hetzelfde compliment te hebben gekregen. ( zie hier; al twee leden van Het groepje )

Nu is mijn vraag; wie is er volgens deze dames ook populair en heeft zo'n mail gehad en.....doen jullie mee ?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
O schei uit, ik kom niet meer bij!
Hilarisch, die stukjes.
Geweldig!
Je beseft pas hoe fijn het is om te ademen als je neus verstopt zit.

Oh, wat heerlijk dit. Ik verheug me nu al op het NRC-artikel!
Goede bijdragen. Hulde.
En dan komt Meds binnen. We hadden haar eerst niet opgemerkt, dat kleine grijzemuizerige vrouwtje met een yorkshire terrier. Ze draagt een regenkapje met gele bloemen die vloeken bij haar roze sjaaltje.

"Ja sorry," zegt ze meteen als ze ons ziet kijken, "volgens de astro-tv moet ik geel dragen vandaag. Anders kunnen er ongelukken gebeuren."

Ze bestelt kamillethee en voegt daar enkele druppels uit een klein bruin flesje aan toe. "Homeopathische druppels tegen overgangsklachten" zegt ze besmuikt.
Briljant dit!
Life is short. Eat dessert first.
quote:Starshine schreef op 21 november 2014 @ 12:51:

En dan komt Meds binnen. We hadden haar eerst niet opgemerkt, dat kleine grijzemuizerige vrouwtje met een yorkshire terrier. Ze draagt een regenkapje met gele bloemen die vloeken bij haar roze sjaaltje.

"Ja sorry," zegt ze meteen als ze ons ziet kijken, "volgens de astro-tv moet ik geel dragen vandaag. Anders kunnen er ongelukken gebeuren."

Ze bestelt kamillethee en voegt daar enkele druppels uit een klein bruin flesje aan toe. "Homeopathische druppels tegen overgangsklachten" zegt ze besmuikt.
Am Yisrael Chai!
Geweldig!
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Het duurde erg lang, maar bijzonder trots zijn we dat we ook blijfgewoonbianca hebben kunnen traceren. Als CEO van een zeer succesvol, beursgenoteerd miljoenenbedrijf in Silicon Valley jet BGB de wereld rond, boort dagelijks nieuwe markten aan en bedenkt en passant briljante nieuwe internettoepassingen.

Wellicht hebben jullie al gehoord van het allernieuwste snufje: een implanteerbare google chip die direct nadat een vraag in je opkomt het antwoord in je oren doet galmen.

In de wandelgangen wordt al gesproken over een Nobelprijs voor deze schuchtere 14 jarige jongeman die blozend aangeeft dat hij hoopt dat de vrouwen op Viva het niet vervelend vinden als hij weer een linkje of webpagina post.

"Ik heb niet zoveel ervaring met meisjes en op deze manier hoop ik iets terug te geven voor alles wat ik op het forum leer" fluistert hij tijdens ons skype interview en voegt er meteen aan toe "sorry, ik moet gaan, President Obama zit op de andere lijn, maar vergeet niet Meds de groetjes te doen, ze is als een tweede moeder voor me."

En poef, weg is deze Google wizzard.
Hahahahaha!!!
Hahahahaha, die laatste is briljant!
Am Yisrael Chai!
BGB, geniaal!
BGB een ban dankzij de NRC. Of heb je toestemming?
En ik ontdekte iets, bitterder dan de dood: de vrouw, die een valstrik is en wier hart een net is en wier handen boeien zijn.
Het hoogtepunt van onze reeks interviews had de ontmoeting met Yasmijn moeten zijn, de Grande Dame van het internetforum, iemand die meer dan welke andere forumster gerespecteerd wordt en die alle rellen, onenigheden, ruzies en andere ellende gracieus over zich heen laat komen komen om altijd sereen en wijs weer verder te gaan. Nu zij onlangs haar abdicatie als forum queen heeft aangekondigd waren wij dubbel nieuwsgierig.

In een vinexwijk ergens in een regenachtige polder doet een iel, bleek vrouwtje in een grijze pantalon en een bruinig vest de deur open. Zijn dat etensresten op haar arm? Ze zegt niets, maar gebaart ons met geloken ogen om haar te volgen naar de woonkamer die ons de adem beneemt.

Elke muur is volgeplakt met posters van Roberto Blanco en andere Duitse slagermuzikanten. Wanneer we haar hierover bevragen geeft ze na enige aarzeling toe dat ze een hele grote fan is van dit muziekgenre. Even lijkt er wat levendigheid in haar ogen te verschijnen als ze ons een foto met handtekening aanreikt van Roberto Blanco. "Kijk, ik heb zelfs een echte handtekening van hem!" Ze drukt de foto stevig tegen haar lippen.

Haar glimlach geeft ons een indruk van de mooie vrouw die zij ooit, nog niet zo lang geleden, geweest moet zijn.

Maar als we haar vragen waarom ze haar functie als forum queen heeft opgegeven trilt haar mond even en drukt ze met een kreetje een snotterige, gebloemde zakdoek tegen haar ogen. "Het forum......het forum......" even is het doodstil "Het forum is saai!!" En met die noodkreet werpt ze zich op de grond waar ze onbedaarlijk wenend blijft liggen, wat wij ook doen.

Uiteindelijk rest ons niets anders dan de nooddienst te bellen die, zo blijkt, deze week al voor de derde keer aanrukt in huize Yasmijn.
En ik ontdekte iets, bitterder dan de dood: de vrouw, die een valstrik is en wier hart een net is en wier handen boeien zijn.
Steinbeck
Life is short. Eat dessert first.
Waarom zie ik dit nu pas?

En dat te bedenken dat die NRC schrijfsters hier vast ook nog meelezen. Wanneer komen jullie in de krant?
x1000

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven