PB van de NRC
zaterdag 15 november 2014 om 16:32
Hoewel niemand ooit naar mij roept " je hebt een PB " heb ik vandaag maar eens gezocht hoe de mailbox hier werkt.
Bleek ik een mail te hebben van twee dames van nrc.next die een artikel willen schrijven over dit forum en de forummers.
Ik dacht een leuke veer in mijn reet te krijgen met " Volgens mij ben jij nogal populair op Viva. " , maar iemand anders bleek precies hetzelfde compliment te hebben gekregen. ( zie hier; al twee leden van Het groepje )
Nu is mijn vraag; wie is er volgens deze dames ook populair en heeft zo'n mail gehad en.....doen jullie mee ?
Bleek ik een mail te hebben van twee dames van nrc.next die een artikel willen schrijven over dit forum en de forummers.
Ik dacht een leuke veer in mijn reet te krijgen met " Volgens mij ben jij nogal populair op Viva. " , maar iemand anders bleek precies hetzelfde compliment te hebben gekregen. ( zie hier; al twee leden van Het groepje )
Nu is mijn vraag; wie is er volgens deze dames ook populair en heeft zo'n mail gehad en.....doen jullie mee ?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
vrijdag 21 november 2014 om 16:39
Met Korenwolf, die op het forum de indruk wekt een zelfstandige en wijze vrouw te zijn, is het moeilijk een afspraak te maken. Ze laat ons via de mail weten dat ze op Hoog Catharijne zit tegenover de Chinees, maar wanneer we daar, op de afgesproken tijd, arriveren vinden we slechts een Lidl boodschappentas met daarop een briefje geplakt dat ze even naar het toilet is. Na twee uur wachten hebben we het opgegeven. Die avond is er weer contact met Korenwolf en ze belooft de volgende dag present te zijn bij het Monument op de Dam. Later op de avond belt ze opnieuw dit keer met het verzoek of we 20 euro willen overmaken voor haar reiskosten. Inmiddels zo benieuwd naar deze mysterieuze forummer doen we dat meteen. De volgende dag staan we nieuwsgierig te wachten bij het Monument op de Dam. We zien nergens een viva prominent. Ingespannen bestuderen we de hordes toeristen en we laveren voorzichtig door duiven en straatartiesten. Als we het levende standbeeld Manneke Pis passeren sist deze ons plotseling toe: "even wachten nog, ik heb nu goeie klandizie, over een kwartiertje neem ik pauze en dan kan ik jullie te woord staan"
vrijdag 21 november 2014 om 16:57
Tjongejonge,
Hatseflats had me echt nieuwsgierig gemaakt.
Maar nu kan het hele artikel alleen nog maar tegenvallen.
VF: voor vrouwen met een niet te verbergen mening die leuker is dan RL.
Hatseflats had me echt nieuwsgierig gemaakt.
Maar nu kan het hele artikel alleen nog maar tegenvallen.
VF: voor vrouwen met een niet te verbergen mening die leuker is dan RL.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
vrijdag 21 november 2014 om 17:12
Forummer LadyVoldemort benadert ons zelf voor een interview. We proberen de boot een beetje af te houden, want na al die interessante portretten hebben we eigenlijk niet zoveel interesse meer. En de hoofdredacteur vindt het wel welletjes.
Enfin, ten lange leste spreken we af in de nrc-kantine om te lunchen.
Groot is onze verbazing als Viola Holt binnenkomt. We zijn bang voor een confrontatie tussen La Holt en LV en bellen al vlug de beveiliging als Viool bekent:" ik ben LadyVoldemort. Dat hele Violagate vorig jaar was om een beetje te trollen en om in het nieuws te komen. Dat is wel gelukt...ik werd zelfs gestalkt door de afperser van de familie De Mol. Tenminste, ik denk dat ik de man zag in de bus vorige week."
We zijn flabbergasted. Vooral omdat LadyViola moderater is op het schaduwforum Vivaviola.
Enfin, ten lange leste spreken we af in de nrc-kantine om te lunchen.
Groot is onze verbazing als Viola Holt binnenkomt. We zijn bang voor een confrontatie tussen La Holt en LV en bellen al vlug de beveiliging als Viool bekent:" ik ben LadyVoldemort. Dat hele Violagate vorig jaar was om een beetje te trollen en om in het nieuws te komen. Dat is wel gelukt...ik werd zelfs gestalkt door de afperser van de familie De Mol. Tenminste, ik denk dat ik de man zag in de bus vorige week."
We zijn flabbergasted. Vooral omdat LadyViola moderater is op het schaduwforum Vivaviola.