Lamp zuiver led it be...

22-11-2014 08:07 8 berichten
Alle reacties Link kopieren
Heeft iemand deze lamp? Ik vraag me af hoe het licht van de lamp is. Is het echt dat koude led licht of is t wel gewoon redelijk warm licht??

Vind de lamp echt super leuk, maar ben bang dat t van dat koude ongezellige licht is. Vandaar mijn vraag.

http://www.delightdesign. ... loerlamp_en_tafellamp.jpg
Ligt dat niet aan het soort lampje(s) wat je er in doet?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Er zit al een lamp in. Je kan er zelf geen nieuwe lampen in doen.
Oh? Dus als die om wat voor reden stuk gaat kun je je designlamp weggooien? Wat zonde.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Ik was echt super enthousiast toen ik deze lamp zag, maar wat een afknapper dat je de hele lamp weg moet gooien als de ledstrip op is

Daar ga ik dus echt geen ruim 200 euro aan uitgeven, belachelijk.

Je zult hem dus ook moeten gaan bekijken in de winkel denk ik. En anders een stripje vliegerpapier er overheen plakken?
Een ledlamp heeft een levensduur van 50.000 tot 100.000 uur. Die is dus echt niet binnen een paar jaar "op".

Kijk in de winkel naar Hoe je het licht vind. Dat koude licht van vroeger is het echt al lang niet meer.
Ik heb er al vaker naar staan kijken, licht is niet kil wit, maar mooi warm wit. Waarschijnlijk komt ie in ons nieuwe huis te staan.
bedankt allemaal! Ik neem aan dat er garantie op is mocht ie te snel op zijn.

Ik ga in de winkel kijken. Twijfel alleen nog tussen hout of wit. Hij komt voor een grijze muur bij een witte tv meubel...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven