PB van de NRC
zaterdag 15 november 2014 om 16:32
Hoewel niemand ooit naar mij roept " je hebt een PB " heb ik vandaag maar eens gezocht hoe de mailbox hier werkt.
Bleek ik een mail te hebben van twee dames van nrc.next die een artikel willen schrijven over dit forum en de forummers.
Ik dacht een leuke veer in mijn reet te krijgen met " Volgens mij ben jij nogal populair op Viva. " , maar iemand anders bleek precies hetzelfde compliment te hebben gekregen. ( zie hier; al twee leden van Het groepje )
Nu is mijn vraag; wie is er volgens deze dames ook populair en heeft zo'n mail gehad en.....doen jullie mee ?
Bleek ik een mail te hebben van twee dames van nrc.next die een artikel willen schrijven over dit forum en de forummers.
Ik dacht een leuke veer in mijn reet te krijgen met " Volgens mij ben jij nogal populair op Viva. " , maar iemand anders bleek precies hetzelfde compliment te hebben gekregen. ( zie hier; al twee leden van Het groepje )
Nu is mijn vraag; wie is er volgens deze dames ook populair en heeft zo'n mail gehad en.....doen jullie mee ?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
zaterdag 22 november 2014 om 22:42
zaterdag 22 november 2014 om 22:51
quote:feow schreef op 22 november 2014 @ 22:42:
[...]
Laat dit niet van de kinder- of zwangerpijler zijn
Nee van seks.
Ik heb ze eerlijk gekopieerd van de actieve topics op Seks.
Die man klust gewoon graag bij en heeft graag seks.
Denk ik
Of hij leest en schrijft er alleen over.
Die kans is ook zeer aanwezig.
[...]
Laat dit niet van de kinder- of zwangerpijler zijn
Nee van seks.
Denk ik
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
zaterdag 22 november 2014 om 22:51
quote:*Ginger* schreef op 22 november 2014 @ 22:49:
200000 geregistreerde gebruikers. Ehm, en hoeveel unieke gebruikers? Ik heb al een stuk of vier nicks, en ik ben by far niet de enige met meerdere nicks, al dan niet actief.
Ben verder niet erg onder de indruk van het artikel, lijkt idd stagiaire-werk.Wat moet je met al die nicks? Voor elke pijler een andere?
200000 geregistreerde gebruikers. Ehm, en hoeveel unieke gebruikers? Ik heb al een stuk of vier nicks, en ik ben by far niet de enige met meerdere nicks, al dan niet actief.
Ben verder niet erg onder de indruk van het artikel, lijkt idd stagiaire-werk.Wat moet je met al die nicks? Voor elke pijler een andere?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
zaterdag 22 november 2014 om 22:52
quote:*Ginger* schreef op 22 november 2014 @ 22:49:
Ben verder niet erg onder de indruk van het artikel, lijkt idd stagiaire-werk.
Je hebt gelijk.
Ik ken wel 300 forummers:
Anoniem 01042009
Anoniem 02042009
Enz.
Ben verder niet erg onder de indruk van het artikel, lijkt idd stagiaire-werk.
Je hebt gelijk.
Ik ken wel 300 forummers:
Anoniem 01042009
Anoniem 02042009
Enz.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
zaterdag 22 november 2014 om 22:58
quote:Enn schreef op 22 november 2014 @ 22:51:
[...]
Nee van seks.
Denk ik
Nee nee nee nee
Geloof me, klussen en seks is een zaaddodende en lustdodende combinatie.
En als je me niet gelooft: lees maar eens hoe vaak topics van vrouwen die heel erg bezig zijn met zwanger worden onbevredigd blijven (op meerdere vlakken) door klussen.
Dat in tegenstelling tot vrouwen die in 1 keer zwanger worden van een keer wilde geile seks.
Wie gaat hem waarschuwen???
[...]
Nee van seks.
Denk ik
Nee nee nee nee
Geloof me, klussen en seks is een zaaddodende en lustdodende combinatie.
En als je me niet gelooft: lees maar eens hoe vaak topics van vrouwen die heel erg bezig zijn met zwanger worden onbevredigd blijven (op meerdere vlakken) door klussen.
Dat in tegenstelling tot vrouwen die in 1 keer zwanger worden van een keer wilde geile seks.
Wie gaat hem waarschuwen???
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
zaterdag 22 november 2014 om 23:01
zaterdag 22 november 2014 om 23:02
quote:Dreamer schreef op 22 november 2014 @ 22:52:
51.Dubiootje
52.*Ginger*
53.Mundy
54.Sandt2.0
55.Netniet
56.Spij-ker
57.Himalaya
58.Strikjemetstippels
59.Sunemom
60.Bootje op de golven
61.Bij_zonder
dat zijn er gewoon weer 11?
51.Dubiootje
52.*Ginger*
53.Mundy
54.Sandt2.0
55.Netniet
56.Spij-ker
57.Himalaya
58.Strikjemetstippels
59.Sunemom
60.Bootje op de golven
61.Bij_zonder
dat zijn er gewoon weer 11?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
zaterdag 22 november 2014 om 23:03
zaterdag 22 november 2014 om 23:03
quote:blijfgewoonbianca schreef op 22 november 2014 @ 22:51:
[...]
Wat moet je met al die nicks? Voor elke pijler een andere?
Nee joh dan zou ik op dag één al door de mand vallen
Een voor normaal dagelijks gebruik, een voor de vragen/topics waar ik echt niet niet niet mee herkend wil worden en nog een paar oude die ik nooit heb laten anonimiseren, maar eigenlijk al jaren niet meer gebruik.
[...]
Wat moet je met al die nicks? Voor elke pijler een andere?
Nee joh dan zou ik op dag één al door de mand vallen
Een voor normaal dagelijks gebruik, een voor de vragen/topics waar ik echt niet niet niet mee herkend wil worden en nog een paar oude die ik nooit heb laten anonimiseren, maar eigenlijk al jaren niet meer gebruik.
zaterdag 22 november 2014 om 23:05
quote:blijfgewoonbianca schreef op 22 november 2014 @ 23:03:
71.IkBenAnoniem
72.Himalaya
73.Haakje
74.Barbiee
75.Vl4nder
76.Sabeltandcavia
77.Rdvv
78.Feow
79.Sandt2.0
80.KadanzMurdoch mag eigenlijk niet want die is er niet meer.
71.IkBenAnoniem
72.Himalaya
73.Haakje
74.Barbiee
75.Vl4nder
76.Sabeltandcavia
77.Rdvv
78.Feow
79.Sandt2.0
80.KadanzMurdoch mag eigenlijk niet want die is er niet meer.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!