Lijf & Lijn alle pijlers

25 kilo afvallen- deel 3

22-09-2014 21:04 2888 berichten
2016 we gaan met goede moed weer verder!

Ik heb iedereen die nu weer een gewicht doorgegeven heeft dik gedrukt gemaakt, even afwachten of er nog meer terug komen voordat ik mensen eruit haal

Voor de tabel... Wil je erin, laat je gegevens dan dik gedrukt achter op MAANDAG

Dit geldt ook voor het doorgeven van het gewicht elke week. Geef dan de volgende gegevens door:

Afgevallen deze week

Huidige gewicht

Totaal afgevallen

Geef je te lang geen gewicht door (2 weken, tenzij met opgaaf van reden) dan word je uit de tabel verwijderd i.v.m het overzichtelijk houden van de tabel.

NaamLengteStartStreefDeze weekHuidigeAfgevallenCrazycatlady1.7190.56086.83.7CupCakeGirl1.5886,267.50.466.519.7Lalalalalinda1.65115.6801.592.123.5Isa_Bela1.72 88.579.0880.5Ronkel1.69 102<95gelijk 99.52.5Schorpioen361.8299.682.00.796.33.3
Alle reacties Link kopieren
Ik ben jarenlang te zwaar geweest en altijd gedacht dat ik niet zo afvallen, wat ik ook doe. Het feit dat ik bijna 4 kilo afviel in bijna 3 weken tijd, bewijst onomstotelijk, dat mijn eerdere gedachten fout waren. Mijn leeftijd, 48 jaar, is geen reden om niet af te kunnen vallen.

Het vergt in het begin wat discipline. Je hebt een ruime maag en je bent niet snel verzadigd. De maag gaat na eerste paar moeilijke dagen krimpen en je bent sneller zat. Je bent dan minder snel geneigd wat te eten. Daarna gaat het afvallen wat gemakkelijker
World of Warcraft: Legion
Leeftijd maakt het alleen iets moeilijker. Dat zeggen ze iig. Nooit gedacht dat het niet zou kunnen maar gewoon in afgelopen 8 jaar me er niet toe kunnen zetten. In juli is de knop om gegaan en het gaat langzaam maar nu toch al 10,5 kilo kwijt. Ik zou graag op 1 januari op 90 willen zitten. Wat ik nog leuker vind dan het afvallen dat ik spieren ga zien en voelen en dat ik sterker word. Ik merk dat ik in de afgelopen jaren mijn rug veel heb belast omdat ik niet de kracht uit been en arm spieren kon halen. Dat kan nu wel maar moet er nog aan wennen. Ik hoop naast et afvallen ook nog meer spier massa te krijgen. Wil niet gespierd zijn maar als straks et vet kwijt is dat je et wel ziet.

De feestdagen maak ik me niet druk om. Ik weet dat ze eraan komen maar ik hoef me niet vol te proppen. Ik kan ook van alles een beetje nemen.
O: Boterham met kaas, banaan;

T: 3 koppen koffie, broodje gezond;

L: Champignonsoep, boterham met schouderham, boterham met kaas, kop koffie;

T: 2 fruitbiscuits, 2 koppen koffie, kokosster;

A: Aardappels, aardappelpuree, groentemix, varkensvlees, kerriesaus.

T: Banaan; glas magere melk.

Beweging:

- 1 uur fietsen;

- 20 min. wandelen.
Het afvallen gaat langzamer: 180 gram per dag.
180 gram per dag is prima. Je moet eigenlijk per week kijken want je gewicht kan wat schommelen

Bij dat weight los programma vallen ze halve kilo per dag af maar dat betekent wel 4 uur per dag intensief sporten. En hoe lichter ze worden hoe minder ze afvallen.
Tssss tegenvaller vanochtend:

Deze week afgevallen: +0.2

Huidig gewicht: 111

Totaal afgevallen: 5.6

Ik heb echt een soort barrière gevonden. Deze week vaak fietsen naar werk, misschien geeft dat een zetje.
Tjezus, wat vals
balen MvrJ

Ik ga de lijst bijwerken en volgens mij kunnen er een heleboel mensen uit de lijst
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
De lijst is weer bijgewerkt voor deze week, Tweety en Verity zijn uit de lijst gehaald. Pyh en Patsy heb ik nog even laten staan

Roos
quote:schorpioen36 schreef op 25 november 2014 @ 08:36:

180 gram per dag is prima. Je moet eigenlijk per week kijken want je gewicht kan wat schommelenIk zal mij op den duur wekelijks wegen i.p.v. dagelijks.
Dank je Roos.

Leeftijd speelt zeker een rol bij het afvallen lijkt me. Mijn dochter is ook aan het lijnen en bij haar vliegt het eraf inmiddels. Op die leeftijd had ik dat ook. Nu moet ik helaas wat meer moeite doen, maar het lukt uiteindelijk wel.

Balen mevrJack.

Lijstje van gisteren:

O:-

L: 2 volkorenbrood met ham en smeerkaas, wit broodje met eiersalade (niet zo'n gezonde keuze)

T: 2 knackebrod met kaas, 2 mandarijnen

D: groentesoep en spaghetti

T: stoofpeertjes

Volgens de eetmeter maar 870 kcal? Kan ik me haast niet voorstellen eigenlijk.

Qua beweging een uur gefitnest en 10 minuten gefietst.
Hier vandaag teveel gegeten.

Ochtend: 4 speltboterhammen met muisjes, appel, mandarijn , mini stroopwafel en groente/fruitsap

Lunch: 1 boterham met filet en bakje salade

En dropjes. Normaal kan ik er prima af blijven maar was een beetje verveeld en dan pak ik toch weer. Is nog wel te overzien natuurlijk maar terwijl ik ze at vond ik het stom😝

D: pata, frikandel , kroket en 2 hotwings.

Ik heb gewoon trek. Gooi het maar op de periode die eraan komt.
quote:hans66 schreef op 25 november 2014 @ 08:17:

Het afvallen gaat langzamer: 180 gram per dag.Verkeerd berekend: het is toch 200 gram per dag.
schorpioen36 schreef op 25 november 2014 @ 18:24
quote:mrsdoubtfire2 schreef op 25 november 2014 @ 23:29:

[...]

Denk je begin Januari 90K te wegen en toch gewoon vette hap en suiker te eten……...wat is je doel hiervan?
Mrsd: heb je iets tegen mensen die proberen af te vallen of gewoon iets tegen mensen die te zwaar zijn? Want reageren kan je maar antwoorden is beetje moeilijk voor je! Of is het alleen aandachttrekkerij omdat je die in je leven niet hebt.
Laat gaan schorpioen, is het niet waard
Tjezus, wat vals
O: Boterham met kruidkaas;

T: 4 koppen koffie;

L: Groentesoep, krentenbol, kop koffie.

T: 2 fruitbiscuits, kop koffie, glas magere melk, pindakoekje.

A: Patat met mayo.

T: 2 koppen koffie.

Beweging:

- 1 uur 30 min. fietsen;

- 20 min. wandelen.
Mevrjack: ik begrijp niet dat mensen zo kunnen zijn . Dat ze alleen op een forum zitten om te irriteren. Jammer genoeg zit er geen delete knop op.
Laat je niet kisten, Schorpioen, sinds 4 november heb ik ook wel een paar keer patat met majo en een pizza gehad. En toch val ik af.
Ik weet dat je afvalt ondanks dat je wel eens patat eet maar snap niet dat dit soort mensen bestaan
Vandaag heb ik een cursus kort na een werkdag. Ik ga daar met de fiets naar toe. Door tijdgebrek eet ik patat. Maar ik moet voor die cursus meer fietsen dan een uur. Maar vermoedelijk stop ik volgende week met wekelijks patat eten.
schorpioen: je kan haar onder de negeerknop zetten.

Hier heeft de buikgriep toegeslagen, wat dan wel weer goed is voor de lijn , maar ik voel me knap beroerd.

Ik val ook af als weleens patat eet, ik let er dan alleen wel op dat ik niet hele klodders vette mayo enzo erbij eet. Moet toch gewoon kunnen?
Mijn moeder lijnt al haar hele leven. Echt jojo geval maar als je lijnde at ze gewoon 1 keer per week patat mee alleen woog ze et af en at het met piccalilly . Je moet het alleen niet als tussendoortje eten maar echt als avond eten. Patat is geeneens heel veel kcal. De mayo is de boosdoener.

Vandaag lekker vrij dus rustig dagje qua eten. Ga ook mijn aardappelsalade maken. Tot nu toe 6 crackers met filet american. Straks beetje aardappelsalade en vananvond aardappels met groente en vlees. In de avond nog een bakje yoghurt.

Heb net ff snel mezelf opgemeten en er zijn heel wat centimeters af. Dit weekend ff weer goed opmeten.
Af en toe patat moet inderdaad wel kunnen, ik doe dat ook maar zonder zout en met sla of andere groenten erbij. Je kunt ook aardappels in patatpartjes snijden en dat iets olie erover en dan in de oven. Ook heerlijk!

Mijn eetlijstje voor vandaag:

O 3 grof volkorenboterhammen 1 met 30+ kaas, 1 met boerenham en 1 met pindakaas.

Uur gesport

T Koffie met koffiekoekje

L Witte bonen met prei, champignons, paprika, tomaten uien, en rundergehakt (is diner)

T zo een bakje magere kwark met paar walnoten en paranoten.

A : 3 volkoren boterhammen, 2 met gesmolten kaas in de koekenpan en 1 met boerenham.

T : 2 bakjes activia aardbei 0% en een appel
Carpe diem
Aardig idee, aardappelstukjes met olie opbakken in de oven. Alleen heb ik geen oven.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven