25 kilo afvallen- deel 3
maandag 22 september 2014 om 21:04
2016 we gaan met goede moed weer verder!
Ik heb iedereen die nu weer een gewicht doorgegeven heeft dik gedrukt gemaakt, even afwachten of er nog meer terug komen voordat ik mensen eruit haal
Voor de tabel... Wil je erin, laat je gegevens dan dik gedrukt achter op MAANDAG
Dit geldt ook voor het doorgeven van het gewicht elke week. Geef dan de volgende gegevens door:
Afgevallen deze week
Huidige gewicht
Totaal afgevallen
Geef je te lang geen gewicht door (2 weken, tenzij met opgaaf van reden) dan word je uit de tabel verwijderd i.v.m het overzichtelijk houden van de tabel.
NaamLengteStartStreefDeze weekHuidigeAfgevallenCrazycatlady1.7190.56086.83.7CupCakeGirl1.5886,267.50.466.519.7Lalalalalinda1.65115.6801.592.123.5Isa_Bela1.72 88.579.0880.5Ronkel1.69 102<95gelijk 99.52.5Schorpioen361.8299.682.00.796.33.3
Ik heb iedereen die nu weer een gewicht doorgegeven heeft dik gedrukt gemaakt, even afwachten of er nog meer terug komen voordat ik mensen eruit haal
Voor de tabel... Wil je erin, laat je gegevens dan dik gedrukt achter op MAANDAG
Dit geldt ook voor het doorgeven van het gewicht elke week. Geef dan de volgende gegevens door:
Afgevallen deze week
Huidige gewicht
Totaal afgevallen
Geef je te lang geen gewicht door (2 weken, tenzij met opgaaf van reden) dan word je uit de tabel verwijderd i.v.m het overzichtelijk houden van de tabel.
NaamLengteStartStreefDeze weekHuidigeAfgevallenCrazycatlady1.7190.56086.83.7CupCakeGirl1.5886,267.50.466.519.7Lalalalalinda1.65115.6801.592.123.5Isa_Bela1.72 88.579.0880.5Ronkel1.69 102<95gelijk 99.52.5Schorpioen361.8299.682.00.796.33.3
maandag 24 november 2014 om 22:58
Ik ben jarenlang te zwaar geweest en altijd gedacht dat ik niet zo afvallen, wat ik ook doe. Het feit dat ik bijna 4 kilo afviel in bijna 3 weken tijd, bewijst onomstotelijk, dat mijn eerdere gedachten fout waren. Mijn leeftijd, 48 jaar, is geen reden om niet af te kunnen vallen.
Het vergt in het begin wat discipline. Je hebt een ruime maag en je bent niet snel verzadigd. De maag gaat na eerste paar moeilijke dagen krimpen en je bent sneller zat. Je bent dan minder snel geneigd wat te eten. Daarna gaat het afvallen wat gemakkelijker
Het vergt in het begin wat discipline. Je hebt een ruime maag en je bent niet snel verzadigd. De maag gaat na eerste paar moeilijke dagen krimpen en je bent sneller zat. Je bent dan minder snel geneigd wat te eten. Daarna gaat het afvallen wat gemakkelijker
World of Warcraft: Legion
dinsdag 25 november 2014 om 00:45
Leeftijd maakt het alleen iets moeilijker. Dat zeggen ze iig. Nooit gedacht dat het niet zou kunnen maar gewoon in afgelopen 8 jaar me er niet toe kunnen zetten. In juli is de knop om gegaan en het gaat langzaam maar nu toch al 10,5 kilo kwijt. Ik zou graag op 1 januari op 90 willen zitten. Wat ik nog leuker vind dan het afvallen dat ik spieren ga zien en voelen en dat ik sterker word. Ik merk dat ik in de afgelopen jaren mijn rug veel heb belast omdat ik niet de kracht uit been en arm spieren kon halen. Dat kan nu wel maar moet er nog aan wennen. Ik hoop naast et afvallen ook nog meer spier massa te krijgen. Wil niet gespierd zijn maar als straks et vet kwijt is dat je et wel ziet.
De feestdagen maak ik me niet druk om. Ik weet dat ze eraan komen maar ik hoef me niet vol te proppen. Ik kan ook van alles een beetje nemen.
De feestdagen maak ik me niet druk om. Ik weet dat ze eraan komen maar ik hoef me niet vol te proppen. Ik kan ook van alles een beetje nemen.
dinsdag 25 november 2014 om 07:34
O: Boterham met kaas, banaan;
T: 3 koppen koffie, broodje gezond;
L: Champignonsoep, boterham met schouderham, boterham met kaas, kop koffie;
T: 2 fruitbiscuits, 2 koppen koffie, kokosster;
A: Aardappels, aardappelpuree, groentemix, varkensvlees, kerriesaus.
T: Banaan; glas magere melk.
Beweging:
- 1 uur fietsen;
- 20 min. wandelen.
T: 3 koppen koffie, broodje gezond;
L: Champignonsoep, boterham met schouderham, boterham met kaas, kop koffie;
T: 2 fruitbiscuits, 2 koppen koffie, kokosster;
A: Aardappels, aardappelpuree, groentemix, varkensvlees, kerriesaus.
T: Banaan; glas magere melk.
Beweging:
- 1 uur fietsen;
- 20 min. wandelen.
World of Warcraft: Legion
dinsdag 25 november 2014 om 09:55
Dank je Roos.
Leeftijd speelt zeker een rol bij het afvallen lijkt me. Mijn dochter is ook aan het lijnen en bij haar vliegt het eraf inmiddels. Op die leeftijd had ik dat ook. Nu moet ik helaas wat meer moeite doen, maar het lukt uiteindelijk wel.
Balen mevrJack.
Lijstje van gisteren:
O:-
L: 2 volkorenbrood met ham en smeerkaas, wit broodje met eiersalade (niet zo'n gezonde keuze)
T: 2 knackebrod met kaas, 2 mandarijnen
D: groentesoep en spaghetti
T: stoofpeertjes
Volgens de eetmeter maar 870 kcal? Kan ik me haast niet voorstellen eigenlijk.
Qua beweging een uur gefitnest en 10 minuten gefietst.
Leeftijd speelt zeker een rol bij het afvallen lijkt me. Mijn dochter is ook aan het lijnen en bij haar vliegt het eraf inmiddels. Op die leeftijd had ik dat ook. Nu moet ik helaas wat meer moeite doen, maar het lukt uiteindelijk wel.
Balen mevrJack.
Lijstje van gisteren:
O:-
L: 2 volkorenbrood met ham en smeerkaas, wit broodje met eiersalade (niet zo'n gezonde keuze)
T: 2 knackebrod met kaas, 2 mandarijnen
D: groentesoep en spaghetti
T: stoofpeertjes
Volgens de eetmeter maar 870 kcal? Kan ik me haast niet voorstellen eigenlijk.
Qua beweging een uur gefitnest en 10 minuten gefietst.
dinsdag 25 november 2014 om 18:24
Hier vandaag teveel gegeten.
Ochtend: 4 speltboterhammen met muisjes, appel, mandarijn , mini stroopwafel en groente/fruitsap
Lunch: 1 boterham met filet en bakje salade
En dropjes. Normaal kan ik er prima af blijven maar was een beetje verveeld en dan pak ik toch weer. Is nog wel te overzien natuurlijk maar terwijl ik ze at vond ik het stom
D: pata, frikandel , kroket en 2 hotwings.
Ik heb gewoon trek. Gooi het maar op de periode die eraan komt.
Ochtend: 4 speltboterhammen met muisjes, appel, mandarijn , mini stroopwafel en groente/fruitsap
Lunch: 1 boterham met filet en bakje salade
En dropjes. Normaal kan ik er prima af blijven maar was een beetje verveeld en dan pak ik toch weer. Is nog wel te overzien natuurlijk maar terwijl ik ze at vond ik het stom
D: pata, frikandel , kroket en 2 hotwings.
Ik heb gewoon trek. Gooi het maar op de periode die eraan komt.
woensdag 26 november 2014 om 08:26
woensdag 26 november 2014 om 12:06
woensdag 26 november 2014 om 12:56
schorpioen: je kan haar onder de negeerknop zetten.
Hier heeft de buikgriep toegeslagen, wat dan wel weer goed is voor de lijn , maar ik voel me knap beroerd.
Ik val ook af als weleens patat eet, ik let er dan alleen wel op dat ik niet hele klodders vette mayo enzo erbij eet. Moet toch gewoon kunnen?
Hier heeft de buikgriep toegeslagen, wat dan wel weer goed is voor de lijn , maar ik voel me knap beroerd.
Ik val ook af als weleens patat eet, ik let er dan alleen wel op dat ik niet hele klodders vette mayo enzo erbij eet. Moet toch gewoon kunnen?
woensdag 26 november 2014 om 13:14
Mijn moeder lijnt al haar hele leven. Echt jojo geval maar als je lijnde at ze gewoon 1 keer per week patat mee alleen woog ze et af en at het met piccalilly . Je moet het alleen niet als tussendoortje eten maar echt als avond eten. Patat is geeneens heel veel kcal. De mayo is de boosdoener.
Vandaag lekker vrij dus rustig dagje qua eten. Ga ook mijn aardappelsalade maken. Tot nu toe 6 crackers met filet american. Straks beetje aardappelsalade en vananvond aardappels met groente en vlees. In de avond nog een bakje yoghurt.
Heb net ff snel mezelf opgemeten en er zijn heel wat centimeters af. Dit weekend ff weer goed opmeten.
Vandaag lekker vrij dus rustig dagje qua eten. Ga ook mijn aardappelsalade maken. Tot nu toe 6 crackers met filet american. Straks beetje aardappelsalade en vananvond aardappels met groente en vlees. In de avond nog een bakje yoghurt.
Heb net ff snel mezelf opgemeten en er zijn heel wat centimeters af. Dit weekend ff weer goed opmeten.
woensdag 26 november 2014 om 13:47
Af en toe patat moet inderdaad wel kunnen, ik doe dat ook maar zonder zout en met sla of andere groenten erbij. Je kunt ook aardappels in patatpartjes snijden en dat iets olie erover en dan in de oven. Ook heerlijk!
Mijn eetlijstje voor vandaag:
O 3 grof volkorenboterhammen 1 met 30+ kaas, 1 met boerenham en 1 met pindakaas.
Uur gesport
T Koffie met koffiekoekje
L Witte bonen met prei, champignons, paprika, tomaten uien, en rundergehakt (is diner)
T zo een bakje magere kwark met paar walnoten en paranoten.
A : 3 volkoren boterhammen, 2 met gesmolten kaas in de koekenpan en 1 met boerenham.
T : 2 bakjes activia aardbei 0% en een appel
Mijn eetlijstje voor vandaag:
O 3 grof volkorenboterhammen 1 met 30+ kaas, 1 met boerenham en 1 met pindakaas.
Uur gesport
T Koffie met koffiekoekje
L Witte bonen met prei, champignons, paprika, tomaten uien, en rundergehakt (is diner)
T zo een bakje magere kwark met paar walnoten en paranoten.
A : 3 volkoren boterhammen, 2 met gesmolten kaas in de koekenpan en 1 met boerenham.
T : 2 bakjes activia aardbei 0% en een appel
Carpe diem