Internetdaten - deel 2

16-10-2014 18:55 3090 berichten
En hier weer verder met al onze verhalen over internetdaten!
Alle reacties Link kopieren
sybreed is eigenlijk veel te grappig en aardig om single te zijn
Wie niet luisteren wil, moet maar lezen.
@Famkej Haha, volgens mij is het gewoon zo dat mannen (online) initiatief nemen omdat ze zeker weten dat er niks (weinig) gebeurt als ze dat niet doen. En als jij dan reageert, denken ze nog een kans te hebben (een reactie!). Het is ook wel dubbel, in zekere zin probeer je door contact (antwoorden) te laten weten dat je geen contact wil. Mannen en vrouwen, verschillende taal etc...

Met kerst ben ik op vakantie met een vriend, oud en nieuw bij vrienden.
When nothing goes right ... go left
Erin en niet meer eruit. Lijkt me uitermate pijnlijk voor beide partijen. Moet meteen denken aan mn hond. Die ging een keer een andere hond dekken. Zaten ze vast aan elkaar, is overigens normaal. Maar die beesten in paniek!

Sybreed die gevoelens zijn niet leuk. Mijn ervaring; muziek op en buiten stuk gaan lopen. Probeer mooie en grappige dingen te vinden en een foto daarvan te maken. Bloemetjes, blad aan de boom, mooie auto/architectuur, pupje whatever. Dat helpt!

DU was laatst ook zo down, dat is dus een kerel die alles meeheeft (waarom ik er niet op val is een raadsel want het hele lijstje is afgecheckt bij hem, het zal iets te maken hebbenmet latter...). De vrouw die hem weet te strikken is echt een geluksvogel. Maar ook hij vindt het moeilijk.

En famke leuk dat je een afspraak hebt. Maarreh, je hoeft niet te daten he!? Dat is facultatief, als je er zin in hebt zeg maar! Maar dus veel plezier gewenst?

Bij mij kerst nog niet helemaal vast: eerste denk ik met kids naar mn ouders, tweede kerst met latter. Zonder kids. Oud en nieuw met kids en hond ook bij hem. De hele brady bunch bij elkaar. Dat was altijd zo gezellig... Kijk er nu al naar uit.
Ik heb mijn date ge-appt over een 2e date! (Ongeduldig...) Het lijkt hem gezellig . Zegt wel dat het even puzzelen wordt omdat hij druk en hij weet ook nog niet wanneer hij teruggaat. En anders misschien volgende keer als hij terug komt want het roest niet.

Goed, toch?
@Amy: Ja
Wat is dit toch een leuk topic! Super leuk Amy, ik leef helemaal met je mee!

Ik heb nog steeds geen tweede datum met date.. Hij stuurt iedere dag wel goedemorgen via Skype ofzo.. Of iets anders kort.. maar meer is het niet.. Hmphf.
'Never give up on a dream just because of the time it will take to accomplish it. The time will pass anyway.' Earl Nightingale —
Ha amy! De brutalen hebben de halve wereld he!? Well done!

Verzekerd... Tja mss ook initiatief nemen?
Bedankt voor alle steun. Ik wordt er verlegen van.

Maak jullie geen zorgen dat ik blijf hangen, ik merk dat het huilen juist geholpen heeft om die donderwolk uit mijn hoofd te krijgen. Ik heb sinds mijn puberteit nauwelijks meer kunnen huilen, maar mijn therapeut heeft mij er laatst op gewezen dat ik op deze manier mijn negatieve emoties moeilijk kwijt raak. Het had wat geëxperimenteer met muziek nodig, maar Lonely Day deed de dam barsten. En ze had gelijk, voel mij opeens een stuk beter. En het fijne is dat het nummer ook best wel positief eindigt. Als je de eenzaamste dag van je leven hebt overleeft, kan het gewoon weer omhoog gaan.

@ Imogen, helaas moest ik gewoon naar school vandaag en ben ik de komende dagen het hele land door aan het reizen voor interviews voor school. Overmorgen ga ik wel naar een concert. Maar het was voor mij juist goed om niet voor mijn gevoelens weg te vluchten.

Ik snap DU man ook wel. Ik heb een wat over-optimistische vriendin, die echt dacht dat het mij zo zou lukken een leuke vrouw te vinden, gezien mijn kwaliteiten. Zij is inmiddels heel erg cynisch over vrouwen op datingsites geworden van mijn ervaringen.

@ Emma, als een dame duidelijk zegt dat ze geen interesse heeft, zal ik haar veel succes wensen. Ik erger mij eerder aan dubbelzinnige berichten waarin totaal niets duidelijk gezegd wordt. Dan moet je niet raar opkijken dat er toch wat gestuurd wordt.

@ Amy, ik wens je succes. Kijk gewoon aan hoe het gaat. Relaties zijn niet voor bange mensen.
We hebben nog wat heen en weer ge-appt, leuk kort gesprekje, en toen ik vertelde dat ik uit was vanavond vroeg hij of ik een date had (met een ;p ). Ik ben voorzichtig optimistisch!

@sybreed; the only way is up. Maar soms voel je je gewoon kut. En dat is helemaal oke, ook voor mannen.

@verzekerd; vragen! Volg mijn voorbeeld
Amy: Klinkt inderdaad voorzichtig positief, leuk hoor!

Sybreed: Gelukkig voel je je alweer beter!

Emma: succes met de speeddate!
Liefde is als Sinterklaas: je moet er in geloven, anders wordt het niks...
@Emma: heb ik iets gemist? Ga je speeddaten? Leuk haha! Heb ik ook wel eens gedaan, maar verwacht er niet te veel van behalve gewoon een superleuke avond. 30 mannen op één avond "afwerken" (:P) is best veel namelijk om te onthouden

@Sybreed:

@Amy: Leuk dat jullie nog contact hebben. En goed dat je initiatief genomen hebt. Geloof dat ik de enige hierin ben, maar ik vind het allemaal iets minder positief klinken eigenlijk..ook zijn reactie. Maar ik hoop echt van harte dat het werkt en ik het mis heb! En je kan jezelf in elk geval niet verwijten dat je het niet probeert! Ik hoop met je mee!

Ik weet overigens niet waar de oud&nieuw discussie vandaan komt, blijkbaar niet helemaal goed bijgelezen haha. Maar ik ga met Tinderman paar dagen weg. Vind het wel eens heerlijk dat ik me dus niet druk hoef te gaan maken over planning en vrienden moet benaderen over wat ze gaan doen en hopeloos op zoek moet naar een leuk feestje wat eens géén zit feestje van gesettelede mensen is! En zo zitten we ook nog niet met "we willen het wel samen vieren, maar ik wil nog niet naar zijn vrienden en hij nog niet naar die van mij" . vind het wel prima oplossing
@Nadine; ik snap je hoor, en het is mij ook wel door het hoofd geschoten. Ik wacht het even af. Daden zeggen meer dan woorden.

Moet wel zeggen dat hij actief (en leuk) appt, en 2 keer heeft gezegd dat hij het leuk vindt. Ik vond hem kalm en oprecht overkomen en hoop dat ik daar gelijk in heb.

Ik probeer er wel een beetje de rem op te zetten bij mezelf. Ik doe rustig aan met het contact om hem niet op z'n nek te zitten, hoop dat dat ook in mijn voordeel gaat werken.

We'll see. Ik blijf wel een beetje verder kijken.

Met Oud en Nieuw ga ik naar een feest met een vriendin, en kerst weet ik nog niet! Ik ben niet zo gek op kerst. Meestal 1 dag bij ouders en de 2e lekker thuis met films en junkfood bij gebrek aan leuke man
Als ik niet zo ontzettend blut zou zijn dan zou ik met kerst en oud en nieuw ook weg zijn. Maar ja, ik heb deze week 3 sollicitatiegesprekken dus wie weet komt er aan mijn eeuwige blutter dan blut zijn eindelijk een end. Ach doordat ik nu niet weg ben wel twee dagen met latter...

Zou best wel graag met mn kids willen gaan skien, maar dat zit er nu niet in... Kan geeneens de huur betalen ... :(
@Amy,

Heb het niet helemaal gevolgd. Maar is hij alleen maar tijdelijk in de buurt?

@Imogen,

Is er niet subsidie voor de huur?

Ik kan niet vrij nemen tijdens de kerst/oud&nieuw. Alleen die standaard 2 dagen (o.i.d.) die je krijgt.

Nu single dus maakt me niet zoveel uit.

Update:

Heel kort contact met een dame via paiq, en één via tinder.

Mijn type qua uiterlijk, mijn lengte en rond m'n leeftijd. Dus als het kletsen ook leuk gaat nog 1/2x dan stel ik een date voor. Ben benieuwd, het antwoord op een afspraakje is altijd wel het bepalende moment of er iets in zit.
Wie niet luisteren wil, moet maar lezen.
@Systeemkast; hij woont niet in Nederland nee, wel binnen Europa. Hij is hier wel regelmatig.

Ben benieuwd of je er dates uithaalt!
Ja, blijft een leuk topic!

@Sybreed: Ja, lekker dat je hebt kunnen huilen. En onthoud die nummer waarbij je 'kan huilen' vooral, merk zelf dat ik een nummer had en soms luchtte het echt even op die op te zetten. Daarna weer ruimte voor nieuws!

@Imogen: Succes met je sollicitaties! Echt niet leuk hè, zeker inmiddels dat geld echt nodig hebt.

@Nadine: Oh, wat heerlijk lijkt me dat. Met je tinderman lekker weg, geen gedoe verder, èn romantisch...
Ik heb gevraagd naar tweede date! We hadden vandaag weer contact en nu even wachten op zijn reactie.. Het schiet anders niet op.

Oh, en gisteren had ik wel iets waarvan ik dacht; ben benieuwd wat andere daarvan denken! Ik zit op Paiq en was aan de praat met een toffe jongen.. Al best wel een poos contact mee, als bovenstaande date niet door gaat is hij mijn 'next'. Maar goed, het onderwerp ex kwam (weer.. helaas) ter spraken en meneer zegt doodleuk dat die met allebei zijn exen nog contact heeft. Hij gaat naar de verjaardagen toe en hebben regelmatig contact. Een van zijn exen zou ook naar zijn nieuwe auto komen kijken, maar die had afgezegd met een vage smoes ofzo en dat vond hij vreemd. En nee, we hebben het nu niet over iemand die gescheiden is. Een jongen van begin 20..

Is dat normaal? Voor mij zou het namelijk wel een issue zijn. Heb zelf een ex en heb daar absoluut geen contact mee. En stel, je gaat wel normaal uit elkaar.. is het dan maar gewoon om contact te houden met je exen, elkaar regelmatig te zien en naar elkaars verjaardagen te gaan?

Stiekem vond ik het best wel een grote dooddoener.. Samen met een paar andere dingen nog, maar die doen er voor nu dan even niet toe..
'Never give up on a dream just because of the time it will take to accomplish it. The time will pass anyway.' Earl Nightingale —
@Sybreed; knuffel voor jou!!

@Amy; leuk dat jullie toch best veel contact hebben. Benieuwd hoe dat verder gaat.

@imogen ik wil ook eigenlijk graag skiën met de kids maar geen budget Samen een huisje huren?

En hoe oud is DU eigenlijk, hij klinkt leuk

@verzekerd; bij mij is een ex gewoon exit. Behalve de vader van mijn kinderen want daar kom ik nou eenmaal niet meer vanaf Ik vind het vooral heel bijzonder dat hij jóu over exen gaat vertellen. Zo 1 had ik er laatst ook op tinder en toen heb ik heb gezegd dat dat too much info is en niet bepaald aantrekkelijk. Hij hield er acuut over op haha

1e Kerstdag heb ik de kinderen en gaan we naar mijn ouders. 2e Kerstdag denk ik dat ik ook maar met chocola en drank voor de buis ga hangen

Op Oud&Nieuw komt mijn broer met zijn zoontjes (en ik heb de kinderen ook) en gaan we lekker burgerlijk gourmetten, spelletjes doen, films kijken en vuurwerk afsteken. Broer is ook gescheiden en ben eerlijk gezegd blij dat ik niet alleen ben met O&N. Kerst kan me niets schelen maar O&N wel.

Nou ik heb zometeen weer een date. Een eerste. App contact is erg leuk, hij is lekker bijdehand maar ook geinteresseerd. Ik ben benieuwd. Nu op de oppas wachten..... :-)
quote:verzekerd schreef op 26 november 2014 @ 17:09:

\\Maar goed, het onderwerp ex kwam (weer.. helaas) ter spraken en meneer zegt doodleuk dat die met allebei zijn exen nog contact heeft. Hij gaat naar de verjaardagen toe en hebben regelmatig contact. Een van zijn exen zou ook naar zijn nieuwe auto komen kijken, maar die had afgezegd met een vage smoes ofzo en dat vond hij vreemd. En nee, we hebben het nu niet over iemand die gescheiden is. Een jongen van begin 20..

Is dat normaal? Voor mij zou het namelijk wel een issue zijn. Heb zelf een ex en heb daar absoluut geen contact mee. En stel, je gaat wel normaal uit elkaar.. is het dan maar gewoon om contact te houden met je exen, elkaar regelmatig te zien en naar elkaars verjaardagen te gaan?

Stiekem vond ik het best wel een grote dooddoener.. Samen met een paar andere dingen nog, maar die doen er voor nu dan even niet toe..

Zou ik niet per se verkeerd vinden. Wel als het net uit is en ze zijn nu zulke goede vrienden (dan is er misschien nog niet echt een lijntje doorgeknipt). En wel als ie het hier over 5 exen heeft die die regelmatig ziet ;)

Als jouw gevoel hierbij niet klopt, samen met wat andere kleine dingen, dan kan het best een reden zijn af te kappen.
Fijne avond Koekske!!

Ik mag vrijdag weer.
@Verzekerd; ik vind het niet zo erg als er nog contact is met exen, maar om daar al over te beginnen nog voordat je elkaar uberhaupt ontmoet hebt, is op z'n zachtst gezegd opmerkelijk.

@Koekske; veel plezier!

Is Emma nu aan het speeddaten?
@qian; met de man die je irl had ontmoet en een beetje aan het afwachten was? Of een ander?
@Koek, in jou geval is het natuurlijk logisch dat je nog contact heb met je ex, omdat er kinderen in het spel zijn. Dan vind ik het ook anders!

@Qian, Amy. Hmm, oke.. Ja, ik vind het vreemd. Vooral omdat die nog zo jong is en het geen jarenlange relaties waren.. En inderdaad, om dat zo even te melden is ook erg bijzonder. Beetje raar gevoel heb ik erover.

@Qian, de hoeveelste date heb je vrijdag?
Ik heb het immens druk (niet alleen moet ik mensen interviewen, ik moet het ook allemaal uittikken).

@ Imogen. Ik wens je succes op je sollicitaties. Pech in de liefde is één ding, pech met geld is erger.

@ verzekerd, misschien zitten ze in dezelfde vriendengroep. Dan kom je er niet vanaf. Trouwens, ik zie het zelf niet direct als verdacht. Exen zijn soms ook nog steeds leuk.

Iedereen verder succes.
@Imogen, nee ik hoeft niet te daten dat klopt. Het voelt niet als een date, omdat ik hem al een paar keer eerder gezien heb en zowel hij als ik niet op zoek zijn (tenminste dat zegt hij). Gewoon een gezellige avond en dat vind ik wel leuk. Weinig contact nog, dus we zien wel of het ook echt doorgaat (van mijn kant, hij wil sowieso). DU klinkt als een leuke kerel, iets voor mij? Succes met je sollicitaties!

@Emma, succes en ik ben heel benieuwd!

@Verzekerd, ik zou dat niet heel vreemd vinden. Ik heb ook nog wel contact (in meer of mindere mate) met exen. Het kan toch zijn dat ze het heel goed kunnen vinden, maar qua relatie niet werkt? Vraag me wel af waarom hij dat nu al meldt, dat vind ik eigenlijk vreemder dan het contact an sich.

@Koekske, veel plezier! Had dit even gemist, had je al lang contact met hem en via welke site?

@Amy, blijft toch afwachten hoe het gaat lopen en of zijn berichten bedoeld zijn om je warm te houden of dat hij je leuk vindt. Gewoon af en toe iets sturen en zien waar het toe leidt, je merkt het snel genoeg toch?!

@Systeemkast, leuk! Ben benieuwd of het gesprek goed gaat en je het voorstelt en hoe haar reactie daar dan op is. Houd ons op de hoogte :-)

@Nadine, is geen O&N discussie hoor, ik had gevraagd wat iedereen gaat doen. Wat leuk lekker weg met O&N en idd een prima oplossing!

Ik heb 1e Kerstdag de kids, 2e Kerstdag en dagen erna alleen. Vind ik op zich niet zo erg, lekker met series en eten op de bank en in het weekend misschien met nichtje naar de sauna. Ook weleens lekker niets hoeven. O&N vier ik sinds ik alleen ben met een vriendin, maar zij is dit jaar in het buitenland. Heb geen zin om bij mijn ouders aan te sluiten of mijn zus met familie nieuwe vriend. Vrienden zijn allemaal bij familie of weg, dus ik denk dat dit het eerste jaar wordt alleen. Op zich heb ik meer met Kerst dan met O&N, maar beetje raar gaat het wel voelen denk ik. Zou het liefst gewoon naar bed gaan, maar kan kids het vuurwerk niet ontnemen natuurlijk. Ach we overleven het vast wel...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven