Internetdaten - deel 2

16-10-2014 18:55 3090 berichten
En hier weer verder met al onze verhalen over internetdaten!
Alle reacties Link kopieren
@Amy Volgens mij weet jij precies hoe je het wil aanpakken Nog 1 stem voor ietsje meer tijd: dan voel je je gutfeeling beter. En als je nou aan hem laat zien: ik heb geen zin om te wachten, dan zet je hem misschien per ongeluk voor het blok. Als ie jou leuk vindt dan laat hij toch wel wat horen binnen een paar dagen? Of zit ik er nou naast, mannen?
When nothing goes right ... go left
Ik ben benieuwd wat de mannen ervan denken inderdaad!
De mannen hebben ook een beetje een lager forum-libido, ben ik bang
Wow. Amy hart onder de riem, ik begon met latter anderhalve maand nadat mijn 20 jarige relatie uitwas. Ik was geeneens op zoek naar n relatie. T gebeurde. Als het klikt dan klikt t. Wel is het zo dat je meestal wat rustig aan begint.
@Imogen; fijn om te horen, ik geloof daar ook wel in. Aangezien hij niet in NL woont zou het sowieso een stuk rustiger zijn dan normaal, maar met een klik zou dat niet uit moeten maken inderdaad.
@Systeemkast, maar wat miste je dan? Want je vond haar leuk, het klikte, aantrekkelijk ook volgens mij dus wat is dat dan dat je het niet aan hebt willen kijken? Je zegt dat je net begonnen bent met daten, zou het kunnen zijn dat je meer verwacht van het 'begingevoel'? Ik vind het zo zonde haha (maar kan natuurlijk helemaal niet weten hoe het voelt vanachter mijn pc-tje hoor).

@Verzekerd, wat goed dat hij gereageerd heeft! En de opmerking 'dat moet' is helemaal top natuurlijk.

@Amy, wat Emma zegt kan ik me ook wel in vinden, maar ik zou dat ook niet kunnen. Ik denk dat als je appt je op geen enkele manier druk moet zetten, dan heb je volgens mij de meeste kans hem terug te zien. Hoop het voor je!

@Imogen, exactly! Ik heb geen moeite met de breuk, maar ineens is het wel stil. Niet meer wachten op berichten, geen lastige gesprekken meer met vriendinnen. Gewoon over, uit en sluiten en dat is goed. Ben daar nog steeds blij mee. Gisteren op Lexa was leuk, maar dus net zo hard weer afgekapt. Vandaag bedacht dat ik daar niet klaar voor ben en zelfs gedacht ik blijf alleen. Maar schop onder kont, dat is ook niet wat ik wil. Dus mail nog met eentje. Daarnaast kreeg ik vanavond bericht van oude date en hij wil wat drinken, dus gezegd dat ik dat leuk vind. Ook nog lang gebeld met een bekende die gisteren zei dat hij gevoelens voor me heeft. Dus echt stilzitten is het niet, merk alleen dat ik wissel tussen 'ik wil rust, laat mij maar in mijn cocon' en 'ik heb er toch wel zin in het leven weer normaal op te pakken'. Volg je? Alles goed met jou en latter?
@famke; hoe doe ik dat, geen druk zetten? Ik denk dat hij hier nog een week is. Ik kan wachten, maar als hij dan weer daar zit wordt het ook een ver van je bed show. Dan zie ik hem sowieso heel lang niet, ook als hij wel interesse zou hebben.

Moraal van t verhaal is dat ik hem graag nog een keer zou willen zien voor hij terug gaat, als hij dat ook wil. Op zich toch niet heel erg dat ik die interesse toon?
Nee, ik denk dat het beste dan is het wel aan te kaarten.

Als jij het niet doet nl, dan is er de mogelijkheid dat je elkaar niet meer zit en zit jij een hele tijd in onzekerheid.. en dat wil je niet..
Ik werd vanochtend wakker met een appje van hem
@ Emma, als ik een toekomstige date ga uitleggen dat ik continue op dit forum moet zijn om jullie van advies te dienen, weet ik wel hoe het gaat...

Maar mannelijke input is blijkbaar niet meer nodig. Hij vindt je leuk genoeg om beter te leren kennen, Amy!
@Amy: "relatie van 10 jaar, waarvan het laatste jaar open relatie is geweest". Hoe zeker weet je dat hij niet nog steeds in die open relatie zit? Bedoel zo'n nacht, en dan op straat wat afstandelijk... kán zijn omdat hij voor de buitenwereld nog met die ander is he. En woont hij nu in buitenland? Begrijp me niet verkeerd, ik vind het superleuk dat jullie het zo gezellig hadden, maar eerlijk gezegd heb ik een behoorlijk aantal alarmbellen rinkelen hier. Misschien zit ik er naast, maar verwacht er niet te veel van...
@Amy, wat stond er in dat appje? Niets nieuwsgierig hoor :-)
Mss mosterd, maar geen druk zetten is een appje om welterusten of goeiemorgen te zeggen en mss de hoop dat je bloedvlek te verwijderen is. Hij antwoord daarop (of niet, dan weet je ook genoeg) en dan komt hij vast met een voorstel in de chat die daarop volgt, en zo niet dan kun je hem na wat heen en weer appen best vragen of je hem nog ziet voordat ie weer vertrekt.

Druk zetten is een appje sturen met meteen daarin wanneer zie ik je weer?

Met latter gaat het goed, ik zie hem donderdag weer en hij ging voorstellen om ak weekend iets gezamelijks te doen met de kids (!!) En hij voelde zich duidelijk niet zo lekker toch over het feit dat ik met DU naar dat dinertje ben gegaan zaterdag omdat hij niet kon. Kreeg toch her en der wat rare opmerkingen via de app. Zou ie dan toch een beetje jaloers zijn? Het leek eerst alsof het hem niets kon schelen maar kennelijk baalde ie toch dat zn vriendinnetje op pad was met een ander (had ie zelf voorgesteld! Lol). Dat doet mij dan wel weer goed. En hij komt opeens met allerlei toenaderingen als ik de teugels laat vieren. Want ook tweede kerstdag Mannen zijn ook rare wezens hoor!
@ nadine, eerlijk gezegd kan je gelijk hebben, maar aan de andere kant is het nog steeds mogelijk dat alles is zoals het door Amy geschreven is.

Ik ben niet naïef, ik kan hier ook een draai aangeven dat het niet goed is, maar ik ben er de laatste tijd meer van overtuigd dat je bij twijfels die in je hoofd zitten door moet gaan met daten als je iemand leuk vind. Alleen zo kom je aan nieuwe gegevens die je twijfels bevestigen of weerleggen.

En nu ga ik door naar Amsterdam, museumpje pakken en genieten van mijn gemaakte vrije tijd.
@Nadine; dat moet ik maar geloven natuurlijk; maar natuurlijk heb ik ook op zijn Facebook gekeken, en daar staat een uitgebreide break-up message, dus ze zijn echt uit elkaar. (totaal drama free overigens)

Hij woont in het buitenland inderdaad, maar met mijn alarmbellen valt het reuze mee. Ik vind zelf dat ik mensen redelijk goed kan lezen, hij was er heel eerlijk, kalm en open over, en ik vond geen reden tot twijfel. Maar hee, waar hebben we het over, eerst maar eens achter komen of hij mij uberhaupt wel leuk vindt

@Imogen; dat was precies het plan! Pfiew

@Famke; hij appte dat hij het een leuke date vond, iets over zijn dag (hij moest werken) en een werk ze voor mij met een x.
@Amy wat leuk!! Dat je een beetje op je hoede moet zijn, snap je vast zelf ook wel.

Dat hij zelf een app stuurt vanmorgen is alleen maar hartstikke leuk. Lijkt me dat je dan makkelijk terug kunt appen dat je het leuk zou vinden om hem te zien voordat hij weer vertrekt.

Date van afgelopen week waar een date mee staat voor volgende week is wat stil op de app. Is ook geen beller verder. Ik merk dat daardoor de interesse van mijn kant wat wegebt.

Ben nog maar even verder aan het tinderen geweest en heb nu voor woensdag een leuke dat gescoord :-)

Hahaha moet eigenlijk wel om mezelf lachen. Vind dat gedate eigenlijk wel gezellig LOL
Wat leuk, Amy, dat hij uit zich zelf heeft geappt, wordt het iets makkelijker van!

@ Koekske: herken dat gevoel, van minder contact, dat de interesse dan wegebt. Heel goed dat je meerdere opties hebt lopen *gniffel*.
Amy, wat spannend! Inderdaad, verwacht niet teveel, maar geniet van de momenten.

Morgenavond heb ik een date. Ik weet het niet hoor, zo geweldig lijkt hij me nou ook weer niet. Maar wie weet. Vandaag had ik een erg fijn gesprek met iemand en ik voelde dat het van mijn kant - en het leek van zijn kant ook - heel goed klikte. Dus ik stel voor om te daten. (Misschien wat voortvarend, maar waarom ook niet?) Zijn antwoord: 'ik date niet zo snel.'

Tja. Next?
Na het lezen van 764 dezelfde verhalen, een vraag aan alle vrouwen die na de eerste keer sex niets/weinig meer horen van een man:

Vragen jullie je wel eens af of jullie misschien niet zo heel goed in bed waren?

Die reden lees ik hier namelijk nooit terug. Wel dat mannen spelers zijn of bindingsangst hebben of niet voldoen aan de prestatiestandaard. Is het omgekeerde niet een beetje een blinde vlek? Moeten vrouwen niet vaker hand in eigen boezem steken? Is het niet te vaak "okee, enough boxes checked; hij mág, laat maar zien?"

Tegenwoordig ligt de nadruk bij mannen heel erg op het plezieren van de vrouw. Maar doen vrouwen nog wel voldoende hun best? Spiegeltje, spiegeltje aan de wand...
@Willie; dat vraag ik me zeker wel eens af, maar toevallig weet ik (is me dit weekend nog verteld) dat dit voor mij niet het geval is

Maar ik denk wel dat je een punt hebt hoor!
@Amy: Veel van die verhalen kun je zo voorspellen: "Het was zóóo leuk, bergen appjes, wijn bij kaarslicht, in bed beland... En nu hoor ik niets meer! Hoe kan dat!?"

Doe de rekenen...

Vroeger, in de jaren '50 had je trouwens boeken voor huisvrouwen, hoe hun echtgenoot te plezieren. Geen idee hoe expliciet dit materiaal was, maar wie weet tijd voor een herdruk..

En de posts die ik van jou heb gelezen geven blijk van een nogal mannelijke attitude t.o.v. daten. Eerst maar eens lol hebben, dan verder kijken. Lijkt me bijzonder gezond.
Willie!

Heb je wel een digitaal kogelvrij vest aan?

Denk dat je wel een goed punt hebt.

Krijg het idee dat je vaak moet zeggen, het ligt niet aan jou, het ligt aan mij. Ik ben een oppervlakkige eikel met bindingsangst etc.

In plaats van, sorry ik vind je toch niet knap/interessant/actief genoeg.

De meiden, waar ik tot nu toe een tijdje goed contact mee heb gehad, vielen gewoon ineens van de kaart. Iets wat vrouwen vaak mannen verwijten.
Wie niet luisteren wil, moet maar lezen.
@systeemkast: De populariteitsprijs zal ik er niet mee winnen, nee. En zolang ze mikken op mijn muts, is alles okee. De vraag zat me al een tijdje "dwars", dus ik dacht: laat ik 'm er eens ingooien.

De verantwoordelijkheid voor geslaagde sex lijkt tegenwoordig grotendeels bij mannen te liggen. Maar waar twee neuken hebben twee schuld, zei ooit een wijs man die nooit bestond.
@Willie; ik doe m'n best die attitude aan te houden, dat bespaart een hoop leed, maar dat is soms wel moeilijk. Vooral als je iemand tegenkomt die je wel leuk vindt, zoals nu. :-)

Ik denk wel dat mannen tot grote lengten gaan om te krijgen wat ze willen, als daar kaarslicht of weet ik wat voor nodig is doen ze het graag. Tegelijkertijd zullen er inderdaad vrouwen zijn die er niets van bakken (of lui zijn omdat hij 'geluk moet hebben seks te krijgen') en daarin weinig zelfreflectie hebben. Daar gaan de jaren 50 boekjes niet bij helpen.
@willie_ Haha, alweer hardop aan het lachen hier.

Vraag je mannen een keer om te reageren..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven