Lijf & Lijn alle pijlers

25 kilo afvallen- deel 3

22-09-2014 21:04 2888 berichten
2016 we gaan met goede moed weer verder!

Ik heb iedereen die nu weer een gewicht doorgegeven heeft dik gedrukt gemaakt, even afwachten of er nog meer terug komen voordat ik mensen eruit haal

Voor de tabel... Wil je erin, laat je gegevens dan dik gedrukt achter op MAANDAG

Dit geldt ook voor het doorgeven van het gewicht elke week. Geef dan de volgende gegevens door:

Afgevallen deze week

Huidige gewicht

Totaal afgevallen

Geef je te lang geen gewicht door (2 weken, tenzij met opgaaf van reden) dan word je uit de tabel verwijderd i.v.m het overzichtelijk houden van de tabel.

NaamLengteStartStreefDeze weekHuidigeAfgevallenCrazycatlady1.7190.56086.83.7CupCakeGirl1.5886,267.50.466.519.7Lalalalalinda1.65115.6801.592.123.5Isa_Bela1.72 88.579.0880.5Ronkel1.69 102<95gelijk 99.52.5Schorpioen361.8299.682.00.796.33.3
Alle reacties Link kopieren
quote:hans66 schreef op 26 november 2014 @ 09:07:

Laat je niet kisten, Schorpioen, sinds 4 november heb ik ook wel een paar keer patat met majo en een pizza gehad. En toch val ik af.Mannen vallen nu eenmaal sneller af dan vrouwen.
“Don’t look back – you’re not going that way.”
Hmmm ik wilde wortelsoep maken maar ben de kokosmelk en de wortels vergeten
Tjezus, wat vals
Hahaha mevrouwjack: wortels heb je wel nodig voor wortelsoep😝
wortelsoep zonder wortels, lekker!
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
quote:rosanna08 schreef op 26 november 2014 @ 17:49:

wortelsoep zonder wortels, lekker! Dat kende ik nog niet! Hoe smaakt dat?
World of Warcraft: Legion
Waterig denk ik Hans
Tjezus, wat vals
Maar weer eens een eetlijstje!

O: magere yoghurt

T: Mandarijn

L: 2 speltbroodjes

D: Zero carb/fat noodles met kipfilet en groenten

En een uurtje getraind, alleen spinnen want ik heb echt óveral spierpijn van voorgaande dagen
Appie: uurtje spinnen dat is toch best pittig

Vandaag goede dag. Wel paar chocolaatjes en paar pepernoten ( had me moeder gekocht omdat ik die zo lekker vind maa de zak lekker bij haar laten liggen😝)maar Ondanks dat zit ik nu op 1600 kcal. Dus prima.
Ikzie net in de lijst dat mijn gewicht niet is bijgewerkt . Was 93,3
quote:Debjo schreef op 26 november 2014 @ 13:47:Dat is balen Hans!

Af en toe patat moet inderdaad wel kunnen, ik doe dat ook maar zonder zout en met sla of andere groenten erbij. Je kunt ook aardappels in patatpartjes snijden en dat iets olie erover en dan in de oven. Ook heerlijk!

Mijn eetlijstje voor vandaag:

O 3 grof volkorenboterhammen 1 met 30+ kaas, 1 met boerenham en 1 met pindakaas.

Uur gesport

T Koffie met koffiekoekje

L Witte bonen met prei, champignons, paprika, tomaten uien, en rundergehakt (is diner)

T zo een bakje magere kwark met paar walnoten en paranoten.

A : 3 volkoren boterhammen, 2 met gesmolten kaas in de koekenpan en 1 met boerenham.

T : 2 bakjes activia aardbei 0% en een appel
Carpe diem
Oeps, Debjo. Ik geloof dat jij op de verkeerde knop hebt geklikt. Maar dat overkomt mij ook weleens. Soms twee keer achter elkaar.
Ik mis feitelijk geen oven. Ik heb vroeger wel ovengerechten gemaakt, maar koken is niet mijn hobby, maar is wel voor mij de realiteit.
Om af te vallen heb je geen over nodig 😝 Maak er eigenlijk alleen gerechten in die we af en toe eten. Maarja wel handig om te hebben om bv koekjes met mijn dochter in te bakken.

Door de periode van de maand wel zwaar ff. Heb meer trek. Vananvond ook en toen maar yoghurt en wat aardappel salade genomen
O: Boterham met kruidkaas;

T: 3 Sultana-biscuits, 3 koppen koffie;

L: Erwtensoep;

T: Halve wafel met monchou en kersengelei, kop koffie; krentenbol, glas magere melk, pindakoekje, banaan;

L: Volkoren maccaroni met saus bestaande uit gehakt, water, mix, champignons, prei en paarse uisnippers.

Beweging:

- 1 uur fietsen;

- 20 min. wandelen;

- middagafwas, meer dan gemiddeld.
Goedemorgen, ik ben gelukkig weer redelijk back on track aan het komen. Afgelopen weken minder opgelet wat toch resulteerde in tussen de 0.5 en 1.5 kilo erbij (maar erg fluctuerend dat is wel apart) Nu op 2 ons na terug op gewicht waar vanaf ik wil verder gaan. Vanavond van plan om flink te trainen en ook zaterdag staat er weer een uurtje (of misschien 2 als ik de moed verzamel) op het programma.

Het is wel echt een realiteitscheck, het is er redelijk makkelijk afgegaan in het begin maar 2 weken losgaan, weinig sporten en wel weer flink snoepen en je hebt er zo weer kilo bij geplakt
Nou de wortelsoep was lekker
Tjezus, wat vals
Ja curly zo snel gaat het idd. 1 avondje kan wel maar niet de hele week.

Vandaag goede dag wel

O: 3 WAsa crackers

T: banaan , aardappelsalade

L: 4 kleine spelt boterhammen met muisjes

T: appel en mandarijn

D: bloemkool, aardappels en hamlappen ( denk ik)

Vananvond laat thuis dus niet sporten maar ga zo wel wat buikspier oefeningen doen.
Gisteren had ik door veel beweging (1,5 uur fietsen) 800 gram kwijt, ondanks dat ik ook patat at. Ik had wel mayonaise bij, maar frietjes die volledig gedrenkt zijn in de mayo en daardoor zacht zijn geworden, heb ik gemeden. Iemand zei dat patat niet eens zo'n dikmaker was, maar dat de mayonaise de boosdoener is.

Een beetje mayonaise is niet zo erg, net zoals andere dingen die dikmakers zijn, maar die je slechts incidenteel eet. Ik vind patat met mayo lekkerder dan patat zonder mayo.
Hans: Mayo is idd de boosdoener maar met mate kan best en je had veel bewogen dus prima toch.
Daar is dan ook niks mis mee, Schorpioen. Vorige week at ik wel alle mayonaise op, en ik viel ook wat af. Het bewegen bij mij is niet zo van: "Nu wordt het tijd om te sporten of mij te bewegen," maar eerder: "Ik moet met de fiets naar het station, en als ik in de andere plaats uit de trein kom, wandel ik naar mijn ouders. Daar pak ik de fiets, en ik fiets naar mijn werk." Dan heb ik intussen al wat beweging gehad.
Buiten het sporten in sportschool beweeg ik weinig. Ben wel begonnen met bewegen buiten sportschool toen lekker weer was. Dus de fiets pakken en vaker wandelen. Dit scheelde al een hoop. Nu het kouder is ga ik lekker naar sportschool. Na werk is zo'n 15 km en dat zie ik fietsend niet zitten. Ik red et geeneens want moet dochter eerst naar school brengen.

Geen mayo voor mij meer deze week 😝
Gisteren iets te veel gegeten. Geen tussendoortje na het avondeten, en vanochtend Geen ontbijt.

O: -

T: 4 koppen koffie, slagroom/advocaatvlaai;

L: Tomaten/groentesoep, krentenbol;

T: Kop koffie, glas magere melk, pindakoekje.

L: Volkoren macaroni met saus bestaande uit gehakt, water, mix, champignons, prei en paarse uisnippers.

T: Kop koffie, banaan.

Beweging:

- 1 uur fietsen;

- 20 min. wandelen.
Ik schakel in de kerstvakantie misschien een diëtist in. Als voorbereiding maak ik ook in Excel een reusachtige kalender, waarbij ik bij elke dag zet, wat ik zoal eet, net zoals ik dat in dit topic heb gedaan.

In het weekend maak ik een leeg tabel en ik ga het maandag 1 december gebruiken.
O/L 4 boterhammen met magere kaas

T 3 mandarijnen

D wortelsoep, naanbrood en raita, 2 glazen melk

Uurtje gefietst

En er ligt een plakje cake en een stukje brownie op het aanrecht, denk dat ik daar vanavond lekker van ga genieten.
Tjezus, wat vals
Slim om alvast je eetlijstjes bij te houden Hans! Dan kun je meteen goed laten zien hoe je nu eet. Welke vragen zou je hebben voor de diëtist?
Tjezus, wat vals

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven