25 kilo afvallen- deel 3
maandag 22 september 2014 om 21:04
2016 we gaan met goede moed weer verder!
Ik heb iedereen die nu weer een gewicht doorgegeven heeft dik gedrukt gemaakt, even afwachten of er nog meer terug komen voordat ik mensen eruit haal
Voor de tabel... Wil je erin, laat je gegevens dan dik gedrukt achter op MAANDAG
Dit geldt ook voor het doorgeven van het gewicht elke week. Geef dan de volgende gegevens door:
Afgevallen deze week
Huidige gewicht
Totaal afgevallen
Geef je te lang geen gewicht door (2 weken, tenzij met opgaaf van reden) dan word je uit de tabel verwijderd i.v.m het overzichtelijk houden van de tabel.
NaamLengteStartStreefDeze weekHuidigeAfgevallenCrazycatlady1.7190.56086.83.7CupCakeGirl1.5886,267.50.466.519.7Lalalalalinda1.65115.6801.592.123.5Isa_Bela1.72 88.579.0880.5Ronkel1.69 102<95gelijk 99.52.5Schorpioen361.8299.682.00.796.33.3
Ik heb iedereen die nu weer een gewicht doorgegeven heeft dik gedrukt gemaakt, even afwachten of er nog meer terug komen voordat ik mensen eruit haal
Voor de tabel... Wil je erin, laat je gegevens dan dik gedrukt achter op MAANDAG
Dit geldt ook voor het doorgeven van het gewicht elke week. Geef dan de volgende gegevens door:
Afgevallen deze week
Huidige gewicht
Totaal afgevallen
Geef je te lang geen gewicht door (2 weken, tenzij met opgaaf van reden) dan word je uit de tabel verwijderd i.v.m het overzichtelijk houden van de tabel.
NaamLengteStartStreefDeze weekHuidigeAfgevallenCrazycatlady1.7190.56086.83.7CupCakeGirl1.5886,267.50.466.519.7Lalalalalinda1.65115.6801.592.123.5Isa_Bela1.72 88.579.0880.5Ronkel1.69 102<95gelijk 99.52.5Schorpioen361.8299.682.00.796.33.3
woensdag 26 november 2014 om 15:53
woensdag 26 november 2014 om 21:42
quote:Debjo schreef op 26 november 2014 @ 13:47:Dat is balen Hans!
Af en toe patat moet inderdaad wel kunnen, ik doe dat ook maar zonder zout en met sla of andere groenten erbij. Je kunt ook aardappels in patatpartjes snijden en dat iets olie erover en dan in de oven. Ook heerlijk!
Mijn eetlijstje voor vandaag:
O 3 grof volkorenboterhammen 1 met 30+ kaas, 1 met boerenham en 1 met pindakaas.
Uur gesport
T Koffie met koffiekoekje
L Witte bonen met prei, champignons, paprika, tomaten uien, en rundergehakt (is diner)
T zo een bakje magere kwark met paar walnoten en paranoten.
A : 3 volkoren boterhammen, 2 met gesmolten kaas in de koekenpan en 1 met boerenham.
T : 2 bakjes activia aardbei 0% en een appel
Af en toe patat moet inderdaad wel kunnen, ik doe dat ook maar zonder zout en met sla of andere groenten erbij. Je kunt ook aardappels in patatpartjes snijden en dat iets olie erover en dan in de oven. Ook heerlijk!
Mijn eetlijstje voor vandaag:
O 3 grof volkorenboterhammen 1 met 30+ kaas, 1 met boerenham en 1 met pindakaas.
Uur gesport
T Koffie met koffiekoekje
L Witte bonen met prei, champignons, paprika, tomaten uien, en rundergehakt (is diner)
T zo een bakje magere kwark met paar walnoten en paranoten.
A : 3 volkoren boterhammen, 2 met gesmolten kaas in de koekenpan en 1 met boerenham.
T : 2 bakjes activia aardbei 0% en een appel
Carpe diem
donderdag 27 november 2014 om 00:31
Om af te vallen heb je geen over nodig
Maak er eigenlijk alleen gerechten in die we af en toe eten. Maarja wel handig om te hebben om bv koekjes met mijn dochter in te bakken.
Door de periode van de maand wel zwaar ff. Heb meer trek. Vananvond ook en toen maar yoghurt en wat aardappel salade genomen
Door de periode van de maand wel zwaar ff. Heb meer trek. Vananvond ook en toen maar yoghurt en wat aardappel salade genomen
donderdag 27 november 2014 om 08:28
O: Boterham met kruidkaas;
T: 3 Sultana-biscuits, 3 koppen koffie;
L: Erwtensoep;
T: Halve wafel met monchou en kersengelei, kop koffie; krentenbol, glas magere melk, pindakoekje, banaan;
L: Volkoren maccaroni met saus bestaande uit gehakt, water, mix, champignons, prei en paarse uisnippers.
Beweging:
- 1 uur fietsen;
- 20 min. wandelen;
- middagafwas, meer dan gemiddeld.
T: 3 Sultana-biscuits, 3 koppen koffie;
L: Erwtensoep;
T: Halve wafel met monchou en kersengelei, kop koffie; krentenbol, glas magere melk, pindakoekje, banaan;
L: Volkoren maccaroni met saus bestaande uit gehakt, water, mix, champignons, prei en paarse uisnippers.
Beweging:
- 1 uur fietsen;
- 20 min. wandelen;
- middagafwas, meer dan gemiddeld.
World of Warcraft: Legion
donderdag 27 november 2014 om 09:58
Goedemorgen, ik ben gelukkig weer redelijk back on track aan het komen. Afgelopen weken minder opgelet wat toch resulteerde in tussen de 0.5 en 1.5 kilo erbij (maar erg fluctuerend dat is wel apart) Nu op 2 ons na terug op gewicht waar vanaf ik wil verder gaan. Vanavond van plan om flink te trainen en ook zaterdag staat er weer een uurtje (of misschien 2 als ik de moed verzamel) op het programma.
Het is wel echt een realiteitscheck, het is er redelijk makkelijk afgegaan in het begin maar 2 weken losgaan, weinig sporten en wel weer flink snoepen en je hebt er zo weer kilo bij geplakt
Het is wel echt een realiteitscheck, het is er redelijk makkelijk afgegaan in het begin maar 2 weken losgaan, weinig sporten en wel weer flink snoepen en je hebt er zo weer kilo bij geplakt
donderdag 27 november 2014 om 20:22
Ja curly zo snel gaat het idd. 1 avondje kan wel maar niet de hele week.
Vandaag goede dag wel
O: 3 WAsa crackers
T: banaan , aardappelsalade
L: 4 kleine spelt boterhammen met muisjes
T: appel en mandarijn
D: bloemkool, aardappels en hamlappen ( denk ik)
Vananvond laat thuis dus niet sporten maar ga zo wel wat buikspier oefeningen doen.
Vandaag goede dag wel
O: 3 WAsa crackers
T: banaan , aardappelsalade
L: 4 kleine spelt boterhammen met muisjes
T: appel en mandarijn
D: bloemkool, aardappels en hamlappen ( denk ik)
Vananvond laat thuis dus niet sporten maar ga zo wel wat buikspier oefeningen doen.
donderdag 27 november 2014 om 21:25
Gisteren had ik door veel beweging (1,5 uur fietsen) 800 gram kwijt, ondanks dat ik ook patat at. Ik had wel mayonaise bij, maar frietjes die volledig gedrenkt zijn in de mayo en daardoor zacht zijn geworden, heb ik gemeden. Iemand zei dat patat niet eens zo'n dikmaker was, maar dat de mayonaise de boosdoener is.
Een beetje mayonaise is niet zo erg, net zoals andere dingen die dikmakers zijn, maar die je slechts incidenteel eet. Ik vind patat met mayo lekkerder dan patat zonder mayo.
Een beetje mayonaise is niet zo erg, net zoals andere dingen die dikmakers zijn, maar die je slechts incidenteel eet. Ik vind patat met mayo lekkerder dan patat zonder mayo.
donderdag 27 november 2014 om 21:43
Daar is dan ook niks mis mee, Schorpioen. Vorige week at ik wel alle mayonaise op, en ik viel ook wat af. Het bewegen bij mij is niet zo van: "Nu wordt het tijd om te sporten of mij te bewegen," maar eerder: "Ik moet met de fiets naar het station, en als ik in de andere plaats uit de trein kom, wandel ik naar mijn ouders. Daar pak ik de fiets, en ik fiets naar mijn werk." Dan heb ik intussen al wat beweging gehad.
vrijdag 28 november 2014 om 00:14
Buiten het sporten in sportschool beweeg ik weinig. Ben wel begonnen met bewegen buiten sportschool toen lekker weer was. Dus de fiets pakken en vaker wandelen. Dit scheelde al een hoop. Nu het kouder is ga ik lekker naar sportschool. Na werk is zo'n 15 km en dat zie ik fietsend niet zitten. Ik red et geeneens want moet dochter eerst naar school brengen.
Geen mayo voor mij meer deze week
Geen mayo voor mij meer deze week
vrijdag 28 november 2014 om 07:47
Gisteren iets te veel gegeten. Geen tussendoortje na het avondeten, en vanochtend Geen ontbijt.
O: -
T: 4 koppen koffie, slagroom/advocaatvlaai;
L: Tomaten/groentesoep, krentenbol;
T: Kop koffie, glas magere melk, pindakoekje.
L: Volkoren macaroni met saus bestaande uit gehakt, water, mix, champignons, prei en paarse uisnippers.
T: Kop koffie, banaan.
Beweging:
- 1 uur fietsen;
- 20 min. wandelen.
O: -
T: 4 koppen koffie, slagroom/advocaatvlaai;
L: Tomaten/groentesoep, krentenbol;
T: Kop koffie, glas magere melk, pindakoekje.
L: Volkoren macaroni met saus bestaande uit gehakt, water, mix, champignons, prei en paarse uisnippers.
T: Kop koffie, banaan.
Beweging:
- 1 uur fietsen;
- 20 min. wandelen.
vrijdag 28 november 2014 om 15:29
Ik schakel in de kerstvakantie misschien een diëtist in. Als voorbereiding maak ik ook in Excel een reusachtige kalender, waarbij ik bij elke dag zet, wat ik zoal eet, net zoals ik dat in dit topic heb gedaan.
In het weekend maak ik een leeg tabel en ik ga het maandag 1 december gebruiken.
In het weekend maak ik een leeg tabel en ik ga het maandag 1 december gebruiken.
vrijdag 28 november 2014 om 18:45