25 kilo afvallen- deel 3
maandag 22 september 2014 om 21:04
2016 we gaan met goede moed weer verder!
Ik heb iedereen die nu weer een gewicht doorgegeven heeft dik gedrukt gemaakt, even afwachten of er nog meer terug komen voordat ik mensen eruit haal
Voor de tabel... Wil je erin, laat je gegevens dan dik gedrukt achter op MAANDAG
Dit geldt ook voor het doorgeven van het gewicht elke week. Geef dan de volgende gegevens door:
Afgevallen deze week
Huidige gewicht
Totaal afgevallen
Geef je te lang geen gewicht door (2 weken, tenzij met opgaaf van reden) dan word je uit de tabel verwijderd i.v.m het overzichtelijk houden van de tabel.
NaamLengteStartStreefDeze weekHuidigeAfgevallenCrazycatlady1.7190.56086.83.7CupCakeGirl1.5886,267.50.466.519.7Lalalalalinda1.65115.6801.592.123.5Isa_Bela1.72 88.579.0880.5Ronkel1.69 102<95gelijk 99.52.5Schorpioen361.8299.682.00.796.33.3
Ik heb iedereen die nu weer een gewicht doorgegeven heeft dik gedrukt gemaakt, even afwachten of er nog meer terug komen voordat ik mensen eruit haal
Voor de tabel... Wil je erin, laat je gegevens dan dik gedrukt achter op MAANDAG
Dit geldt ook voor het doorgeven van het gewicht elke week. Geef dan de volgende gegevens door:
Afgevallen deze week
Huidige gewicht
Totaal afgevallen
Geef je te lang geen gewicht door (2 weken, tenzij met opgaaf van reden) dan word je uit de tabel verwijderd i.v.m het overzichtelijk houden van de tabel.
NaamLengteStartStreefDeze weekHuidigeAfgevallenCrazycatlady1.7190.56086.83.7CupCakeGirl1.5886,267.50.466.519.7Lalalalalinda1.65115.6801.592.123.5Isa_Bela1.72 88.579.0880.5Ronkel1.69 102<95gelijk 99.52.5Schorpioen361.8299.682.00.796.33.3
maandag 1 december 2014 om 13:19
Druk druk druk vanmorgen dus vergeten te wegen...
Ik weeg me morgenvroeg en geef het dan door
Ik hou me redelijk aan mijn lijstje maar het is nog steeds wel te veel. Moeilijk!
Sporten doe ik 5 keer per week, dus hopelijk gaat er nu meer af.
Niet zo'n fris onderwerp, maar ik heb een hele moeilijke stoelgang, soms wel dagen niet. Dat scheelt natuurlijk ook wel. Ben aan het denken om af en toe laxeermiddel te gebruiken maar ik durf niet zo goed. De natuurlijke middeltjes zoals lijnzaad, pruimen, meer vezels meer beweging meer water drinken heb ik allemaal al geprobeerd....
Misschien hier nog meer mensen die het ook hebben en tips hebben?
Ik weeg me morgenvroeg en geef het dan door
Ik hou me redelijk aan mijn lijstje maar het is nog steeds wel te veel. Moeilijk!
Sporten doe ik 5 keer per week, dus hopelijk gaat er nu meer af.
Niet zo'n fris onderwerp, maar ik heb een hele moeilijke stoelgang, soms wel dagen niet. Dat scheelt natuurlijk ook wel. Ben aan het denken om af en toe laxeermiddel te gebruiken maar ik durf niet zo goed. De natuurlijke middeltjes zoals lijnzaad, pruimen, meer vezels meer beweging meer water drinken heb ik allemaal al geprobeerd....
Carpe diem
maandag 1 december 2014 om 15:06
quote:s1981 schreef op 01 december 2014 @ 07:51:
Ik denk erover om het gewicht proberen stabiel te houden en in januari fris verder te gaan.
Precies mijn idee nu.
Ik ben wel weer afgevallen sinds wat te zijn aangekomen met het uiteten/stappen vorige week, zit nu weer op het gewicht in de tabel. Ga de komende weken proberen om iig niet aan te komen en alles wat ik afval is meegenomen.
Hoeft dus nu ook niks aangepast te worden in de tabel.
Ik denk erover om het gewicht proberen stabiel te houden en in januari fris verder te gaan.
Precies mijn idee nu.
Ik ben wel weer afgevallen sinds wat te zijn aangekomen met het uiteten/stappen vorige week, zit nu weer op het gewicht in de tabel. Ga de komende weken proberen om iig niet aan te komen en alles wat ik afval is meegenomen.
Hoeft dus nu ook niks aangepast te worden in de tabel.
Don't know, don't care
maandag 1 december 2014 om 15:08
quote:Debjo schreef op 01 december 2014 @ 13:19:
Je hebt van die ideaalgewicht capsules, die werken bij mij goed.
Scheelt inderdaad 'een berg' op de weegschaal
Je hebt van die ideaalgewicht capsules, die werken bij mij goed.
Scheelt inderdaad 'een berg' op de weegschaal
Don't know, don't care
maandag 1 december 2014 om 18:48
Heyhey!!
Ik ben bang dat ik ermee ga stoppen… Niet met afvallen en goed, gezond eten, maar met dit forum. Hoe leuk ik het hier ook vind!
Ik merk gewoon dat ik het te druk heb om het bij te houden en vaak op maandag te laat ben met het doorgeven van mijn gewicht, etc. In het weekend probeer ik bij te lezen, maar het is gewoon heel veel. Helemaal als het mij niet lukt om het allemaal bij te lezen, dan lig ik zo 10 pagina's achter. Kan ook niet echt meer reageren enzo.
Nu ik voor mijn werk ook nog een cursus moet doen (waarvan ze zeiden dat we 6 maanden hadden om die te halen en dat nu toch 3 blijkt te zijn…), en dat niet tijdens mijn werkuren kan leren… heb ik helemaal geen tijd meer.
En ik vind het jammer om niet alles mee te lezen of ergens op te kunnen reageren. Ik kom er steeds vaker achter dat ik dan dingen heb gemist.
Ik wens iedereen veel succes!!! Vond het erg gezellig!
xx
Ik ben bang dat ik ermee ga stoppen… Niet met afvallen en goed, gezond eten, maar met dit forum. Hoe leuk ik het hier ook vind!
Ik merk gewoon dat ik het te druk heb om het bij te houden en vaak op maandag te laat ben met het doorgeven van mijn gewicht, etc. In het weekend probeer ik bij te lezen, maar het is gewoon heel veel. Helemaal als het mij niet lukt om het allemaal bij te lezen, dan lig ik zo 10 pagina's achter. Kan ook niet echt meer reageren enzo.
Nu ik voor mijn werk ook nog een cursus moet doen (waarvan ze zeiden dat we 6 maanden hadden om die te halen en dat nu toch 3 blijkt te zijn…), en dat niet tijdens mijn werkuren kan leren… heb ik helemaal geen tijd meer.
En ik vind het jammer om niet alles mee te lezen of ergens op te kunnen reageren. Ik kom er steeds vaker achter dat ik dan dingen heb gemist.
Ik wens iedereen veel succes!!! Vond het erg gezellig!
xx
maandag 1 december 2014 om 21:25
Oke, stoelgangthee en ideaalgewicht capsules ga ik eens bekijken in de winkel, bedankt!
Vandaag erg druk geweest, ook nog bijna 2 uur gesport.
Eetlijstje:
O 3 grof volkorenboterhammen 1 sandwichspread, 1 30+kaas en 1 pindakaas.
T plak ontbijtkoek
L : 2 grof volkorenboterhammen met bieten hummous en 2 volkoren beschuitjes met 30+ kaas.
T 1 sinaasappel en 1 mandarijn
D : spinazie, overgebakken aardappelen en 1 zalm in bladerdeeg.
T 2 kuipjes vitalinea 0% vet kerssmaak
Vandaag erg druk geweest, ook nog bijna 2 uur gesport.
Eetlijstje:
O 3 grof volkorenboterhammen 1 sandwichspread, 1 30+kaas en 1 pindakaas.
T plak ontbijtkoek
L : 2 grof volkorenboterhammen met bieten hummous en 2 volkoren beschuitjes met 30+ kaas.
T 1 sinaasappel en 1 mandarijn
D : spinazie, overgebakken aardappelen en 1 zalm in bladerdeeg.
T 2 kuipjes vitalinea 0% vet kerssmaak
Carpe diem
maandag 1 december 2014 om 22:31
Dadelijk worden er op mijn werk chocoladeletters uitgedeeld. Ik ben gek op puur chocola terwijl er twee soorten chocoladeletters zijn: melk en puur. Ik kan op elke dag een halve of een kwart chocoladeletter opeten, maar ik verwacht rond Sinterklaastijd wel een paar te krijgen...
World of Warcraft: Legion
dinsdag 2 december 2014 om 06:41
O: Boterham met kruidkaas;
T: 4 koppen koffie, gevulde speculaas, cake;
L: Tomatensoep, kop koffie, krentenbol;
T: 2 koppen koffie, glas magere melk, pindakoekje;
A: Bami, nasivlees, roerbakgroenten;
T: Banaan, kop koffie, glas magere melk.
Beweging:
- 1 uur 20 min. fietsen;
- 20 min. wandelen.
T: 4 koppen koffie, gevulde speculaas, cake;
L: Tomatensoep, kop koffie, krentenbol;
T: 2 koppen koffie, glas magere melk, pindakoekje;
A: Bami, nasivlees, roerbakgroenten;
T: Banaan, kop koffie, glas magere melk.
Beweging:
- 1 uur 20 min. fietsen;
- 20 min. wandelen.
World of Warcraft: Legion