vriend wil nooit samenwonen

27-11-2014 20:12 118 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo even een korte situatie schets..wij zijn beiden ruim de 50 gepasseerd. Latten nu 5 jaar..kids zijn uitgevlogen. Het maakt mij intens verdrietig dat hij heeft aangegeven nooit te willen samenwonen...zn bezwaren zijj dat hij zn appartementen niet wilt delen...en het zo wel lekker vind gaan we zien elkaar 2 x p week..merk dat ik steeds meer last van het weinige contact...wat voor hem voldoende is...krijg..wil mn leven met hem delen. Hoe ga ik hier nu mee om en vind ik mijn weg hier in..ben niet gelukkig met de situatie...
Ik snap wat je bedoelt korenwolf..hij is juist superschoon..en heeft nauwelijks sociale contacten..echt een einzelganger
quote:Istar_ schreef op 27 november 2014 @ 20:39:

[...]

Dat lijkt me echt verschrikkelijk.Haha, ja dat kan.
Lijkt me juist vreselijk om alleen te wonen. Maar ik houd dan ook überhaupt niet van alleen zijn. Ik krijg het nog zwaar in de toekomst
Je kunt zijn behoeftes niet veranderen en je kunt je eigen behoeftes niet veranderen.

Als het met compromissen niet werkt, zul je dat huiselijke leven met iemand anders moeten delen. Hoe denkt hij over het 2 of 3 nachten samen slapen? Dan heb je toch het samen ontbijten en aanrommelen (?) af en toe.

Maar echt helemaal samen een huishouden delen zit er met hem gewoon niet in en dat is natuurlijk heel erg verdrietig als jij dat wel zo graag wil en ook met hem verder had gewild.
Ik zou ook es polsen wat hij ervan zou vinden om 3 à 4 keer per week samen af te spreken.

Daarom niet persé dat jullie 4 keer per week samen slapen. Maar dat je elkaar wel ziet.

Als er echt geen compromis mogelijk is (elkaar meer zien), vrees ik ook dat je voor een moeilijke keuze staat.
Lastig. Ik begrijp hem wel. Ik moet er ook niet (meer) aan denken.

Hopelijk kan je tot een compromis komen.
quote:memaria schreef op 27 november 2014 @ 20:26:

Summerdance en istar..hebben jullie dan ook al jaren een latrelatie?? En hoe weet je nu sum dat je over 6 jaar echt echt niet wil samenwonen.. wij wonen bij elkaar inde buurt..vriend is erg op zichzelf beetje einzelganger. .

Yep een LAT relatie, wonen 60km bij elkaar vandaan

En over 6 jaar sta ik er waarschijnlijk nog net zo in als nu

Ik ben erg gesteld op mijn avondjes (nachtjes) alleen

En ik ben niet eens een einzelganger.

Maar ik geniet van de avondjes alleen op de bank

De avondjes hangend op de bank met vriendinnen en een fles wijn

En, en dat ik denk ik nog wel het belangrijkste...ik hoef zijn sokken niet te wassen
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Wow hebben zo een oude mensen nog dat soort relaties
quote:twerkqueen schreef op 27 november 2014 @ 21:15:

Wow hebben zo een oude mensen nog dat soort relatiesWat voor relaties moeten oude mensen dan hebben?
quote:Istar_ schreef op 27 november 2014 @ 21:16:

[...]

Wat voor relaties moeten oude mensen dan hebben?

Nou Is, je weet tog

Samen op de bank

Jij stopt de sokken terwijl manlief een biertje drinkt en Studio Sport kijkt
quote:Summerdance schreef op 27 november 2014 @ 21:18:

[...]

Nou Is, je weet tog

Samen op de bank

Jij stopt de sokken terwijl manlief een biertje drinkt en Studio Sport kijkt Oww, nou ja, ik ben nog een dertiger, dus ben nog niet helemaal op de hoogte hoe het dan hoort. Fijn om te weten alvast!
quote:twerkqueen schreef op 27 november 2014 @ 21:15:

Wow hebben zo een oude mensen nog dat soort relaties

Ja te gek voor woorden hé.

Wist je dat mensen van 50 zelfs nog seksen? Ieuw, echt té erg!
quote:Istar_ schreef op 27 november 2014 @ 21:16:

[...]

Wat voor relaties moeten oude mensen dan hebben?Naja samen wonen enzo en kinderen hebben en voor elkaar zorgen met ziektes enzo. als je 50 over bent heb je toch geen seks meer met uitzakkingen of wel?
Kut...ik lees net, ik kan nog maar 9 jaar neuken
Dat is een moeilijke situatie en er is geen gelijk of ongelijk hierin. Ik weet niet hoever jullie van elkaar af wonen, maar is het een idee om wel de eigen huizen aan te houden, maar elkaar wat vaker zien. En dan niet gelijk een hele dag, maar ook af en toe een kop koffie bij elkaar drinken en daarna weer naar huis gaan? Of een keer extra bij elkaar slapen, maar dan na het ontbijt weer vertrekken? Zo wordt je behoefte deels bevredigd en misschien ga je dit ook nog prettiger vinden.
quote:twerkqueen schreef op 27 november 2014 @ 21:20:

[...]

Naja samen wonen enzo en kinderen hebben en voor elkaar zorgen met ziektes enzo. als je 50 over bent heb je toch geen seks meer met uitzakkingen of wel? wie post m in EAUSM?
quote:Summerdance schreef op 27 november 2014 @ 21:21:

Kut...ik lees net, ik kan nog maar 9 jaar neuken Ik nog maar 7 Maar misschien kan het tegen die tijd ook wel veranderd zijn en kan het nog steeds hé

[...]

Naja samen wonen enzo en kinderen hebben en voor elkaar zorgen met ziektes enzo. als je 50 over bent heb je toch geen seks meer met uitzakkingen of wel?

Geen seks meer als je 50 bent? Waarom heeft niemand me dat eerder verteld!

Ik heb kinderen en woon niet samen. Moet ik dat nu maar wel gaan doen?

[...]

als je 50 over bent heb je toch geen seks meer met uitzakkingen of wel?

Uitzakkingen of verzakkingen?

Ik heb m al in EAUSM gezet maar dubbel mag daar gewoon. Wel met een ander commentaartje erbij dan aub.

Ik mag nog 20 jaar het konijnebeest uithangen, lucky me.
On toch maar even ontopic te reageren; TO ik vind het echt vervelend voor je maar vrees dat je die huiselijkheid niet gaat krijgen met deze partner. Dus ofwel accepteren en focussen op zijn goeie kanten, of een andere partner zoeken die wel ook die huiselijkheid wil.
Wat is een EAUSM? Ik bedoel meer ik weet dat het wel kan enzo maar is het echt nog prettig als je over de 50 bent om seks te hebben? Mij lijkt het van niet. maar sorry niet om mensen te beledigen ofzo.
Maar TO, waarom is het voor jou zo lastig te begrijpen dat niet iedereen dezelfde "needs" (weet even het Nederlandse woord niet hiervoor) heeft als jij.

Niet iedereen wil 7 dagen in de week naast iemand anders liggen, samen eten, samen praten.

Als je je dat niet voor kunt stellen, dan denk ik niet dat je relatie het gaat redden

Want jij zal die behoefte wel altijd blijven hebben denk ik
quote:twerkqueen schreef op 27 november 2014 @ 21:27:

Wat is een EAUSM? Ik bedoel meer ik weet dat het wel kan enzo maar is het echt nog prettig als je over de 50 bent om seks te hebben? Mij lijkt het van niet. maar sorry niet om mensen te beledigen ofzo.Waarom zou het niet prettig zijn dan? Je clit doet het wrs nog prima en je vagina ook.
quote:Summerdance schreef op 27 november 2014 @ 21:28:

Maar TO, waarom is het voor jou zo lastig te begrijpen dat niet iedereen dezelfde "needs" (weet even het Nederlandse woord niet hiervoor) heeft als jij.

Behoeften

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven