Weekje weg februari tips

21-11-2014 21:51 14 berichten
Alle reacties Link kopieren
Eind februari willen mijn vriend en ik een weekje weg. Maar we hebben nog geen idee waar naartoe. We twijfelen tussen zon en cultuur, eigenlijk zijn alle opties nog open. Iemand leuke tips voor deze periode?
Niemand?
Misschien wat meer parameters meegeven:

- budget?

- koud/warm?

- trein/auto/vliegtuig..?.
Dat weet ik dus nog allemaal niet echt, alle opties zijn open!

Maar stel dat we naar de zon willen, iemand tips waar het echt lekker is in februari? Ook al ergens niet al te ver weg mogelijk bijvoorbeeld?
Lekker warm in februari, dan moet je al verder weg, Dominicaanse Republiek ofzo.

Dichterbij met kans op aangenaam weer: Egypte, Portugal, Canarische eilanden.
Ik kan me voorstellen dat de kans ook aanzienlijk is dat het niet zo lekker weer is in zuid-europa in februari?

Ik denk dat ik gewoon te veel leuk vind, kan niet zo goed kiezen!
Vrienden van mij zijn net terug uit Kaap Verdie. Dat was een relax vakantie. Veel zo'n zwembad en lekker eten. Ook niet super duur.
Op zaterdag help ik tamme dieren weer het beest in zichzelf te vinden.
Rome in winter ook heel romantisch!
Het ligt er idd aan wat je wilt. Wil je warm weer? Dan idd wat hier al aangegeven is.
Carpe Diem!
Canarische Eilanden als je zon wil. Voor cultuur raad ik je aan richting Praag te gaan en anders Italië.
Rome, Lissabon, allebei mooie steden.
St. Maarten. Prima te doen in 8 dagen en ideaal van klimaat in die periode. Super lekker eten, gezellig, prachtige stranden en snorkelmogelijkheden.
Oh, jullie maken het me niet makkelijk! Ik vind ook gewoon veel te veel dingen leuk. Ben nu aan het twijfelen tussen Lapland of een leuke stad (Berlijn, Barcelona, Rome) of toch ergens de zon opzoeken.. Het liefst ga ik tien keer per jaar op vakantie, ik wil nog zoveel dingen zien!
Lekker naar Sharm el Sheikh of El Gouna. Zeker van zon. Wil je ook cultuur dan kan je naar de piramides gaan. Wel heel veel voor een weekje vakantie.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven