Zaterdagmorgen.

29-11-2014 10:46 95 berichten
Hallo ladies,

Wat ben ik toch lui op de zaterdagmorgen de laatste tijd, ik ben telkens pas rond tienen wakker. Ik schaam me diep!

Ik denk niet dat ik zeer actief door de stad ga lopen huppelen vandaag, heb echt zin om die luiheid door te trekken naar zonsondergang.

Hoewel de dag alweer een tijdje bezig is, vraag ik me toch af waar jullie allemaal druk mee (zullen) zijn vandaag. Ik ben zeer benieuwd naar bezigheden, avonturen en acties, van mijn medeforummers en aanhang.
Alle reacties Link kopieren
Hai lieve allemaal

Hier vanochtend als gewoonlijk weer over de (vers)markt gescharreld, en nu staat er een pan bruine bonensoep te pruttelen. Er zit brood in broodbakmachine en ik zit achter warme chocomel.

Life's good.

Lechatrose, hoe vond je de Fair?
I can explain it to you, but I can't understand it for you
quote:Fruity-Pebbles schreef op 29 november 2014 @ 14:42:

Goedemiddag Cateautje!

Hier rond 8:45 wakker waar Sinterklaas heel lief milka cake&choc in m'n slof had gedaan.

Om half 10 de auto in richting de stad om de laatste kerst cadeau's te kopen. Ben dit jaar lekker vroeg, voorgaande jaren was ik een dag van te voren nog voor iedereen aan het zoeken

Alle cadeaus zijn binnen. Ook nog een mooie jurk van Mart Visser gekocht bij de V&D, dus ik ben klaar voor de kerst.

Even wat boodschapjes gedaan, daarna thuis opgeruimd, cadeaus ingepakt, afwas gedaan, vloer gedweild en was in de machine.

Nu zit ik lekker op de bank met een kop koffie en een koekje. Poezebeest ligt of naast/op me of loopt achter me aan. Hele week bijna niet thuis geweest, hoop stiekem dat ze me gemist heeft Dat was een drukke dag. Waar ik benieuwd naar ben is de jurk. Plak voor ons een plaatje?
Dit is 'm, althans hoop dat dit zo werkt...

Hmmm op mobiel niet, even kijken hoe het anders kan

Edit; plaatje staat reactie hieronder
anoniem_6523240b244e0 wijzigde dit bericht op 29-11-2014 15:40
Reden: Url van plaatje verwijderd
% gewijzigd
quote:gioia82 schreef op 29 november 2014 @ 14:54:

Goedemiddag!

Het is weer een fijne zaterdag Vanmorgen rond half 9 opgestaan, een boterhammetje gegeten en toen heb ik lekker in het bos hardgelopen. Het was nog wel koud, ik had de eerste kilometers spijt van mijn optimistische korte broek maar als je maar hard genoeg rent wordt het vanzelf warm

Daarna echt ontbeten met speculaashavermout, lekker de krant gelezen met een kopje koffie en zojuist een Sinterklaascadeautje gekocht voor m'n vriend. Hij is nu onderweg naar mij en dan gaan we Sint Pannenkoek vieren! Na Sinterklaas en 11 november mijn favoriete feestdag

Kou is goed tegen de kou, vooral in actie. Ik douche altijd koud na en heb het daardoor nooit koud. Toch zou ik het niet meer doen als ik jou was, want daar zal je voor moeten boeten als je wat ouder worden, want dan heb je veel eerder last van je gewrichten, dus voortaan maar een wolletje aan als je onderweg gaat. Groetjes, de bemoeial.

Ik vier ook sint pannenkoek vandaag. Ik ben altijd in voor een feestje, maar ga niet met een koek op m'n hoofd zitten hoor, dat dan weer niet.
quote:elisa55 schreef op 29 november 2014 @ 15:08:

Goedemiddag!

Ik herken die luiheid wel hoor!

Ik ben om tien uur opgestaan en heb lekker rustig aan gedaan.

Nog even alle sinterklaascadeautjes ingepakt voor morgen, met een muziekje aan.

En tegen twee uur maar eens aankleden

Net nog maar even gestofzuigd en ik ga zo boodschappen doen.

Laat, dat wel, het is vast heel druk in het winkelcentrum ;)

Fijne dag nog!

Het is erg druk bij mij in de buurt. Er wordt erg veel gewinkeld en boodschappen gedaan, Appie was ook vol. Ik heb nu alles in huis, dus hoef de deur niet meer uit.

Wat vreemd trouwens dat sint op 30 november wordt gevierd.
quote:lichtbron schreef op 29 november 2014 @ 15:10:

Zit nu aan de koffie en ga zo direct boodschappen doen. Vanmorgen huis opgeruimd en gestofzuigd. Vanavond met Vriend naar een feest waar ik niemand ken!! Spannend.. en vriend blijft slapen vannacht..

Ohhhh, spannende avond en spannende nacht.

Have fun.
quote:soetkees schreef op 29 november 2014 @ 15:31:

Hai lieve allemaal

Hier vanochtend als gewoonlijk weer over de (vers)markt gescharreld, en nu staat er een pan bruine bonensoep te pruttelen. Er zit brood in broodbakmachine en ik zit achter warme chocomel.

Life's good.

Lechatrose, hoe vond je de Fair?That is what life is.
quote:Fruity-Pebbles schreef op 29 november 2014 @ 15:39:

[afbeelding]Wat een mooie geklede jurk.
quote:Cateautje schreef op 29 november 2014 @ 15:43:

[...]

Kou is goed tegen de kou, vooral in actie. Ik douche altijd koud na en heb het daardoor nooit koud. Toch zou ik het niet meer doen als ik jou was, want daar zal je voor moeten boeten als je wat ouder worden, want dan heb je veel eerder last van je gewrichten, dus voortaan maar een wolletje aan als je onderweg gaat. Groetjes, de bemoeial.

Ik vier ook sint pannenkoek vandaag. Ik ben altijd in voor een feestje, maar ga niet met een koek op m'n hoofd zitten hoor, dat dan weer niet.

Brrr...koud douchen vind ik dan weer helemaal niks! Maar de volgende keer trek ik inderdaad wel een lange broek aan want zelfs voor deze jonge dertigjarige blom is dat beter voor de spieren.

Ik ga ook niet met een pannenkoek op m'n hoofd zitten maar ik probeer mijn vriend wel zover te krijgen
Wow, wat zie jij er vandaag geweldig uit!
Succes ermee en vergeet er niet een foto van te maken.
Wat een dagen hebben we achter de rug , maar wat mooi allemaal.

Ik ben helemaal overdonderd heel erg blij en moet gewoon even bij komen, mijn jongste is eindelijk dolgelukkig en ik ben er zo ongelooflijk blij /gelukkig van dat is met geen pen te beschrijven
Wij, mijn vriend en ik dus, hebben vanmorgen met de honden gewandeld. Ik vond het erg koud dus na een half uurtje waren we weer thuis. Toen naar de dierenwinkel, zonder honden. Ze zijn nogal groot en mogen wel mee naar binnen maar dan kwispelen ze de spullen van de planken. We kregen nog korting, altijd fijn.

Toen de drukke AH in, zucht puf strun. Het lijkt wel of iedereen elke dag alvast voor de kerst aan het inslaan is. Ik ga zelf pizza maken en als ik nog zin heb, appelkruimeltaart. Voor de honden heb ik twee diepvriesbiefstukjes. Die zijn maar 2,79 dus net zo duur als ander hondensnoep en een stuk gezonder. Dat wordt smullen. Ik doe het in stukjes door de smuldier.

Nu ligt mijn vriend een dutje te doen en kijk ik naar South Park. Het is South Park weekend op comedy central en ik benfan. Ik hou verder niet van cartoons maar South Park blijf ik grappig vinden. Zometeen ga ik pizza maken. En even kijken of er nog wat leuks op tv komt vanaaf.

Vanavond ga ik ook Bobby onder handen nemen. Hij is een Teddy kruising konijn, een lange pluizige vacht en hij heeft klitten. Zijn naam past goed bij hem want hij is net Bob Marley, hij kweekt zijn eigen dreads, hahaha. Maar die zorgen ervoor dat zijn bewegingen beperkt worden dus de schaar gaat erin. Korte coupe voor Bob. Ik knip hem eens in de 6 weken en dat is wel nodig ook.

Fijne dag/avond verder iedereen!
Mensen kunnen alleen zichzelf redden.
quote:Cateautje schreef op 29 november 2014 @ 12:57:

Ik heb een huisdier!

Een lieveheersbeestje heeft besloten om bij me te komen overwinteren.
quote:ronniemitchel schreef op 29 november 2014 @ 16:18:

Wat een dagen hebben we achter de rug , maar wat mooi allemaal.

Ik ben helemaal overdonderd heel erg blij en moet gewoon even bij komen, mijn jongste is eindelijk dolgelukkig en ik ben er zo ongelooflijk blij /gelukkig van dat is met geen pen te beschrijven Wat heerlijk dat je zo gelukkig bent. Geniet ervan met volle teugen. Het is je van harte gegund, lieve Ronnie.
quote:Cateautje schreef op 29 november 2014 @ 16:21:

[...]

Wat heerlijk dat je zo gelukkig bent. Geniet ervan met volle teugen. Het is je van harte gegund, lieve Ronnie.Weet ik
quote:Fruity-Pebbles schreef op 29 november 2014 @ 15:39:

[img]http://d1n49c76jdx4a2.cloudfront.net/me ... d_01_l.jpg[/img]Wow mooi zeg
quote:despie schreef op 29 november 2014 @ 13:17:

Goedemiddag!

Zorg maar goed voor het lievebeestje Cateau :-)

Vanmorgen hebben we lekker uitgeslapen en met warme broodjes ontbeten, krant erbij. Nu zit er een was in de wasmachine en we gaan ze de stad in om Sinterklaas cadeautjes te kopen. En ik moet nog iets retourneren. Er staat ook een kop warme chocolademelk met slagroom op het wensenlijstje voor vanmiddag. En we eten waarschijnlijk een daghap in de stad. Lekkere dag zo :-)

Verder moet er nog een nieuwe lamp opgehangen worden, maar dat wordt morgen denk ik. Die werd gister bezorgd. Anderhalf jaar na de verhuizing hebben we straks eindelijk niet meer een kaal peertje in de slaapkamer :-)

Zo, we zijn weer thuis. Het was druk in de stad (goh..). Maar niet zo druk dat we superlang in de rijen moesten staan. Hebben leuke kleine cadeautjes gevonden. Heb ook alvast mijn verjaardagscadeau uitgezocht :-) Ik ben over twee weken jarig.

Nu zit ik op de bank, kop thee erbij en chocoladepepernoten. Moet zo de was ophangen en het vieze beddengoed wassen. Heb ook nog nieuw beddengoed dat ik even in de snelwas moet doen. En moet de wc's nog even poetsen. Daarna de cadeautjes alvast inpakken en misschien nog een stuk lezen in het boek waarin ik in de vakantie al was begonnen (in september al...).

Morgen hebben we nog helemaal geen plannen. Zo lekker!
Fijn dat je zo goed geslaagd bent. Het was inderdaad druk, misschien komt dat ook omdat het zo'n mooie dag was en heeft men van een nood een deugd gemaakt.

Nu wil ik mijn cadeautje eigenlijk ook wel vast. *zucht* Nou, nog maar eventjes wachten hoor. Al heb ik mezelf wel getrakteerd op een leuke ketting, van een gekleurd leeuwenoog.

Ff plaatje zoeken.

Deze: Ik vind hem helemaal geweldig!
quote:Cateautje schreef op 29 november 2014 @ 15:46:

[...]

Het is erg druk bij mij in de buurt. Er wordt erg veel gewinkeld en boodschappen gedaan, Appie was ook vol. Ik heb nu alles in huis, dus hoef de deur niet meer uit.

Wat vreemd trouwens dat sint op 30 november wordt gevierd.

Hier ook druk inderdaad.

Ach ja als de verjaardag van het kindje 5 december al is is het handiger om het niet in het zelfde weekend te vieren ;)
Ach gutje.

Dan heeft je kindje twee feestjes Elisa. Dat is heerlijk natuurlijk.
Ik we as vanmiddag 14.30uur wakker. Ik schaam me diep
quote:hillybilly schreef op 29 november 2014 @ 17:24:

Ik we as vanmiddag 14.30uur wakker. Ik schaam me diep Dat noemen we dagdromen.
Nou Cateau, dat was wel heel laat mijn zaterdag begon vandaag om 5.30 uur, met een douche en een blik uit het raam of de boel bevroren was of niet (gelukkig niet) om 6.00 uur de auto in, aan het werk, en morgen weer. Wel vroeg maar best blij omdat ik een baan heb op een kwartier rijden (met de auto, ov is niet te doen en fiets zou 1,5 uur zijn). Contract gekregen tot 31 december ...... 2015. En gisteren hebben we er een auto bij gekocht, tot op heden moest partner met de motor naar het werk, maar ja de winter, wil hem graag heel houden. Klein autootje, zalmkleurig en zuinig en partner moet verder rijden dan ik en zal er dus in rijden. Wel grappig de verkoper: "meneer, u gaat er in rijden? het is toch meer een vrouwenkleur en auto" partner: "welnee, dat is voor mannen die iets willen compenseren, dat hoef ik niet"

En nu heerlijk aan het koken, vanavond op tijd op bed want morgen om half zes staat de douche weer aan.
Doe ik niet aan....
quote:jsv schreef op 29 november 2014 @ 17:30:

Nou Cateau, dat was wel heel laat mijn zaterdag begon vandaag om 5.30 uur, met een douche en een blik uit het raam of de boel bevroren was of niet (gelukkig niet) om 6.00 uur de auto in, aan het werk, en morgen weer. Wel vroeg maar best blij omdat ik een baan heb op een kwartier rijden (met de auto, ov is niet te doen en fiets zou 1,5 uur zijn). Contract gekregen tot 31 december ...... 2015. En gisteren hebben we er een auto bij gekocht, tot op heden moest partner met de motor naar het werk, maar ja de winter, wil hem graag heel houden. Klein autootje, zalmkleurig en zuinig en partner moet verder rijden dan ik en zal er dus in rijden. Wel grappig de verkoper: "meneer, u gaat er in rijden? het is toch meer een vrouwenkleur en auto" partner: "welnee, dat is voor mannen die iets willen compenseren, dat hoef ik niet"

En nu heerlijk aan het koken, vanavond op tijd op bed want morgen om half zes staat de douche weer aan.

Hartelijk gefeliciteerd met je mooie contract en feliciteer je man met z'n lieve autootje. Ik zal zwaaien als hij voorbij tuft.

Je avond zal vast niet lang zijn, dus geniet er dubbel van.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven