Foto topic
zondag 30 november 2014 om 01:16
zondag 30 november 2014 om 10:24
zondag 30 november 2014 om 10:28
quote:Enn schreef op 30 november 2014 @ 02:18:
Dames vrolijke vriendinnen van me ik vroeg me net hardop af wie er achter die snoezelige snoetjes zit. Schaam je niet en post een foto van jezelf. Moderator piep zorgt voor de nuance. Wees lief en ken geen schaamte in het met piep op de kiek topic
wtf.....
Wat schrijf je dat leuk!
En +1
Dames vrolijke vriendinnen van me ik vroeg me net hardop af wie er achter die snoezelige snoetjes zit. Schaam je niet en post een foto van jezelf. Moderator piep zorgt voor de nuance. Wees lief en ken geen schaamte in het met piep op de kiek topic
wtf.....
Wat schrijf je dat leuk!
En +1
zondag 30 november 2014 om 10:28
quote:piepdemuis schreef op 30 november 2014 @ 01:26:
Dames ik begin met mijn domme kop
http://uploadenfoto.nl/sh ... 667dc255f66872ca63a965939En? Hoeveel PB's heb je gescoord met je foto? Loopt je mailbox en je agenda vol?
Dames ik begin met mijn domme kop
http://uploadenfoto.nl/sh ... 667dc255f66872ca63a965939En? Hoeveel PB's heb je gescoord met je foto? Loopt je mailbox en je agenda vol?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
zondag 30 november 2014 om 10:36
quote:blijfgewoonbianca schreef op 30 november 2014 @ 10:32:
[...]
Ja, tuurlijk.
Bij 1 of meer ook graag de nicks.
Hm, ik vermoed dat Armand wel gehapt heeft op zo'n verkapt hengeltopic, en Meds? Maar die geeft een preek over de gevaren van alcoholgebruik. Verder misschien Pumps met een plaatje van een gele handtas, en die mafkees van laatst met een plaatje van een handtas met wit mensenleer.
Dat maakt toch vier denk ik?
[...]
Ja, tuurlijk.
Bij 1 of meer ook graag de nicks.
Hm, ik vermoed dat Armand wel gehapt heeft op zo'n verkapt hengeltopic, en Meds? Maar die geeft een preek over de gevaren van alcoholgebruik. Verder misschien Pumps met een plaatje van een gele handtas, en die mafkees van laatst met een plaatje van een handtas met wit mensenleer.
Dat maakt toch vier denk ik?