Internetdaten - deel 2

16-10-2014 18:55 3090 berichten
En hier weer verder met al onze verhalen over internetdaten!
Alle reacties Link kopieren
@ systeemkast.. wat is jouw lengte dan?? Ik kan mij namelijk niet voorstellen dat kleine vrouwen van 1.50 - 1.55 perse mannen zoeken van 1.80 of langer..

Meestal hebben die kleine vrouwtjes toch ook wel weer een voorkeur voor klein zodat ze niet op hun tenen hoeven staan met zoenen??

@ amy.. ja dat is idd ook niet leuk en erg verwarrend :( Als iemand 2 of 3 roept dat ie je wil zien ga je er idd automatisch vanuit dat dat ook echt zo is. In dat geval moet je gewoon METEEN met data komen. '' kan je die of die avond??''

@ famke.. kan je ook niet een avondje na je werk inplannen om ff een drankje te doen?? Gewoon voor een uurtje of 2. Dat moet wel kunnen toch??
@lielie,

Haha, ja zou je denken. Denk dat hoge hakken het oplossen.

1,65. Zonder te springen dan.

Misschien doen een grote groep van die kleinere dames gewoon niet aan online daten.

En moet ik de kroegen inrollen.
Wie niet luisteren wil, moet maar lezen.
@ systeemkast.. je moet het zelf weten of je lengte erbij zet of niet, maar ik persoonlijk zie die lengte er liever wel staan om 'tijdsverspilling'' te voorkomen.

Mannen van 1.80 of kleiner heb ik gewoon niet zoveel aan als ik zelf hakken wil dragen.. anders is t net of mijn kleine broertje naast me loopt.
En er zijn vast wel Aziatische dames die ook liever een kleinere man willen hoor ;) Misschien in de categorie Aziatische dames filteren?? Of val je daar niet op?
@coolpack; ik merk ook dat ik er cynisch van wordt ja, en dat wil ik niet. Ik nag hopen dat de man die het allemaal waard gaat zijn ergens rond loopt voor ons- maar wel dat we hem wel een beetje snel tegenkomen, want ik ben het zat

@lielie; Is ook zo. Is alleen in het geval van mijn date lastig omdat hij niet in NL woont, en in de korte tijd dat hij hier is veel werkt en familie en vrienden verplichtingen heeft. Dat snap ik ook wel. En dates dus, blijkbaar. En ook dat snap ik nog wel. Hij gaat ook niet alles op mij gokken, net zo min als ik dat bij hem doe, los van het feit of hij er wel of niet klaar voor zou zijn.

@Famke; wat lielie zegt vind in ook wel een goeie; gewoon een drankje na je werk inplannen. Het hoeft niet een avondvullend programma te worden met elke date he.
Overigens vind ik het wel grappig dat lengte zo'n topic is. Ik heb een man gedate die een kop kleiner was dan ik, maar echt niet dat hij daar onzeker over was. Integendeel. Hij 'compenseerde' dat met een dijk van een persoonlijkheid, en voor hem was het echt een non issue. En daardoor voor mij ook.

Nog steeds (ook door die ervaring) is lengte absoluut niet iets waar ik op af zou knappen.
@Famke: kies de leukste twee eruit, en geef de andere twee aan dat je de date (als ze daar naar vragen) even voor je uit wil schuiven ivm de drukte komende maand, maar in januari graag met ze op date gaat. Hoef je ook niet te melden dat je met de andere twee wel op date gaat :D
@ Amy.. wat heb je nou eigenlijk aan een man die niet eens in Nederland woont en ALS hij hier is veel te druk is met andere dingen. Rationeel gezien zouden jullie niet eens tijd hebben om elkaar echt te leren kennen. Dat werkt toch niet? Hij moet wel echt hotel de botel van je zijn wilt hij (gezien zijn drukke schema) 100% voor jou gaan. Dat is ie blijkbaar niet, maar jij ook niet van hem toch? Fair enough. Waar woont ie eigenlijk? Is het op auto afstand vanaf Nederland of moet je echt het vliegtuig pakken?

Ja het zou zomaar kunnen gebeuren dat ik ooit met een man eindig die een kop kleiner is dan ik... maar voor mij is het wel gewoon belangrijk En gelukkig leven we in Nederland.. één van de langste volken ter wereld. Dus een man vinden van boven de 1.80 is ook niet ontzettend moeilijk.
@lielie; het zou met de auto kunnen, maar vliegen is een stuk sneller En ja, het zou lastig zijn. Maar ik ben nog zo'n sukkel die gelooft dat liefde iets triviaals als afstand kan overwinnen.
quote:lielie27 schreef op 30 november 2014 @ 16:05:

En gelukkig leven we in Nederland.. één van de langste volken ter wereld.

Soms denk ik ook dat ik werkelijk hier geen bal te zoeken heb. (land van herkomst vereist geen sjaal/muts)

Persoonlijkheid is niet geheel een issue, alhoewel dat hier natuurlijk niet evident is.

Kan zijn dat mannen over het algemeen weinig reactie krijgen van dames online, heb momenteel geen maatstaaf.

@Amy,

Kan je echt niet iemand in de buurt vinden? Of is het een geweldige catch die je bezig houdt.
@systeemkast; tja, het lukt me al jaren niet om iemand in de buurt te vinden. En geloof me, ik doe mijn best. Ik vind hem een catch ja.

Maar zoals ik al zei; ik wacht af. Kan van hem niet verwachten wat ik zelf ook doe. Iets met double standars en zo...
Sorry jongens, ik schrijf hier niet zoveel meer. Lees nog wel mee. Het is bij mij een volslagen dooie boel. Tinder levert nauwelijks matches, laat staan gesprekken op. Op paiq kan ik het ook niet vinden. En bij die andere sites is met een gratis profiel niets te beleven. Nog een week of twee, dan ga ik speeddaten...

@Amy, kan me voorstellen dat je baalt! Ik herken het zo. Vínd je eens een keer iemand leuk...
@Amy: jij romanticus over afstand ;-p Ik herken het wel hoor, als je iemand echt leuk vindt overheerst het optimisme. Vind ik best een interessante state of mind voor mezelf, meestal ben ik toch wat gereserveerder, haha.

Tja, tuurlijk hoeft hij niet meteen exclusief, maar als je toch een erg leuke date hebt gehad, geef je daar toch een zekere prioriteit aan? Ook voor hem geldt lijkt me dat eerste dates niet eindeloos hoeven te duren, dus dan kan hij daarna mooi voor quality time met grote waarschijnlijkheid naar jou Oké, iets minder letterlijk misschien, maar ik vind het wel een beetje gek als hij zich niet meer inspant om die date nog te realiseren. Waarom date hij eigenlijk in NL? Kennelijk was dat niet geheel toevallig als hij meer dates heeft staan.

Ik ben 1.60m, dus qua lengte meer keus, hahaha. Het is voor mij geen issue, maar da's tamelijk makkelijk gezegd. Overigens draag ik ook wel weer regelmatig een hakje. Maar goed, voor mij valt alles met een urgente kinderwens weer af (en dat lijken er welhaast steeds meer te worden, maar misschien komt het gewoon door de leeftijdscategorie), dus een beetje compensatie lijkt me wel reëel ;-p
@Rasa; balen, die stilte! Waar ga je speeddaten?

@coolpack; Ik heb geen idee waarom hij hier date, goeie vraag wel. Ik weet wel dat hij niet eeuwig kan en wil doen wat hij nu doet, en hij ziet zichzelf wel terugkomen hier. Ik ga het hem vragen mocht het tot een date komen. Het geval is dat hij die 2 dates met 1 dag ertussen gepland heeft, en mij er niet tussen wil proppen omdat hij dat respectloos vindt. Ik denk dat het feit of hij een paar dagen langer gaat blijven om met mij te kunnen daten veelzeggend gaat zijn. Prioriteiten bij mannen snap ik sowieso niet
Amy, heb je inmiddels iets van hem gehoord? Wanneer heb je hem voor het laatst gesproken?
Ja, we appen eigenlijk iedere dag wel. Laatste berichten van gisteravond laat, of vanochtend heel vroeg.
En hij heeft het er niet over dat ie je wil zien?
He wat is het stil hier vandaag?
When nothing goes right ... go left
Oh, de pagina was nog niet geladen....
@Emma

@Lielie; ja, hij zegt dat hij graag nog een keer afspreekt. Daar heb ik positief op gereageerd, en wacht even af waar hij mee komt!
@Famkej Ja ik snap het goed, heb hier ook een "luxe" probleem. Luxe is het niet echt want het is ontzettend lastig. Maar in jouw geval zou ik zeggen, ontmoet ze voor een drankje. Eerst eentje. De ander stel je uit tot nader order. Als de eerste niks was ben je met een uurtje of iets langer klaar. Dan heb je misschien wel puf voor de volgende snel daarop. Dan kun je met die andere twee nog wat langer contact houden en zien of ze leuk blijven en er eventueel al eentje voor de week er na plannen. Houd het bij drankjes hoor, als het leuk is kan je vanzelf uitlopen naar eten en later...

@Systeemkast Lengte is ook voor mij helemaal geen issue. De leukste man waarmee ik nu contact heb is kleiner dan ik, vorige date ook. Als de man zelf er maar niet mee zit, of weinig, dan is dat een grote plus zelfs! Heb je al op okc (internationaal volk dus kleiner dan NL-ers) gekeken?

Bij mij ook zogenaamd luxeprobleem maar ondertussen gewoon enorm lastig: Uit het speeddaten kwamen meerdere matches (2/3 had mij een ja gegeven!) die contact hebben gezocht, de man uit de VS spreek ik het meest op de app en de Belg heb ik uitgesteld (zou vandaag komen). Ik kom er met andere drukte moeilijk aan toe om iedereen snel terug te berichten...
Maar Amy, je gaat nu toch niet zitten wachten tot hij die andere dates niks vind en in de hoop dat ie dan nog een paar dagen langer blijft voor jou? Als ie echt geinteresseerd zou zijn had ie tovh al lang besloten dat hij die paar dagen later vertrekt? Ik heb het idee dat ie jou nu aan het lijntje houd voor het geval die andere dates niks worden... Ik weet niet hoor...maar het klinkt vrij wanhopig allemaal...
Ja Amy, daar moet je dus mee stoppen... met enthiousast reageren en afwachten waar hij mee komt. Want volgens mij is het wel duidelijk dat dat helemaal nergens heen gaat toch??? En lijkt me ook errug frustrerend voor jou.

Ik krijg beetje het idee dat hij jou vooral aan het 'warm houden' is. Dat wil je ook niet toch??

Stuur hem iets in de trant van... ''ja laten we dan afspreken als je in Nederland bent, en als je toch liever met je andere dates afspreekt, hoeft het voor mij niet meer''

Maak hem eens duidelijk dat jij alleen genoegen neemt met een eerste plek en laat hem dan even wat moeite doen voor jou...

Hij weet heus wel dat jij hem leuk vind en dat jij hem graag wil zien. Waarschijnlijk zet ie je toch een beetje op een soort van reserve plek ofzo..
@rasa,

Heb je wel eens eerder aan speeddaten gedaan?

Ik zit er wel eens over na te denken, maar zou daar compleet de odd duck zijn. Qua uiterlijk maar ook persoonlijkheid.

Profielensites zijn niets voor mij, okcupid leek nog wel wat. Alleen ze mailen niet terug, dan houdt het op.

Op paiq heb ik nog wel eens een leuke chat, alleen als ze mijn type qua uiterlijk zijn willen ze alleen maar chatten. En als ze weer enthousiast overkomen dan zijn ze weer totaal niet mijn type qua uiterlijk.

@coolpack,

Ook ik heb een kinderwens, ergens, weet niet precies waar. Maar uiteraard wel met de perfecte lady, en er is geen haast, nog maar net de drie gehaald.

@Amy,

Oh, in dat geval begrijp ik zeker dat je verder zoekt. Misschien moet ik de filter ook wat wijder zetten. Ben alleen zeker niet van plan om weer naar het Noorden te verhuizen. Brrrrr.

Hoop dat het wat word met je catch ;)
Wat ngs zegt idd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven