Internetdaten - deel 2

16-10-2014 18:55 3090 berichten
En hier weer verder met al onze verhalen over internetdaten!
@Emma; nee, maar denk dat dat voor iedereen geldt.
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,

Ik ben ook weer bij gelezen.

Amy: Balen dat hij je een rotgevoel heeft bezorgd, maar gelukkig kun je er weer wat realistischer over nadenken en heb je de "date draad" weer opgepakt.
Liefde is als Sinterklaas: je moet er in geloven, anders wordt het niks...
Een van m'n 2 dates deze week heeft net afgezegd omdat hij met iemand anders een grotere klik heeft, en van de ander nog niets gehoord.
Nou ja, das wel eerlijk toch???
quote:lielie27 schreef op 01 december 2014 @ 07:23:

Mja... iedereen is anders natuurlijk maar ik ben niet iemand die genoegen neemt met een 3e plek en besteed liever alleen nog aandacht aan mannen waarvan ik aanvoel/weet dat ze echt into me zijn en moeite voor me doen. En als een man (die ik erg leuk vind) aangeeft dat 2 andere dates vóór mij gaan, gooi ik hem linea directa uit mijn telefoon!! Ik weet gewoon uit ervaring dat als een man mij 'warm houdt' (voor het geval die andere dates niet leuk genoeg zijn) dat het mij echt een gebroken hart oplevert. Dat heb ik in het verleden meegemaakt en probeer ik zoveel mogelijk te voorkomen.

Ik dacht hier ook altijd zo over...

En nu, nu ik een man echt superleuk werken me gedachten niet. Zo moeilijk om er rationeel over te blijven.

Weet dat het me een gebroken hart opleverd, voelde al een zware AUW toen ik hoorde dat hij niet alleen mij en 1 ander, maar NOG een andere vrouw ook date... Dus dat is 3. Pffff.... En voel dat dat niet wil, ik wil bijzonder zijn!

En toch vind ik het moeilijk loslaten, omdat ie zei dat ie onze verbinding zo bijzonder vond en ik dat ook vond.

Het lukt me nu wel om op m`n handen te zitten, hem geen berichtje te sturen...
Haha ja, de trend zet zich goed door
quote:Qian schreef op 01 december 2014 @ 17:16:

[...]

En nu, nu ik een man echt superleuk werken me gedachten niet. Zo moeilijk om er rationeel over te blijven.

Weet dat het me een gebroken hart opleverd, voelde al een zware AUW toen ik hoorde dat hij niet alleen mij en 1 ander, maar NOG een andere vrouw ook date... Dus dat is 3. Pffff.... En voel dat dat niet wil, ik wil bijzonder zijn!

En toch vind ik het moeilijk loslaten, omdat ie zei dat ie onze verbinding zo bijzonder vond en ik dat ook vond.

Het lukt me nu wel om op m`n handen te zitten, hem geen berichtje te sturen...Ach Qian, ik snap het wel hoor. Natuurlijk wil je de enige zijn. Helemaal als er dat soort dingen gezegd worden is het lastig.
quote:Rasa* schreef op 30 november 2014 @ 17:28:

Sorry jongens, ik schrijf hier niet zoveel meer. Lees nog wel mee. Het is bij mij een volslagen dooie boel. Tinder levert nauwelijks matches, laat staan gesprekken op. Op paiq kan ik het ook niet vinden. En bij die andere sites is met een gratis profiel niets te beleven. Nog een week of twee, dan ga ik speeddaten...

.Is het toeval dat je sinds je die ene man/verre collega weer hebt gesproken, het internetdaten stilligt?
Qian, anders wis je gewoon zijn nummer.. niet blokkeren maar gewoon wissen (tenzij jij zn nummer uit je hoofd weet ;))

Dit doe ik ook altijd om te voorkomen dat ik tijdens zwakke momenten berichtjes ga sturen waar ik later spijt van krijg.. Als ik zijn nummer niet meer heb kan ik ook niks sturen haha
@Qian,

Jammer maar waar. Het is slim van de man om meerdere lijntjes open te houden totdat hij zeker is van één. Dudes hebben over het algemeen veel minder opties dan vrouwen. (heb ik het niet over wat voor opties het zijn, ook negatieve opties zijn opties. Publiciteits principe)

Ik was dan wel weer zo'n halfbrein die alle andere contacten liet vallen toen ik een date had, eerste date wel te denken

Domhoofd romanticus.

@Re__ske

Gelijk (bedoel eens), ik heb liever 2 gare dates in 1 week dan 1 redelijke date in 2 maanden. Gare dates brengen altijd wel leuke verhalen.
Wie niet luisteren wil, moet maar lezen.
quote:Qian schreef op 01 december 2014 @ 17:16:

[...]

Het lukt me nu wel om op m`n handen te zitten, hem geen berichtje te sturen...Vind ik niet vreemd.... jij wedt toch ook niet op 1 paard? En misschien ga jij wel meer bijzonder worden dan die andere twee vrouwen! Vind er niks mis mee om in de begin fase meerdere mensen te daten, zolang je daar eerlijk over bent.
quote:lielie27 schreef op 01 december 2014 @ 17:19:

Qian, anders wis je gewoon zijn nummer.. niet blokkeren maar gewoon wissen (tenzij jij zn nummer uit je hoofd weet ;))

Dit doe ik ook altijd om te voorkomen dat ik tijdens zwakke momenten berichtjes ga sturen waar ik later spijt van krijg.. Als ik zijn nummer niet meer heb kan ik ook niks sturen haha

Hmm ja. Misschien wel een idee. Ik stuurde hem laatst toen ik midden in de nacht whatapp opende per ongeluk een letter *schaam. Kan me dat ten minste ook niet gebeuren.

Alleen zijn mail ken ik wel. Maar ik hou me wel in om zelf initiatief te nemen. Alleen ondertussen HOOP ik wel nog steeds op een bericht, stom hè?
quote:nadine_j schreef op 01 december 2014 @ 17:29:

[...]

Vind ik niet vreemd.... jij wedt toch ook niet op 1 paard? En misschien ga jij wel meer bijzonder worden dan die andere twee vrouwen! Vind er niks mis mee om in de begin fase meerdere mensen te daten, zolang je daar eerlijk over bent.

Ik ben wel benieuwd hoe anderen dit ervaren. Rationeel ben ik met je eens, maar gevoelsmatig lastig.

Als je dan weet dat hij die afgelopen 2 weken met 2 andere vrouwen heeft gezoend...(wij hebben trouwens niet gezoend, had wel gekund)...
quote:nadine_j schreef op 01 december 2014 @ 17:29:

[...]

Vind ik niet vreemd.... jij wedt toch ook niet op 1 paard? En misschien ga jij wel meer bijzonder worden dan die andere twee vrouwen! Vind er niks mis mee om in de begin fase meerdere mensen te daten, zolang je daar eerlijk over bent.Dit dus. En dan krijg ik het halve forum over me heen onder de noemer wanhopig als ik durf te zeggen dat ik het snap.
quote:Qian schreef op 01 december 2014 @ 17:41:

[...]

Ik ben wel benieuwd hoe anderen dit ervaren. Rationeel ben ik met je eens, maar gevoelsmatig lastig.

Als je dan weet dat hij die afgelopen 2 weken met 2 andere vrouwen heeft gezoend...(wij hebben trouwens niet gezoend, had wel gekund)...

Ik date juist met meerdere mannen tegelijk (op dit moment date ik nog met niemand, maar in het verleden wel gedaan) omdat er juist GEEN man bij zit die mijn hart sneller laat kloppen..

Zodra er een man bij zit die ik méér dan leuk vind is mijn interesse in andere mannen gewoon weggevallen. Dan wil ik mijzelf maar concentreren op één man en dat is degene van wie ik het warm krijg.
Ho ho niet het hele forum he!

Ik zit in de mineur. Niet date wise maar baan wise. Zoveel lijntjes en het wordt allemaal niets. T lijkt net daten
Plot twist:quote:nadine_j schreef op 29 november 2014 @ 17:57:

@Amy: balen

@Verzekerd: moet toegeven dat het niet al te goed klinkt, maar ik weet uit ervaring dat het alle kanten op kan. Had ooit met kerel eerste date gehad, heel gezellig. En daarna was het ook lastig om tweede date te plannen en kon hij ook alleen na 12u snachts. Uiteindelijk toch besloten dan wijntje te doen. Mijn gedachte was: ok hij wil alleen na 12u snachts afspreken, dus dit wordt sex. Prima. Dat wilde ik toen ook. Dus ik daar naar toe... en inderdaad sex gehad en leuke nacht verder. Dagen daarna nog wat geappt... reactie van hem: ik ben op zoek naar een serieuze relatie en dit was te veel studententijd: biertje drinken en sex. Eeeehm ok/? Jij wilde na 12u afspreken... wat had je dan verwacht?

Bedoel maar te zeggen dat het niet perse wil zeggen dat hij alleen op sex uit is. Maar zou om bovenstaande te voorkomen inderdaad aangeven dat jij liever een avond plant.

Hmmm. Wat apart van hem inderdaad! Hij wilde zelf zo laat afspreken ja.. Ja nee, misschien heb je wel gelijk hoor. Hij zei voordat we elkaar ontmoet hadden dat die ook nooit zo ver gaat in het begin. De deur is ook nog niet helemaal dicht hoor, mocht die met een datum komen dan wel ik hem best wel zien. Vanavond kan overigens ook niet ivm het maandelijkse monster.. Klinkt heel stom, maar ik ben niet dom en als ik hem weer zou zien vanavond is de kans groot dat we in bed (of bij gebrek aan een bed wat anders, lol) zouden belanden. Juist omdat ik hem als vent ook zo leuk vond (en nog steeds wel vind) is het gebeurt.. en ja, we zijn beide van de relaties en niet van de scharrels. Dus het is niet bepaald logisch zou je zeggen

Ik ga vanavond even proberen aan wat anders te denken. Ik heb al twee keer gevraagd voor een nieuwe datum en dat ga ik geen derde keer doen. Ik 'wacht' gewoon af en kijk wel of ik alsnog vanavond/morgen of in de loop van volgende week een bericht ontvang. En mocht ik hem weer zien wil ik wel vragen waar hij dan uiteindelijk heen wil met onze afspraakjes. Want hoe tof en aantrekkelijk ik hem ook vind; ik ben niet op zoek naar een fuckbuddy.

Als vervolg op dit bericht. Ik ben in shock. Vandaag weer contact gehad, en hij vroeg waar ik nu eigenlijk op zoek naar was. Ik dus uitgelegd dat ik niet zomaar met iedereen het bed in duik etc en een relatie altijd leuk zou vinden. Hij vond het ook leuk enzo, alleen hij is druk met zijn werk en sociale leven, maar er was nog iets anders.......

HIJ HEEFT EEN KIND, EEN PEUTER!!!!! Ik ben echt helemaal.. helemaal.. ik kan het woord niet eens vinden wat ik voel. Voor de duidelijkheid; ik ben 19 en meneer begin 20. Ik ben boos, teleurgesteld en voel me vooral, letterlijk en figuurlijk, genaaid.

Toen ik zei dat die dat op zijn minst had kunnen zeggen, vroeg die ook nog of dat wat uit had gemaakt.. Toen ik zei dat ik, als ik dat geweten had nooit had afgesproken, kreeg ik dit. Letterlijke quote "wist ook niet dat we zo ver zouden gaan als we zijn gedaan. En wou het je vertellen voor de tweede keer en dat heb ik bij deze gedaan. Maar dan kunnen we denk ik maar beter niet meer praten en vergeten wat er gebeurd is‏".

Lekker dan, zit je met beginnende gevoelens voor iemand die ten eerste; geen tijd heeft (waaaaaaaarom ga je daten dan) en ten tweede; zelf net goed en wel de wereld gaat bekijken en gewoon al een kind heeft. En dat gewoon NIET meld. Geen één keer is het ter sprake gekomen.

Ik voel me zwaar klote gewoon. Al was het maar een keer. Ik vond hem echt héél tof. En nu dit. j@$@!$#@$%#@32.
'Never give up on a dream just because of the time it will take to accomplish it. The time will pass anyway.' Earl Nightingale —
Jezus, Verzekerd, ik zou ook zwaar not amused zijn. Wat de fuck.

@Imogen; ik zei ook, halve
@ verzekerd.. hoe vaak hebben jullie elkaar gezien / gedate? Hoe lang kennen jullie elkaar?? Hoe ver zijn jullie gegaan??

Niet iedereen brengt meteen ter sprake dat hij / zij een kind heeft...

Sommige vinden het prettig om dat op een wat later moment ter sprake te brengen.. uit angst dat de andere partij af gaat haken. Zoals jij eigenlijk..
@amy.. Ja, ongelooflijk

@lielie. Seks gehad. En we waren wel serieus qua daten.. En hé.. Ik ben 19 hé. Geen 43. Dan is het andere koek, zit je in een ander stadium van je leven. Je verteld zoiets gewoon.. Ik vind het niet normaal om zoiets achter te houden. Dus het lijkt me vrij logisch dat mijn reactie ook puur verontwaardiging is nu? Vooral wanneer je gaat daten om te kijken of je bij elkaar past. Als je op zo'n jonge leeftijd al een kind hebt is dat niet niks. Las laatst hier dat je via internet vaak mensen komt met een rugzakje of bagage. Dit is al wel het zoveelste geval bij wie ik dat merk..
'Never give up on a dream just because of the time it will take to accomplish it. The time will pass anyway.' Earl Nightingale —
Vallen op haarkleur... Kan ik me ook al zo weinig bij voorstellen...
@Verzekerd, ik snap dat je pissed bent! Het hebben van een kind is iets dat je gewoon moet vertellen natuurlijk. Al helemaal als je nog zo jong bent. Rot hoor...

Ik weet niet meer wie het vroeg, maar zelf date ik eigenlijk nooit meerdere mannen tegelijk. Of ik vond er na één date niet zoveel meer aan en dan ga ik door naar de volgende, of ik vond de eerste date wél leuk en dan heb ik even geen interesse in andere mannen. Maar dat is persoonlijk en daarmee wil ik zéker niet zeggen dat Amy wanhopig is. Het is gewoon kut als je bijna nooit iemand leuk vindt. Als dat dan wel een keer gebeurt, ga je niet onnodig een deur dicht gooien, lijkt mij.

quote:Qian schreef op 01 december 2014 @ 17:18:

[...]

Is het toeval dat je sinds je die ene man/verre collega weer hebt gesproken, het internetdaten stilligt?Je hebt hier absoluut een punt. Ik ben dat oppervlakkige gedoe met onbekende mannen bij vlagen helemaal zat. En ja, als je dan IRL een man ziet die je eigenlijk best heel leuk vindt... We zijn nog steeds geen Tindermatch (dus dat gaat niet meer gebeuren), maar hij zit nog steeds een beetje in mijn hoofd.
@Amy, wat irritant, juist nu, maar kan gebeuren. Hopelijk komt nr 2 snel even met een bericht en anders 'nieuwe bronnen' aanboren? Heb je nog steeds dagelijks contact met ver-weg-date?

@Verzekerd, ik ben het wel met je eens, ondanks dat ik ook kinderen heb. Als je die leeftijd hebt is het iets waar je gewoon niet vanuit gaat, dus het vermelden zeker waard. Ik meld het ook altijd, voor een date, en ik kan heel goed begrijpen dat iemand zonder kinderen dat niets kan vinden. Even goede vrienden. Als iemand zo jong is, en jij ook, dan is het vaak een dealbreaker, daarom zal hij het wel niet gezegd hebben, maar dan moet je geen seks gaan hebben vind ik. En had het dan tijdens de date verteld. Als je echt gevoelens voor de man hebt zou je het kunnen proberen, een relatie, maar mijn advies zou zijn 'laten gaan'. Dit wil je echt niet op je 19e. Knuffel en snel verder daten!

@Qian, ik begrijp het wel en zou het ook niet leuk vinden, maar ga nu voor het eerst wel met meer mannen daten. Ik denk dat het vooral afhangt van hoe ver je in het dating proces zit. Bij eerste dates vind ik het geen probleem, als je het eerlijk vertelt als ze het vragen. Ik vind wel dat het ligt aan hoe ver je in het proces zit. Bij eerste en evt. tweede dates geen probleem, maar daarna moet iemand keuzes maken. Het is niet 'eens kijken wie het beste is'. Dat geldt ook voor mezelf, ik wil kennismaken maar ergens moet een voorkeur ontstaan en dan wil je niet eens meer je aandacht verdelen. De vraag is dus hoe vaak heb je met hem gedatet en hoe vaak heeft hij die anderen al gezien?

Hier nog in dubio wat te doen dit weekend. Ik twijfel of ik etentje met oude bekende laat doorgaan, het contact is zo raar en minimaal. Een date heb ik inmiddels toegezegd een wijntje te gaan drinken, nog geen definitieve avond afgesproken en heb er nog een paar die wel willen. Even afwachten hoe het contact verloopt en hoe het gevoel erbij is. Tinder maar even geen plaatjes meer kijken, eerst deze lijst van matches korter maken.
Tja maar ik kan me eigenlijk best voorstellen juist dat ie de peuter niet meteen ter sprake brengt. Woont kind ook bij hem of niet? Als je op je 20ste al een peuter hebt, is er meestal wat misgegaan. Waarschijnlijk geen bewuste keus geweest... En als het snel gaat: oh ja kus kus, shirt al uit... By the way ik heb n kind.... Dat gebeurt dan niet...

Zal mijn respectabele leeftijd wel zijn, maar als hij zo leuk is, waarom is hij dat niet met kind...? Tis natuurlijk wel ff wat anders...
@famke; ja, er is nog steeds contact. Beetje jaloers op je keuze mogelijkheden hoor Ik denk dat als het contact met een oude bekende raar en minimaal is, ik af zou zeggen. Voor vrienden en familie zou ik dat nooit doen, maar in zo'n situatie... helemaal als je er toch eigenlijk al niet zo veel zin in hebt.

@Imogen; ik ben mid 30 en zou ook geen zin hebben in kind hoor. Ook voor mij reden om het af te kappen. Als het geen bewuste keuze was vind ik het zo mogelijk nog stommer. Maar goed, ik sta ook niet bekend om mijn kinder-tolerantie.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven