Flair agenda 2015

02-12-2014 13:26 17 berichten
Hallo,

Het is vast een ontzettend onnozele vraag, maar klopt het dat er dit cq komend jaar er geen flair agenda is?

Ik gebruik m al een aantal jaar en vind het zo'n fijne agenda, wilde dus net een nieuwe bestellen en kan nergens iets vinden. Ik hoop ontzettend dat het aan mijn google skills ligt!

Iemand meer wijsheid?

groetjes,

Calm
Alle reacties Link kopieren
hij schijnt bij flair nr 44 te hebben gezeten. Dus hij is er wel..
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
Flair stopt toch helemaal per 1-1?

Edit: lijkt van de baan te zijn.
oh,.. even verder zoekend zie ik inderdaad dat er geen grote agenda meer komt. was niet rendabel genoeg
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
Ah damn :( Vond dit zo'n fijne agenda omdat de weekplanning verticaal was ipv horizontaal zoals in een schoolagenda, als jullie begrijpen wat ik bedoel....

Iemand een ander idee dan voor een agenda? Een beetje fleurige leuke agenda, niet te fleurig als je begrijpt wat ik bedoel en dan met de dagen verticaal ipv horizontaal!
quote:Calm schreef op 02 december 2014 @ 13:33:

Iemand een ander idee dan voor een agenda? Een beetje fleurige leuke agenda, niet te fleurig als je begrijpt wat ik bedoel en dan met de dagen verticaal ipv horizontaal!Ik heb het niet kunnen vinden, heb nu een 7 dagen op 2 pagina's kantooragenda gekocht. Verticaal en per uur.
quote:bootje_op_de_golven schreef op 02 december 2014 @ 13:36:

[...]

Ik heb het niet kunnen vinden, heb nu een 7 dagen op 2 pagina's kantooragenda gekocht. Verticaal en per uur. Nu niet het antwoord waar ik op hoopte, zijn wij nu zo'n bijzonder soort dat er geen markt voor is?
Deze voldoet aan de eisen maar ik vind m eigenlijk iets te "ik ben 16, puber nog een end in de rondte en heb een chronisch overschot aan energie".................

http://www.mellimello.com ... -diary-2015.html?___SID=U
quote:Calm schreef op 02 december 2014 @ 13:37:

[...]

Nu niet het antwoord waar ik op hoopte, zijn wij nu zo'n bijzonder soort dat er geen markt voor is?

Blijkbaar

On the bright side: ik heb de agenda gekaft met een leuk papiertje en de binnenkant is lekker rustig.
quote:Calm schreef op 02 december 2014 @ 13:41:

Deze voldoet aan de eisen maar ik vind m eigenlijk iets te "ik ben 16, puber nog een end in de rondte en heb een chronisch overschot aan energie".................

http://www.mellimello.com ... -diary-2015.html?___SID=UWow, da's wel heel psychedelisch
Flow-agenda voor volgend jaar is toch ook zo ingedeeld? Volgens mij heeft die ook maandplanners.

EDIT: klopt. Kijk maar op Bol bij de reacties.
Flow agenda is horizontaal ingedeeld en niet verticaal, Helaas!
Is hetzelfde als het plaatje wat je postte...
O nee, wacht. Heb het helemaal verkeerd.
Die kantooragenda's hebben wel vaak zo'n indeling. Kun je niet zo'n saaie kopen voor een paar euro en dan lekker losgaan met stickers enzo?
Hahaha geeft niks!

Deze lijkt ook wel leuk: http://www.backtobasix.co ... enda_2015_binnenwerk1.png
Die is lekker vrolijk, zeg!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven