Napraattopic 11

30-11-2014 22:50 3051 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Omdat we jullie de mogelijkheid willen geven om na te praten over dingen die op het forum gebeuren hebben we dit topic geopend. Helaas blijkt na een aantal weken proefdraaien dat dit toch niet gaat op de gehoopte manier en daarom zullen er vanaf nu strengere regels gelden in dit topic.

Wat is Napraten?

In het napraattopic kun je samen met de andere forummers napraten over gebeurtenissen op het forum.

Wat mag:

- Bans bespreken BantopicBantopic

- Beleid bespreken

- Trolhinten* (mits dit op normale wijze gebeurt, en dit niet resulteert in een trollenjacht of het verpesten van het betreffende topic)

- Stoom afblazen/ offtopic kletsen* (mits dit op normale wijze gebeurt, en niet zorgt voor onrust op het forum)

*Deze privileges kunnen op ieder moment worden ingetrokken.

Wat mag niet:

Alles dat in overtreding is met de huisregels.

- Het bashen van het moderatorteam en andere gebruikers.

- Hinten en hengelen naar eerdere nicks.

- Het openbaar maken van persoonlijke gegevens, zoals naam, adres, woonplaats of andere privacygevoelige informatie, Ook het dreigen met het openbaar maken van deze informatie is niet toegestaan.

- Het uitvechten van privé-vetes.

Dit soort gedrag accepteren we niet en kan direct, zonder waarschuwing vooraf, resulteren in een (permanente) ban. Of er sprake is van een overtreding die leidt tot een permanente ban is ter beoordeling van de Community Manager en hier wordt niet verder over gediscussieerd.

Kritiek op ons forumbeleid mag absoluut, mits dit binnen de fatsoengrenzen gebeurt die wij redelijk achten. Mocht het toch buiten deze fatsoengrenzen komen, behouden de Junioren, Moderators en de Community Manager het recht om de betreffende reacties zonder reden van opgaaf te verwijderen, de napraat (tijdelijk) te sluiten en direct een ban van een week toe te kennen aan de betreffende forummer(s).

De moderators gaan niet in discussie op dit topic en als er dingen zijn die jullie onder de aandacht willen brengen, of als je een reactie wilt over een ban, beleid of moderatie, staf dan je posting of stuur een mailtje naar forum@viva.nl.

Net als bij Het Bantopic behoudt het moderatorteam het recht om bij misdragingen het topic offline te halen en het bestaan van dit topic te beëindigen.

NB Graag aandacht voor deze toevoeging van de Community Manager gedateerd 02-12-2014

ModeratorViva in "Moderator Mededelingen"

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
En hét ultieme Kerstnummer:

https://www.youtube.com/watch?v=7S-IidmcSN8

Ik kom door die sneeuw gelijk helemaal in de stemming
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
quote:Frizz schreef op 02 december 2014 @ 18:20:

[...]

OMG. Ik heb heel season 4 nog zie ik. Wat een fucking goed nieuws. En dan ook 5 bijna, jeeeeeej!

Is toch een steengoeie serie? Waarom kijkt bijna niemand die?Scandal op netflix te zien?
quote:fluim schreef op 02 december 2014 @ 18:22:

Nou Missi, ik verdacht jou er eigenlijk van die hier en daar wat steken gaf.

Nou, wat iedereen inmiddels ook van me denkt (en daar zijn de meningen nogal over verdeeld);

ik zal nooit iemand z'n privégegevens over straat gooien.

Ik ken die verhalen zeg maar, en dat gun ik mijn ergste vijand nog niet.
quote:Annapalona schreef op 02 december 2014 @ 18:23:

[...]

Scandal op netflix te zien?Nope. Daarom is Netflix stom.
dat weet ik toch missi

ik zal er een rouwbalk aan toevoegen
quote:Miss.Innuendo schreef op 02 december 2014 @ 18:25:

[...]

Nou, wat iedereen inmiddels ook van me denkt (en daar zijn de meningen nogal over verdeeld);

ik zal nooit iemand z'n privégegevens over straat gooien.

Ik ken die verhalen zeg maar, en dat gun ik mijn ergste vijand nog niet.Dat onderschrijf ik helemaal.
You know how I know? Because I reeaally think so!
quote:Frizz schreef op 02 december 2014 @ 18:26:

[...]

Nope. Daarom is Netflix stom.

Nee joh, maar ze mogen wel wat meer toevoegen ja..

Ik ga eens bij HBO kijken vanavond...
quote:Thordis2.0 schreef op 02 december 2014 @ 18:19:

[...]

Sorry? Wat bedoel je met tja?Dat de één het zuigen vervelend vindt en niet reageert en de ander vindt het net zo vervelend en reageert wel m
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
MrsS (en Stora!)

Oeter oeter oeter oeter oeter met holleder op de scooterrr
quote:Miss.Innuendo schreef op 02 december 2014 @ 18:34:

MrsS (en Stora!)

[afbeelding]

Als je altijd achter de kudde aanloopt eindig je van zelf in de stront. Hangt bij mij op kantoor en zo waar!
quote:StoraHuntur schreef op 02 december 2014 @ 18:43:

[...]

Als je altijd achter de kudde aanloopt eindig je van zelf in de stront. Hangt bij mij op kantoor en zo waar!En zo is het!
Béétje raar dat ik via tv moet vernemen dat ik vanavond nog een modeshowtje moet lopen.
quote:StoraHuntur schreef op 02 december 2014 @ 18:45:

Béétje raar dat ik via tv moet vernemen dat ik vanavond nog een modeshowtje moet lopen.

Béétje raar dat ik via tv moet vernemen dat ik vanavond nog een modeshowtje moet lopen.Been there done that..

Béétje raar dat ik via tv moet vernemen dat ik vanavond nog een modeshowtje moet lopen.Voordeel is wel dat je dan morgen eindelijk weer mag eten
Btw, is dat een wet ofzo, dat je buiten wil gaan trainen en dat het dan áltijd net begint te regenen?
quote:Miss.Innuendo schreef op 02 december 2014 @ 18:52:

Btw, is dat een wet ofzo, dat je buiten wil gaan trainen en dat het dan áltijd net begint te regenen?Doe maar voorzichtig dan. Ik hoorde net op de radio dat het ook wel eens ijsregen kon worden.
Even snel want ik moet weg, maar hoe staat het eigenlijk met de privacy van die PB inbox? Kunnen mods daar ook in lezen?
If none of us is prepared to die for freedom, then all of us will die under tyranny.

quote:merano schreef op 02 december 2014 @ 18:57:

Even snel want ik moet weg, maar hoe staat het eigenlijk met de privacy van die PB inbox? Kunnen mods daar ook in lezen?Ik hoop van niet. Maar dat zijn altijd goeie onderwerpen voor een rel en bijbehorende nickchanges enzo.
Ik wil geen ijsregen, ik wil sneeuw!
Sorry

If none of us is prepared to die for freedom, then all of us will die under tyranny.

quote:MrsStanleyWalker schreef op 02 december 2014 @ 19:00:

Ik wil geen ijsregen, ik wil sneeuw!

Sorry

Doen de smileys het al weer?

quote:merano schreef op 02 december 2014 @ 18:57:

Even snel want ik moet weg, maar hoe staat het eigenlijk met de privacy van die PB inbox? Kunnen mods daar ook in lezen?Het lijkt me van niet van het is een persoonlijk bericht, zou eigenlijk onder briefgeheim moeten vallen. Maar van mij mogen ze het lezen hoor, zo boeiend is het allemaal niet.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven