Wij beginnen eind 2008

30-03-2008 14:54 4585 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

hierbij een gericht topic over meiden (en hun partner natuurlijk) die eind 2008 serieus willen gaan beginnen met zwanger worden. Momenteel ben ik zelf ook nog aan de pil. Ook wij willen dus eind dit jaar 'voor het eggie' gaan...

Hopelijk wordt dit een levendig topic!

NaamLeeftijdStartNODKindProvincieBijzonderhedenRoadster24Eind 20081eFrieslandNieuw huis gekocht!Pocahontas1428waarschijnlijk sept.1eLimburgTrouwen 8-8-8Lisa197730Eind zomer 200827 september1eBrabantgaat ervoorT&G26Sept/Okt 2008 -3eGelderlandZWANGER 7-4-2009Mogalie27 juli 200829 oktober!1eBrabantgaat ervoorRomi8226Nu!17 oktober1eBrabantgaat ervoor!Justline2427 september1eZuid HollandGaat ervoor!Kroket 198027sept. / okt. 20082 oktober1eUtrechtBabymerel29Maart 20092eNoord-Hollandstart na het maken van de foto'sAruba22jan 20081eZeelandWacht op belangrijke uitslagTatje231eUtrecht-Florence2927 oktober1eNoord HollandGaat ervoor!Kruimel27NU! 30 september1eBrabantGaat ervoor!

Groetjes Roadster
...
@Just...fijn dat je je wat beter voelt. En ik denk inderdaad dat ze zit te poepen. Ze kijkt in ieder geval ook zo. Cola heb ik vaker gehoord, maar bij mij helpt het niet als ik misselijk ben. In de zwangerschap is cola maar op twee punten slecht. 1. het caffeine gehalte als je er teveel van drinkt en 2. bij een teveel aan cola light krijg je teveel zoetstoffen binnen (geldt ook voor andere light frisdranken) Ik denk inderdaad dat ik niet zwanger ben. Maar volgende maand beter..misschien..

@Lisa...ik heb inderdaad de testen al in huis. Besteld via internet (matcare) Eerst maar eens afwachten of ik ongesteld word...(ga ik wel vanuit)
Gaan jullie ook zo the ripper kijken??? Lekker griezelen!! Manlief moet dan wel bij mij op de bank hoor!!
w
...
@Lisa...jammer dat je ongesteld bent geworden. Maar toch ook wel weer fijn dat je nu meer richting een 'normale' cyclus gaat.

Griezelfilm niet afgekeken...maar lekker mn bed ingedoken.
...
@lisa wat jammer dat je ongesteld bent geworden.

@t&g vond je de film toch te eng??

@all

Ik heb bij kruitvat foliumzuur en urinecontainers gehaald

Ik heb nog wat testen liggen. Dus ik heb alles voor bereid.

NU nog raak schieten.
Hallo allemaal!

Gisteren niet kunnen forummen omdat ik een vrijgezellendag van een vriendinnetje had. Was zeer geslaagd! We zaten om een uur s'middags al aan de champagne en ik was vannacht pas om vijf uur thuis dus ik zit nu heel erg duf achter de computer...

@ Roadster: Dankjewel dat je me in de lijst hebt gezet. Nu wordt het opeens heel tastbaar dat we binnenkort gaan beginnen. Ik vind het allemaal superspannend!

@Justline: Is je hoofdpijn al weer over na gisteren?

@Lisa: Jammer dat je ongesteld bent geworden, maar het is inderdaad wel fijn dat je cyclus nu wat korter wordt.
Zo het huis vanmorgen helemaal schoongemaakt. Kunnen we er weer even tegenaan!

Zelfs de ramen voor even gelapt, lang niet gedaan, omdat ze bezig waren met de weg bestraten, dus heeel veel stof... Heb je bij nieuwbouw hè..

Gistermiddag gewoon nog 2 uur liggen slapen, was zo onwijs moe! En dat terwijl ik er pas half 11 uit was..

Nog steeds geen kwaaltjes hier waar ik uit op zou kunnen maken dat ik zwanger ben..

Jammer Lisa dat je ongesteld bent geworden.. Nu met goede moed op naar de volgende maand!

Hier heeft het helemaal niet geregend. Is nog steeds erg benauwd dus...
w
wat is het weer warm.

Ik heb maar even het badje op gezet.

Maar mam's neemt ook af en toe een duik
roadster Mijn datum staat niet goed

hij staat op begin 2009

Maar het moet sept/okt zijn.

Ik ga dit doosje op maken. en dan gaan we starten.
@Romi..moe ben ik inderdaad ook. Maar ja, ik kan altijd wel slapen. Ik geef het weer de schuld.

@Mogalie...nog niet ongesteld? Wanneer ga je testen? Of wacht je nog ff...spannend!!
@Florence...leuk dat het nu zo werkelijk word he? Dat had ik ook toen Roadster mijn NOD erin zette na haar vakantie!!

@ Merel...wij hebben vanmorgen het zwembad ook even ververst. We gaan bbq-en vanmiddag en dan kunnen de kids lekker zwemmen!!

Hier heeft het gisteren weer heel hard geregent. Nu in twee dagen tijd al 40mm. Hopen dat het vanmiddag beetje droog blijft. Echt heel benauwd is het hier nog niet door de regen van gisteravond.

Ik ga de boel maar eens klaarzetten. Fijne middag allemaal en misschien tot vanavond...
heerlijk bbq

Ik ga weer want mijn meisje huilt. Niet teveel schrijven hier a.u.b

want dan kan ik het bijhouden

groetjes
...
@ Babymerel & T&G: lekkere badderen! Veel plezier!

@ Florence: Wow, mooie foto van je huwelijk zeg!

@ Mo: ben zeeeeer benieuwd.....!!!

Ik ga! Tot later!
ook ik had gister een vrijgezellendag, dus niet kunnen reageren. het ging veel over kinderen. had echt moeite om niets te zeggen. wilde zo graag zeggen, wij gaan beginnen! mensen vroegen er wel naar. heb steeds gezegd dat we daar echt nog niet klaar voor zijn. mwah haha

heb net ook een uur liggen tukken. schandalig lui. heb ik wel vaker in het weekend. kan ik nu dus de schuld geven aan een eventuele zwangerschap. haha.

@roadster, zou je mij ook in de tabel kunnen zetten? provincie brabant, 27 jaar, vanaf nu beginnen, nod weet ik nog niet.

moet elk moment ongesteld worden. En dan kan het echt beginnen!!

sorry, geen hoofdletters vandaag. ben echt te suf om de shift toets te vinden.
spannend trouwens die nod's volgende week. jullie hebben wel meldingsplicht hoor. zo toch wel geweldig zijn als het bij iemand in één keer raak is.

@lisa, was dit de eerste maand? ben het even kwijt.
Bedankt meiden.

Wel vertellen of jullie nou wel of niet ongesteld zijn geworden.

Ik hoop van niet.

Kruimel moeilijk is dat he om het niet te kunnen vertellen terwijl je het wel wild doen. Hier nog een.

Mijn moeder weet het een beetje.

We hebben lekker gebadderd hier.

Alleen Merel weet nu hoe ze zelf eruit kan klimmen.

En dat is wat minder.
...
...
@Kruimel: Ik was volgens mij helemaal vergeten jou welkom te heten hier, dus bij deze! Wat toevallig dat jij gisteren ook een vrijgezellendag had. Moeilijk he, je mond houden, zeker als mensen je ernaar vragen. Ik heb ook nog niemand verteld dat we binnenkort gaan beginnen, daarom is het zo lekker om het hier van de daken te kunnen schreeuwen.

@Lisa: Nee, de trouwdatum is pas eind augustus. Heb helaas geen middagslaapje gedaan, maar heb wel een verjaardag laten schieten, ik voel me namelijk nog behoorlijk brakkig. Ik begin ouuuuudddd te worden. Vanavond in ieder geval maar lekker vroeg naar bed. Raar trouwens dat jij mijn foto niet kon zien, geen idee waar dat aan ligt. Maar de msn-groep doet zowieso raar, ik kreeg vandaag ook een paar foutmeldingen...

@Justline: Dankjewel!
Lieve meiden, ik vind ik het ook reuze spannend voor jullie allemaal: "de gaan ervoor'ers"

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven