Entertainment alle pijlers

More Moredyke

18-11-2014 20:04 3234 berichten
Alle reacties Link kopieren
charlottew88 schreef op 08 oktober 2015 @ 09:15:

Goede tijden Slechte tijden

Rukkie krijgt haar tweede kind

Vraag mij af wat Aysen vindt

Ja ook deze is van Ploert

Wil dat Poephoofd woooooooord ontvoert

Lotte, 22 09 2015

Goede tijden, slechte tijden

Zeger spoort echt van geen kant

Rikki blijft zwaar irritant

Laura heeft getongd met Jef

Man, wat is die Sjooooooooooors toch klef

charlottew88

Goede tijden slechte tijden

Ook Biejanka zijn wij zat

Bombardeer haar maar snel plat

En dat enge mens Sjanien

Kan ik ook niet laaaaanger zien

charlottew88

06-03-2015, 11:08

Maksiem die wil graag van bil

Met Aysen’s broer hij heet Adril

Rukkie zei wat raar, wat gek

Pa je hebt nog steeeeeds geen nek
verba volant, scripta manent.
Die acteur die Daryl speelt speelde volgens mij afgelopen zondag in A'dam-E.V.A.. Daarin was hij ook erg goed met zijn vuisten.
Dat gedoe tussen Anna en Wiet mag van mij per direct stoppen. Mijn oma van 95 kijkt ook naar gtst en ik schaam me gewoon voor deze ontwikkeling. Aan de andere kant, vindt ze er toch helemaal niets aan. En terecht ook.
Yolo: want oude mensen mogen dat "gedoe"niet zien.....??? Kom op zeg, een beetje zoenen tussen twee meisjes, wereldschokkend hoor....

Ik vind Anna trouwens een erg leuke meid in de serie en ook erg aantrekkelijk! Ik snap wel wat Wiet in haar ziet
quote:roermondse schreef op 02 december 2014 @ 23:18:

Yolo: want oude mensen mogen dat "gedoe"niet zien.....??? Kom op zeg, een beetje zoenen tussen twee meisjes, wereldschokkend hoor....

Ik vind Anna trouwens een erg leuke meid in de serie en ook erg aantrekkelijk! Ik snap wel wat Wiet in haar ziet Ik vind Anna vooral heel slecht acteren.
Hmm..Nick zoekt Sjors op dus dat betekend waarschijnlijk dat hij en Charlie weer

uitelkaar zijn? Waarom heb ik het idee dat Sacha straks klapjes krijgt van haar vriend.
......
Anna heeft randjes...Dikke randjes...
Hmmm Sacha en dat advocaatje hebben een familie geheim/verleden
quote:minnimouse schreef op 03 december 2014 @ 01:24:

[...]

Ik vind Anna vooral heel slecht acteren.

Ze acteren bijna allemaal slecht, alleen de oude garde doet het redelijk.

Die Daryl, spreek uit Derrul, zal idd wel losse handjes hebben, tijd voor een betonnen zwembandje.
Hahahahahaha Anton en het huishouden hahahahaha
Is er iemand die weet of het nou ooit is uitgekomen dat Maxime Janine vergiftigd geeft ipv Nick?
music is my life
quote:zonnemeis schreef op 03 december 2014 @ 20:35:

Is er iemand die weet of het nou ooit is uitgekomen dat Maxime Janine vergiftigd geeft ipv Nick?Ik denk dat dit nooit is uitgekomen maar weet het niet zeker.
quote:shockingblue schreef op 03 december 2014 @ 20:05:

Hmm..Nick zoekt Sjors op dus dat betekend waarschijnlijk dat hij en Charlie weer

uitelkaar zijn? Waarom heb ik het idee dat Sacha straks klapjes krijgt van haar vriend.Ik meende ook dat hij en Charlie met Valentijn vertrokken zijn maar iemand zei hier laatst dat dat al veel eerder was. Kan me dus niet herinneren dat die brand er was. Ik meende echt dt hij vertrok met vrouw en kind.
quote:zonnemeis schreef op 03 december 2014 @ 20:35:

Is er iemand die weet of het nou ooit is uitgekomen dat Maxime Janine vergiftigd geeft ipv Nick?Nee, want dat is ook niet zo.
quote:shockingblue schreef op 03 december 2014 @ 20:31:

Hahahahahaha Anton en het huishouden hahahahahaBinnenkort loopt de hele familie Bouhuis in het roze als Anton zijn eerste wasje heeft gedraaid.
Van Wikipedia (mocht je je écht kapot vervelen....):

In 2011 wordt Nick ontslagen uit de kliniek en keert weer terug naar Meerdijk. Hier gaat hij op een verborgen geraffineerde wijze weer de strijd aan met Maxime Sanders en probeert hij Charlie Fischer weer voor zich te winnen, om zo zichzelf bij Charlie en Valentijn te krijgen om weer een gezin te vormen. Charlie kiest uiteindelijk voor Rik, en Nick laat het er (voorlopig) bij zitten. Nick zorgt ervoor dat Maxime verdacht wordt van poging tot moord op Janine, terwijl hij eigenlijk zelf heeft geknoeid met de medicijnen van Janine. De familie Sanders gelooft Nick op zijn woord. Later besluit Charlie weer bij Nick in te trekken en weg te gaan uit meerdijk naar het buitenland. Nick gaat hier mee akkoord en Charlie, Nick en Valentijn gaan weg uit Meerdijk. Nick verlaat dan ook de serie.

Ondertussen doet Janine onderzoek naar degene die haar medicijnen heeft verwisseld met placebo's. Ze komt er achter dat niet Maxime, maar Nick dit heeft gedaan. Wanneer Janine en Ludo aankondigen voor de derde maal met elkaar in het huwelijk te treden, keert Nick terug naar Meerdijk. Daar wordt hij met de waarheid geconfronteerd door Janine, Ludo en zijn neefje Lucas Sanders, en even later door niemand minder dan aartsvijand Maxime. Zij achtervolgt hem tot in de stallen van Huize Sanders, waar ze gewapend met hooivork en spade tegenover elkaar komen te staan. De stalling explodeert door Amy's moord-actie op Nina. Maxime beland hierdoor in het ziekenhuis. Nick heeft de explosie overleefd maar is zwaar verbrand. Hij stapt een taxi in, waar hij een nieuwe identiteit krijgt: Ronald Verkerk. Niemand in Meerdijk weet dat Nick de gasexplosie heeft overleefd. Ook Charlie is op de hoogte gesteld door de familie Sanders en denkt dat hij door de gasexplosie zou zijn overleden.
Anton eindelijk in een passende rol.
Nou, ik denk dat ze Loekast pas in 2015 gaan vinden.

Hmmm weer een plan van Nick?Hoe hij zo in praat tegen Vincent
Hoe lang zou die Steven Seagal look-a-like in Meerdijk blijven?
Oh God wat ik wou dat ik Maxime een mep kon geven en nog durven te zeggen van Ludo is mij dat verschuldigd dat feeks!
Waarom loopt er een agent met een arrestant door het kantoortje van Aysen?
quote:Madelynn schreef op 04 december 2014 @ 20:10:

Hoe lang zou die Steven Seagal look-a-like in Meerdijk blijven????
Die Darryl...
Gister een hilarisch stukje gtst gezien. Mannen in witte pakken zijn bezig met het opgraven van een lijk en vinden het moordwapen (een golfstick). Aysen, in gewone kleding, zelfs geen handschoenen, pakt het aan en zegt: eens kijken wiens vingerafdrukken hierop staan.

Uhm, ik denk die van jou meid.....
Ja en er had iemand bosbessensap gemorst op die golfclub. Of de eigenaar van dat paarse bloed is inmiddels ook niet meer.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven