Napraattopic 11

30-11-2014 22:50 3051 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Omdat we jullie de mogelijkheid willen geven om na te praten over dingen die op het forum gebeuren hebben we dit topic geopend. Helaas blijkt na een aantal weken proefdraaien dat dit toch niet gaat op de gehoopte manier en daarom zullen er vanaf nu strengere regels gelden in dit topic.

Wat is Napraten?

In het napraattopic kun je samen met de andere forummers napraten over gebeurtenissen op het forum.

Wat mag:

- Bans bespreken BantopicBantopic

- Beleid bespreken

- Trolhinten* (mits dit op normale wijze gebeurt, en dit niet resulteert in een trollenjacht of het verpesten van het betreffende topic)

- Stoom afblazen/ offtopic kletsen* (mits dit op normale wijze gebeurt, en niet zorgt voor onrust op het forum)

*Deze privileges kunnen op ieder moment worden ingetrokken.

Wat mag niet:

Alles dat in overtreding is met de huisregels.

- Het bashen van het moderatorteam en andere gebruikers.

- Hinten en hengelen naar eerdere nicks.

- Het openbaar maken van persoonlijke gegevens, zoals naam, adres, woonplaats of andere privacygevoelige informatie, Ook het dreigen met het openbaar maken van deze informatie is niet toegestaan.

- Het uitvechten van privé-vetes.

Dit soort gedrag accepteren we niet en kan direct, zonder waarschuwing vooraf, resulteren in een (permanente) ban. Of er sprake is van een overtreding die leidt tot een permanente ban is ter beoordeling van de Community Manager en hier wordt niet verder over gediscussieerd.

Kritiek op ons forumbeleid mag absoluut, mits dit binnen de fatsoengrenzen gebeurt die wij redelijk achten. Mocht het toch buiten deze fatsoengrenzen komen, behouden de Junioren, Moderators en de Community Manager het recht om de betreffende reacties zonder reden van opgaaf te verwijderen, de napraat (tijdelijk) te sluiten en direct een ban van een week toe te kennen aan de betreffende forummer(s).

De moderators gaan niet in discussie op dit topic en als er dingen zijn die jullie onder de aandacht willen brengen, of als je een reactie wilt over een ban, beleid of moderatie, staf dan je posting of stuur een mailtje naar forum@viva.nl.

Net als bij Het Bantopic behoudt het moderatorteam het recht om bij misdragingen het topic offline te halen en het bestaan van dit topic te beëindigen.

NB Graag aandacht voor deze toevoeging van de Community Manager gedateerd 02-12-2014

ModeratorViva in "Moderator Mededelingen"

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:Frizz schreef op 04 december 2014 @ 21:13:

[...]

Komt alleen vaak voor dat iemand het er niet mee eens is en dan wil je meer uitleg. Maar eigenlijk heeft dat verder dus weinig toegevoegde waarde.Klopt. Maar ook al ben je het er niet mee eens, je weet het heus wel.
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
quote:Thordis2.0 schreef op 04 december 2014 @ 21:09:

Ik vind de mods overigens prima hier. Echt geen klachten, ook niet over bugs of reactiesnelheid. Laatst wel in 3 weken tijd met twee nicks plaatjesplakrechten aangevraagd, (oude en deze) en de één kon ik gewoon in het topic vragen en toen was het klaar, 3 weken later vroeg ik het en toen moest ik mailen.

Tja. Maar dat kan gebeuren toch? Het zijn ook maar mensen, en het is volgens sommigen altijd 'wij tegen zij' en 'regels zijn stom' maar ik ben blij dat er ingegrepen wordt, zelfs al ben ik het heus niet altijd eens met ze. Maar oeverloos kritiek leveren op (volgens mij) vrijwilligers die een forum modereren, dat snap ik niet zo.vindt dat hier maar slechte mods zitten, Zit al een week op antw te wachten, Die zal je pas krijgen als pasen en pinksteren op 1 dag vallen nooit dus
quote:Thordis2.0 schreef op 04 december 2014 @ 21:14:

Mijn tandarts is een enorme kletskous, maar die verdooft me altijd eerst voordat hij een gesprek begint. Zou mijn man ook weleens willen denk ik.

De mijne verwacht altijd antwoord. Lig je daar te kwijlen met klemmen en meer van zulks in je muil.
Ye ken.
Oh mijn tandarts is ook een echte kletskous. Best lastig want zijn Nederlands is niet zo goed, maar het is een schatje en hij zet heel vaak delen van de behandeling niet op de factuur.
quote:Frizz schreef op 04 december 2014 @ 21:14:

Trouwens, waarom in godsnaam naar een kapper gaan die je haar niet goed knipt? Dan ga je dus gewoon niet naar een goeie kapper.Nee, maar ROC kapsalon is heeeel goedkoop.
quote:Steinbeck schreef op 04 december 2014 @ 21:16:

[...]

Nee, maar ROC kapsalon is heeeel goedkoop. Ja en dan loop je met gek haar. Ik bespaar liever op andere dingen hoor.
quote:Steinbeck schreef op 04 december 2014 @ 21:16:

[...]

Nee, maar ROC kapsalon is heeeel goedkoop. Je kunt beter heel goed geknipt worden en vragen of je een model met minder onderhoud mag dan vaak naar een slechte kapper gaan.
Ye ken.
quote:Frizz schreef op 04 december 2014 @ 21:17:

[...]

Ja en dan loop je met gek haar. Ik bespaar liever op andere dingen hoor.

Nah, zo erg is het niet hoor, het wordt wel gecontroleerd door ervaren kapsters.

Maar iemand die echt goed knipt maakt het wel mooier. Maar ik bezuinig daar dan meestal op.
quote:fluim schreef op 04 december 2014 @ 21:09:

ja ik ga dus ook graag naar de tandarts! helaas vallen die gesprekken wat tegen aangezien ik daar met mijn mond open lig.Haha, dat heb ik ook, ik lig rustig een wortelkanaalbehandeling te ondergaan en word daar heel ontspannen van. Is dat vreemd?
quote:Steinbeck schreef op 04 december 2014 @ 21:19:

[...]

Nah, zo erg is het niet hoor, het wordt wel gecontroleerd door ervaren kapsters.

Maar iemand die echt goed knipt maakt het wel mooier. Maar ik bezuinig daar dan meestal op.Ik vind een écht goeie kapper en een buurtkapper of leerling totaal verschillende dingen. Er zijn er maar weinig die echt goed kunnen knippen, en daarom mag alleen mijn eigen (dure) kapper aan mijn haar zitten. Ik weet zeker dat een hoop mensen een betere kapper kunnen gebruiken, maar toch altijd naar Gerda op de hoek gaan.
quote:cochise schreef op 04 december 2014 @ 21:20:

[...]

Haha, dat heb ik ook, ik lig rustig een wortelkanaalbehandeling te ondergaan en word daar heel ontspannen van. Is dat vreemd?Ja.
Ye ken.
quote:GrannyWeatherwax schreef op 04 december 2014 @ 21:18:

[...]

Je kunt beter heel goed geknipt worden en vragen of je een model met minder onderhoud mag dan vaak naar een slechte kapper gaan.

Haha, onderhoud doe ik sowieso niet aan. Wassen, handdoek eroverheen, klaar is kees.

Maar als het goed geknipt is zit het dan ook echt goed, dus ja, naar een goede kapper gaan is wel beter. Maar mijn geld aan boeken besteden of aan een leuke gadget voor in de keuken is leuker.
winnie, wat is je vraag

dan kan ik hem wel voor je beantwoorden na overleg
quote:Steinbeck schreef op 04 december 2014 @ 21:21:

[...]

Haha, onderhoud doe ik sowieso niet aan. Wassen, handdoek eroverheen, klaar is kees.

Maar als het goed geknipt is zit het dan ook echt goed, dus ja, naar een goede kapper gaan is wel beter. Maar mijn geld aan boeken besteden of aan een leuke gadget voor in de keuken is leuker.Ik bedoel een model dat langer dan 6 weken mooi zit.
Ye ken.
quote:cochise schreef op 04 december 2014 @ 21:20:

[...]

Haha, dat heb ik ook, ik lig rustig een wortelkanaalbehandeling te ondergaan en word daar heel ontspannen van. Is dat vreemd?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Gelukkig zijn er grotere drama's dan een slecht kapsel.

Zo liggen er soms zomaar vogeltjes te fladderen in de kooi om vervolgens kassieweilen te gaan. Tja, wat moet je dan?
quote:Nouschi schreef op 04 december 2014 @ 21:22:

[...]

[afbeelding] [afbeelding]+Pi
quote:Nouschi schreef op 04 december 2014 @ 21:22:

[...]

[afbeelding] [afbeelding]Is echt heus. Ik staar een beetje naar de leuke hondenposter aan het plafond en kan toch niks doen. Pijn heb ik geen last van. Maar de halve kies die laatst getrokken moest worden was minder, die verdoving in mijn gehemelte was k*t.
quote:Steinbeck schreef op 04 december 2014 @ 21:24:

Zo liggen er soms zomaar vogeltjes te fladderen in de kooi om vervolgens kassieweilen te gaan. Tja, wat moet je dan?Topic openen!
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:GrannyWeatherwax schreef op 04 december 2014 @ 21:22:

[...]

Ik bedoel een model dat langer dan 6 weken mooi zit.Oja, dat is heel fijn.
quote:Steinbeck schreef op 04 december 2014 @ 21:24:

Zo liggen er soms zomaar vogeltjes te fladderen in de kooi om vervolgens kassieweilen te gaan. Tja, wat moet je dan?Marinade maken en de oven aanzwengelen?
Ye ken.
quote:Nouschi schreef op 04 december 2014 @ 21:25:

[...]

Topic openen!http://forum.viva.nl/foru ... ltje/list_messages/248793

ik heb een keer moeite gehad met mn tong in bedwang houden. die zat steeds tegen die vinger in mn mond aan. kon hem echt niet normaal naar achter leggen.
Gut, ben ik een keer meelevend...
quote:StoraHuntur schreef op 04 december 2014 @ 21:27:

Gut, ben ik een keer meelevend...Oh, ik dacht Stora is de vergeten.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven