Tettertopic nummer 31!

21-04-2014 23:28 2986 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een nieuwe lente en een fris nieuw topic!

Veel plezier weer!

Nummer 30
Ik ben mijn eigen bananenschil
Sjonge, moet een krant daar zoveel aandacht aan geven? Nou ja, de fossielen hier hebben in elk geval weer heel wat om zich belangrijk over te voelen.

Ik zal eens checken of mijn moeder het gelezen heeft. Ze weet dat ik hier zit én ze leest de nrc, maar ik heb haar er nog niet over gehoord. Misschien ligt het artikel wel apart met mijn naam erop.

Ja Tonks, nu moet je wel weer meetetteren!
Tonks

Fijn je weer te zien (ik tikte zoen ipv zien )
Hoe is het met poekel Plou?
Ze doet moordaanslagen als ik ook maar naar haar wil kijken met een pil in mijn handen.

Het gaat dus wel goed.... met haar dan. Ik zit onder de krassen

Staat wel stoer toch?

Maar betekent dat ook dat ze zich wat beterder voelt?
Ik gok van wel Splint.
Ik ben blij te lezen dat het weer wat beter gaat. Had dat ook altijd met de katten. Wel zielig voor mij want ik vond het nooit zo leuk als ze voor me wegliepen. Ook al wilde ik dan maar gewoon aaien.

Er zal vast wel een topic over het bericht in het nrc zijn. Ga zo eens kijken.

Gisteren is K toch eindelijk overstag gegaan en hebben we gif tegen de muizen gekocht. Nu hopen dat het snel over is want het loopt de spuigaten uit met die krengen.

Ik ben een paar daagjes niet echt lekker geweest. Heb dan ook niet veel gedaan. Morgen maar weer aan het werk. Zal wel aardig koud zijn 's ochtends vroeg. Vandaag nog een paar beste buien gehad hier, met hagel! Als het kouder was geweest had het heel erg hard gesneeuwd.

Leuk Tonks, als je weer mee gaat doen. Gaat alles goed? Kind ook in orde? Nog leuke streken uitgehaald?
Ik hoor vrijdag meer over sollicitatie
Spannend! Ik begin alvast te duimen!
Ik ben mijn eigen bananenschil
Dan kan het grote wachten beginnen. Nog 3 daagjes wachten. Spannend hoor.

Vandaag weer fijn thuis gewerkt. Het was weer bal op het spoor. Gelukkig heb ik het snel besloten anders had ik ook nog bijna een uur kunnen wachten op de trein naar huis. Daar vond ik het een beetje te koud voor vandaag.

Ik las net dat er ijzel lag in Groningen en Drenthe. Sneeuw kan ook nog gaan vallen. Bah.

Afgelopen zaterdag een 'nieuwe' bank en stoel gekocht bij de Kringloopwinkel. Bank zit lekkerder dan de oude. Stoeltje past er heel goed bij en zit ook heerlijk. 75 euro samen. Geen geld!
Spannend, Plousje. Ik ga duimen en aan je denken!

Dee, jij vond de kou dus niet zo fijn? Ik vond het heerlijk. Moest een stuk buiten lopen en dat was echt genieten.

Maargoed, dat is ook iets anders san op een station staat re wachten.
Lopen of stilstaan is natuurlijk wel een verschil. Ik haat de kou. Ik verkramp altijd zo en mijn hele lijf doet daar van pijn. Bweh, hoewel ik het wel 'gezellig' vind met kaarsjes enzo.
Binnen vind ik het ook wel lekker nu. Kaarsjes aan (weet je dat die Marcel Wanders kaarsen best leuk zijn als je die door de helft doet? ) en lekker waxje branden voor de fijne geur in huis.

Dekentje op de bank, poekel op schoot ..best fijn.

Maar dan buiten, brrr.

Ik was vandaag vrij en heb een vriend om half 10 bij het ziekenhuis afgezet (dagopname, ik was alleen de heen-taxi) Daarna even winkelen in de stad.

Ik had de auto bij mijn werk neer gezet (te knieperig om betaald parkeren te gaan staan) en de stad in gelopen. Na 10 minuten waren mijn oren en vingers er zowat afgevallen. Zo koud!
Wachten op de trein in deze kou is zeker niet prettig. Vooral niet als de trein weer te laat is. Je bent zo snel in en in koud. Lopen en fietsen gaan nog wel, muts op en handschoenen aan. Gelukkig mocht ik van de NS ook vandaag weer thuis werken. Lief van ze he? Hond uitlaten was toch wel een tikkie minder leuk vandaag. Best koud! Hond heeft natuurlijk nergens last van en snuffelt er vrolijk op los. Ben dan altijd weer blij als we weer thuis zijn. Ik moet er vandaag nog 1 keer uit denk ik. K is aan het overwerken.

Binnen is het idd lekker. Op de nieuwe bank, dekentje over, verwarming aan. Niks mis mee!
Oh echt Bieb? Ik heb ze allemaal weggegeven en heb zelf dus niet

He nou toch.

Ben benieuwd wat het dit jaar wordt

Ik reed vanmorgen voor 6.30u weg en moest tanken. Was ik mijn portemonee vergeten. Dus ik weer terug (was al 30km op weg), binnen naar het aanrecht, waar hij had moeten liggen... Niet dus. Nah, hij lag dus in de auto. Voor niks weer terug *zucht*.

Tot zo ver mijn avonturen.

Dat zijn van die momenten……

Ik ga straks meelopen met een training in BoZ, eens kijken hie dat moet. Leuk.
Ik ben afgewezen
Aaaaah, kl*te! Wat stom

Waarom?
Omdat die ander beter bij de klant past.
Oh wat jammer, Pilou
Ah bah, dat spijt me voor je. Wat nu?
Nu niks. Onzekerheid as usual
Dat is kut. Niet weten waar je aan toe bent.
Nog leuke weekendplannen dames?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven