Napraattopic 11

30-11-2014 22:50 3051 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Omdat we jullie de mogelijkheid willen geven om na te praten over dingen die op het forum gebeuren hebben we dit topic geopend. Helaas blijkt na een aantal weken proefdraaien dat dit toch niet gaat op de gehoopte manier en daarom zullen er vanaf nu strengere regels gelden in dit topic.

Wat is Napraten?

In het napraattopic kun je samen met de andere forummers napraten over gebeurtenissen op het forum.

Wat mag:

- Bans bespreken BantopicBantopic

- Beleid bespreken

- Trolhinten* (mits dit op normale wijze gebeurt, en dit niet resulteert in een trollenjacht of het verpesten van het betreffende topic)

- Stoom afblazen/ offtopic kletsen* (mits dit op normale wijze gebeurt, en niet zorgt voor onrust op het forum)

*Deze privileges kunnen op ieder moment worden ingetrokken.

Wat mag niet:

Alles dat in overtreding is met de huisregels.

- Het bashen van het moderatorteam en andere gebruikers.

- Hinten en hengelen naar eerdere nicks.

- Het openbaar maken van persoonlijke gegevens, zoals naam, adres, woonplaats of andere privacygevoelige informatie, Ook het dreigen met het openbaar maken van deze informatie is niet toegestaan.

- Het uitvechten van privé-vetes.

Dit soort gedrag accepteren we niet en kan direct, zonder waarschuwing vooraf, resulteren in een (permanente) ban. Of er sprake is van een overtreding die leidt tot een permanente ban is ter beoordeling van de Community Manager en hier wordt niet verder over gediscussieerd.

Kritiek op ons forumbeleid mag absoluut, mits dit binnen de fatsoengrenzen gebeurt die wij redelijk achten. Mocht het toch buiten deze fatsoengrenzen komen, behouden de Junioren, Moderators en de Community Manager het recht om de betreffende reacties zonder reden van opgaaf te verwijderen, de napraat (tijdelijk) te sluiten en direct een ban van een week toe te kennen aan de betreffende forummer(s).

De moderators gaan niet in discussie op dit topic en als er dingen zijn die jullie onder de aandacht willen brengen, of als je een reactie wilt over een ban, beleid of moderatie, staf dan je posting of stuur een mailtje naar forum@viva.nl.

Net als bij Het Bantopic behoudt het moderatorteam het recht om bij misdragingen het topic offline te halen en het bestaan van dit topic te beëindigen.

NB Graag aandacht voor deze toevoeging van de Community Manager gedateerd 02-12-2014

ModeratorViva in "Moderator Mededelingen"

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Het is niet toegestaan om privé-vetes uit te vechten. Mocht dat wel gebeuren, dan zullen er passende maatregelen worden genomen.

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:Frizz schreef op 05 december 2014 @ 19:35:

[...]

Vind ik ook maar mijn Sinterklaas is pas morgen jarig. Gelukkig heb ik Olivia Pope. Vier het morgen gewoon weer hoor
quote:hatsetats schreef op 05 december 2014 @ 19:37:

[...]

Waar doel jij nu weer op?ow nou, dat je weer een mail richting de mods had gestuurd. blijkbaar belangrijk genoeg om het in hun topic te melden. en ik dacht dat jij last had van iemand
Privévetes?
heb geen zin in een vete, mod!

maar duidelijkheid is soms wel zo fijn.
quote:fluim schreef op 05 december 2014 @ 19:39:

[...]

ow nou, dat je weer een mail richting de mods had gestuurd. blijkbaar belangrijk genoeg om het in hun topic te melden. en ik dacht dat jij last had van iemandZo weet ik tenminste zeker dat eea aankomt en ik antwoord krijg.
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
quote:Istar_ schreef op 05 december 2014 @ 19:39:

Privévetes?bedenk me nu dat ik misschien beter geen Z had kunnen tikken
quote:hatsetats schreef op 05 december 2014 @ 19:40:

[...]

Zo weet ik tenminste zeker dat eea aankomt en ik antwoord krijg.misschien ook een idee voor de ket
Fluim ..snap er weinig van, maar kijk maar uit strakjes heb jij een ban te pakken.
quote:Frizz schreef op 05 december 2014 @ 19:35:

[...]

Vind ik ook maar mijn Sinterklaas is pas morgen jarig. Gelukkig heb ik Olivia Pope. Steengoeie serie vind ik dat!
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
ok, dan ga ik wel even online shoppen ;)
quote:fluim schreef op 05 december 2014 @ 19:40:

[...]

bedenk me nu dat ik misschien beter geen Z had kunnen tikken

Dan nog zie ik de vete niet.

Ik heb geen zin om eten te maken. Ik wil een kok!
quote:Istar_ schreef op 05 december 2014 @ 19:35:

[...]

Dat is zo'n jankert!Nietes! Niemand komt tussen mij en Olivia. En Jake natuurlijk.
Geen vete mods! Wel een verschil in opinie. Dat mag wel toch?

Fluim, ik snap jouw redenering ook maar volgens mij is er nu wel weer erg glijdende schaal... No hard feelings.
quote:Miss.Innuendo schreef op 05 december 2014 @ 19:41:

[...]

Steengoeie serie vind ik dat!

Ik ben haar gejank zo zat. nee Fitz, het is uit. Huil, huil. Huil, huil, Fitz ik mis je zo. Oh, we hebben seks. Jank, jank, het kan echt niet tussen ons.

Quinn vond ik leuk, en die man, hoe heet hij ook alweer?
ik wilde weten wat chicken tegen bente heeft. daar zou dan misschien een oude vete inzitten die niet hier uitgevochten ,mocht worden. dat den ik dat ze bedoelden.

nou ja, ik begrijp nu enkele anderen dingen ook weer.

wel lekker een rustig sinterklaasavondje
quote:rastan schreef op 05 december 2014 @ 19:36:

Uhmmm dat zal me dan ook wel niet in dank afgenomen worden maar ik bespeur toch ook wel een neergaande tendens in Bente's topic. Als ik me niet vergis is een van haar laatste posts er een waarin ze zegt dat ze "last had van eetdrang maar gelukkig daar heel sterk in was geworden" of zo iets dergelijks. En dat ze daar toch heel trots op is. En volgens mij is het nog steeds geen goed idee om voor dat soort uitspraken een platform te bieden...

In alle eerlijkheid, ze heeft al een pijlerban voor Lijn & Lijn en Eten. Nu een topic geopend op Psyche.

Ik hoop uiteraard dat ze iets heeft aan de reacties van anderen, maar ik zie er eigenlijk geen vooruitgang in, dat is het sneue. Máánden geleden vertelde ze al dat ze haar psycholoog al weken niet had gezien. Ik lees telkens dat ze wel een afspraak wil maken, maar geen geloof heeft dat die psych haar kan helpen. Ofzo. Want ik lees maar met een half oog. Ik vraag me af of het podium wat ze nu krijgt haar uberhaupt gaat helpen. En indien ja, welke kant gaat het haar op helpen?
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
quote:Istar_ schreef op 05 december 2014 @ 19:42:

[...]

Dan nog zie ik de vete niet.

Ik heb geen zin om eten te maken. Ik wil een kok!www.thuisbezorgd.nl

Kan je nog kiezen of je het liefst een Turk heb, een Italiaan, een Surinamer, een Spanjaard... Ja ja! Wat wordt het?
quote:rastan schreef op 05 december 2014 @ 19:43:

Fluim, ik snap jouw redenering ook maar volgens mij is er nu wel weer erg glijdende schaal... No hard feelings.

het is geen glijbaan, eerder een wip.

maar ik snap jou eveneens uiteraard
quote:Frizz schreef op 05 december 2014 @ 19:45:

[...]

www.thuisbezorgd.nl

Kan je nog kiezen of je het liefst een Turk heb, een Italiaan, een Surinamer, een Spanjaard... Ja ja! Wat wordt het?Daar had ik al aan gedacht, maar ik kan niets verzinnen waar ik trek in heb!
quote:fluim schreef op 05 december 2014 @ 19:44:

ik wilde weten wat chicken tegen bente heeft. daar zou dan misschien een oude vete inzitten die niet hier uitgevochten ,mocht worden. dat den ik dat ze bedoelden.

nou ja, ik begrijp nu enkele anderen dingen ook weer.

wel lekker een rustig sinterklaasavondjeIk vind het toch wel knap Fluim, hoe jij je voordoet als de vermoorde onschuld.
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
quote:Istar_ schreef op 05 december 2014 @ 19:43:

[...]

Ik ben haar gejank zo zat. nee Fitz, het is uit. Huil, huil. Huil, huil, Fitz ik mis je zo. Oh, we hebben seks. Jank, jank, het kan echt niet tussen ons.

Quinn vond ik leuk, en die man, hoe heet hij ook alweer?Jij zit héél ergens anders in de serie dan ik. Bij mij huilt ze allang niet meer.
quote:Istar_ schreef op 05 december 2014 @ 19:46:

[...]

Daar had ik al aan gedacht, maar ik kan niets verzinnen waar ik trek in heb!Menuutjes scrollen?
quote:Frizz schreef op 05 december 2014 @ 19:46:

[...]

Jij zit héél ergens anders in de serie dan ik. Bij mij huilt ze allang niet meer.

Ik ben afgehaakt toen dat steeds terug kwam. Het ging alleen nog maar om het gejank van Olivia en Fitz.

Leuke zaken zoals in het begin waren er niet meer. En toen ging Quinn ook nog roque en toen was ik er wel klaar mee.
quote:hatsetats schreef op 05 december 2014 @ 19:46:

[...]

Ik vind het toch wel knap Fluim, hoe jij je voordoet als de vermoorde onschuld.maar wel fijn dat jij het weer doorhebt

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven