Napraattopic 11

30-11-2014 22:50 3051 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Omdat we jullie de mogelijkheid willen geven om na te praten over dingen die op het forum gebeuren hebben we dit topic geopend. Helaas blijkt na een aantal weken proefdraaien dat dit toch niet gaat op de gehoopte manier en daarom zullen er vanaf nu strengere regels gelden in dit topic.

Wat is Napraten?

In het napraattopic kun je samen met de andere forummers napraten over gebeurtenissen op het forum.

Wat mag:

- Bans bespreken BantopicBantopic

- Beleid bespreken

- Trolhinten* (mits dit op normale wijze gebeurt, en dit niet resulteert in een trollenjacht of het verpesten van het betreffende topic)

- Stoom afblazen/ offtopic kletsen* (mits dit op normale wijze gebeurt, en niet zorgt voor onrust op het forum)

*Deze privileges kunnen op ieder moment worden ingetrokken.

Wat mag niet:

Alles dat in overtreding is met de huisregels.

- Het bashen van het moderatorteam en andere gebruikers.

- Hinten en hengelen naar eerdere nicks.

- Het openbaar maken van persoonlijke gegevens, zoals naam, adres, woonplaats of andere privacygevoelige informatie, Ook het dreigen met het openbaar maken van deze informatie is niet toegestaan.

- Het uitvechten van privé-vetes.

Dit soort gedrag accepteren we niet en kan direct, zonder waarschuwing vooraf, resulteren in een (permanente) ban. Of er sprake is van een overtreding die leidt tot een permanente ban is ter beoordeling van de Community Manager en hier wordt niet verder over gediscussieerd.

Kritiek op ons forumbeleid mag absoluut, mits dit binnen de fatsoengrenzen gebeurt die wij redelijk achten. Mocht het toch buiten deze fatsoengrenzen komen, behouden de Junioren, Moderators en de Community Manager het recht om de betreffende reacties zonder reden van opgaaf te verwijderen, de napraat (tijdelijk) te sluiten en direct een ban van een week toe te kennen aan de betreffende forummer(s).

De moderators gaan niet in discussie op dit topic en als er dingen zijn die jullie onder de aandacht willen brengen, of als je een reactie wilt over een ban, beleid of moderatie, staf dan je posting of stuur een mailtje naar forum@viva.nl.

Net als bij Het Bantopic behoudt het moderatorteam het recht om bij misdragingen het topic offline te halen en het bestaan van dit topic te beëindigen.

NB Graag aandacht voor deze toevoeging van de Community Manager gedateerd 02-12-2014

ModeratorViva in "Moderator Mededelingen"

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:fluim schreef op 05 december 2014 @ 19:38:

ja ok rastan, maar denk jij dat wij niet weten dat ze al die tijd nog steeds in strijd was?

dat is echt geen nieuws onder de zon.

ze werd nu eindelijk meer open. er was nu een gesprek

niet dat ik een idee heb dat we haar helpen, maar het is wel fijn voor iemand die zich zo alleen voelt

dat die een gesprek online kan voeren.Feit is dat er afspraken lagen, dat Bente gewoon weer kon komen forummen maar niet meer over dat onderwerp. Vandaar ook die pijlerban, op Lijf & Lijn geloof ik. En als Bente nu is gaan vertellen dat ze haar eetdrang zo goed kon weerstaan heeft ze die afspraken dus geschonden, en dat kan voor de mods een reden zijn om haar topic te parkeren. Of je het met die afspraken eens bent is een tweede, maar daar gaan wij uiteindelijk toch niet over.
quote:Istar_ schreef op 05 december 2014 @ 19:48:

[...]

Ik ben afgehaakt toen dat steeds terug kwam. Het ging alleen nog maar om het gejank van Olivia en Fitz.

Leuke zaken zoals in het begin waren er niet meer. En toen ging Quinn ook nog roque en toen was ik er wel klaar mee.Je weet niet wat je mist. Echt. Het zit zo waanzinnig goed in elkaar. Dat persoonlijke gedoe is alleen maar bijzaak.
quote:Lady-Voldemort schreef op 05 december 2014 @ 19:48:

maar daar gaan wij uiteindelijk toch niet over.Precies, wij hebben hier niets te zeggen. Alleen te bepraten.
quote:Frizz schreef op 05 december 2014 @ 19:49:

[...]

Je weet niet wat je mist. Echt. Het zit zo waanzinnig goed in elkaar. Dat persoonlijke gedoe is alleen maar bijzaak.

Het was op een gegeven moment hoofdzaak.

Ik kijk nu Weeds. Ontzettend grappig en over the top.
ah ok ladyV, ik wist niet wat de exacte afspraken waren natuurlijk. (en het eetprobleem werd toch nu al weken besproken)

máár feit is wel dat ook wij haar dingen vragen en zij weer vindt dat ze daarop moet antwoorden.
quote:Istar_ schreef op 05 december 2014 @ 19:51:

[...]

Het was op een gegeven moment hoofdzaak.

Ik kijk nu Weeds. Ontzettend grappig en over the top.Oh dat klinkt wel heel leuk!
quote:Frizz schreef op 05 december 2014 @ 19:53:

[...]

Oh dat klinkt wel heel leuk!

Volledig ontaarde drugsdealende moeder/gezin. Met over the top gebeurtenissen en ontzettend slecht ouderschap.

En toch zijn ze leuk.
quote:Istar_ schreef op 05 december 2014 @ 19:55:

[...]

Volledig ontaarde drugsdealende moeder/gezin. Met over the top gebeurtenissen en ontzettend slecht ouderschap.

En toch zijn ze leuk.Een soort van viva forum topic verfilmd.
Ik vind Weeds echt vreselijk. Alleen dat liedje vind ik leuk.
quote:Frizz schreef op 05 december 2014 @ 19:59:

[...]

Een soort van viva forum topic verfilmd. Nee, echt veel leuker! En afleveringen van een half uur, dus lekker tussendoor te kijken.
quote:Istar_ schreef op 05 december 2014 @ 19:43:

[...]

Ik ben haar gejank zo zat. nee Fitz, het is uit. Huil, huil. Huil, huil, Fitz ik mis je zo. Oh, we hebben seks. Jank, jank, het kan echt niet tussen ons.

Quinn vond ik leuk, en die man, hoe heet hij ook alweer?Je bedoelt die kerel die ook bij die Secret service zit?
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
quote:Lady-Voldemort schreef op 05 december 2014 @ 19:48:

[...]

Feit is dat er afspraken lagen, dat Bente gewoon weer kon komen forummen maar niet meer over dat onderwerp. Vandaar ook die pijlerban, op Lijf & Lijn geloof ik. En als Bente nu is gaan vertellen dat ze haar eetdrang zo goed kon weerstaan heeft ze die afspraken dus geschonden, en dat kan voor de mods een reden zijn om haar topic te parkeren. Of je het met die afspraken eens bent is een tweede, maar daar gaan wij uiteindelijk toch niet over.Maar dan nog, iemand heeft dat gestaft c.q. gemeld.
quote:fluim schreef op 05 december 2014 @ 19:52:

ah ok ladyV, ik wist niet wat de exacte afspraken waren natuurlijk. (en het eetprobleem werd toch nu al weken besproken)

máár feit is wel dat ook wij haar dingen vragen en zij weer vindt dat ze daarop moet antwoorden.

Precies. Het begon als een topic over haar psyche, maar het gaat al tijden weer over haar eetstoornis.

Ook omdat anderen haar vragen stellen daarover.
quote:Miss.Innuendo schreef op 05 december 2014 @ 20:00:

[...]

Je bedoelt die kerel die ook bij die Secret service zit?Geen idee, dat kijk ik niet. Ik bedoel die verknipte ex B nog watter die voor Olivia werkt. Die Quinn over haar gezicht likt en tanden uittrekt
Huck!
Fluim, I feel you, maar ga die kant maar niet op, okee?

Heb jij trouwens ook contact gehad met de Community Manager, of slechts met een moderator?
quote:Istar_ schreef op 05 december 2014 @ 20:02:

[...]

Geen idee, dat kijk ik niet. Ik bedoel die verknipte ex B nog watter die voor Olivia werkt. Die Quinn over haar gezicht likt en tanden uittrekt Want, die vind je wel lekker?
quote:Frizz schreef op 05 december 2014 @ 20:04:

Huck!Ja!
quote:Miss.Innuendo schreef op 05 december 2014 @ 20:04:

[...]

Want, die vind je wel lekker? Nee, die vind ik leuk! Als in leuk personage, niet als in fuckable.
Ik mocht gewoon over mijn eetstoornis praten.

Blijkbaar had ik dat niet mogen zeggen over die eetdrang? Maar daar mee zeg ik toch ook niet dat ik niks meer eet ofzo?

Ik zal hier verder niet reageren hoor.
quote:Bente- schreef op 05 december 2014 @ 20:05:

Blijkbaar had ik dat niet mogen zeggen over die eetdrang? Maar daar mee zeg ik toch ook niet dat ik niks meer eet ofzo?

Ik zal hier verder niet reageren hoor.

Ik heb geen idee of het daardoor kwam Bente, ik kan het me niet voorstellen.

Als je terugleest in het moderator topic dan zie je dat MissChicken al dagen heeft zitten vragen om sluiting van je topic.

Geen idee waarom.

Trek het je maar niet aan, hopelijk komt je topic terug.

Hoewel ik me wel afvraag of het topic je echt helpt.

Of dat het niet juist je probleem in stand houdt omdat je er over kunt praten.
knip---verkeerd gelezen.

nee missi niets van dat
nou daar hadden we het in het topic van Bente dus zelf al over gehad, het hield iig niets in stand

en dat het enigszins helpt tegen de eenzaamheid volgens mij.
quote:fluim schreef op 05 december 2014 @ 20:07:

knip---verkeerd gelezen.

nee missi niets van dat

Dan moet je dat misschien eens doen.

Zie pb
quote:Bente- schreef op 05 december 2014 @ 20:05:

Ik zal hier verder niet reageren hoor.Weet je Bente, misschien moet je de wijze raad van oa meds eens op gaan volgen.
Ye ken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven