Napraattopic 12

07-12-2014 09:18 3041 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Omdat we jullie de mogelijkheid willen geven om na te praten over dingen die op het forum gebeuren hebben we dit topic geopend. Helaas blijkt na een aantal weken proefdraaien dat dit toch niet gaat op de gehoopte manier en daarom zullen er vanaf nu strengere regels gelden in dit topic.

Wat is Napraten?

In het napraattopic kun je samen met de andere forummers napraten over gebeurtenissen op het forum.

Wat mag:

- Bans bespreken http://forum.viva.nl/forum/overig/banto ... s/235701//

- Beleid bespreken

- Trolhinten* (mits dit op normale wijze gebeurt, en dit niet resulteert in een trollenjacht of het verpesten van het betreffende topic)

- Stoom afblazen/ offtopic kletsen* (mits dit op normale wijze gebeurt, en niet zorgt voor onrust op het forum)

*Deze privileges kunnen op ieder moment worden ingetrokken.

Wat mag niet:

Alles dat in overtreding is met de huisregels.

- Het bashen van het moderatorteam en andere gebruikers.

- Hinten en hengelen naar eerdere nicks.

- Het openbaar maken van persoonlijke gegevens, zoals naam, adres, woonplaats of andere privacygevoelige informatie, Ook het dreigen met het openbaar maken van deze informatie is niet toegestaan.

- Het uitvechten van privé-vetes.

Dit soort gedrag accepteren we niet en kan direct, zonder waarschuwing vooraf, resulteren in een (permanente) ban. Of er sprake is van een overtreding die leidt tot een permanente ban is ter beoordeling van de Community Manager en hier wordt niet verder over gediscussieerd.

Kritiek op ons forumbeleid mag absoluut, mits dit binnen de fatsoengrenzen gebeurt die wij redelijk achten. Mocht het toch buiten deze fatsoengrenzen komen, behouden de Junioren, Moderators en de Community Manager het recht om de betreffende reacties zonder reden van opgaaf te verwijderen, de napraat (tijdelijk) te sluiten en direct een ban van een week toe te kennen aan de betreffende forummer(s).

De moderators gaan niet in discussie op dit topic en als er dingen zijn die jullie onder de aandacht willen brengen, of als je een reactie wilt over een ban, beleid of moderatie, staf dan je posting of stuur een mailtje naar forum@viva.nl.

Net als bij Het Bantopic behoudt het moderatorteam het recht om bij misdragingen het topic offline te halen en het bestaan van dit topic te beëindigen.

NB Graag aandacht voor deze toevoeging van de Community Manager gedateerd 02-12-2014

ModeratorViva in "Moderator Mededelingen"

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Nou, ik hoop dat de mods haar wel die ruimte geven, en dan ook consequent blijven. Want zo sollen met een forummer die psychisch in de knoop zit vind ik verwerpelijk.
Je beseft pas hoe fijn het is om te ademen als je neus verstopt zit.
ik mis je gouden titten :(
Wat is een boomstammetje? En hoe koud is de keuken?
quote:hatsetats schreef op 07 december 2014 @ 18:33:

[...]

Bente mag haar pad dan ergens anders bewandelen is mijn mening.

Ik vraag me af waarom de post weg moet?Als je dat niet doorhebt, dan heeft het geen enkele zin voor mij om hier met jou over te discussiëren.
quote:fluim schreef op 07 december 2014 @ 18:35:

als ik al 3 dagen een boomstammetje in een afgesloten pan heb liggen in een erg koude keuken, kan ik die dan nu nog gewoon opeten. en de boerenkool idem dito?Boomstammetje wel, boerenkool weet ik niet zeker. Ruik er eens aan en als je niets raars ruikt, gewoon doen.
gehaktrol met kaas erin en de zijkanten van dat groene spul.

de keuken is in mijn optiek ijskoud. het tocht er bijv goed

als ik al 3 dagen een boomstammetje in een afgesloten pan heb liggen in een erg koude keuken, kan ik die dan nu nog gewoon opeten. en de boerenkool idem dito?Gewoon heel heet opwarmen! Tenminste als het nog goed ruikt en uitziet!
quote:Fangtasia schreef op 07 december 2014 @ 18:37:

[...]

Als je dat niet doorhebt, dan heeft het geen enkele zin voor mij om hier met jou over te discussiëren.

Dan zijn we klaar. Maar dat was ik al bij jouw 'pleur toch op'

Laat het maat ter beoordeling aan de mods dan zou ik zeggen.
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
Jij eet echt allemaal dingen waar ik nog nooit van gehoord heb; lihanboutjes, boomstammen. Alleen taart ken ik nog wel.
quote:fluim schreef op 07 december 2014 @ 18:37:

gehaktrol met kaas erin en de zijkanten van dat groene spul.

de keuken is in mijn optiek ijskoud. het tocht er bijv goedStel dat het buitentemperatuur is dan is dat zo ongeveer koelkasttemperatuur. Idd goed ruiken en goed verhitten.
die lihanboutjes vreet ik niet hoor.maar vind de naam zo leuk en dat was zeg maar een van de eerste andere dingen die ze bij de frietkraam hebben naast de gewone nasibal en bamiblok en kroket

en de berenklauw, die ken je toch wel!

o shit ik zit tegen een vergetari|er te tikken nu he?

Ik eet al eeuwen geen gevogelte meer hoor

en ook geen kleine beestjes

en eigenlijk eet ik maar 4xpm vlees volgens mij hooguit.

als ik al 3 dagen een boomstammetje in een afgesloten pan heb liggen in een erg koude keuken, kan ik die dan nu nog gewoon opeten. en de boerenkool idem dito?

Is dat boomstammetje goed doorgebakken? In dat geval: als het niet stinkt en er groeit nog geen groen haar op kun je het nog best eten. Ik eet zelf ook rustig na drie dagen een kliekje op dat in de koelkast heeft gestaan, en die keuken van jou lijkt me niet veel warmer dan een koelkast.

Voor Stora: dit is een boomstammetje.

Ik dacht omdat jij in een vakantiehuisje zit je echte boomstammetjes at. Op een bedje van mos en gegarneerd met varenblaadjes.
taart is wel mijn lievelings avond-eten

deze staat in de top3 van mij

quote:Bieb2.0 schreef op 07 december 2014 @ 17:49:

[...]

Al lang!Ook allang op hoor. Ik heb zelfs (gezond) avondeten op.
Ik zou het er niet op wagen Fluim. Drie dagen is best lang voor zo'n gekruid gehaktstammetje. Maar je kan eerst proberen het open te breken, als de tranen je dan in de ogen springen......weg ermee!
Je beseft pas hoe fijn het is om te ademen als je neus verstopt zit.
ik zit weer in huis hoor. maar bevalt me niet zo. denk dat ik een slaapkamer om ga bouwen tot vakantiehuisje.

die boomstammetje is op. weet niet of er haar op zat, het is hier nogal donker. alle lichten klappen hier altijd.

heb hem gewoon koud op een boterham gedaan.
quote:ThunderassMan schreef op 07 december 2014 @ 18:37:

[...]

Boomstammetje wel, boerenkool weet ik niet zeker. Ruik er eens aan en als je niets raars ruikt, gewoon doen.Boerenkool meurt als de hel als het niet goed meer is.
quote:StoraHuntur schreef op 07 december 2014 @ 18:45:

Ik dacht omdat jij in een vakantiehuisje zit je echte boomstammetjes at. Op een bedje van mos en gegarneerd met varenblaadjes.Om de een of andere reden vind ik dit heel aandoenlijk geschreven
ow Alix, zal ik hem er dan maar weer uitgooien?

(zijn we gelijk weer back ot)
quote:fluim schreef op 07 december 2014 @ 18:51:

ik zit weer in huis hoor. maar bevalt me niet zo. denk dat ik een slaapkamer om ga bouwen tot vakantiehuisje.

die boomstammetje is op. weet niet of er haar op zat, het is hier nogal donker. alle lichten klappen hier altijd.

heb hem gewoon koud op een boterham gedaan.Wat voor huishouden run jij?

heb hem gewoon koud op een boterham gedaan.Als hij nog smaakte, dan zal het wel meevallen. Anders kom ik je morgen wel wat anti-overgeef-en-diarree-spul brengen en een pot thee!

heb hem gewoon koud op een boterham gedaan.Niet slim om 'm niet te verhitten Fluim, hopelijk wordt je niet ziek.
quote:Alixane schreef op 07 december 2014 @ 18:25:

[...]

God wat ben ik het hier mee eens! Ik vind het zo sneu dat deze uitlaatklep van haar wordt afgepakt. En waarom eigenlijk? Is het een soort van misgunnen? Ik snap het echt niet hoor. Dit forum lijkt me juist een veilige plek voor haar. Als ze hier niet meer mag posten dan zoekt ze het wel elders, en dat kan dan zomaar een site zijn die niet goed voor haar is. We zijn geen psychiaters of dokters, maar we kunnen wel dat lezend oog zijn. En als het zorgelijk klinkt kunnen we proberen daar iets mee te doen. Nu heeft Bente niets, en dat vind ik best zorgelijk. Volgens mij is ze een lieve meid en niet dom, erg jammer dit allemaal.Nou ja ik had vorige week ook even zo mijn bedenkingen bij het topic omdat ze zo in hetzelfde circeltje bleef ronddraaien en ik las dat dit al 2 jaar zo ging met haar. Elke keer als er werd gezegd dat ze hulp moest zoeken dan werd daar weer door haar omheen gedraaid. Maar het leek beter te gaan in de zin van een lange post waarin ze wél van zich af beet en er weer wat meer inhoudelijk gereageerd kon worden met betrekking tot het stukje assertiviteit en haar idee dat als ze haar mening zou geven mensen dit raar zouden vinden. Het tegendeel bleek waar. En daar heeft ze mijns inziens wel wat aan. Maar als ze alleen maar haar hart uitstort over haar gevaarlijke gedrag en daarmee een hoop forummers gefrustreerd en angstig maakt over hoe ze zichzelf de dood in jaagt snap ik dat mensen haar staffen.
quote:Frizz schreef op 07 december 2014 @ 18:54:

[...]

Wat voor huishouden run jij?

dat wil je niet weten, of nou ja juist wel

maar daar kan ik me beter niet over uit laten hahah

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven