Entertainment alle pijlers

Ik vertrek

01-11-2014 21:09 3045 berichten
Alle reacties Link kopieren
Nieuwe afleveringen per 1 november. Wie kijkt ook?
Ik vind hier dingen van.
Ik zou wel eens willen weten hoe het met alle mensen gaat die ze in de uitzending hebben gehad, Een paar jaar geleden hebben ze dat een keer laten zien
quote:gismo72 schreef op 07 december 2014 @ 18:21:

[...]

Wat een eikel Niets aan toe te voegen.
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Ik vind hem geen eikel. Hij schrijft het alleen niet zo slim op. Dit hoort niet op de website. Dit is een blog die niet onder de ogen van gasten hoort maar alleen bestemd is in een mail nieuwsbrief voor vrienden en familie.
All people have the right to stupidity. But some abuse the privilege.
Ik vond de uitzending leuk. Was wel verbaasd hoe makkelijk de bank hen nog zoveel extra leende.
Ik had bij hem totaal niet het idee dat hij er plezier in zou scheppen om gasten een fijn verblijf te geven. Vond hem meer het type 'snelle jongen, vlotte babbel'.

Samen waren ze wel leuk; maar om zoiets te runnen heb je toch ook andere kwaliteiten nodig.
Aangezien ze hele goede recensies hebben, denk ik dat ze die 'andere kwaliteiten' toch wel voldoende hebben, anders waren ze nooit zo ver gekomen.
Ik kreeg in de uitzending niet het idee dat zij er zo enthousiast over was... Hij wel maar zij?
De term: "help" in caps-lock als topic-titel is over het algemeen omgekeerd evenredig aan de ernst van het betreffende probleem.
Had hetzelfde gevoel, hij heel enthousiast en was ook het meest aan het woord, zij minder.
Kan ook gewoon haar karakter zijn natuurlijk.
Volgens mij heeft hij zo lang op haar ingepraat, dat ze er uiteindelijk maar mee akkoord is gegaan.
Dat idee kreeg ik wel.
Hallo?
Oeh, dat voorstukjes voorspelt niet veel goeds. Of juist wel, voor de kijker dan.
Misschien klopt het niet allemaal, maar het is wel waar
Haaaaaai. Altijd leuk een camping in Frankrijk.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Is zij een Franse?
Ohw chambre d'hotes zie ik.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alweer een zachte geeeee.
O nee, ze praten gewoon raar
Ze heeft geen passende etui de la tite.
Shitzooi weg NZ?
Wat een verlopen zooi.
Misschien klopt het niet allemaal, maar het is wel waar
quote:Nouschi schreef op 13 december 2014 @ 21:17:

Shitzooi weg NZ? Yes! Maar even verstand op 0 nu en die shitdag proberen achter me te laten!
O, ik neem mijn opmerking terug, schaam schaam.
Ik vind ze nu al irritant

Ik vind hier dingen van.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven