Napraattopic 12
zondag 7 december 2014 om 09:18
Beste forummers,
Omdat we jullie de mogelijkheid willen geven om na te praten over dingen die op het forum gebeuren hebben we dit topic geopend. Helaas blijkt na een aantal weken proefdraaien dat dit toch niet gaat op de gehoopte manier en daarom zullen er vanaf nu strengere regels gelden in dit topic.
Wat is Napraten?
In het napraattopic kun je samen met de andere forummers napraten over gebeurtenissen op het forum.
Wat mag:
- Bans bespreken http://forum.viva.nl/forum/overig/banto ... s/235701//
- Beleid bespreken
- Trolhinten* (mits dit op normale wijze gebeurt, en dit niet resulteert in een trollenjacht of het verpesten van het betreffende topic)
- Stoom afblazen/ offtopic kletsen* (mits dit op normale wijze gebeurt, en niet zorgt voor onrust op het forum)
*Deze privileges kunnen op ieder moment worden ingetrokken.
Wat mag niet:
Alles dat in overtreding is met de huisregels.
- Het bashen van het moderatorteam en andere gebruikers.
- Hinten en hengelen naar eerdere nicks.
- Het openbaar maken van persoonlijke gegevens, zoals naam, adres, woonplaats of andere privacygevoelige informatie, Ook het dreigen met het openbaar maken van deze informatie is niet toegestaan.
- Het uitvechten van privé-vetes.
Dit soort gedrag accepteren we niet en kan direct, zonder waarschuwing vooraf, resulteren in een (permanente) ban. Of er sprake is van een overtreding die leidt tot een permanente ban is ter beoordeling van de Community Manager en hier wordt niet verder over gediscussieerd.
Kritiek op ons forumbeleid mag absoluut, mits dit binnen de fatsoengrenzen gebeurt die wij redelijk achten. Mocht het toch buiten deze fatsoengrenzen komen, behouden de Junioren, Moderators en de Community Manager het recht om de betreffende reacties zonder reden van opgaaf te verwijderen, de napraat (tijdelijk) te sluiten en direct een ban van een week toe te kennen aan de betreffende forummer(s).
De moderators gaan niet in discussie op dit topic en als er dingen zijn die jullie onder de aandacht willen brengen, of als je een reactie wilt over een ban, beleid of moderatie, staf dan je posting of stuur een mailtje naar forum@viva.nl.
Net als bij Het Bantopic behoudt het moderatorteam het recht om bij misdragingen het topic offline te halen en het bestaan van dit topic te beëindigen.
NB Graag aandacht voor deze toevoeging van de Community Manager gedateerd 02-12-2014
ModeratorViva in "Moderator Mededelingen"
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
Omdat we jullie de mogelijkheid willen geven om na te praten over dingen die op het forum gebeuren hebben we dit topic geopend. Helaas blijkt na een aantal weken proefdraaien dat dit toch niet gaat op de gehoopte manier en daarom zullen er vanaf nu strengere regels gelden in dit topic.
Wat is Napraten?
In het napraattopic kun je samen met de andere forummers napraten over gebeurtenissen op het forum.
Wat mag:
- Bans bespreken http://forum.viva.nl/forum/overig/banto ... s/235701//
- Beleid bespreken
- Trolhinten* (mits dit op normale wijze gebeurt, en dit niet resulteert in een trollenjacht of het verpesten van het betreffende topic)
- Stoom afblazen/ offtopic kletsen* (mits dit op normale wijze gebeurt, en niet zorgt voor onrust op het forum)
*Deze privileges kunnen op ieder moment worden ingetrokken.
Wat mag niet:
Alles dat in overtreding is met de huisregels.
- Het bashen van het moderatorteam en andere gebruikers.
- Hinten en hengelen naar eerdere nicks.
- Het openbaar maken van persoonlijke gegevens, zoals naam, adres, woonplaats of andere privacygevoelige informatie, Ook het dreigen met het openbaar maken van deze informatie is niet toegestaan.
- Het uitvechten van privé-vetes.
Dit soort gedrag accepteren we niet en kan direct, zonder waarschuwing vooraf, resulteren in een (permanente) ban. Of er sprake is van een overtreding die leidt tot een permanente ban is ter beoordeling van de Community Manager en hier wordt niet verder over gediscussieerd.
Kritiek op ons forumbeleid mag absoluut, mits dit binnen de fatsoengrenzen gebeurt die wij redelijk achten. Mocht het toch buiten deze fatsoengrenzen komen, behouden de Junioren, Moderators en de Community Manager het recht om de betreffende reacties zonder reden van opgaaf te verwijderen, de napraat (tijdelijk) te sluiten en direct een ban van een week toe te kennen aan de betreffende forummer(s).
De moderators gaan niet in discussie op dit topic en als er dingen zijn die jullie onder de aandacht willen brengen, of als je een reactie wilt over een ban, beleid of moderatie, staf dan je posting of stuur een mailtje naar forum@viva.nl.
Net als bij Het Bantopic behoudt het moderatorteam het recht om bij misdragingen het topic offline te halen en het bestaan van dit topic te beëindigen.
NB Graag aandacht voor deze toevoeging van de Community Manager gedateerd 02-12-2014
ModeratorViva in "Moderator Mededelingen"
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
dinsdag 9 december 2014 om 20:39
quote:Amaqanda schreef op 09 december 2014 @ 20:36:
Ik verafschuw vooral die zwangergroepjes hier. Dat ik een aantal weken terug ontdekte dat ik zwanger was heb ik één poging gedaan in het uitgerekend in juni 2015 topic wat te schrijven. Maar het is, op zijn zachtst gezegd, echt niet mijn volk. Helemaal met die tabellen die dan 'vol' zitten... alsof er niet een rijtje onder kan
O, voordat er eventueel felicitaties komen, ik heb uiteindelijk, ook al weer een aantal weken terug, een miskraam gehad.
Ach meisje....
Ik las je post en dacht 'Yes!', maar toen las ik die laatste zin....
Ik verafschuw vooral die zwangergroepjes hier. Dat ik een aantal weken terug ontdekte dat ik zwanger was heb ik één poging gedaan in het uitgerekend in juni 2015 topic wat te schrijven. Maar het is, op zijn zachtst gezegd, echt niet mijn volk. Helemaal met die tabellen die dan 'vol' zitten... alsof er niet een rijtje onder kan
O, voordat er eventueel felicitaties komen, ik heb uiteindelijk, ook al weer een aantal weken terug, een miskraam gehad.
Ach meisje....
Ik las je post en dacht 'Yes!', maar toen las ik die laatste zin....
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
dinsdag 9 december 2014 om 20:39
quote:duizendbloemen schreef op 09 december 2014 @ 20:32:
Hoi allemaal!
Hoe is het hier? Allemaal lekker aan het napraatkletschatlullen zie ik!
Ik had de afgelopen twee weken even een RL en dat is niet bevallen. Zeg maar even, RL sucks op het moment. Dus ik hoop op een opbouwende, positieve, zenmindfulle forumexperience vanavond.
Is er hier nog wat wereldschokkends gebeurd? Wat heb ik gemist, wat moet ik nalezen, waar moet ik zijn, waar moet ik een mening over hebben?
We hebben een "schoon de actueel pijler op" actie gehad afgelopen zaterdag.
Er is veel gekletst, maar waarover ben ik alweer vergeten.
Discussie over of Bente's topic moet blijven.
Bijna iedereen heeft z'n ava gekerstificeerd.
Bieb heeft een ijsobsessie.
Hoi allemaal!
Hoe is het hier? Allemaal lekker aan het napraatkletschatlullen zie ik!
Ik had de afgelopen twee weken even een RL en dat is niet bevallen. Zeg maar even, RL sucks op het moment. Dus ik hoop op een opbouwende, positieve, zenmindfulle forumexperience vanavond.
Is er hier nog wat wereldschokkends gebeurd? Wat heb ik gemist, wat moet ik nalezen, waar moet ik zijn, waar moet ik een mening over hebben?
We hebben een "schoon de actueel pijler op" actie gehad afgelopen zaterdag.
Er is veel gekletst, maar waarover ben ik alweer vergeten.
Discussie over of Bente's topic moet blijven.
Bijna iedereen heeft z'n ava gekerstificeerd.
Bieb heeft een ijsobsessie.
dinsdag 9 december 2014 om 20:41
Wat naar Ama .
Ik vind zwangergroepjes alleen maar leuk als ze een ledenstop afkondigen, dan kan ik lekker rellen. Zo idioot die ledenstops, hoe kom je op het idee. Daar moet je wel heel erg zwanger voor zijn om zoiets te bedenken.
Wat naar Ama .
Ik vind zwangergroepjes alleen maar leuk als ze een ledenstop afkondigen, dan kan ik lekker rellen. Zo idioot die ledenstops, hoe kom je op het idee. Daar moet je wel heel erg zwanger voor zijn om zoiets te bedenken.
dinsdag 9 december 2014 om 20:41
O, voordat er eventueel felicitaties komen, ik heb uiteindelijk, ook al weer een aantal weken terug, een miskraam gehad.Ama, wat naar
O, voordat er eventueel felicitaties komen, ik heb uiteindelijk, ook al weer een aantal weken terug, een miskraam gehad.Ama, wat naar
dinsdag 9 december 2014 om 20:43
dinsdag 9 december 2014 om 20:45
Lief de knuffels!
Ik sta er zelf wel nuchter in hoor, het was ook nog heel pril (niet eens 6 weken). Het gebeurd heel veel vrouwen en ik ben nog jong dus onze kans komt nog wel. Zo niet, hebben we een prachtige zoon en dat is ook al heel mooi natuurlijk!
Al was het op het moment natuurlijk niet leuk, ik ben niet helemaal van ijs.
Ik sta er zelf wel nuchter in hoor, het was ook nog heel pril (niet eens 6 weken). Het gebeurd heel veel vrouwen en ik ben nog jong dus onze kans komt nog wel. Zo niet, hebben we een prachtige zoon en dat is ook al heel mooi natuurlijk!
Al was het op het moment natuurlijk niet leuk, ik ben niet helemaal van ijs.
dinsdag 9 december 2014 om 20:45
Geen felicitaties dus.
Wel sterkte!
Geen felicitaties dus.
Wel sterkte!
Je bent zelf een theepot
dinsdag 9 december 2014 om 20:46
quote:Lady-Voldemort schreef op 09 december 2014 @ 20:41:
[...]
Wat naar Ama .
Ik vind een ledenstop voor de napraat ook wel wat.
Wie vraagt de mods een tabelletje toe te voegen aan de OP? Die kan nog wel wat regels langer
[...]
Wat naar Ama .
Ik vind een ledenstop voor de napraat ook wel wat.
Wie vraagt de mods een tabelletje toe te voegen aan de OP? Die kan nog wel wat regels langer
dinsdag 9 december 2014 om 20:46
Ja vol is vol tabellen... raar.
Enne
!!!
Ja vol is vol tabellen... raar.
Enne
dinsdag 9 december 2014 om 20:48
quote:doornroosje9 schreef op 09 december 2014 @ 20:31:
[...]
Ah, daar had ik al gereageerd. Ik ben nu een andere OP aan het lezen. Poging tot iig...
http://forum.viva.nl/foru ... rder/list_messages/249182
Bij zo'n lange Op haak ik al af. Veel te moe voor.
Korte zinnetjes met makkelijke woorden graag
[...]
Ah, daar had ik al gereageerd. Ik ben nu een andere OP aan het lezen. Poging tot iig...
http://forum.viva.nl/foru ... rder/list_messages/249182
Bij zo'n lange Op haak ik al af. Veel te moe voor.
Korte zinnetjes met makkelijke woorden graag
dinsdag 9 december 2014 om 20:48