Lange cyclus
woensdag 10 december 2014 om 19:04
Zo vervelend een lange cyclus. Ben in augustus gestopt met de pil en heb een lange cyclus. Mijn cyclus duurt tussen de 35 en 39 dagen dus moet elke keer lang wachten voordat ik weer mijn volgende eisprong heb. En ik wil zo graag een tweede kindje. Ik heb net mijn nod gehad en heb een opgeblazen buik en last van mijn borsten dus ik dacht yes raak. Maar ik verlies echt heel licht en af en toe bruine afscheiding dus mijn menstruatie zal wel weer beginnen. Mijn test een paar dagen geleden was ook negatief. Ik baal heel erg want nu kan ik weer zo lang wachten.
woensdag 10 december 2014 om 20:03
Herkenbaar, hier een cyclus van prrcies 42 dagen... Mometeel niet "bezig" maar dat was bij de eerste, de eerste ronde vooral, erg frustrerend. Uiteindelijk wel de 3e ronde raak dus kan nog snel gaan!
Ik hield geen rekening meer met de vruchtbare dagen maar probeerde het gewoon heeeeel veeeel te doen, en hoe cliché ---> 1 weekje zonnige vakantie en hoppa zwanger!
Succes!!
Ik hield geen rekening meer met de vruchtbare dagen maar probeerde het gewoon heeeeel veeeel te doen, en hoe cliché ---> 1 weekje zonnige vakantie en hoppa zwanger!
Succes!!