Cheers!

13-07-2007 20:13 17693 berichten

Voor Hero...
HIEPERDEPIEP voor Lotje! Een heeeeeele fijne dag gewenst, Pimp en co! Wij gaan niet komen want krijgen zelf ook bezoek en ik weer gammel.

MIJN HEMEL, Toet! Welke trut heeft dat gedaan! Wat een idioot joh.. gat, wat moet jij je klote hebben gevoeld, oh ik word er pislink van. Heb je pijn aan je oor? Kusje erop in elk geval, ook voor de schrik.

Hier gammel wegens mond, ik word er toch zooo gestoord van. Kon al dagen niet meer eten want voelt alsof je hele bek verbrand is zodra er iets ingaat, kauwen is totaal geen optie. Gisteren een goede grote blender gekocht en enorm veel fruit dus ik kan in elk geval weer iets naar binnen krijgen. Heel voorzichtig slurpend. Zelfs soep was niet te doen dus ik ging af en toe zowat van mijn stokkie van de honger.

(nu ook nog zorgen dat ik het er niet direkt weer uitspuug want dat gaat ook steeds een beetje mis.)

Wel paardemelk gevonden, was tip van Bloes. Krijg ik dinsdag dus ik ben benieuwd of bekkie dan normaal gaat doen.

Lekker he, Mado, even kinderloos.

Wij gaan lekker toch nog even weg. Over 2 weken, als ik weer in een rustweek zit gaan we naar het huisje van vrienden (bungalow op een groot bungalowpark midden in de bossen bij utrecht) en dan kunnen we daar toch nog ruim anderhalve week zitten tot ik een nieuwe kuur moet. Zal ik wel ziek, zwak, misselijk zijn maar dat boeit niet, even lekker weg met z'n allen en kindjes leuke tijd weer. Heb er zin in.

Ach, even samen met z'n 2-en ongestoord thuis eten is ook wel lekker, toch Mado?
Alle reacties Link kopieren
Ja hoor, lekker samen ge-bbq't. Maar voelde toch wel wat wrang, want dat kan ook als de kinderen op bed liggen. Hoeven ze niet de deur voor uit. Dit was de tweede keer in 13 maanden dat we kindloos waren, dus daar hadden we graag gebruik van gemaakt door uit eten te gaan.

Wat vervelend zeg dat je mond zo'n zeer blijft doen. Lijkt me al lastig zat om te moeten eten als je iedere keer zo misselijk bent, maar met een pijnlijke bek wordt dat helemaal een moeilijk verhaal. Anderhalve week bungalowpark klinkt in ieder geval helemaal lekker. Hopelijk ben je tegen die tijd niet al te brak.
Ach Bam toch, wat rot dat je mond zo zeer doet, en omvallen van de honger, jemig, alsof je al niet genoeg ellende hebt

Jammer van loonmisser Madootje, snap dat je liever iemand anders je vlees had zien braden!

Mijn oor doet ietwat zeer nog ja, en soms voel ik me opeens nog wat shaky als ik er aan denk. Blijft eng idee om van zo dichtbij mee te maken hoe snel iets fout kan gaan. Brrrr.

Enkel trouwens doet erger zeer nog steeds dan ik had verwacht. Als komende dinsdag nog steeds zo zeer doet (dan zijn we weer thuis) alsnog langs huisarts en dan toegeven dat ik twee weken geleden mijn misstap heb onderschat. Muts dat ik ben.

Hoop dat Mims en Lil het lekker hebben op hun vakantieadres. Vast!

Bloes, heerlijk dat de meiden er weer zijn en dat je eindelijk tegeeft dat je verliefd bent!

Xop, had je nou al weer een nieuwe auto? En als we naar kabouterland in Drenthe gaan ergens in september met de toetfamilie, kom je dan ook?

Meave, om alles. In de hoop dat heel veel hugs hier een beetje helpen!

Pim; zie je wel, toch vandaag, had ik het goed onthouden: HOERA!!!!!!!!!!!!!!!!!

Bentetje, lekker hoor, zo lang vakantie en straks fijn met een nieuwe baan beginnen. Goed gedaan ook met je salarisonderhandelingen enzo!! Blijft de locatie van werk eigenlijk ongeveer hetzelfde zodat Qwertu zo nu en dan langs kan blijven komen???

Ook lief om te lezen dat Dreamer vanaf vakantieadres nog steeds blijft posten. Onze diehard! Moest aan Elvis denken gister toen ik in winkel een shirt zag hangen waarop groot het logo van Levi's stond, maar dan gespeld als Elvis

Ging Kjong nou eigenlijk 1 of 2 weken naar Vent??

Hmmm, nou ben ik opeens wel erg aan het rijtjesposten, met het onaardige risico dat ik iemand niet genoemd heb. Oeps. rijtje hugs enzo dan maar afmaken voor de dames Ely en Alex? HUG enzo!

(oh help, laat me dan nu niemand verder vergeten zijn, ik moet dit ook niet doen.....!!!)

We hebben hier in DH net de familie die de boel hier normaal runt uitgezwaaid; ze vliegen vandaag naar Amerika; twee weken NY. Ben best ietwat jaloers. Maar goed, ik ga volgende week een weekje naar Boekel. Ook leuk! Even een link naar mijn column over mutserige vakanties mag vast wel he, nu we het toch over vakantie hebben? link

Tot later!!
quote:tilalia2 schreef op 26 juli 2008 @ 20:45:

Djiezz, Toet, wat achterlijk!

(Aangifte gedaan? )nee, stom misschien, maar heb er helemaal geen zin in halve dag op bureau te zitten en kan haar amper beschrijven....
quote:Toet schreef op 27 juli 2008 @ 11:08:

[...]

nee, stom misschien, maar heb er helemaal geen zin in halve dag op bureau te zitten en kan haar amper beschrijven....

Ik snap dat je geen zin hebt om op het bureau te gaan zitten, maar misschien kan een deel van de aangifte per internet? En als ze allemaal hamburgers paraat had, zijn er waarschijnlijk wel getuigen? En stel dat die er niet zijn: het kan best zijn dat ze dit vaker diet en dat daar wel aangiften van zijn en dat die mensen wel een mbeschrijving hebben kunnen geven. Bel anders even het niet-noodnummer van de politie, zij kunnen je ongetwijfeld meer vertellen.

Sterkte!
He bah Toet, wat ontzettend naar. Ik lees het nu pas.

En tuurlijk snap ik afbellen.

Wat een stom wijf zeg.

Kijk even op www.politie.nl/aangifte. Volgens mij kan internetaangifte alleen niet voor (poging tot) inbraak in woning/boot etc. Scheelt halve dag politiebureau.
Hallo. Wat een goddelijk weer vandaag! Ik heb bijna de hele middag in de tuin gezeten. Vanmorgen eerst bezoek gehad van schoonpaps en -zus.

De kinderen zijn megahyper vandaag, geen idee wat er met ze is, maar ze zijn niet te houden. Bizar gewoon.

Gister de kroeg in geweest met een vriend. Was erg gezellig, maar ook erg laat.... *gaap* Gelukkig had Mav avonddienst en kon ik vanmorgen een beetje soort van uitslapen.

Iris ligt in het ziekenhuis.

Ga even de kinderen badderen voor ze elkaar verzuipen boven.

kijk eens, wat restjes voor jullie van gisteren. Het was leuk, super en geweldig!! Heb genoten....

Lieve toet, wat vreselijk. Kan me voorstellen dat je enorm geschrokken bent! Waren je kinders erbij?

Gefeliciteerd met lotje vandaag pimpel!
Pimpel, gefeliciteerd met Lotje!!!

Toet, wat een schrik zeg! Ik zou daar wel even aangifte van doen. De gemeente waar je nu zit, was één van de eerste plekken waar dat elektronisch kan, dus zo veel tijd zou dat niet moeten kosten.

*pikt en stokbroodje brie mee*

Toet, nog los van waar de nieuwe afdeling van Bentetje zit (en of ik daar ook vrolijk binnen durf te huppelen ): ik hoef zelf niet meer naar dat ziekenhuis (tenzij ik weer zwanger wil worden... ) en het is nog maar de vraag of Qtie nog vaak daar heen moet. Maar zo ja, dan weet ik het wel te vinden hoor.
Oh en Bam, balen van je zere mond zeg. Hopelijk helpt de paardenmelk. Wel fijn dat je toch nog even weg kunt!
Bloes, we moeten eens een beldate maken, want elke keer dat ik jou bel, ben je niet thuis en als jij mij belt, ben ik er ook steeds niet. We lijden aan omgekeerde telepathie, denk ik.
quote:qwertu schreef op 27 juli 2008 @ 19:56:

Bloes, we moeten eens een beldate maken, want elke keer dat ik jou bel, ben je niet thuis en als jij mij belt, ben ik er ook steeds niet. We lijden aan omgekeerde telepathie, denk ik.

Morgen overdag?

Toet, krijg ook helemaal rillingen van je verhaal. Echt opgelovelijk, dat mensen dat dóen! (en bij jou, helemaal stom; jij bent zo'm liefleuk mens.... )

Bam, ik hoop ook zo dat het helpt! Bij mijn moeder duurde het wel een paar weken hoor, maar het werkte en dat is het belangrijkste. Kusje op je bakkes, dan maar (voor jou graag een uitzondering)

Mims is helemaal blij op haar vakantieadres. En Mops bestierde de keuken al enkele uren na aankomst, alsof ze er al járen komt. Lil sms-te dat ze prachtig uitzicht heeft, lekker eten en liefde te over. Die zitten zich dus ook gék te genieten.

Conversatie hier vanmorgen, toen Oudste op mijn bed sprong en tot haar grote verbazing bovenop MM sprong:

"Hee Is dat MM???"

"Ja, hai"

"mama! Je ligt toch niet wéér bloot in bed he!?"

"Jawel schat, ik slaap altijd bloot, weet je nog?"

"Ohhhh nee he!? sjonge jonge..... Maar jij hebt toch hopelijk wél een onderbroek aan he, MM???!"

"......."

"oh. Nou ja.

Mam, volgens mij heb je een nieuwe vriend!"

Het gaat lekker hier dus. De Bloesjes zijn wég van MM en daar wordt ik nog verliefder van. We zijn vandaag naar de Onmisbare Buren geweest, op de camping. Daar konden zij zwemmen terwijl wij roséetjes dronken in de zon en ik met mijn nieuwe speelgoed kon oefenen: een Canon EOS 300, de oude van mijn Zus. Leuk! Ben helemaal in mijn nopjes! Daarna daar gebbq-t, was ook fijn. En nu zit MM de krant te lezen, heb ik de Bloesjes door een sopje geslagen en in bed geprakt en zit nu even met een door MM gebracht spa-tje in de Kroeg. Heeeeeel vervelend!

Fijn dat je genoten hebt, Bentetje! en ERG jammer dat we er niet waren maar wel beter voor de Bloesjes. We waren uit eten gegaan met Opa en Zus en Co en om half negen waren mijn beide dochters vaatdoekjes. Dat was geen succes geweest, zelfs niet op een superleuk feest bij jou.

Lotje dikke smakzoenen, Pim ook! Op je Grote Dochter!
Morgen overdag is prima. Moeten we alleen nog raak zien te mikken als ik thuis ben, maar dat zal vast wel lukken. (Alhoewel... met mijn zeef vergiet geheugen wil zelfs dát nog mis gaan, maar ik doe mijn best. )
WHOEHAHAHA BLOES! De eerste kennismaking in bed? Naakt? Ehm...

Fijn in elk geval dat het zo goed klikt! En een heerlijk dagje gehad zo te lezen.

Bentetje ook een fijne dag gehad dus, wat fijn! Vind het ook erg jammer dat ik er niet bij was. (Heb gisteren zelfs nog eventjes overwogen om tóch...) Maar "rustdag" was toch wel fijn en nodig hier.

Lotjes verjaardag was helemaal super. Ik wist niet dat er nog zoveel roze meuk op de wereld was dat we niet hadden.

Het was heerlijk weer, dus een bad in de tuin en heel veel blote blij kindertjes. Lotje is helemaal verguld met haar fiets en heeft de hele dag in slechts een bikinibroekje en flamencoschoentjes rondjes om het blok gefietst. Van mijn ouders kreeg ze de prachtigste prinsessenjurk die ik ooit heb gezien. (een hele echte met hoepel en veel tule) van zusje een opmaakpop (maar Lotje snapt niet dat het niet de bedoeling is dat ze haarzelf en al haar vriendinnetjes optut cq ondersmeert) verder heeft ze broodtrommel, schoolbeker, twee schooltassen, veel boeken (allemaal roze), een zingende barbie-aap, 3 kroontjes, twee barbie's, veel zandbakspul, glow-in-the-dark prinsessen, een roze prinsessenstrandbal, een K3 cd, een barbi-dvd (thnx Ely, schot in de roos!!) en last but zeker not least een barbie met ROZE haren, ze roept al tijden dat ze dat wil en het is Mims & Mops gelukt, een prachtig pak over de post. (Lotje gelooft alleen niet dat ze het écht van Mops heeft gekregen )
Een zingende Barbie-aap??

Sjezus. Ben ik blij dat mijn dochter al 6 is en vast niet meer blij wordt van een zingende Barbie-aap.. dat klinkt écht eng.

Lotje dus hartstikke verwend en een leuke dag gehad. Goed zo!

Bloes, Bloes, Bloes... ga je schamen.

Truste. Ik zet mijn bek even op de keukentafel en zet 'm morgen wel weer op. Ben 'm zat!
Geef die bek maar een nachtje hier, joh! Ik neem het met liefde even over.

Eigenlijk is die zingende barbie-aap best leuk...
Nou vooruit. Als jij je weer wil opofferen door mijn bek een nachtje over te nemen, schuif die aap dan ook maar even door. Lotje slaapt toch.

Pfff, ik moet echt naar bed, morgen weer alleen thuis met de herten (en ze zijn zoooo lief de laatste dagen, ik ben heulemaal verliefd op mijn eigen koters..wat heb jij ze gevoerd, Pimp!) maar ik ben helegaar niet moe!

Toch maar doen, zo.

Jij moet ook naar bed, Pimpelleschat.
Oh, nog een groot voordeel van chemo trouwens; Ik hoef mijn snor niet meer te harsen!
Deed je dat dan? Jij hebt toch helemaal geen snor? Of komt dat door dat harsen?

Ik hars geen snor. Ik epileer wel wenkbrauwen (god, weet nooit hoe je dat schrijft...). En sinds ik van Mav dat mooie epileersetje heb gekregen ben ik verslaafd aan epileren. Steeds als ik een verkeerd haartje zie moet het weg. Mag wel uitkijken, straks heb ik een potlood nodig om brauwen te tekenen.

Bloes, wat fijn fijn fijn dat het zo goed gaat met MM. De kennismaking met je meiden is wel wat eh... apart.

En fijn fijn fijn ook dat Lil en Mims het leuk hebben. Bloes, ik denk trouwens dat het niet gaat lukken die woensdag. Wij gaan donderdag weer verder reizen en hebben nogal veel in te pakken en willen dat die woensdag doen.

Pim, verjaardag klinkt helemaal goed.

Bent, fijn dat jij ook een leuke verjaardag hebt gehad.

Toet, hoe is het nu?
Jeeeetje,. Toet! Mens, wat een schrik! Ohohoh, ik word er al lezend gewoon ziedend van. Grrrr... Arme jij. Hopelijk ben je het alweer een beetje kwijt?

Ha, en jullie naar Kabouterland ergens in September?? Leukleukleuk! Roep maar wanneer jullie gaan; driekwart gezin Xop komt dan ook. Leek me sowieso al erg leuk om eens naar toe te gaan.

Pim! Alsnog van harte gefeliciteerd met Lotje!! Ik was haar zeker niet vergeten, gisteren, maar wij waren de ganse dag naar Ameland. Dus geen forumtijd gehad. Fijnfijnfijn dat je mooie meissie zo verwend is! Hahaha, en ook ons huis is een tikkie rozer na Lieke's verjaardag. Ernstig, he?

Voor Bam nog een dikke knuffel (gatverdegatver dat die mond zo'n pijn doet) en dan stop ik ook weer met de rijtjespost.

Nou vooruit; Bloes..... super dat het zo super gaat met jullie twee en in combi met de Bloesjes. Komt helemaal goed! En ook fijn dat je ons even op de hoogte houdt van Lil en Mims' holidays.

Verder nog nieuws? Ehhmm.. nee, geloof het niet. Nou, dan maar veel succes voor iedereen om deze warme dag door te komen. Puf.
Ehm, voor de duidelijkheid: We slapen wel onder een laken hoor.

Pim, dat klinkt als een Goed Weekend! Fijn hoor, zo'n roze huishouden. Het verandert wel hoor, alleen duurt dat bij jou een beetje langer door Leentje. Jij zit nog wel een jaar of 6 in het roze, gna gna.

Bam, ik neem vandaag je bek wel over. Weet de oncologieverpleegkundige niet een oplossing? En heb je al een indicatie voor thuiszorg inmiddels? Ik ben tot en met woensdag belbaar; daarna sms-baar want op vakantie. Kijk maar of je zin hebt om me te bellen.

En als je je snor niet meer hoeft te harsen, betekent dat dat je je bikinilijn ook niet meer hoeft te scheren? Wel handig joh!

C/P:

Ik heb weer verkwikkende mail van de Aso-ex. Hij wil "inhoudelijke argumenten" van mij om te verklaren dat we pas op zondag in zíjn weekend thuiskomen van vakantie. Zodat hij die weer onderuit kan halen en we elkaar nog meer gaan haten ofzo. Nou ja, ik heb keurig gereageerd met een mailtje met daarin de afspraak die ik in januari al heb gemaakt met hem en de mededeling dat ik graag "inhoudelijk" overleg met hem wil bij een mediator. En daar komt natuurlijk weer een boze mail over maar die hoop ik dan te kunnen negeren voor de komende drie weken. Pffffffffffffffffffffffff. Kon er bijna niet van slapen gisterenavond; ik wíst dat hij een mail zou sturen en ik wéét dat hij me nu gaat verwijten dat hij zijn kinderen 5 weken niet ziet. Terwijl ik heb aangeboden ze wel die zondag meteen te brengen maar dat wil hij niet; hij wil gewoon zijn Zin. En daarom moeten wij gewoon maar twee dagen van onze vakantie missen, want anders ga ik "lijnrecht tegen het vonnis van de rechter in".

Die jongen heeft écht een klap van de molen gehad hoor......

Nou ja, hier begonnen met weer een ochtend met MM en blije meisjes. Oudste is werkelijk helemaal verliefd op hem. Ze liep op haar blote voetjes naar buiten, in shortama om hem uit te zwaaien vanmorgen. Cutie....

Ik ga eens webprint.nl-en; heb nog een lading foto's die ik moet sorteren en in albumpjes pleuren.

Rondje koffie nog?
Goedenmorgen!

Thee graag, dank

Wij zijn weer thuis. Gelukkig goede reis gehad gisteren. Mede dankzij snelle reactie van Elvis en brede vluchtstrook, trouwens, want er was een auto, die toen de linkerbaan afremde, zonodig naar de rechterbaan moest, waar wij dus net reden. Mèn, ik had uren later nog de schrik. Kun je zelf nog zo veilig rijden, je bent zo afhankelijk van het rijgedrag van anderen. En je zit wél 10 uur op de weg.

Nouja, kinderen waren echt enorm rustig onderweg.. Extreem! Geen verkeerd woord gevallen!

Pimpel, gefeliciteerd met Lotje!!

Bambi, wat vervelend dat je zo'n zere mond hebt zeg

Bloes, leuk dat het nu echt helemaal allemaal goed gaat met MM en de Bloesjes enzo.. die aso-ex.. nouja.. daar tiep ik even geen woorden meer aan vuil.. wat een *********** enz.

En voor iedereen die ik vergeten ben

Later is nu
Dream!! Wat fijn dat je weer hier bent! En heerlijk dat je kids zo lekker rustig waren in de auto. Dat scheelt bakken met energie, nietwaar?! Hebben zij het ook leuk gehad op vakantie? En jij ook helemaal relaxed en uitgerust klaar voor stage enz?

Wanneer moet je eigenlijk weer aan 't werk? Deze week alweer?

Tja, zo'n actie op de snelweg doet mij er vaak aan herinneren hoe kwetsbaar je eigenlijk bent. Niet te lang bij stil staan, want dan durf ik de weg niet meer op

Zal datum SLempweekend even tevoorschijn toveren. Xoplief wil in oktober nog even een lang weekend weg (we hebben immers nu geen vakantie), en dat moet uiteraard NIET samenvallen met SLempgebeuren. Aangezien ik boek, heb ik het zelf in de hand .
weekend van 10 oktober, Xop.
Ah, fijn, dan is het hier nog geen herfstvakantie. Kan ik dus nog kiezen uit twee weekenden ipv 1

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven