Napraattopic 12

07-12-2014 09:18 3041 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Omdat we jullie de mogelijkheid willen geven om na te praten over dingen die op het forum gebeuren hebben we dit topic geopend. Helaas blijkt na een aantal weken proefdraaien dat dit toch niet gaat op de gehoopte manier en daarom zullen er vanaf nu strengere regels gelden in dit topic.

Wat is Napraten?

In het napraattopic kun je samen met de andere forummers napraten over gebeurtenissen op het forum.

Wat mag:

- Bans bespreken http://forum.viva.nl/forum/overig/banto ... s/235701//

- Beleid bespreken

- Trolhinten* (mits dit op normale wijze gebeurt, en dit niet resulteert in een trollenjacht of het verpesten van het betreffende topic)

- Stoom afblazen/ offtopic kletsen* (mits dit op normale wijze gebeurt, en niet zorgt voor onrust op het forum)

*Deze privileges kunnen op ieder moment worden ingetrokken.

Wat mag niet:

Alles dat in overtreding is met de huisregels.

- Het bashen van het moderatorteam en andere gebruikers.

- Hinten en hengelen naar eerdere nicks.

- Het openbaar maken van persoonlijke gegevens, zoals naam, adres, woonplaats of andere privacygevoelige informatie, Ook het dreigen met het openbaar maken van deze informatie is niet toegestaan.

- Het uitvechten van privé-vetes.

Dit soort gedrag accepteren we niet en kan direct, zonder waarschuwing vooraf, resulteren in een (permanente) ban. Of er sprake is van een overtreding die leidt tot een permanente ban is ter beoordeling van de Community Manager en hier wordt niet verder over gediscussieerd.

Kritiek op ons forumbeleid mag absoluut, mits dit binnen de fatsoengrenzen gebeurt die wij redelijk achten. Mocht het toch buiten deze fatsoengrenzen komen, behouden de Junioren, Moderators en de Community Manager het recht om de betreffende reacties zonder reden van opgaaf te verwijderen, de napraat (tijdelijk) te sluiten en direct een ban van een week toe te kennen aan de betreffende forummer(s).

De moderators gaan niet in discussie op dit topic en als er dingen zijn die jullie onder de aandacht willen brengen, of als je een reactie wilt over een ban, beleid of moderatie, staf dan je posting of stuur een mailtje naar forum@viva.nl.

Net als bij Het Bantopic behoudt het moderatorteam het recht om bij misdragingen het topic offline te halen en het bestaan van dit topic te beëindigen.

NB Graag aandacht voor deze toevoeging van de Community Manager gedateerd 02-12-2014

ModeratorViva in "Moderator Mededelingen"

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Ik had wijn en taart en gezellige vrouwen. En brood met smeersels.
ik chocolade en drop

maar nu even naar psyche, heeft die gouden vrouw daar nou heel haar dossier overgetypt of wat?!
hier hebben wij geen gezellige vrouwen. het is wat dat betreft net dit forum
Slaapt iedereen nog?
Nee hoor, ik was lekker om 7 uur wakker op mijn vrije dag
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
Wat is het een K weer!
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Nou, daar werd ik dus ook wakker van, die wind

Ik hoorde net dat we de komende dagen nog dit soort weer houden. Bleeeeeh....
Ik zit half natgeregend te wachten bij de huisarts, maar die ligt nog in zijn bed volgens mij.
Ik werd vanochtend wakker uit een nachtmerrie. Ik had een boekenlegger in de vorm van een tijger en dat beest kwam zo nu en dan tot leven, verscheurde dan een paar mensen en kroop vervolgens weer lekker tussen zijn boek. En ik bedacht me dus dat ik dat boek in mijn slaapkamer had laten liggen en twijfelde of ik de boekenlegger er wel goed in gedaan had. Toen ben ik (in mijn droom) opgestaan en heb het boek heel voorzichtig in de woonkamer in de boekenkast gezet. Toen ik weer in bed lag, schrok ik wakker (dit keer echt). Mijn katten waren in de woonkamer! En misschien kon die tijger de deur van de woonkamer wel open krijgen! En ik geloofde dit in mijn slaapdronkenheid dus allemaal echt hè...
Ik had hetzelfde met een ijsbeer en vioolles.
You know how I know? Because I reeaally think so!
Goedemorgen. Wat kun je toch raar dromen af en toe.

Ik heb uitgeslapen, was pas na 6 uur uit mijn bed. Maar heb al wel flink gepoetst.

Hier ook storm en regen, gelukkig hoef ik er vandaag niet uit.
quote:MrsStanleyWalker schreef op 12 december 2014 @ 08:02:

Ik had hetzelfde met een ijsbeer en vioolles.Vertel!
quote:fluim schreef op 11 december 2014 @ 22:25:

ik zie allemaal -voor mij- nieuwe namen op het forum. keek net in kerstavatopic en ken de helft niet van de laatste pagesDat heb ik sowieso wel 's; zie een of andere opmerking en loep je die persoon zie je "lid sinds 2008" en "7840 posts" en dan denk huh, waarom ken ik jou niet?
En goeiemorgen natuurlijk.

Rasa, váág! (al heb ik altijd al een naar gevoel bij boekenleggers)

MissI succes vanddag!

Steinbeck, heerlijk he uitslapen tot 6 uur Kom je hier ook even poetsen?
Bweh, ik had ook een nachtmerrie! . Ben je zo "oud" dat je niet meer durft te slapen omdat je een nachtmerrie hebt gehad. Nu brak op de bank. Droom ging over een lijk! .
Gek is dat he, het forum kan zo klein zijn en soms ineens heel groot.

Thanks Stoor.

Barbamamma gaat zichzelf nu eerst even naar de sportschool hijsen.

Het gesprek is pas in de 2e helft van de middag.
quote:Thordis2.0 schreef op 11 december 2014 @ 20:40:

Oh en Kahl Drogo uit game of thrones.

En Eric Nortman uit True Blood

En Damon uit the Vampire Diaries.

Dus.Afblijven!
quote:StoraHuntur schreef op 12 december 2014 @ 08:41:

[...]

Dat heb ik sowieso wel 's; zie een of andere opmerking en loep je die persoon zie je "lid sinds 2008" en "7840 posts" en dan denk huh, waarom ken ik jou niet?Zo veel posts zijn dat dan niet en misschien alleen in zo'n maand nod-groepje.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Goedemorgen! Hier inmiddels ook weer uitgeslapen. Ik vind het echt jammer dat ik steeds de avonden mis in de Napraat. Misschien dat ik vanavond wel mijn ogen open kan houden...
Bah, het is geen weer om naar de sportschool te gaan. En zo heb ik elke keer wel een excuus om niet te gaan. Slap van mezelf
er zijn al een kwartier meer dan zeven wachtenden voor me. maar excuses zijn geboden
quote:elfje12 schreef op 12 december 2014 @ 09:52:

Bah, het is geen weer om naar de sportschool te gaan. En zo heb ik elke keer wel een excuus om niet te gaan. Slap van mezelf Je zou ernaartoe kunnen fietsen. Als je tegenwind hebt, kun je meteen weer omdraaien, want dan heb je je sport al gehad.
Waar wacht je Fluim?
Hahaha daar zit wel wat in.
Goedemorgen, wat een wind!

MissI, succes.

Steinbeck, hier moet ook nog gepoetst worden, je bent welkom.

Bloes, vanmiddag een dutje doen en vanavond op post!

Elfje, hop, naar de sportschool!

Fluim, de hoeveelste in de rij ben je nu?
Life is short. Eat dessert first.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven