Napraattopic 13
vrijdag 12 december 2014 om 20:29
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
http://forum.viva.nl/foru ... c-op/list_messages/249598
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Veel napraatplezier.
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
http://forum.viva.nl/foru ... c-op/list_messages/249598
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Veel napraatplezier.
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
zaterdag 13 december 2014 om 01:01
zaterdag 13 december 2014 om 01:03
Ik was geen Egidius. Ben echt pas sinds juli hier. En dat kwam door google en iemand gaf hier een advies op elektrisch gebied wat tot een gevaarlijke situatie kon leiden. Toen maar account aangemaakt en gewaarschuwd.
En ik ontdekte iets, bitterder dan de dood: de vrouw, die een valstrik is en wier hart een net is en wier handen boeien zijn.
zaterdag 13 december 2014 om 01:05
quote:harry13 schreef op 13 december 2014 @ 01:01:
[...]
Dank je Mrs SW.https://s3.amazonaws.com/ ... blr_lthfi5IbpT1qlm4e4.gif
[...]
Dank je Mrs SW.https://s3.amazonaws.com/ ... blr_lthfi5IbpT1qlm4e4.gif
You know how I know? Because I reeaally think so!
zaterdag 13 december 2014 om 01:06
quote:harry13 schreef op 13 december 2014 @ 01:03:
Ik was geen Egidius. Ben echt pas sinds juli hier. En dat kwam door google en iemand gaf hier een advies op elektrisch gebied wat tot een gevaarlijke situatie kon leiden. Toen maar account aangemaakt en gewaarschuwd.Echt. Ik hoop niet dat ik dat slechte advies heb gegeven.
Ik was geen Egidius. Ben echt pas sinds juli hier. En dat kwam door google en iemand gaf hier een advies op elektrisch gebied wat tot een gevaarlijke situatie kon leiden. Toen maar account aangemaakt en gewaarschuwd.Echt. Ik hoop niet dat ik dat slechte advies heb gegeven.
zaterdag 13 december 2014 om 01:09
quote:misspoez schreef op 13 december 2014 @ 01:05:
[...]
Kan je ook niet, want je hebt het niet ervaren.Je hebt geen idee wat ik allemaal wel en niet ervaren heb, wat ik gezien heb van de wereld en van de mens. Maar als dat het hoogtepunt is van je leven, benijd ik je niet.
[...]
Kan je ook niet, want je hebt het niet ervaren.Je hebt geen idee wat ik allemaal wel en niet ervaren heb, wat ik gezien heb van de wereld en van de mens. Maar als dat het hoogtepunt is van je leven, benijd ik je niet.
zaterdag 13 december 2014 om 01:10
zaterdag 13 december 2014 om 01:10
quote:MrsStanleyWalker schreef op 13 december 2014 @ 01:09:
[...]
Je hebt geen idee wat ik allemaal wel en niet ervaren heb, wat ik gezien heb van de wereld en van de mens. Maar als dat het hoogtepunt is van je leven, benijdt ik je niet.Als jouw grammaticalessen het hoogtepunt waren van je bestaan, ik jou ook niet.
[...]
Je hebt geen idee wat ik allemaal wel en niet ervaren heb, wat ik gezien heb van de wereld en van de mens. Maar als dat het hoogtepunt is van je leven, benijdt ik je niet.Als jouw grammaticalessen het hoogtepunt waren van je bestaan, ik jou ook niet.
zaterdag 13 december 2014 om 01:11
quote:misspoez schreef op 13 december 2014 @ 01:05:
[...]
Kan je ook niet, want je hebt het niet ervaren.Je hoeft niet alles te hebben ervaren om er een relevante mening over te hebben.
[...]
Kan je ook niet, want je hebt het niet ervaren.Je hoeft niet alles te hebben ervaren om er een relevante mening over te hebben.
En ik ontdekte iets, bitterder dan de dood: de vrouw, die een valstrik is en wier hart een net is en wier handen boeien zijn.
zaterdag 13 december 2014 om 01:12
zaterdag 13 december 2014 om 01:14
quote:misspoez schreef op 13 december 2014 @ 01:10:
[...]
Als jouw grammaticalessen het hoogtepunt waren van je bestaan, ik jou ook niet.En jouw biologielessen zijn wel ok verlopen? Of is het een taalkundige fout om aan een misspoez te refereren met "hij".
[...]
Als jouw grammaticalessen het hoogtepunt waren van je bestaan, ik jou ook niet.En jouw biologielessen zijn wel ok verlopen? Of is het een taalkundige fout om aan een misspoez te refereren met "hij".