Napraattopic 13

12-12-2014 20:29 3026 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

http://forum.viva.nl/foru ... c-op/list_messages/249598

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Veel napraatplezier.

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
quote:Nouschi schreef op 13 december 2014 @ 19:04:

Amandelen eruit en buisjes er inSorry, ik heb je pb niet ontvangen.
Maar volgens mij moet je dan iig een nacht blijven?
quote:MrsStanleyWalker schreef op 13 december 2014 @ 19:04:

[...]

Ik heb alle antieke kerstballen van alle ex-schoonmoeders ontfutseld. Ben dol op die antieke meuk.Ik die van mijn moeder. Moet bij zus in de kersttijd de tas controleren voordat ze naar huis gaat want die is pinjaloers dat ik ze heb
Ye ken.
quote:StoraHuntur schreef op 13 december 2014 @ 19:12:

Maar volgens mij moet je dan iig een nacht blijven?Ligt denk ik aan de mate van opgezet zijn? Amandelen kan dan nogal een bloedbad zijn.
Ye ken.
quote:fluim schreef op 13 december 2014 @ 19:09:

soms kan ze beter haar mond houden harry 13 in een dozijnNee hoor, lekker gezellig zo.
En ik ontdekte iets, bitterder dan de dood: de vrouw, die een valstrik is en wier hart een net is en wier handen boeien zijn.
quote:Nouschi schreef op 13 december 2014 @ 19:04:

Amandelen eruit en buisjes er in, hoe lang duurt zoiets?De ingreep zelf of alles erom heen?
Je bent zelf een theepot
Niemand die denkt dat Nouschi dat hier vraagt om een punt duidelijk te maken (of iets in die richting)?
buisjes in de oren of neus denk ik dan\en amandelen kan je beter op jonge leeftijd eruit laten halen
quote:GrannyWeatherwax schreef op 13 december 2014 @ 19:14:

[...]

Ligt denk ik aan de mate van opgezet zijn? Amandelen kan dan nogal een bloedbad zijn.Volgens mij word je zo snel mogelijk gewieberd na een operatie. Als je kan eten, geen complicaties hebt en geen speciale medicatie nodig hebt, kan je weer gaan volgens mij. Zeker met de feestdagen.
You know how I know? Because I reeaally think so!
quote:Amaqanda schreef op 13 december 2014 @ 19:15:

Niemand die denkt dat Nouschi dat hier vraagt om een punt duidelijk te maken (of iets in die richting)?Tuurlijk wel.
You know how I know? Because I reeaally think so!
quote:MrsStanleyWalker schreef op 13 december 2014 @ 19:17:

[...]

Volgens mij word je zo snel mogelijk gewieberd na een operatie. Als je kan eten, geen complicaties hebt en geen speciale medicatie nodig hebt, kan je weer gaan volgens mij. Zeker met de feestdagen.Niet alleen richting de feestdagen hoor. Mijn oom had een gescheurd bloedvat in zijn buik, bijna dood. Na dat hij uit zijn delier was en op de rand van het bed kon zitten, hup naar huis! Gewoon een bed in de woonkamer en thuiszorg.

Niemand die denkt dat Nouschi dat hier vraagt om een punt duidelijk te maken (of iets in die richting)?Neuh, zie het amandelen en buisjes topic op mode&beauty.
hoezo gaan die amandelen eruit op de dag voor kerst
ow ik dacht amandelen van 1 van de 3 kids van de eurovrager
O, dat topic volg ik niet.
quote:fluim schreef op 13 december 2014 @ 19:20:

hoezo gaan die amandelen eruit op de dag voor kerstZiekenhuizen zijn gewoon open die dagen.
quote:Amaqanda schreef op 13 december 2014 @ 18:54:

[...]

Stoor! Wat negatief zeg.
quote:StoraHuntur schreef op 13 december 2014 @ 19:20:

[...]

Neuh, zie het amandelen en buisjes topic op mode&beauty.\

Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
ja open ok, maar je gaat toch niet iets net voor de kerst doen wat erna ook nog kan.

ik snap sowieso niet dat je 3 kids neemt als je maar een tientje voor kerst hebt
quote:fluim schreef op 13 december 2014 @ 19:21:

ow ik dacht amandelen van 1 van de 3 kids van de eurovragerDie euro's zijn haar aangeboden hoor. En ik heb het echt liever zo dan dat er weer een hulpverlenert opstaat die alles voor haar gaat regelen en aanbiedt om tientallen euro's over te maken en daar een hele hoop fuzz over gaat maken en allerlei complimenten krijgt en dan aan het eind van het liedje helemaal niks overmaakt omdat er een kink in de kabel kwam (hoe conveniënt) en lekker wel met de goede sier achterblijft.
quote:fluim schreef op 13 december 2014 @ 19:23:

ja open ok, maar je gaat toch niet iets net voor de kerst doen wat erna ook nog kan.

ik snap sowieso niet dat je 3 kids neemt als je maar een tientje voor kerst hebtMss heeft kind er zoveel last van dat het zsm moet? Maar ik heb geen zin verder in deze discussie dus ik hou erover op.

Niemand die denkt dat Nouschi dat hier vraagt om een punt duidelijk te maken (of iets in die richting)?Tuurlijk wel. Ik doe er alleen niets mee.

ik snap sowieso niet dat je 3 kids neemt als je maar een tientje voor kerst hebt

Het kan natuurlijk ook een probleem zijn wat pas is ontstaan na de komst van de kinderen.

Ik vind het wel zielig hoor, als je zo weinig hebt en niemand in je omgeving die een paar tientjes kan en wil missen om jou te helpen. Ik kan me dat ook bijna niet voorstellen trouwens, maar het zal gerust voorkomen.

Zelfs in de Schilderswijk op teevee helpen ze elkaar allemaal, terwijl dat volgens velen een stel asocialen bij elkaar zijn.

ik snap sowieso niet dat je 3 kids neemt als je maar een tientje voor kerst hebtDie kids waren er waarschijnlijk al voordat deze situatie zich voordeed. En ze kan ze moeilijk terug in haar doos proppen he.

Niemand die denkt dat Nouschi dat hier vraagt om een punt duidelijk te maken (of iets in die richting)?Waarom denk jij dat niemand dat denkt?
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven