Wij beginnen eind 2008
zondag 30 maart 2008 om 14:54
Hallo,
hierbij een gericht topic over meiden (en hun partner natuurlijk) die eind 2008 serieus willen gaan beginnen met zwanger worden. Momenteel ben ik zelf ook nog aan de pil. Ook wij willen dus eind dit jaar 'voor het eggie' gaan...
Hopelijk wordt dit een levendig topic!
NaamLeeftijdStartNODKindProvincieBijzonderhedenRoadster24Eind 20081eFrieslandNieuw huis gekocht!Pocahontas1428waarschijnlijk sept.1eLimburgTrouwen 8-8-8Lisa197730Eind zomer 200827 september1eBrabantgaat ervoorT&G26Sept/Okt 2008 -3eGelderlandZWANGER 7-4-2009Mogalie27 juli 200829 oktober!1eBrabantgaat ervoorRomi8226Nu!17 oktober1eBrabantgaat ervoor!Justline2427 september1eZuid HollandGaat ervoor!Kroket 198027sept. / okt. 20082 oktober1eUtrechtBabymerel29Maart 20092eNoord-Hollandstart na het maken van de foto'sAruba22jan 20081eZeelandWacht op belangrijke uitslagTatje231eUtrecht-Florence2927 oktober1eNoord HollandGaat ervoor!Kruimel27NU! 30 september1eBrabantGaat ervoor!
Groetjes Roadster
hierbij een gericht topic over meiden (en hun partner natuurlijk) die eind 2008 serieus willen gaan beginnen met zwanger worden. Momenteel ben ik zelf ook nog aan de pil. Ook wij willen dus eind dit jaar 'voor het eggie' gaan...
Hopelijk wordt dit een levendig topic!
NaamLeeftijdStartNODKindProvincieBijzonderhedenRoadster24Eind 20081eFrieslandNieuw huis gekocht!Pocahontas1428waarschijnlijk sept.1eLimburgTrouwen 8-8-8Lisa197730Eind zomer 200827 september1eBrabantgaat ervoorT&G26Sept/Okt 2008 -3eGelderlandZWANGER 7-4-2009Mogalie27 juli 200829 oktober!1eBrabantgaat ervoorRomi8226Nu!17 oktober1eBrabantgaat ervoor!Justline2427 september1eZuid HollandGaat ervoor!Kroket 198027sept. / okt. 20082 oktober1eUtrechtBabymerel29Maart 20092eNoord-Hollandstart na het maken van de foto'sAruba22jan 20081eZeelandWacht op belangrijke uitslagTatje231eUtrecht-Florence2927 oktober1eNoord HollandGaat ervoor!Kruimel27NU! 30 september1eBrabantGaat ervoor!
Groetjes Roadster
maandag 28 juli 2008 om 14:41
Ach, jongens
Mijn cyclus is toch ook een rotszooitje. Ik kan er ook touw aanvast knopen. En het is wel gelukt.
Je moet ook niet zoveel er mee bezig zijn. Anders wordt je gek. En je lichaam reageert er ook op. Ik snap de spanning wel hoor
Dat had ik zelf ook. Maar ik probeerde het ook van me af te zetten.
Zeker toen ik er achterkwam dat geen touw aan vasteknopen was.
En trouwens Merel is verwekt toen we druk bezig waren met een verhuiszing. Dus toen was ik er helemaal niet mee bezig.
Mijn cyclus is toch ook een rotszooitje. Ik kan er ook touw aanvast knopen. En het is wel gelukt.
Je moet ook niet zoveel er mee bezig zijn. Anders wordt je gek. En je lichaam reageert er ook op. Ik snap de spanning wel hoor
Dat had ik zelf ook. Maar ik probeerde het ook van me af te zetten.
Zeker toen ik er achterkwam dat geen touw aan vasteknopen was.
En trouwens Merel is verwekt toen we druk bezig waren met een verhuiszing. Dus toen was ik er helemaal niet mee bezig.
maandag 28 juli 2008 om 15:02
Mijn hcg is al 3 keer achter 0 geweest. Mooi he. Maar ik moet nog even deze pilstrip afmaken. Nou ja móet niet maar we we wachten wel liever voor ons gevoel even die miskraam onderzoeksuitslagen af. Stel je bent zwanger en je weet de uitslagen nog niet, dan ga je je alleen maar zorgen maken. Nog even volhouden dus!
maandag 28 juli 2008 om 15:54
noni
doet altijd zo tegen mij. Het is begon bij babyboom site van de ncrv.
Zinsdien is ze bij mij alleen maar bezig met zo genaamde goede adviezen. (hints)
In haar ogen is het allemaal erg stom wat ik doe.
Ik met mijn domme kop reageert er weer op. ( Normaal)
En ze scheept het weer af als zeuren.
Waardoor er weer negatief geregeerd kan worden.
Ik heb het idee dat ze daar geil van word of zo.
Ik kan we echt niet bedenken wat ik haar heb aangedaan.
Ik weet niet of je mensen kan blokken.
iedergeval het is bekend. Maar ze weet precies hoe ze me kan zarren.
Ze weet hoe ze me kan pakken.
Alleen ik moet beter weten.
Bedankt justeline
doet altijd zo tegen mij. Het is begon bij babyboom site van de ncrv.
Zinsdien is ze bij mij alleen maar bezig met zo genaamde goede adviezen. (hints)
In haar ogen is het allemaal erg stom wat ik doe.
Ik met mijn domme kop reageert er weer op. ( Normaal)
En ze scheept het weer af als zeuren.
Waardoor er weer negatief geregeerd kan worden.
Ik heb het idee dat ze daar geil van word of zo.
Ik kan we echt niet bedenken wat ik haar heb aangedaan.
Ik weet niet of je mensen kan blokken.
iedergeval het is bekend. Maar ze weet precies hoe ze me kan zarren.
Ze weet hoe ze me kan pakken.
Alleen ik moet beter weten.
Bedankt justeline