Napraattopic 13

12-12-2014 20:29 3026 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

http://forum.viva.nl/foru ... c-op/list_messages/249598

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Veel napraatplezier.

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Ik vind die Klaas irritant met zijn stemmetjes.

Verder zappen maar
Je bent zelf een theepot
quote:paulaner schreef op 13 december 2014 @ 22:40:

[...]

Voornamelijk door het niet meer kunnen betalen van de ziektekostenpremie. (zoals velen met ons), mijn ziekte (hartfalen 2x nu) en baanverlies.

Daarna was het voor een niet nader te noemen incassobureau zeer gemakkelijk om ons de doodsteek te geven.

Ik weet dat het niet niks is en wil het ook zeker niet bagatelliseren, maar 'zo simpel' kan het zijn om in de ellende te komen.

Ik denk dat het bij veel mensen het geval is. Veel werklozen die in dit soort situaties terecht komen.

Wat balen joh....zeker met 4 kinderen en de broze gezondheid die je nu hebt.
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
quote:ketller schreef op 13 december 2014 @ 22:42:

[...]

Ahh verschrikkelijk!!

Gr. Forummer van het jaar 2014

Dank, maar Harry zijn benaming is toepasselijker, er zijn dingen die gebeuren rond ons, die de benaming verschrikkelijk beter dragen.

Maar ik snap je.
Gelukkig zijn is het vermogen hebben tevreden te zijn.
Wat is dat toch met 'seks met de MP', mis ik iets?
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
quote:paulaner schreef op 13 december 2014 @ 22:48:

[...]

Dank, maar Harry zijn benaming is toepasselijker, er zijn dingen die gebeuren rond ons, die de benaming verschrikkelijk beter dragen.

Maar ik snap je. Wat rot voor jullie.
Life is short. Eat dessert first.
quote:Miss.Innuendo schreef op 13 december 2014 @ 22:48:

[...]

Ik weet dat het niet niks is en wil het ook zeker niet bagatelliseren, maar 'zo simpel' kan het zijn om in de ellende te komen.

Ik denk dat het bij veel mensen het geval is. Veel werklozen die in dit soort situaties terecht komen.

Wat balen joh....zeker met 4 kinderen en de broze gezondheid die je nu hebt.

Zo "simpel" gaat het imo in de meeste gevallen helaas.

als je dan verder onbesmet bent, en in de juiste regio woont, dan kom je misschien nog aan een baan.

Maar in de regio waar ik woon is al weinig werk, en word ook nog steeds minder.

Plus dat mijn leeftijd ook een issue is.

Eigenlijk wil ik nog steeds zelf iets beginnen, maar dan moet idd wel de gezondheid even meewerken.
quote:SuzanneSuus schreef op 13 december 2014 @ 22:47:

Ik vind die Klaas irritant met zijn stemmetjes.

Verder zappen maarIk trek hem ook niet zo goed.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:paulaner schreef op 13 december 2014 @ 22:51:

[...]

Zo "simpel" gaat het imo in de meeste gevallen helaas.

als je dan verder onbesmet bent, en in de juiste regio woont, dan kom je misschien nog aan een baan.

Maar in de regio waar ik woon is al weinig werk, en word ook nog steeds minder.

Plus dat mijn leeftijd ook een issue is.

Eigenlijk wil ik nog steeds zelf iets beginnen, maar dan moet idd wel de gezondheid even meewerken.Waar zit je dan aan te denken om mee voor jezelf te beginnen?
You know how I know? Because I reeaally think so!
Paulaner, voor jezelf beginnen is op dit moment nog niet het juiste om te doen. Dat zou wel goed kunnen ná een schuldregeling en schone lei.
quote:Doreia schreef op 13 december 2014 @ 23:01:

Paulaner, voor jezelf beginnen is op dit moment nog niet het juiste om te doen. Dat zou wel goed kunnen ná een schuldregeling en schone lei.Waarom eigenlijk niet? De kans op een baan is niet denderend, niets doen lijkt me heel frusterend voor Paulaner. Het kan geen kwaad om te sparren over ideeën, integendeel.
Als ondernemer mag je niet in een schuldregeling. Te weinig stabiliteit. Nu is er de stabiliteit van een uitkering. Dan niet. Ook mag je geen nieuwe schulden maken. Dus moet je iets gaan doen wat geen investering kost. Zie dat maar eens te vinden. Het kan dus op dit moment niet. Pas na een schuldregeling.
quote:MrsStanleyWalker schreef op 13 december 2014 @ 23:00:

[...]

Waar zit je dan aan te denken om mee voor jezelf te beginnen?

Als ik dat hier neer zou zetten, dan word ik wel heel erg herkenbaar. Dus daar wachten we nog maar even mee.

Ook in het kader van wat Doreia al zegt.

Buiten dat alles, is de economie nog steeds te slecht.
quote:MrsStanleyWalker schreef op 13 december 2014 @ 23:04:

[...]

Waarom eigenlijk niet? De kans op een baan is niet denderend, niets doen lijkt me heel frusterend voor Paulaner. Het kan geen kwaad om te sparren over ideeën, integendeel.

Ik ben dit helemaal met je eens,,

Maar het kan inderdaad niet om de redenen die Doreia al noemt.

Zo krom is dit land helaas.
quote:paulaner schreef op 13 december 2014 @ 23:07:

[...]

Als ik dat hier neer zou zetten, dan word ik wel heel erg herkenbaar. Dus daar wachten we nog maar even mee.

Ook in het kader van wat Doreia al zegt.

Buiten dat alles, is de economie nog steeds te slecht.

Heeft je vrouw wel een inkomen?

Een slechte economie zegt niet zoveel, genoeg mensen die juist in een slechte economie floreren. Daarom vroeg ik ook in welke richting je het wil zoeken.
quote:paulaner schreef op 13 december 2014 @ 23:09:

[...]

Ik ben dit helemaal met je eens,,

Maar het kan inderdaad niet om de redenen die Doreia al noemt.

Zo krom is dit land helaas.Ik vind die regels ook behoorlijk krom. Als je als ondernemer wel geld zou kunnen verdienen, dan zou dat ook in het voordeel van schuldeisers zijn. Nu moet je je leven gedwongen op pauze zetten en aan de zijlijn gaan zitten, lijkt het haast wel. Zo zal het ook wel voelen, denk ik.
Ik zal mijn uitgebreide kerstontbijt daar maar niet neerzetten LV
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Mrs je bedrijf loopt niet direct goed, winstgevend en op rolletjes. Als de belastingdienst ook meteen je schuldeiser is, kun je te maken krijgen met verrekeningen als je een eenmanszaak bent. Het inkomen is dusdanig onregelmatig dat er geen peil op te trekken is wat het inkomen zal zijn. En wat er voor de schuldeisers overblijft. En als je het niet aankunt en de boel weer sluit, dan kom je misschien in aanmerking voor een bbz met wat geluk. Maar starten als bedrijf met schulden is niet iets wat voordeel oplevert voor de schuldeisers.
wat heb ik teveel gequote ladyvo?
paul, heb je een dochter van een bepaalde leeftijd en kledingmaat die kleding tekort komt?
Fluim, hoe was de oliebol?
ik heb er 5 op
Waarom moet ik nou gelijk aan krentenbaard denken?
quote:Nouschi schreef op 13 december 2014 @ 23:18:

Ik zal mijn uitgebreide kerstontbijt daar maar niet neerzetten LV Ik wil wel een topic voor je openen hoor. Ik moet sowieso nog een topic openen voor leuke gourmetideeën want die eeuwige speklappen gaan ook vervelen, maar dat vind ik nu zo decadent staan. Weekdier dat ik er ben.
quote:fluim schreef op 13 december 2014 @ 23:23:

ik heb er 5 op Zo dan!
quote:Istar_ schreef op 13 december 2014 @ 23:24:

Waarom moet ik nou gelijk aan krentenbaard denken?In verband met dat kerstontbijt ook

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven