Bezorgd om wat kapster zei.
zondag 14 december 2014 om 11:12
Hey mensen,
Ben ik weer...gister was ik bij de kapster. Een vriend van me werd geknipt.
De kapster en die vriend van me hadden een gesprek over katten. Op een gegeven moment zei de kapster 'klinkt wel gemeen, maar wij gooien een schoen naar onze kat als die vervelend is'.
Is dat normaal? Nee toch? Door mijn angsstoornis ben ik zeer bezorgd en denk denk ik dat ze die kat pijn doen. Kan dat? Wat vinden jullie? En wat zouden jullie doen als jullie dit wisten?
Bedankt.
Groetjes.
Ben ik weer...gister was ik bij de kapster. Een vriend van me werd geknipt.
De kapster en die vriend van me hadden een gesprek over katten. Op een gegeven moment zei de kapster 'klinkt wel gemeen, maar wij gooien een schoen naar onze kat als die vervelend is'.
Is dat normaal? Nee toch? Door mijn angsstoornis ben ik zeer bezorgd en denk denk ik dat ze die kat pijn doen. Kan dat? Wat vinden jullie? En wat zouden jullie doen als jullie dit wisten?
Bedankt.
Groetjes.
zondag 14 december 2014 om 11:17
zondag 14 december 2014 om 11:21
zondag 14 december 2014 om 11:24
Nou dat hopen zou ik mijn tijd niet aan verdoen. Het klinkt misschien gek, maar de meeste mensen zijn best normaal. Wel eens ongeduldig, wel eens kort-door-de-bocht, maar niet gemeen.
De kapster zegt er zelf erbij 'het klinkt gemeen' dat geeft bij mij niet het signaal af van een gestoorde kattenkweller.
De kapster zegt er zelf erbij 'het klinkt gemeen' dat geeft bij mij niet het signaal af van een gestoorde kattenkweller.
Vroeger toen de zee nog schoon was en seks vies....
zondag 14 december 2014 om 11:27
zondag 14 december 2014 om 11:28
zondag 14 december 2014 om 11:29
Lijkt me niet iets waar je wat tegen kan doen. Misschien bedoelde ze ook richting de kat ipv. tegen de kat?
Heel soms gooide ik ook wel een wat naar de kant van de kat toe (wel iets heel zachts hoor een klein balletje ofzo) uiteraard zo dat die niet op de kat zelf terecht komt maar gewoon afleiding om te zorgen dat de kat ophield met hetgeen wat die aan het doen was.
Heel soms gooide ik ook wel een wat naar de kant van de kat toe (wel iets heel zachts hoor een klein balletje ofzo) uiteraard zo dat die niet op de kat zelf terecht komt maar gewoon afleiding om te zorgen dat de kat ophield met hetgeen wat die aan het doen was.