Bezorgd om wat kapster zei.

14-12-2014 11:12 91 berichten
Hey mensen,

Ben ik weer...gister was ik bij de kapster. Een vriend van me werd geknipt.

De kapster en die vriend van me hadden een gesprek over katten. Op een gegeven moment zei de kapster 'klinkt wel gemeen, maar wij gooien een schoen naar onze kat als die vervelend is'.

Is dat normaal? Nee toch? Door mijn angsstoornis ben ik zeer bezorgd en denk denk ik dat ze die kat pijn doen. Kan dat? Wat vinden jullie? En wat zouden jullie doen als jullie dit wisten?

Bedankt.

Groetjes.
Die kat kan terugkrabben of bijten. En als ie het helemaal zat is loopt ie wel weg een zoekt een nieuw huis.
Ik vind het niet normaal!
Gooi eens een schoen naar jezelf, weet je meteen of het pijn doet
Alle reacties Link kopieren
Ja dat is heel normaal. Katten verdienen een schoen tegen hun harses!
quote:eldorado schreef op 14 december 2014 @ 11:15:

Gooi eens een schoen naar jezelf, weet je meteen of het pijn doetJa dat doet pijn als ik een schoen tegen me kop krijg. Maar kan ik er iets aan doen dan?
Persoonlijk vind ik dat je zeurt.

Soms als onze kat aan de stoelen zit te krabben gooien we ook wel eens iets naarchem. Niet gericht op hem maar in de buurt zodat hij schrikt en ophoud.
Misschien klopt het niet allemaal, maar het is wel waar
Schoen? Werkt niet. Ik gooi stoeptegels naar die kutkatten.
quote:emmetje2 schreef op 14 december 2014 @ 11:15:

Ik vind het niet normaal!Wat zou jij dan doen in mijn situatie situatie als je het wist?
Een schoen is te hard, ik gooi een krant, achter de kat, schrikreactie..
quote:anoniem2014 schreef op 14 december 2014 @ 11:19:

[...]

Wat zou jij dan doen in mijn situatie situatie als je het wist?Niets. Ik zou het ook niet opvatten dat ze de kat pijn doen. Meer wat Gatti zegt, zorgen dat hij schrikt en ophoudt.
Vroeger toen de zee nog schoon was en seks vies....
quote:Louise70 schreef op 14 december 2014 @ 11:20:

Een schoen is te hard, ik gooi een krant, achter de kat, schrikreactie..Ja mee eens. Maar kan ik er iets aan doen in mijn situatie, zou jij iets doen?
Ik zet de kat in de magnetron op 700 graden. Wordt 'ie rustig van.
quote:lolapaloeza schreef op 14 december 2014 @ 11:21:

[...]

Niets. Ik zou het ook niet opvatten dat ze de kat pijn doen. Meer wat Gatti zegt, zorgen dat hij schrikt en ophoudt.Ja I hope so.
Ik kan me zomaar voorstellen dat ze die schoen niet op de kat richten, maar er naast.
En als de kat nog niet luistert dan pak ik hem aan zijn achterpoten en laat hem een paar uur over het balkon bungelen.
Nou dat hopen zou ik mijn tijd niet aan verdoen. Het klinkt misschien gek, maar de meeste mensen zijn best normaal. Wel eens ongeduldig, wel eens kort-door-de-bocht, maar niet gemeen.

De kapster zegt er zelf erbij 'het klinkt gemeen' dat geeft bij mij niet het signaal af van een gestoorde kattenkweller.
Vroeger toen de zee nog schoon was en seks vies....
Wat heb jij een zwáááááááááááár leven.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Soms is 'ie extreem stout en dan stop ik hem in de vissenkom die ik dan afdek. Dan kijkt 'ie heel bang maar ja, moet 'ie maar luisteren.
Mijn kapster heeft ook een kat en zij probeert weleens een nieuwe kleur op hem uit. Zie je die kat ineens met een herfstrode gloed lopen of een paar blonde lokken.
quote:minnimouse schreef op 14 december 2014 @ 11:25:

Soms is 'ie extreem stout en dan stop ik hem in de vissenkom die ik dan afdek. Dan kijkt 'ie heel bang maar ja, moet 'ie maar luisteren.Ja en een beetje in de wasmachine gaat zitten? Mag je een rondje mee ook met die gore poten.
quote:Star schreef op 14 december 2014 @ 11:27:

[...]

Ja en een beetje in de wasmachine gaat zitten? Mag je een rondje mee ook met die gore poten.Je heeft 'ie net met z'n gore poten op mijn witte bankstel gezeten! Nou dan gaat 'ie erin hoor. En als 'ie jankt, mag 'ie ook nog in de droger.
Lijkt me niet iets waar je wat tegen kan doen. Misschien bedoelde ze ook richting de kat ipv. tegen de kat?

Heel soms gooide ik ook wel een wat naar de kant van de kat toe (wel iets heel zachts hoor een klein balletje ofzo) uiteraard zo dat die niet op de kat zelf terecht komt maar gewoon afleiding om te zorgen dat de kat ophield met hetgeen wat die aan het doen was.
Iedereen weet toch dat alleen een hogedrukspuiter werkt als een kat vervelend is.
Grief is just love with nowhere to go
Ik wist aan alleen het lezen van de titel al dat dit een topic van jou zou zijn TO.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven