Napraattopic 13
vrijdag 12 december 2014 om 20:29
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
http://forum.viva.nl/foru ... c-op/list_messages/249598
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Veel napraatplezier.
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
http://forum.viva.nl/foru ... c-op/list_messages/249598
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Veel napraatplezier.
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
zondag 14 december 2014 om 14:36
zondag 14 december 2014 om 14:37
quote:StoraHuntur schreef op 14 december 2014 @ 14:36:
[...]
Ja, als ze elders staan is het best een hoop geregel en gedoe. Hier staan ze jaarrond saampjes buiten (met oud en nieuw verhuis ik ze even naar het land van de buurman daar staan ze dan in een grote kudde ivm het vuurwerk wat fijner voor ze). Verder houd ik ze heel spartaans, ik voer alleen met veel sneeuw hooi bij en verder eten ze alleen gras. Ze gaan dus niet op stal. 's Winters gaan er spijkers onder en ik neem ze altijd samen mee. Eentje voor de heenweg en eentje voor de terugweg You lucky you!
[...]
Ja, als ze elders staan is het best een hoop geregel en gedoe. Hier staan ze jaarrond saampjes buiten (met oud en nieuw verhuis ik ze even naar het land van de buurman daar staan ze dan in een grote kudde ivm het vuurwerk wat fijner voor ze). Verder houd ik ze heel spartaans, ik voer alleen met veel sneeuw hooi bij en verder eten ze alleen gras. Ze gaan dus niet op stal. 's Winters gaan er spijkers onder en ik neem ze altijd samen mee. Eentje voor de heenweg en eentje voor de terugweg You lucky you!
zondag 14 december 2014 om 14:39
zondag 14 december 2014 om 14:42
quote:StoraHuntur schreef op 14 december 2014 @ 14:36:
[...]
Ja, als ze elders staan is het best een hoop geregel en gedoe. Hier staan ze jaarrond saampjes buiten (met oud en nieuw verhuis ik ze even naar het land van de buurman daar staan ze dan in een grote kudde ivm het vuurwerk wat fijner voor ze). Verder houd ik ze heel spartaans, ik voer alleen met veel sneeuw hooi bij en verder eten ze alleen gras. Ze gaan dus niet op stal. 's Winters gaan er spijkers onder en ik neem ze altijd samen mee. Eentje voor de heenweg en eentje voor de terugweg
Ik moet echt een keer die kant op komen hoor ik al.
Dat vinden ze vast leuk, allebei tegelijk bereden worden
[...]
Ja, als ze elders staan is het best een hoop geregel en gedoe. Hier staan ze jaarrond saampjes buiten (met oud en nieuw verhuis ik ze even naar het land van de buurman daar staan ze dan in een grote kudde ivm het vuurwerk wat fijner voor ze). Verder houd ik ze heel spartaans, ik voer alleen met veel sneeuw hooi bij en verder eten ze alleen gras. Ze gaan dus niet op stal. 's Winters gaan er spijkers onder en ik neem ze altijd samen mee. Eentje voor de heenweg en eentje voor de terugweg
Ik moet echt een keer die kant op komen hoor ik al.
Dat vinden ze vast leuk, allebei tegelijk bereden worden
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
zondag 14 december 2014 om 14:43
quote:cochise schreef op 14 december 2014 @ 14:39:
[afbeelding]
Ik zou er bijna een foto uit de oude doos bij gaan zoeken.
Maar zoiets was het dus ja. Ik maakte er ook echt de sport van om die manen en staart zo mooi en zo lang mogelijk te maken.
[afbeelding]
Ik zou er bijna een foto uit de oude doos bij gaan zoeken.
Maar zoiets was het dus ja. Ik maakte er ook echt de sport van om die manen en staart zo mooi en zo lang mogelijk te maken.
zondag 14 december 2014 om 14:47
zondag 14 december 2014 om 14:48
quote:StoraHuntur schreef op 14 december 2014 @ 14:47:
[...]
Nou dat zouden ze prachtig vinden, degene die alleen meeloopt aan het halster sukkelt altijd maar een beetje mee.
Nou, dat staat dan.
Motortrip, aangevuld met een bezoekje en een ritje.
Die bestemming staat wel op de bucketlist, dus als het ervan komt dan laat ik het je weten
[...]
Nou dat zouden ze prachtig vinden, degene die alleen meeloopt aan het halster sukkelt altijd maar een beetje mee.
Nou, dat staat dan.
Motortrip, aangevuld met een bezoekje en een ritje.
Die bestemming staat wel op de bucketlist, dus als het ervan komt dan laat ik het je weten
zondag 14 december 2014 om 14:50
quote:Bieb2.0 schreef op 14 december 2014 @ 14:47:
Ik heb een Fjordenpaard gehad en een Groninger, zat lekker stevig
[afbeelding]
[afbeelding]
Ook leuk!
Mijn laatste paard was een kruising met een fjord.
Het gevolg was dat hij rank en hoog was als een paard, en donkerder dan een Fjord, maar wel de manen en aalstreep van een Fjord had.
En het was een echte eigenwijze draak. Het heeft een tijdje geduurd voor hij zich erbij neer had gelegd dat hij niet het alfamannetje van ons tweeën was
Ik heb een Fjordenpaard gehad en een Groninger, zat lekker stevig
[afbeelding]
[afbeelding]
Ook leuk!
Mijn laatste paard was een kruising met een fjord.
Het gevolg was dat hij rank en hoog was als een paard, en donkerder dan een Fjord, maar wel de manen en aalstreep van een Fjord had.
En het was een echte eigenwijze draak. Het heeft een tijdje geduurd voor hij zich erbij neer had gelegd dat hij niet het alfamannetje van ons tweeën was