Centraal Moderatortopic I|

07-11-2014 17:25 3054 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

In dit topic kun je terecht met je verzoekjes voor de moderators.

Tevens is het mogelijk om een melding van een topic of een specifieke posting te maken d.m.v. het toverstafje. Dit toverstafje kun je vinden aan de rechterbovenkant van een topic, of Rechtsonder een posting.

Daarnaast kun je ons ook bereiken per e-mail: forum@viva.nl

Off-topic berichten en berichten over beleid zijn op dit topic niet toegestaan. Het forumbeleid, waar iedere gebruiker bij aanmelding mee akkoord is gegaan, is door Sanoma vastgesteld en geen onderwerp van discussie. Daarom hoort dit niet op het forum thuis.

Mocht je een vraag hebben over genomen beslissingen, of de uitvoering van het beleid kun je ons een e-mail sturen op bovenstaand e-mailadres. Elke mail zal in behandeling worden genomen en worden beantwoord.

Handig om te weten:

Hier zijn onze algemene voorwaarden en de huisregels van het Viva forum terug te vinden.

Hier zijn de mededelingen van het Viva forum terug te vinden.

Hier is het reactie/bugstopic deel 2 terug te vinden.

Hier kun je de beleidsmededelingen terugvinden.

Hier kan je de `plaatjesplak-functie` aanvragen.

Hier kan je hoofdletters aanvragen.

Hier is het vorige deel van het CM topic te vinden.

Hier vind je de terugkoppeling van de feedbackpop-up

Hier vind je het bantopic

Hier vind je de mogelijkheid om napraten over beleid, bans etc zodat dit topic gebruikt kan worden voor vragen etc.

Vragen over de huisregels en het beleid kun je stellen aan forum@viva.nl.

*update 11-3-2014: Mochten er problemen zijn met banners, dan willen we je graag vriendelijk verzoeken om even een mailtje te sturen naar forum@viva.nl, zodat we hier zo adequaat mogelijk op kunnen reageren en het forummen voor iedereen even prettig kan verlopen.

Met vriendelijke groet,

Moderators Viva forum
quote:Annapalona schreef op 14 december 2014 @ 21:36:

IVM met pijn aan mijn taalgevoel, wil iemand voor de TO de titel aanpassen met een korte ei ipv een lange?

http://forum.viva.nl/foru ... tips/list_messages/249554

Alsjeblieft

mvg,

Junior.
quote:ketller schreef op 14 december 2014 @ 20:28:

Mods de OP van het napraattopic is echt heel lang. Met 300 paginas per dag betekend dat 300x 5 beeldschermen om niks scrollen op bv de iphone

Zou er voor de op ajb een link mogen komen naar de OP van een ander topic of wellicht bij een volgende napraat de OP als eerste post en dan in de OP een verwijzing naar die post?

Jullie zouden ons heel blij maken

Het is doorgegeven aan de CM. Bedankt voor je input. Je hoort snel van ons.

mvg,

Junior.
quote:JuniorModeratorViva schreef op 14 december 2014 @ 21:45:

[...]

Het is doorgegeven aan de CM. Bedankt voor je input. Je hoort snel van ons.

mvg,

Junior.

Dank je wel

Topic Welke mooie vrouw mag ik helemaal kaal scheren is verwijderd ivm niet toegestane oproep/hengelen.

http://forum.viva.nl/foru ... eren/list_messages/249568

mvg,

Junior.
Ik erger me nogal aan diverse reclames op het forum. Niet dat ze er staan, maar in bijna elke reclame die ik lees zit wel een spelfout, gramaticale fout of het is gewoon geen goed Nederlands. Hieronder drie voorbeelden!

VERGELIJK JOUW ZORGVERZEKERAAR MET DE VIVA ZORGVERGELIJKER!

Elke maand betaal je braaf je pittige dure zorgverzekering, in de veronderstelling dat zo'n premie overal hetzelfde kost. Niet dus. Check nu de VIVA zorgvergelijker en ontdek wat jij kunt besparen dit jaar.

Premie kost niet, premie is, de zorgverzekering kost. Je zegt ook niet dat de prijs van een Viva xeuro kost

ABONNEMENT OP VIVA?

VIVA is spraakmakend, eigenzinnig en heeft humor. Wekelijks speelt VIVA losjes maar scherp in op de actualiteit en brengt artikelen op het gebied van psyche, relatie en trends.VIVA: een cadeautje met inhoud, wie wilt dat nou niet?

Wilt in de laatste regel is zonder T.

ZWANGER: WAT MAG JE ETEN EN WAT NIET?

Er zijn veel fabeltjes over wat je wel en niet mag eten en drinken als je een baby in je buik hebt. Kaneel bijvoorbeeld, is dat nou wel of niet allowed? En hoe zit het precies met cervelaatworst? VIVA geeft samen met het Voedingscentrum antwoordt op al je vragen!

Antwoordt is geen werkwoord in deze zin, dus kan niet met dt gespeld worden.
Je vergeet nog 'Wat wilT de single man'.
En allowed in die laatste, dat moet 'toegestaan' zijn.
quote:prik schreef op 15 december 2014 @ 10:28:

Je vergeet nog 'Wat wilT de single man'.

Die ben ik dan nog niet tegengekomen, denk ik!

Even opgezocht maar die staat nu goed! Wat wil de single man?
quote:prik schreef op 15 december 2014 @ 10:30:

En allowed in die laatste, dat moet 'toegestaan' zijn.Ook dat inderdaad! Zou Viva misschien nog een baan voor me hebben. Ik ben onderwijsassistent, maar kan heel goed overweg met een rode nakijk-pen!
quote:sandt2.0 schreef op 15 december 2014 @ 10:16:

Ik erger me nogal aan diverse reclames op het forum. Niet dat ze er staan, maar in bijna elke reclame die ik lees zit wel een spelfout, gramaticale fout of het is gewoon geen goed Nederlands. Hieronder drie voorbeelden!

VERGELIJK JOUW ZORGVERZEKERAAR MET DE VIVA ZORGVERGELIJKER!

Elke maand betaal je braaf je pittige dure zorgverzekering, in de veronderstelling dat zo'n premie overal hetzelfde kost. Niet dus. Check nu de VIVA zorgvergelijker en ontdek wat jij kunt besparen dit jaar.

Premie kost niet, premie is, de zorgverzekering kost. Je zegt ook niet dat de prijs van een Viva xeuro kost

ABONNEMENT OP VIVA?

VIVA is spraakmakend, eigenzinnig en heeft humor. Wekelijks speelt VIVA losjes maar scherp in op de actualiteit en brengt artikelen op het gebied van psyche, relatie en trends.VIVA: een cadeautje met inhoud, wie wilt dat nou niet?

Wilt in de laatste regel is zonder T.

ZWANGER: WAT MAG JE ETEN EN WAT NIET?

Er zijn veel fabeltjes over wat je wel en niet mag eten en drinken als je een baby in je buik hebt. Kaneel bijvoorbeeld, is dat nou wel of niet allowed? En hoe zit het precies met cervelaatworst? VIVA geeft samen met het Voedingscentrum antwoordt op al je vragen!

Antwoordt is geen werkwoord in deze zin, dus kan niet met dt gespeld worden.

Beste Sandt2.0 ,

Dank voor je opmerkingen, wij zijn het overigens helemaal met je eens en zullen het doorgeven!

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva forum

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Beste forummers,

Op verzoek is er een link in de OP van het napraattopic gezet met daarin de OP.

We hopen dat op deze manier het napraatplezier zal toenemen.

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva

Oh, Senf.
quote:ModeratorViva schreef op 15 december 2014 @ 13:24:

Beste forummers,

Op verzoek is er een link in de OP van het napraattopic gezet met daarin de OP.

We hopen dat op deze manier het napraatplezier zal toenemen.

Met vriendelijke groet,

Moderator VivaFijn!
Je bent zelf een theepot
Ik word af en toe vanzelf afgemeld van het forum. Hebben meer mensen dit?

Ik heb deze functie aangevinkt: "U wordt automatisch uitgelogd als u met deze computer vanaf een andere locatie hier een bezoek brengt." Maar ik log maar op 1 apparaat in.
*
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:Nouschi schreef op 15 december 2014 @ 16:39:

Hebben jullie deze ava al gezien? Ik vind hem niet kunnen.

joostmiljoenDaarbij is het een hengelaar.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:sandt2.0 schreef op 15 december 2014 @ 10:16:

Het lijkt soms wel op google translate, of zo.

Zie bv deze:

http://www.viva.nl/werk/m ... rituelen-tegen-het-licht/

's Ochtend, 's Morgen, de meest enthousiast ontbijters, het slechts ontbeten. Dat is vier fouten in 25 regeltjes tekst.

Zullen we er een topic over openen ?
If none of us is prepared to die for freedom, then all of us will die under tyranny.

Nous, ik had hem al gestaft vanwege zijn onsmakelijke avatar.
quote:prik schreef op 15 december 2014 @ 16:47:

Nous, ik had hem al gestaft vanwege zijn onsmakelijke avatar. Heel goed!
quote:merano schreef op 15 december 2014 @ 16:43:

[...]

Het lijkt soms wel op google translate, of zo.

Zie bv deze:

http://www.viva.nl/werk/m ... rituelen-tegen-het-licht/

's Ochtend, 's Morgen, de meest enthousiast ontbijters, het slechts ontbeten. Dat is vier fouten in 25 regeltjes tekst.

Zullen we er een topic over openen ?

Beste Merano,

Bedankt voor de melding. Ook deze spelfouten zullen wij doorgeven aan de TD.

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva

quote:prik schreef op 15 december 2014 @ 16:47:

Nous, ik had hem al gestaft vanwege zijn onsmakelijke avatar.

Bedankt voor de melding. We hebben maatregelen getroffen.

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva

quote:chocolol schreef op 15 december 2014 @ 16:18:

Ik word af en toe vanzelf afgemeld van het forum. Hebben meer mensen dit?

Ik heb deze functie aangevinkt: "U wordt automatisch uitgelogd als u met deze computer vanaf een andere locatie hier een bezoek brengt." Maar ik log maar op 1 apparaat in.

Beste chocolol,

Het zou kunnen komen doordat je jouw cookies hebt gewijzigd/verwijderd, hierdoor wordt je uitgelogd. Het zou ook kunnen zijn dat je bent ingelogd op een andere locatie, hiermee wordt een ander ip adres bedoeld.

Dit probleem staat op de lijst om uitgezocht te worden.

Hopende je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva

quote:ModeratorViva schreef op 15 december 2014 @ 17:30:

[...]

Beste chocolol,

Het zou kunnen komen doordat je jouw cookies hebt gewijzigd/verwijderd, hierdoor wordt je uitgelogd. Het zou ook kunnen zijn dat je bent ingelogd op een andere locatie, hiermee wordt een ander ip adres bedoeld.

Dit probleem staat op de lijst om uitgezocht te worden.

Met vriendelijke groet,

Moderator VivaGeen cookies en altijd hetzelfde ip adres. Kunnen jullie zien of er met een ander ip adres wordt ingelogt? (ivm wat ik heb aangevinkt) Ik heb mijn ww al veranderd, maar nu is het dus af en toe nog steeds.
quote:chocolol schreef op 15 december 2014 @ 17:42:

[...]

Geen cookies en altijd hetzelfde ip adres. Kunnen jullie zien of er met een ander ip adres wordt ingelogt? (ivm wat ik heb aangevinkt) Ik heb mijn ww al veranderd, maar nu is het dus af en toe nog steeds.

Beste chocolol,

Als het niet ligt aan één van bovenstaande oorzaken, dan is het iets dat uitgezocht moet worden door de TD. Daarom staat het ook op het lijstje van problemen/bugs die uitgezocht moeten worden.

Mochten we oplossingen hebben voor problemen/bugs, dan laten wij dit weten.

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva

Beste Mods,

Ik geef mezelf bij deze even aan.

Ik hen nl in het "Twijfels relatie" topic geroepen dat er getrold wordt.

En ik wéét dat dat niet mag, maar bij het onderwerp mishandeling kan ik echt niet tegen trollen.

Als ik een ban verdien, dan is dat maar zo.
Huts!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven