Singles

05-08-2007 22:16 29911 berichten
Alle reacties Link kopieren
Aan mij dit keer de eer... :D

Het lijstje voor alle nieuwe Singles

- Leeftijd?

- Hoe lang al single?

- Langste relatie ?

- Kortste relatie?

- Regio?

- Aan het daten?

- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)

- Sterrenbeeld ?

- Kinderen of kinderwens ?

- Hobby's (speciaal voor Q)
* gaat zich als de raphazen aanmelden bij de Nederlandse Vereniging van Vleermuizenliefhebbers *
Polygamie = intensieve vrouwhouderij
zeg ik had mijn portret veranderd
waarom zie ik mijn strandafbeelding niet ..
Naja ga eerst JAG kijken .. en daarna ER en dan meld ik mij wel eens weer..

Vind een veldboeketje wel leuk hier op tafel
Wat een gezelligheid hier, met theekransje met de bejaarden en al!

@Ingelke, ben bang dat ik met jouw oplossing alleen ng maar meer in de verleiding kom

Veel plezier vv, ben benieuwd of je die jongen nog tegenkomt!

@Prinses, nee niet gesmst, maar heb het er wel zwaar mee momenteel, wil niks liever nl. Mis m zoo!

Oh en ik heb net zoiets stoms gedaan.... ik dacht dat hte wel een goed plan was om de overtrek van mijn bank eens te wassen (althans die van de kussens) Zijn nl creme wit Maar nooit eerder gedaan en heb ze op 50 graden gewassen (stond zelfs op dat het op 60 graden mocht) met normaal wit wasmiddel en had de kleine vlekjes nog een beetje apart behandeld met zelfde was middel.... nu heb ik enorme witte vlekken op mijn creme witte kussens!!!! Snap er echt geen drol van... wasmiddel kan het toch niet aan liggen, net nog gekeken en zit geen bleek of chloor in, pfffffffff Gelukkig had ik nog een "reserve" set van de ikea in de kast liggen, maar wasniet echt mijnbedoeling die NU al te gaan gebruiken. Zolang heb ik die bank nl nog niet... jeeeee echt zo stom dit. Ik ga ze zo nog maar een keer wassen,kijken wat er gebeurt??
Ohhhhhh waarom ben ik zo NIET-technisch en waarom heeft Xander zoveel spullen, snoertjes, ingewikkeld gecombineerde apparaten....

Ik wil tv kijken, maar het LUKT niet

Geen idee of het aan de tv, aan al die apparaten of aan die multihuppeldepupafstandsbediening ligt.... grrrr
Peas on earth!
Er valt hier momenteel een enorme plensbui, leuk hoor die Hollandse zomer. Maar voor donderdag wordt weer strandweer voorspeld dus ik neem gewoon weer een dag vrij.

@ LM: op welk strand kan ik je vinden ? En neem je weer ijsjes mee ? (met wasproblemen kan ik je niet helpen, sorry)

@ PodE: gokje: het kan best die multi afstandbediening zijn. Daar zit ws. ergens een knopje op waarmee je kiest welk apparaat je wilt bedienen (TV, AV1, AV2 enzo). Probeer die te vinden en weer op TV te zetten.

En anders zit er meestal aan de voor- of zijkant van je TV ook nog ergens een klepje. Daarachter zitten knopjes waarmee je de juiste zender kan instellen.

@ Vleermuis: leuk strandplaatje ! Nooit geweten dat vleermuizen er zo leuk uit kunnen zien !
Hier schijnt de zon.

Uit ellende dat ik geen tv kan kijken, eet ik maar een ijsje.

*voelt zich erg dom *
Peas on earth!
OOOOOOOOOHH Prinses, wat kan je je dan stom voelen he? Als je iets technisch niet snapt en aan de praat krijgt!

Ik ga een week naar de kust in belgie met een vriendin, lekker kamperen. Moet mijn tas nog inpakken, maar het is zoooooo warm!

LM, wat stom zeg! ik zou de IKEA maar aansprakelijk stellen voor het slechte wasadvies, of idd de kussenhoezen nog eens wassen. Ik heb ooit eens een kussenhoes van een stoel gewassen, mocht ook op 60 graden, ik heb het op 30 graden gedaan, maar die was dus mooi wel flink gekrompen. Heb met bloed, zweet en tranen dat kussen erin gepropt, en toen dat niet ging een stukje van et kussen eraf geknipt. En vervolgens die stoel aan mijn ex gegeven, gnagna!

DS, ik zal straks eens kijken op die site, misschien zit er nog een lekker hapje tussen! TM is heel gezellig en leuk, maar ik vind het vreselijk eng om serieus na te denken over een relatie. Ben net mijn ex tegen het lijf gelopen, even koffie mee gedronken, en dat was heel gezellig, ik zou hem niet terug willen, maar toen ik naar huis ging, was ik best een beetje sip, omdat het weer heel lang gaat duren voor ik zo'n band met een andere man heb opgebouwd!
We zijn lekker bezig Prinses

DS helaas is de vakantie weer voorbij, dus ben donderdag helaas weer aan het werk. Jammer genoeg geen strand voor mij.
LM, balen van je dekbedovertrek.

Als je zeker weet dat er geen bleek/chloor-achtig iets in het wasmiddel zat, zou ik teruggaan met het overtrek naar Ikea. Ik heb wel eens iets teruggebracht (zonder bon) en daar werd bij Ikea helemaal niet moeilijk over gedaan!

Vleer moet even F5'en (dat weet ik dan weer wel)
Peas on earth!
quote:pop1980 schreef op 28 juli 2008 @ 17:22: En vervolgens die stoel aan mijn ex gegeven, gnagna!!

Sip gevoel kan ik me best voorstellen
Peas on earth!
Ohhhh ik kan dit niet uitstaannnnnnnn.....

eigenlijk is het ergste nog wel dat ik NU al weet dat als Xander over vier dagen (!!) thuiskomt, dat hij dan waarschijnlijk gewoon op één simpel knopje drukt, de tv aangaat, en hij schuddebuikend van het lachen over de grond rolt....
Peas on earth!
Owh wat lekker Pop, een weekje weg!! Heerlijk!

Ja stomme kussens, misschien maar mee terug ja... kan daar zo chagarijnig van wrden.. al ligt het misschien ook aan vandaag, alles waar ik maar naar kijk of vastpak gaat stuk..

Wel grappig van jouw actie zeg!!! Haha...

Leuk met je ex bijgekletst dus? Kan me je gevoel wel voorstellen.. maar tuurlijk komt dat ook wel weer met een nieuwe man!! TM is dus WEL leuk?? huh LM beetje in de war nu?? hihi dacht dat geen potentiele kandidaat was maar ik voel toch enige twijfel... nou ben benieuwd! hou ons op de hoogte!
Arme prinses! Er is hier in elk geval 1 man in de buurt... kan DS niet even helpen? Mannen zijn toch altijd zulke techneuten!!
oeps zie nu pas dat DS al een advies heeft gegeven.. nou ja heb mijn dag niet, zullen we maar zeggen!
quote:Donkeyshot schreef op 28 juli 2008 @ 17:19:

@ PodE: gokje: het kan best die multi afstandbediening zijn. Daar zit ws. ergens een knopje op waarmee je kiest welk apparaat je wilt bedienen (TV, AV1, AV2 enzo). Probeer die te vinden en weer op TV te zetten.

En anders zit er meestal aan de voor- of zijkant van je TV ook nog ergens een klepje. Daarachter zitten knopjes waarmee je de juiste zender kan instellen.!

Haa, 'k zie je berichtje nu pas (stond er niet eerst alleen iets over Lieve Meisjes en ijsje? )

In ieder geval, ik gok er ook op dat het dat supersonische multitasking-afstandsbediening is..... (waarvan Xander al eerder heel subtiel tegen me zei: 'zelfs jíj snapt dat', omdat ik helemaal tuureluurs werd van de vier afstandsbedieningen die voorheen op tafel lagen).

Ik klik me rot op TV. Ik doe heel braaf 'activities' en kan dan 'watch tv' doen, maar dan zie ik een groot zwart scherm met KPN-dingetje-1
Peas on earth!
Ik vind mezelf niet zo heel technisch maar ik denk dat een man eerder dan een vrouw denkt: ach, proberen kan altijd.

Afgelopen weekend ging mijn wasmachine stuk: hij pompte het water niet meer weg. Nou heb ik nog nooit zo'n ding opengeschroefd maar ik ben het gewoon gaan proberen. Als het niet lukt kan ik altijd nog een monteur bellen of een nieuwe wasmasjien bellen dacht ik.

De pomp gevonden en losgeschroefd; bleek er een soort speld in de pomp te zitten die de boel blokkeerde. Speld er uit, pomp weer op zijn plaats en hoppa ... alles werkte weer zoals het hoort ! Ruim 2 uur druk mee geweest (een echte monteur fikst zoiets in een half uurtje denk ik). Maar toch: ik was stiekum wel een beetje trots op mezelf.
@ PodE: heb je nog ergens de oude afstandbediening van alleen de TV ? Dan zou ik die er eens op loslaten ...

@ Pop: ik wens je een fijne vakantie; geniet er van !!

@ LM: dus je gaat donderdag niet mee naar het strand ? Jammer !! En hoe moet het nou met die ijsjes dan ?
Wat was het leven vroeger toch simpel... toen ik gewoon een afstandsbediening had, op '1' drukte en NL1 kreeg...
Peas on earth!
Hmmm ik ga eens even zoeken...

Er zijn (naast de multidingesafstandsbediening) nóg VIJF andere afstandsbedieningen, met geen van allen krijg ik iets bewegends op mijn tv te zien

Ik kan vast wel ergens via internet tv kijken?
Peas on earth!
Helemaal vroeger had je nog geen tv, dat was pas makkelijk!! Kan je Xan niet bellen, of is dat je eer te na?

TM is leuk hoor LM, past precies bij mij, alleen weet ik niet helemaal of ik wel op zn uiterlijk val. Ik zoek een grote stoere man, en dat is TM niet helemaal. Vandaar de twijfel, maar ik ga even aankijken, misschien slaat de vonk binnekort heel hard bij mij in! Ik weet namelijk dat de vonk wel zijn kant is overgeslagen, dus ik moet ook een beetje voorzichtig zijn met zijn gevoelens. Ach, kan ik op vakantie lekker over nadenken!

Ex's vriendin belde net toen ik er was, en ik kreeg de groetjes van haar en ze wilde me wel eens ontmoeten. Vond ik echt heel leuk om te horen. Vorige vriendin van ex was namelijk verschrikkelijk jaloers, en dat vond ik nog wel eens lastig.
Nouuu... dat ik raar... daarstraks typte ik een reactie, maar die is niet blijven hange... en het gekke is dat ik dat eerder vandaag ook al had...?!
Peas on earth!
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 28 juli 2008 @ 17:49:

Hmmm ik ga eens even zoeken...

Er zijn (naast de multidingesafstandsbediening) nóg VIJF andere afstandsbedieningen, met geen van allen krijg ik iets bewegends op mijn tv te zien

Ik kan vast wel ergens via internet tv kijken? Of toch op zoek gaan naar dat klepje op de TV waarachter de knopjes verstopt zitten waarmee je ook het apparaat kan bedienen.
In ieder geval zei ik dat het leuk is dat vriendin van ex er zo relaxed mee omgaat! Das fijn!

Xander is in't buitenland en kan het misschien niet waarderen als ik even zijn beltegoed verbras om te vragen hoe de tv werkt...

Hij is nu nog onderweg (met auto), dus ik ga maar niet storen. Als ie er is, sms ik wel even hoe&wat.....
Peas on earth!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven