Napraattopic 13
vrijdag 12 december 2014 om 20:29
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
http://forum.viva.nl/foru ... c-op/list_messages/249598
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Veel napraatplezier.
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
http://forum.viva.nl/foru ... c-op/list_messages/249598
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Veel napraatplezier.
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
maandag 15 december 2014 om 22:56
quote:MrsStanleyWalker schreef op 15 december 2014 @ 22:37:
[...]
Ik heb eigenlijk nooit zin om vroeg te gaan slapen, maar ik heb 's ochtends altijd spijt. Ik zou willen dat de wereld zich eens aanpaste aan avondmensen. Welke gek heeft verzonnen dat we zo vroeg moeten opstaan?
Dat vraag ik me al zo'n 30 jaar af.
Ik ben standaard ziek 's ochtends.
Avondmens pur sang!
[...]
Ik heb eigenlijk nooit zin om vroeg te gaan slapen, maar ik heb 's ochtends altijd spijt. Ik zou willen dat de wereld zich eens aanpaste aan avondmensen. Welke gek heeft verzonnen dat we zo vroeg moeten opstaan?
Dat vraag ik me al zo'n 30 jaar af.
Ik ben standaard ziek 's ochtends.
Avondmens pur sang!
Huts!
maandag 15 december 2014 om 22:57
quote:linjmh schreef op 15 december 2014 @ 22:54:
Toen die ratten bij ons tussen het plafond liepen had ik net zon huis-opknap programma gekeken waarin een huis werd opgeknapt met lijken van ratten onder de slaapkamer (vonden ze onder de planken)
Heb een week niet goed geslapen en bij elk geluid zat ik meteen rechtop...
Really?
Sorry, flauw
Ik ga ook slapen
Toen die ratten bij ons tussen het plafond liepen had ik net zon huis-opknap programma gekeken waarin een huis werd opgeknapt met lijken van ratten onder de slaapkamer (vonden ze onder de planken)
Heb een week niet goed geslapen en bij elk geluid zat ik meteen rechtop...
Really?
Sorry, flauw
Ik ga ook slapen
Je bent zelf een theepot
maandag 15 december 2014 om 23:15
maandag 15 december 2014 om 23:27
quote:Amaqanda schreef op 15 december 2014 @ 23:24:
Bijgelezen!
Na mijn reactie op een post van pagina's terug, teruglezen dat mensen het niet handig vinden om te reageren op Posts van pagina's terug... Het is allemaal wat!
Nou laat dat nou allemaal in dit topic kunnen! Er is in mijn ogen wel meer niet zo handig in dit topic en het kan en mag allemaal dus lekker belangrijk.
Leuke kerstmutsjes hebben je eieren!
Bijgelezen!
Na mijn reactie op een post van pagina's terug, teruglezen dat mensen het niet handig vinden om te reageren op Posts van pagina's terug... Het is allemaal wat!
Nou laat dat nou allemaal in dit topic kunnen! Er is in mijn ogen wel meer niet zo handig in dit topic en het kan en mag allemaal dus lekker belangrijk.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
maandag 15 december 2014 om 23:34
DICTEREN
1) Bevelen 2) Gebieden 3) Gelasten 4) Het rijk alleen hebben 5) Ingeven 6) Iets voorlezen om op te laten schrijven 7) In de pen geven 8) Opdragen 9) Opgeven 10) Onderwijzen 11) Opleggen 12) Voorzeggen ter naschrijving 13) Voorschrijven 14) Voorzeggen 15) Voorzeggen en -voorschrijven (crypt.)
En dat is volgens mij nou net niet de boodschap die je wel wilde geven toch? Kan me vergissen natuurlijk.
1) Bevelen 2) Gebieden 3) Gelasten 4) Het rijk alleen hebben 5) Ingeven 6) Iets voorlezen om op te laten schrijven 7) In de pen geven 8) Opdragen 9) Opgeven 10) Onderwijzen 11) Opleggen 12) Voorzeggen ter naschrijving 13) Voorschrijven 14) Voorzeggen 15) Voorzeggen en -voorschrijven (crypt.)
En dat is volgens mij nou net niet de boodschap die je wel wilde geven toch? Kan me vergissen natuurlijk.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
maandag 15 december 2014 om 23:39
quote:Enn schreef op 15 december 2014 @ 23:27:
[...]
ik mis mijn gebroken eitjesava wel hoor...
En ik was niet van plan me enigszins aan te passen natuurlijk ik reageer graag op posts van uren terug.
[...]
ik mis mijn gebroken eitjesava wel hoor...
En ik was niet van plan me enigszins aan te passen natuurlijk ik reageer graag op posts van uren terug.