Napraattopic 13
vrijdag 12 december 2014 om 20:29
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
http://forum.viva.nl/foru ... c-op/list_messages/249598
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Veel napraatplezier.
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
http://forum.viva.nl/foru ... c-op/list_messages/249598
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Veel napraatplezier.
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
maandag 15 december 2014 om 22:38
maandag 15 december 2014 om 22:40
maandag 15 december 2014 om 22:43
quote:lapuravida schreef op 15 december 2014 @ 22:40:
mrs walker ik snap je helemaal , ik ben er s ávonds niet in te trappen en s'morgens niet uit te slaan .had er als kind al last van en vroeg opstaan ik zal er nooit aan wennenWij hebben er alledrie last van. Mason krijg ik echt niet om zeven uur zijn nest in. En er ook niet om zeven uur uit. In het weekend slaapt ie ook best redelijk uit voor een kleuter, dat is wel lekker. Hij heeft ons nog nooit 's ochtends voor zevenen geterroriseerd. Behalve dan met Sinterklaas. Het zal wel erfelijk zijn.
mrs walker ik snap je helemaal , ik ben er s ávonds niet in te trappen en s'morgens niet uit te slaan .had er als kind al last van en vroeg opstaan ik zal er nooit aan wennenWij hebben er alledrie last van. Mason krijg ik echt niet om zeven uur zijn nest in. En er ook niet om zeven uur uit. In het weekend slaapt ie ook best redelijk uit voor een kleuter, dat is wel lekker. Hij heeft ons nog nooit 's ochtends voor zevenen geterroriseerd. Behalve dan met Sinterklaas. Het zal wel erfelijk zijn.
You know how I know? Because I reeaally think so!
maandag 15 december 2014 om 22:44
Sowieso slaap ik als ikzelf een ritme zou mogen kiezen t liefst van 02:00 tot 10.
Van vroeg op moeten word ik recalcitrant helaas.
Ratten hadden wij ook. Katten deden er niets tegen (nogal wiedes), hond van de buren heeft er uiteindelijk 1 gepakt. En de buurman heeft een windbuks, schiet ie ze s zomers mee neer
Ratten hadden wij ook. Katten deden er niets tegen (nogal wiedes), hond van de buren heeft er uiteindelijk 1 gepakt. En de buurman heeft een windbuks, schiet ie ze s zomers mee neer
maandag 15 december 2014 om 22:45
quote:lapuravida schreef op 15 december 2014 @ 22:03:
ja precies lekker coo coo ,ik ga me best doen om mee te schrijven en bedankt voor het warm welkom
Hoi Lapuravida,
Hartstikke leuk dat je mee wilt schrijven maar 1 ding, het is MIJN!
ja precies lekker coo coo ,ik ga me best doen om mee te schrijven en bedankt voor het warm welkom
Hoi Lapuravida,
Hartstikke leuk dat je mee wilt schrijven maar 1 ding, het is MIJN!
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
maandag 15 december 2014 om 22:46
quote:linjmh schreef op 15 december 2014 @ 22:44:
Sowieso slaap ik als ikzelf een ritme zou mogen kiezen t liefst van 02:00 tot 10.
Ratten hadden wij ook. Katten deden er niets tegen (nogal wiedes), hond van de buren heeft er uiteindelijk 1 gepakt. En de buurman heeft een windbuks, schiet ie ze s zomers mee neerGerrit is inmiddels al te groot en te lomp om hem op de vliering te zetten. De kat ga ik dat niet aan doen, die krijgt vast een hartverzakking.
Ratten hadden wij ook. Katten deden er niets tegen (nogal wiedes), hond van de buren heeft er uiteindelijk 1 gepakt. En de buurman heeft een windbuks, schiet ie ze s zomers mee neerGerrit is inmiddels al te groot en te lomp om hem op de vliering te zetten. De kat ga ik dat niet aan doen, die krijgt vast een hartverzakking.
You know how I know? Because I reeaally think so!
maandag 15 december 2014 om 22:47
maandag 15 december 2014 om 22:49
maandag 15 december 2014 om 22:50
quote:lapuravida schreef op 15 december 2014 @ 22:49:
Ik weet het wel zeker , meneer pura is ook een uil zoals mij en gelukkig is mijn dochter een uilskuiken ( ooh dat klinkt niet goed ) dus uitslapen in het weekend is bij ons geen probleem nooit geweest .Succes Nouschi!
Ik weet het wel zeker , meneer pura is ook een uil zoals mij en gelukkig is mijn dochter een uilskuiken ( ooh dat klinkt niet goed ) dus uitslapen in het weekend is bij ons geen probleem nooit geweest .Succes Nouschi!
Amaqanda: "Zien wij er uit als een zwangerschapstest?"
maandag 15 december 2014 om 22:54
maandag 15 december 2014 om 22:55