Napraattopic 13

12-12-2014 20:29 3026 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

http://forum.viva.nl/foru ... c-op/list_messages/249598

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Veel napraatplezier.

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:Thordis2.0 schreef op 16 december 2014 @ 10:01:

AnnaPalona, ik vind de toon waarop jij discussieert niet echt prettig, onnodig scherpven weinig sympathiek en je weigert om een andere kant van het verhaal te zien. Zo krijg je toch geen gesprek maar alleen gedonder?

Scherp? Dank u moeder.

Niet zo serieus nemen hoor, ik maak hier niet alleen de muziek als ik de laatste paar pagina's lees.
quote:Thordis2.0 schreef op 16 december 2014 @ 10:04:

[...]

Dit is precies wat ik bedoel. Heel nare manier van een gesprek voeren vind ik persoonlijk dat passief agressieve gedrag.Heel vervelend dat jij je daar zo bij voelt, ik kan daar verder niet zo veel mee omdat ik mijn schrijfstijl niet ga aanpassen. En ik denk dat je mijn reacties minder serieus moet nemen. Misschien als ik een smilie achter elke reactie zet, is het dan duidelijker dat ik zit te dollen?
quote:GrumpyCat1983 schreef op 16 december 2014 @ 10:06:

Ok maar dan klopt mijn strekking toch dat er mensen zijn hier die denken te moeten bepalen voor een ander waar wel of niet over nagepraat mag worden?Want? Niemand kaffert een ander toch uit omdat hij of zij iets schrijft? Natuurlijk zijn er mensen die een opmerking maken als het weer eens over Bente of staffen of whatever gaat.. Dat is bij elk onderwerp het geval. Dat degene die er over begint dan besluit er niks meer over te zeggen ligt meer aan diegene dan aan het feit dat anderen bepalen wat er wel/niet mag.
quote:Thordis2.0 schreef op 16 december 2014 @ 10:03:

Oh en de Bentediwcussie ben ik meer dan zat. Lullig dat mensen hun persoonlijke soap kwijt zijn, of de illusie dat ze een verschil maken, en fijn voor degenen die graag de moderators afbranden ongeacht de beslissing, maar gewoon omdat ze een beslissing namen, maar mij laat het persoonlijk koud. Ik hoop dat dat meisje beter wordt, daar zal ze ook zelf iets in moeten doen en het vivaforum is daar van totaal ondergeschikt belang in,Ik vind dit anders ook niet erg vriendelijk.
quote:bollinger schreef op 16 december 2014 @ 10:08:

Oplossing: per pijler een sticky napraattopic.Dan word ik gek!
quote:GrumpyCat1983 schreef op 16 december 2014 @ 10:02:

@MissS aanleiding was mod topic niet haar eigen topic en dan wordt verwacht dat je uitwijkt naar napraat.Ja, maar het blijft wel steeds hetzelfde gemekker over Bente. Op een gegeven moment moet het gewoon eens klaar zijn.
You know how I know? Because I reeaally think so!

Ok maar dan klopt mijn strekking toch dat er mensen zijn hier die denken te moeten bepalen voor een ander waar wel of niet over nagepraat mag worden?Nee, ik denk dat je er een beetje te zwaar aan tilt. Een opmerking in de trant van "Alwéér een discussie over benthe? Ik ben er nu wel klaar mee" zegt meer over het gevoel van de poster dan dat het een poging tot verbieden van de discussie is.
Waarom wordt er steeds gezegd dat er wordt gekafferd? Dat zie ik niet. Ik zie wel dat er op een onvriendelijke manier wordt gezegd dat men een bepaalde discussie zat is. En inderdaad het stukje persoonlijke soap vind ik ook beetje raar klinken maar goed.

Ok maar dan klopt mijn strekking toch dat er mensen zijn hier die denken te moeten bepalen voor een ander waar wel of niet over nagepraat mag worden?Nee, helemaal niet. Maar in het specifieke geval van Bente wel, ja. Daar wordt gewoon steeds over doorgedramt en niet over nagepraat.
De mods hebben toch al een keer een statement gemaakt over het wel niet kletsen hier?? Volgens mij stond dat bericht in deel 5
De situatie van Bente is heel triest en ze heeft dringend hulp nodig. De enige die daarvoor klaar moet zijn is Bente zelf, zij moet die stap nemen. Dan heeft ze hier haar topic en wordt bedolven onder goedbedoelde adviezen, die in meer of mindere mate niets anders zijn dan projecties van de posters. Dat kind ziet door de bomen het bos niet meer.
Ha medestanders! Heel goed. Ik ben nog steeds voor een napraatkletstopic. Wat daar niet mag doe je hier en verder daar lekker kletsen. Ik snap nog steeds niet dat dat een probleem is.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:GrumpyCat1983 schreef op 16 december 2014 @ 10:16:

Waarom wordt er steeds gezegd dat er wordt gekafferd? Dat zie ik niet. Ik zie wel dat er op een onvriendelijke manier wordt gezegd dat men een bepaalde discussie zat is. En inderdaad het stukje persoonlijke soap vind ik ook beetje raar klinken maar goed.

Oke dat ben ik wel met je eens, dat word wel vaak geroepen inderdaad, misschien nodigt dat niet uit.

Maar het lijkt wel of iedereen wil bepalen waar wel of niet over gepraat mag worden in dit topic en ook op welke manier je moet communiceren, daar wil ik dan op reageren.

Mij maakt het niet en ik vraag gewoon wat ik wil weten, kletspraatje of niet. Vind het een leuk topic en soms lees ik terug en soms niet. Van mij mag het blijven en mag iedereen hier doen wat er mag van de Mods.
Mijn man zou zeggen dat als je niet wilt dat er gekletst wordt je naar een mannenforum moet gaan. Mannen kletsen minder lang en graag dan vrouwen.
quote:elfje12 schreef op 16 december 2014 @ 10:22:

Mijn man zou zeggen dat als je niet wilt dat er gekletst wordt je naar een mannenforum moet gaan. Mannen kletsen minder lang en graag dan vrouwen.

Ach daar heb je weer ander gezeur, en veel sneller gedonder met MOD's, iets met ego's enzo.

been there,
Gelukkig zijn is het vermogen hebben tevreden te zijn.
quote:bollinger schreef op 16 december 2014 @ 10:19:

De situatie van Bente is heel triest en ze heeft dringend hulp nodig. De enige die daarvoor klaar moet zijn is Bente zelf, zij moet die stap nemen. Dan heeft ze hier haar topic en wordt bedolven onder goedbedoelde adviezen, die in meer of mindere mate niets anders zijn dan projecties van de posters. Dat kind ziet door de bomen het bos niet meer.Kijk en dat is dus waarom ik vind dat ze tegen zichzelf in bescherming moet worden genomen. Zeker gezien ze zelf in haar topics wel om andermans mening vraagt door het stellen van vragen. En dan valt iedereen over elkaar heen om hoe diegene post met waarde oordelen over wat wel of niet zal gaan helpen terwijl de waarheid is dat niemand dat kan bepalen voor de ander. Maar er wordt wel gezegd dat de mensen die hard reageren haar wegjagen en dat dit niet bijdraagt aan haar herstel. En dat vind ik nogal een uitspraak!
Trouwens we zijn dus helemaal niet offtopic aan het kletsen al meerdere pagina's lang.
quote:Annapalona schreef op 16 december 2014 @ 10:30:

Trouwens we zijn dus helemaal niet offtopic aan het kletsen al meerdere pagina's lang.
Gelukkig zijn is het vermogen hebben tevreden te zijn.
Nu heb ik zelf geen behoefte om te praten over Bente. Had ik dat wel, dan is het natuurlijk heel leuk dat mrsS dit betoog heeft neergezet, maar ik zou daardoor echt niet stoppen met het er over hebben. Nogmaals, als je dat wel doet dan ligt dat echt aan jezelf. Ik bepaal niet waar een ander het over mag hebben, mrsS bepaalt dat niet en de rest ook niet.
Kunnen mensen tegenwoordig niet meer zelf nadenken? Ik las net een topic met als titel: mijn peuter wordt wakker van de kou? Serieus?! Kun je echt zelf geen oplossing bedenken? Of oordeel ik nu te hard?
Ik vind het ook verwonderlijk elfje, als zoon het koud heeft pak ik een fleecedeken en klaar maar beter hier vragen dan dat het kind kou lijdt omdat moeder helemaal niks doet.
Ja, dan kan ze het beter hier vragen, maar vind het toch vreemd dat je niet zelf tot een oplossing kunt komen.
Ik heb er ook maar een tip ingegooid. Voor mij iets waar ik niet eens over nadenk maar het draagt wel bij aan warmte.
quote:GrumpyCat1983 schreef op 16 december 2014 @ 10:26:

[...]

Kijk en dat is dus waarom ik vind dat ze tegen zichzelf in bescherming moet worden genomen. Zeker gezien ze zelf in haar topics wel om andermans mening vraagt door het stellen van vragen. En dan valt iedereen over elkaar heen om hoe diegene post met waarde oordelen over wat wel of niet zal gaan helpen terwijl de waarheid is dat niemand dat kan bepalen voor de ander. Maar er wordt wel gezegd dat de mensen die hard reageren haar wegjagen en dat dit niet bijdraagt aan haar herstel. En dat vind ik nogal een uitspraak!Ik heb reacties van jou gezien die zeker niet bijdragen aan haar herstel en die uitspraak durf ik rustig te doen. Ik vind niet dat ze tegen zichzelf in bescherming hoeft genomen te worden, maar ik vind wel dat harde reacties niks bijdragen. En waarom ik dat vind, is omdat ik ben geweest waar Bente zich nu bevindt en wat had ik graag begrip gehad en knuffels en het gevoel dat ik er toedeed. En dat is heel wat anders dan wat ik jou heb zien doen, tenminste de posts van jou die ik heb gelezen, met dat gescheld, gezeik over een wachtlijst, etc. Met onbegrip help je helemaal niemand. Ik vraag me ook af waarom je zo gepreoccupeerd bent met Bente en niet met je eigen problemen.
Wat heb jij eraan gedaan MissSW?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven