Napraattopic 13
vrijdag 12 december 2014 om 20:29
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
http://forum.viva.nl/foru ... c-op/list_messages/249598
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Veel napraatplezier.
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
http://forum.viva.nl/foru ... c-op/list_messages/249598
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Veel napraatplezier.
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
dinsdag 16 december 2014 om 16:43
quote:Miss.Innuendo schreef op 16 december 2014 @ 16:36:
Misschien moet ik ook maar even een forumpauze nemen, want ik kan slecht tegen de opmerking van Fluim, merk ik.
Ik kom hier om te ontspannen, maar blijkbaar moet ik ook nog eens op een goudschaaltje afwegen wat ik hier vertel, want mogelijkerwijs zeg ik dingen die anderen niet aanstaan.
Joh, af laten glijden hoor. En je bent heus niet de enige met een K leven soms, ben ook niet voor de lol thuis. Al maakt het forum me vaak aan het grinniken, juist mede door Fluimpje. Dus wat leuker Niet alles zo aantrekken of gewoon wat minder uitgesproken forummen.
Misschien moet ik ook maar even een forumpauze nemen, want ik kan slecht tegen de opmerking van Fluim, merk ik.
Ik kom hier om te ontspannen, maar blijkbaar moet ik ook nog eens op een goudschaaltje afwegen wat ik hier vertel, want mogelijkerwijs zeg ik dingen die anderen niet aanstaan.
Joh, af laten glijden hoor. En je bent heus niet de enige met een K leven soms, ben ook niet voor de lol thuis. Al maakt het forum me vaak aan het grinniken, juist mede door Fluimpje. Dus wat leuker Niet alles zo aantrekken of gewoon wat minder uitgesproken forummen.
dinsdag 16 december 2014 om 16:46
quote:BrutusExemplaar schreef op 16 december 2014 @ 16:41:
[...]
Brex is u dankbaar.
Hier kan je toch niet zonder?
(hier moest een emoticon komen, maar ik ben een loser op dit forum)
En nu heb ik vast zo'n treurige zwarte balk!Even 200 posts schrijven, dan mag je via de mail de populaire plaatjesplakrechten aanvragen.
[...]
Brex is u dankbaar.
Hier kan je toch niet zonder?
(hier moest een emoticon komen, maar ik ben een loser op dit forum)
En nu heb ik vast zo'n treurige zwarte balk!Even 200 posts schrijven, dan mag je via de mail de populaire plaatjesplakrechten aanvragen.
dinsdag 16 december 2014 om 16:48
quote:Steinbeck schreef op 16 december 2014 @ 16:43:
Haha Roosje wij zijn nieuwsgierige aagjes En nu is ze ook nog eens weg. Moeten we tot vanavond wachten op antwoord. En dan is onze vraag allang ondergesneeuwd door al dat geklets. Wat is het leven soms toch zwaar.
Haha Roosje wij zijn nieuwsgierige aagjes En nu is ze ook nog eens weg. Moeten we tot vanavond wachten op antwoord. En dan is onze vraag allang ondergesneeuwd door al dat geklets. Wat is het leven soms toch zwaar.
Life is short. Eat dessert first.
dinsdag 16 december 2014 om 16:50
quote:doornroosje9 schreef op 16 december 2014 @ 16:48:
[...]
En nu is ze ook nog eens weg. Moeten we tot vanavond wachten op antwoord. En dan is onze vraag allang ondergesneeuwd door al dat geklets. Wat is het leven soms toch zwaar.Ja hè, is snap soms niet hoe ik het volhou. Gelukkig dat er chocola bestaat
[...]
En nu is ze ook nog eens weg. Moeten we tot vanavond wachten op antwoord. En dan is onze vraag allang ondergesneeuwd door al dat geklets. Wat is het leven soms toch zwaar.Ja hè, is snap soms niet hoe ik het volhou. Gelukkig dat er chocola bestaat
dinsdag 16 december 2014 om 16:51
Ik heb totaal geen kennis van de onderlinge forumstatistieken hier. Ik weet niet wie sarcastisch is en wie echt 'boos' doet naar de ander. Ik ben niet op de hoogte van de groepjes en de populaire forummers. (Okee, dus status van Elninjo (?) is mij redelijk duidelijk )
Dodelijk vermoeiend. ik houd het voorlopig maar bij glitteren
Amaqanda: "Zien wij er uit als een zwangerschapstest?"
dinsdag 16 december 2014 om 16:53
quote:Miss.Innuendo schreef op 16 december 2014 @ 16:37:
[...]
O, the joy! Veel plezier met hem.
Of kan ik beter zeggen: hij veel plezier met jou?
Wij samen denk ik!
Zo groot als op de foto is hij niet hoor.
Al scheelt het niet veel.
Aandacht genoeg bij het uitlaten. Hij luistert ook prima naar mij, anders zou ik het niet aandurven. Het is tenslotte andermans liefste dier waar je verantwoordelijk voor bent.
Gezellig is hij wel een net zo lui als ik!
Blijf lekker meeposten meid.
Ik ben ook niet altijd even aardig.
[...]
O, the joy! Veel plezier met hem.
Of kan ik beter zeggen: hij veel plezier met jou?
Wij samen denk ik!
Zo groot als op de foto is hij niet hoor.
Al scheelt het niet veel.
Aandacht genoeg bij het uitlaten. Hij luistert ook prima naar mij, anders zou ik het niet aandurven. Het is tenslotte andermans liefste dier waar je verantwoordelijk voor bent.
Gezellig is hij wel een net zo lui als ik!
Blijf lekker meeposten meid.
Ik ben ook niet altijd even aardig.
Huts!
dinsdag 16 december 2014 om 16:54
quote:BrutusExemplaar schreef op 16 december 2014 @ 16:51:
Ik heb totaal geen kennis van de onderlinge forumstatistieken hier. Ik weet niet wie sarcastisch is en wie echt 'boos' doet naar de ander. Ik ben niet op de hoogte van de groepjes en de populaire forummers. (Okee, dus status van Elninjo (?) is mij redelijk duidelijk )
Nee joh, gewoon meekletsen. En er zijn geen groepjes, al lijkt het soms misschien zo. Veel mensen die hier posten kunnen het goed met elkaar vinden, maar soms ook niet en dat wisselt dan vaak ook weer. En de humor leer je ook vanzelf kennen.
Bella is populair trouwens, voor de rest heeft iedereen een hekel aan elkaar
Nee joh, gewoon meekletsen. En er zijn geen groepjes, al lijkt het soms misschien zo. Veel mensen die hier posten kunnen het goed met elkaar vinden, maar soms ook niet en dat wisselt dan vaak ook weer. En de humor leer je ook vanzelf kennen.
dinsdag 16 december 2014 om 16:56
quote:BrutusExemplaar schreef op 16 december 2014 @ 16:51:
Ik heb de status forummer van het jaar 2014!
Gr. Forummer van het jaar 2014!
Ik heb de status forummer van het jaar 2014!
Gr. Forummer van het jaar 2014!
dinsdag 16 december 2014 om 16:57
quote:Steinbeck schreef op 16 december 2014 @ 16:54:
[...]
Eens gewoon meelullen.
Enne... er zijn volgens mij best wat forummers die mij niet kunnen hachelen hoor!
[...]
Eens gewoon meelullen.
Enne... er zijn volgens mij best wat forummers die mij niet kunnen hachelen hoor!
Huts!
dinsdag 16 december 2014 om 16:57
quote:Steinbeck schreef op 16 december 2014 @ 16:54:
[...]
Bella is populair trouwens, voor de rest heeft iedereen een hekel aan elkaar Nietthuss!! I U
[...]
Bella is populair trouwens, voor de rest heeft iedereen een hekel aan elkaar Nietthuss!! I U