Napraattopic 13

12-12-2014 20:29 3026 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

http://forum.viva.nl/foru ... c-op/list_messages/249598

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Veel napraatplezier.

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:doornroosje9 schreef op 16 december 2014 @ 16:48:

[...]

En nu is ze ook nog eens weg. Moeten we tot vanavond wachten op antwoord. En dan is onze vraag allang ondergesneeuwd door al dat geklets. Wat is het leven soms toch zwaar.Ik lees bijna altijd terug, no worries, ik ben nl. ook heel nieuwsgierig en ik ben gezegend (of verdoemd) met een geweldig goed geheugen. Misschien dat het daardoor ook lijkt alsof ik hier al langer zit.
quote:StoraHuntur schreef op 16 december 2014 @ 17:43:

[...]

Psies. En dan even nadrukkelijk vermelden dat het topic met de poll geen kletstopic is, dat je dan kan doen op de huidige napraat Ik zou best bij de Mods willen vragen of ze voor degene die niet van een napraatje houden een ouderwetse napraattopic deel 1 kunnen openen. En wij gewoon hier verder kunnen gaan als Napraattopic 13 met on en off topics geklets.
ik zit waar kettie en story zitten
quote:Annapalona schreef op 16 december 2014 @ 17:45:

[...]

Ik zou best bij de Mods willen vragen of ze voor degene die niet van een napraatje houden een ouderwetse napraattopic deel 1 kunnen openen. En wij gewoon hier verder kunnen gaan als Napraattopic 13 met on en off topics geklets.Oooooo, durf jij dat? Nou doe maar dan.
quote:Steinbeck schreef op 16 december 2014 @ 16:54:

[...]

Nee joh, gewoon meekletsen. En er zijn geen groepjes, al lijkt het soms misschien zo. Veel mensen die hier posten kunnen het goed met elkaar vinden, maar soms ook niet en dat wisselt dan vaak ook weer. En de humor leer je ook vanzelf kennen.

Bella is populair trouwens, voor de rest heeft iedereen een hekel aan elkaar En de papa van Bella, tja, die is gewoon Pa van Detta! Hij heeft altijd gelijk (en ja, Thordis denkt dat ze altijd gelijk heeft, maar Pa van Detta heeft het dan ook gewoon echt!)
quote:StoraHuntur schreef op 16 december 2014 @ 17:44:

Mochten er daadwerkelijk 2 topics komen kom ik alleen nog op de napraat. Niet op de klets napraat.Tuurlijk.......
en brexie
Ik stap maar weer 's in

quote:StoraHuntur schreef op 16 december 2014 @ 17:46:

[...]

Oooooo, durf jij dat? Nou doe maar dan.Als er meer zijn die dat een goed idee vinden? Of juist niet?
quote:Annapalona schreef op 16 december 2014 @ 17:45:

[...]

Ik zou best bij de Mods willen vragen of ze voor degene die niet van een napraatje houden een ouderwetse napraattopic deel 1 kunnen openen. En wij gewoon hier verder kunnen gaan als Napraattopic 13 met on en off topics geklets.Is het proberen misschien wel waard.
Ik spuug echt op kerstfilms.
quote:StoraHuntur schreef op 16 december 2014 @ 17:48:

Ik stap maar weer 's in

[afbeelding]niet vergeten, om 21.25 uur is de volgende rode lancering!
quote:BrutusExemplaar schreef op 16 december 2014 @ 17:44:

Een napraattopic en een glittertopic..
Het moet wel duidelijk zijn dat je op de napraat klets ook gewoon mag napraten.
quote:prik schreef op 16 december 2014 @ 17:28:

"Ik heb toen besloten het door mijn voorgangers gesloten Napraattopic te heropenen."

In Napraat-oude-stijl waar de mod hier op doelt ging het echt alleen over gesloten en verwijderde topics, daar mocht niet eens over bestaande topics gesproken worden (laat staan over Het Beleid). Zó strikt hoeft het van mij nou ook weer niet, maar ik zou wel graag zien dat het geklets zich beperkt tot kletstopics, en dat Napraat gebruikt wordt waar het voor bedoeld is; om na te praten. Met die reden hebben vele forummers van het eerste uur er jaren voor gepleit om weer een Napraattopic te mogen openen. Ik vind het oprecht jammer dat de mensen die willen kletsen dat perse in dit topic willen doen. Waarom kan dat niet ergens anders, desnoods in een ander sticky topic, zodat dit topic gebruikt kan worden waar het voor bedoeld is?Jij bent van mening dat het bedoeld is om, nou ja om de dingen te doen die jij hier wil zien. Begin dan maar eerst eens een unanieme uitleg van napraat te krijgen. De mods willen zich hier niet mee bemoeien en ik ben overigens best fan van deze oppermod. Ze is slim! Ze laat het ons zelf uitzoeken, eigenlijk simpel, iedereen heeft gelijk.
graag dan wel weer een duidelijke op, want hier ga ik niks van begrijpen
quote:StoraHuntur schreef op 16 december 2014 @ 17:49:

Het moet wel duidelijk zijn dat je op de napraat klets ook gewoon mag napraten.Ja deze gewoon laten wat het is en dan een nieuwe maken waar alleen bans en beleid besproken mag worden ofzo. Gok zomaar dat ze dat niet gaan doen maar vragen staat vrij denk ik?
De Mods hebben naar aanleiding van de vorige discussie hierover duidelijk aangegeven dat er hier ook offtopic gekletst mag worden, dus het argument dat de napraat daar niet voor bedoeld is, is onjuist.

Dat sommige mensen het graag anders zouden zien kan, maar daarmee is offtopic kletsen nog steeds niet verboden.
ik zet er 10 euro op in dat ze dat niet gaan doen
Volgens mij is het best simpel te regelen. Laat dit topic zoals het is en zet daarnaast een topic "prangende vragen voor in de napraat". Als we dan op zo'n vraag reageren, melden we dat even in dat topic met de dag, datum, tijd en nick. (Of een link naar het antwoord).
quote:Annapalona schreef op 16 december 2014 @ 17:52:

[...]

Ja deze gewoon laten wat het is en dan een nieuwe maken waar alleen bans en beleid besproken mag worden ofzo. Gok zomaar dat ze dat niet gaan doen maar vragen staat vrij denk ik?Ja, je kunt het vragen. Misschien vinden ze het wel goed en het zou een hoop discussie zonder einde schelen.
@Steinbeck, heb jij nog kwartjes?
quote:Annapalona schreef op 16 december 2014 @ 17:52:

[...]

Ja deze gewoon laten wat het is en dan een nieuwe maken waar alleen bans en beleid besproken mag worden ofzo. Gok zomaar dat ze dat niet gaan doen maar vragen staat vrij denk ik?

Eerder schreef de mod dit:

Gisteren is tijdens de discussie in het napraattopic het napraters-kletstopic geopend; iets dat ik prima vind, maar waar ik me bij afvraag of dit niet juist voor meer vervuiling zorgt tussen de topics

Dus mss wel. Maar het moeten allebei sticky's worden anders voel ik me niet serieus genomen.
quote:Fangtasia schreef op 16 december 2014 @ 17:55:

@Steinbeck, heb jij nog kwartjes? Ja, nog eentje. Bewaard om op een bijzonder moment te laten vallen
Alle reacties Link kopieren
quote:fluim schreef op 16 december 2014 @ 17:52:

graag dan wel weer een duidelijke op, want hier ga ik niks van begrijpenDuidelijk maar kort!
Amaqanda: "Zien wij er uit als een zwangerschapstest?"

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven