Napraattopic 14
dinsdag 16 december 2014 om 20:56
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
http://forum.viva.nl/foru ... c-op/list_messages/249598
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
http://forum.viva.nl/foru ... c-op/list_messages/249598
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
dinsdag 16 december 2014 om 22:00
dinsdag 16 december 2014 om 22:02
quote:Miss.Innuendo schreef op 16 december 2014 @ 21:59:
Niet meteen 2 teruggeplaatst dus trouwens?
Dat is op zich dan wel positief, dan achten ze de kans blijkbaar groter dat het kan lukken.Dat doen ze pas na poging 3 of als je boven de 38 bent. Is een meerlingenprotocol in het leven geroepen door de overheid. Er werden teveel tweelingen geboren op een gegeven moment.
Niet meteen 2 teruggeplaatst dus trouwens?
Dat is op zich dan wel positief, dan achten ze de kans blijkbaar groter dat het kan lukken.Dat doen ze pas na poging 3 of als je boven de 38 bent. Is een meerlingenprotocol in het leven geroepen door de overheid. Er werden teveel tweelingen geboren op een gegeven moment.
dinsdag 16 december 2014 om 22:03
quote:GateKeeper schreef op 16 december 2014 @ 21:59:
[...]
Net na de kerst.....had zo'n mooi kerstcadeautje kunnen zijn he. Nou ja dan gaan we maar voor een mooi begin van het nieuwe jaar De eerste clue die ik kreeg van Mason was aambeien. Ik hoop dat je met kerst aambeien krijgt!
[...]
Net na de kerst.....had zo'n mooi kerstcadeautje kunnen zijn he. Nou ja dan gaan we maar voor een mooi begin van het nieuwe jaar De eerste clue die ik kreeg van Mason was aambeien. Ik hoop dat je met kerst aambeien krijgt!
You know how I know? Because I reeaally think so!
dinsdag 16 december 2014 om 22:09
quote:GateKeeper schreef op 16 december 2014 @ 22:02:
[...]
Dat doen ze pas na poging 3 of als je boven de 38 bent. Is een meerlingenprotocol in het leven geroepen door de overheid. Er werden teveel tweelingen geboren op een gegeven moment.Ah okee, dat verklaar het. Dan is dat veranderd tov toentertijd.
[...]
Dat doen ze pas na poging 3 of als je boven de 38 bent. Is een meerlingenprotocol in het leven geroepen door de overheid. Er werden teveel tweelingen geboren op een gegeven moment.Ah okee, dat verklaar het. Dan is dat veranderd tov toentertijd.
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
dinsdag 16 december 2014 om 22:10
dinsdag 16 december 2014 om 23:13
Hoi napraters, sorry als ik niet meer reageer op de discussie n.a.v. mijn posts van vannacht. Ik heb gezocht waar mijn laatste post staat: op p152 van het vorige napraattopic. Dat topic is inmiddels gesloten en toen waren er 202 pagina's. Inmiddels is er dit nieuwe topic, met ook alweer 10 pagina's. Ik weet niet hoe ik dat allemaal bij zou moeten lezen. Ben er echt te moe voor vanavond. Sorry, misschien mis ik daardoor 60 pagina's interessante discussie waar ik eigenlijk zeker op zou moeten reageren. Misschien ook niet. Maar de hoeveelheid pagina's ontmoedigt mij echt om te lezen en te reageren.
Misschien wordt dit hele forum ook wel simpelweg te groot voor mij en zou ik eens op zoek moeten gaan naar een forum waar je aan het eind van de dag weer denkt: jeetje, 30 reacties vandaag, het was druk hier, ik ga snel álles bijlezen. Maar goed, dan weten jullie in elk geval waarom ik hier niet meer reageer op eventuele reacties op mijn eigen posts: ik overzie het simpelweg niet meer in zo'n druk topic als dit, het gaat me allemaal te snel. Sorry.
Misschien wordt dit hele forum ook wel simpelweg te groot voor mij en zou ik eens op zoek moeten gaan naar een forum waar je aan het eind van de dag weer denkt: jeetje, 30 reacties vandaag, het was druk hier, ik ga snel álles bijlezen. Maar goed, dan weten jullie in elk geval waarom ik hier niet meer reageer op eventuele reacties op mijn eigen posts: ik overzie het simpelweg niet meer in zo'n druk topic als dit, het gaat me allemaal te snel. Sorry.
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
dinsdag 16 december 2014 om 23:15
quote:linjmh schreef op 16 december 2014 @ 22:57:
Dat stiekum samenwonen is echt een wazig verhaal, ze woont in een herenhuis samen met haar vriend die werkeloos is en ze hebben 1 kamer?Gelukkig heeft de TO te midden van de puinhopen wel tijd gevonden om ook nog even te reageren in het New York topic.
Dat stiekum samenwonen is echt een wazig verhaal, ze woont in een herenhuis samen met haar vriend die werkeloos is en ze hebben 1 kamer?Gelukkig heeft de TO te midden van de puinhopen wel tijd gevonden om ook nog even te reageren in het New York topic.