Wij beginnen eind 2008

30-03-2008 14:54 4585 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

hierbij een gericht topic over meiden (en hun partner natuurlijk) die eind 2008 serieus willen gaan beginnen met zwanger worden. Momenteel ben ik zelf ook nog aan de pil. Ook wij willen dus eind dit jaar 'voor het eggie' gaan...

Hopelijk wordt dit een levendig topic!

NaamLeeftijdStartNODKindProvincieBijzonderhedenRoadster24Eind 20081eFrieslandNieuw huis gekocht!Pocahontas1428waarschijnlijk sept.1eLimburgTrouwen 8-8-8Lisa197730Eind zomer 200827 september1eBrabantgaat ervoorT&G26Sept/Okt 2008 -3eGelderlandZWANGER 7-4-2009Mogalie27 juli 200829 oktober!1eBrabantgaat ervoorRomi8226Nu!17 oktober1eBrabantgaat ervoor!Justline2427 september1eZuid HollandGaat ervoor!Kroket 198027sept. / okt. 20082 oktober1eUtrechtBabymerel29Maart 20092eNoord-Hollandstart na het maken van de foto'sAruba22jan 20081eZeelandWacht op belangrijke uitslagTatje231eUtrecht-Florence2927 oktober1eNoord HollandGaat ervoor!Kruimel27NU! 30 september1eBrabantGaat ervoor!

Groetjes Roadster
Ik heb ook al gebeden voor een luikje in mijn buik. Helaas, mijn gebeden zijn nog steeds niet verhoord.
quote:Aruba schreef op 28 juli 2008 @ 18:04:

Ik heb ook al gebeden voor een luikje in mijn buik. Helaas, mijn gebeden zijn nog steeds niet verhoord.Ziet er wel erg raar uit hoor denk ik
Pfff... he he, eindelijk thuis. Het was echt een sauna op mijn werk vandaag (zit vlak onder het dak).

@Kruimel: eet smakelijk! Heerlijk zeg, barbequen met dit weer. Helaas heb ik geen tuin....Enneh...dat van die kriebels heb ik ook hoor!

@ T&G en Babymerel: ook hier: dikke kont present! Maarreh, Babymerel, het maakt toch niets uit dat je dyslectisch bent. Lekker belangrijk. Alleen maar vervelend voor jou toch? Ik heb de discussie van vanmiddag net even nagelezen en vond dat Noni echt onbeschoft tegen je was. Gelukkig heeft (ze terecht) haar excuses aangeboden.

Eet smakelijk en fijne avond allemaal!
...
w
Roadster, bedankt voor het invoeren in de tabel. Voelt heel echt
@ Kruimel, Lisa + Babymerel: Tabel aangepast.

Lisa, jammer dat je ongesteld bent geworden, maar ja zoasl iedereen zegt, op naar de volgende maand.

@ Babymerel: vervelend als mensen zo naar tegen je doen op het forum. Was in het begin op dit forum ook zo. Kijk maar eens op pagina 1 en 2.

Haha ik was nog bezig met bijlezen (ondertussen dit bericht typen in 2e scherm) zie ik je bedankje al kruimel!
Ik ben heel benieuwd naar Mogalie!

Justline, lijk me idd niet normaal.

Hier geen buikje geen dikke kont! Ik zou wel ietsje van jullie willen. Ik val af zonder dat ik lijn.!! 54 kg bij 1.75
@Roadster, je mag wel 10 kg van mij hebben

Oké das wel veel, 7 kg...
Ik wil niemand valse hoop geven, maar bij mijn beide zwangerschappen verloor ik nog voor mijn NOD (weet niet meer hoeveel ervoor) een heel klein beetje bruin/oudroze bloed. Maar meer als een euro in mijn slip was het dan ook niet. Daarom ben ik er ook van overtuigd dat ik nu niet zwanger ben. Als je het al bij twee zwangerschappen hebt gehad, kan het geen toeval meer zijn toch? Nu zeg ik niet dat het perse een innesteling moet zijn geweest. Ik dacht zelf meer dat het een soort laaste '''baarmoederopschoning'' was
Nou tot nu toe is het ook nog niet meer als dat, dus hopelijk blijft het daarbij... toch weer extra hoop gekregen
quote:Aruba schreef op 28 juli 2008 @ 17:55:

Ook helder rood bloed kan bij een goede zwangerschap horen hoor Babymerel. Het is niet vaak, maar ook dat kan! Eigenlijk komt het er op neer dat het maar een groot mysterie is he...

mij is helaas altijd verteld dat teveel helder bloed en een lange aanhouden daarvan. Niet goed is

Met anderewoorden een grote kans op een miskraam
...
@ all

ik krijg steeds meer de kriebels om nu al te beginnen.

Maar dat kan niet want anders heb ik zeker iemand in mijn nek zitten.

Ik denk dat mevr van de mensendieck niet erg blij zou zijn.

Ik heb lekker na het eten even stukje gelopen met Merel.

Ze was apentrots dat ze achter loopkar kon stappen.

Ze heeft gewoon bijna een blokje om het huis gelopen.

Een kind van 10 maanden. Ze bleef maar stappen en stappen.

Moeders is ook apentrots op haar.

@ kruimel

lekker hoor bbq en. Eet smakelijk

@ Florance

noni kwam zelf even vragen of ze nog wel mocht schrijven op mijn toppic Tja..... Vreden is terug gekeerd. Maar voor hoe lang??

Iedergeval ik weet nu inmiddels wel hoe ze in elkaar steekt.

@ lisa

Sport ze in iedergeval. Ik doe je niet na met dit weer ( ook niet zonder dit weer)

@ justline

Een uitstrijkje en dan ongesteld. Is inderdaad niet erg prettig.

Iedergeval sterkte ermee.

@ roaster

je mag anders 10 kilo ophalen bij mij. Die moeten er nog steeds af.

Bedankt voor het veranderen van de gegevens.

@t&g

baarmoederverschoning. Een heel creatief woord.

Die is goed hihi
Hé meiden,

Even alvast een snelle reactie, want ik zag dat jullie me kwijt waren. Ga zo bijlezen.

Net test gedaan en die was negatief, nog niet ongesteld.
@mo

Dus negatief maar ook niet ongesteld.

dan is het dus nog steeds spannend.

Of kijk je daar anders tegen aan??
quote:babymerel schreef op 28 juli 2008 @ 20:43:

mij is helaas altijd verteld dat teveel helder bloed en een lange aanhouden daarvan. Niet goed is

Met anderewoorden een grote kans op een miskraamIs ook zo, ik heb zelf 2 miskramen met helderrood bloed gehad. Maar ik heb ook een aantal forumvriendinnetjes die helderrood bloed verloren zelfs weken lang en die nu toch de 12 weken grens gepasseerd zijn. Het kan dus wel. Maar idd, meestal is het niet goed. Ik wil maar zeggen dat er bij een zwangerschap niet één richtlijn is waar je vanuit mag gaan.
Toch jammer Mogalie. Máár jullie gaan er nu tenminste echt voor. Komt goed.
quote:Aruba schreef op 28 juli 2008 @ 22:01:

Toch jammer Mogalie. Máár jullie gaan er nu tenminste echt voor. Komt goed.

Jazeker! Ik had straks de test gedaan en ondersteboven neergelegd. Moman mocht kijken en hij baalde dat er maar 1 streepje stond, de schat! Begin nu toch wel het gevoel te krijgen dat ik morgen ofzo ongesteld wordt!

@Romi, spannend hoor! Ik duim voor je!

@Lisa, balen dat je ongesteld bent geworden. Maar wel fijn dat je cyclus nu 30 dagen is. Op naar de 28!!!

@Babymerel, tuurlijk maakt het niet uit dat je dyslexie hebt... Kun je toch niks aan doen meid!

@allemaal, ben vast heel veel vergeten, maar ja, ik moest dan ook 13 pagina's bijlezen....

Sorry, sorry, sorry dat ik nu pas wat laat horen! Zaterdagavond/-nacht heb ik gewerkt en toen moest ik na 4 uurtjes slapen er alweer uit om naar een familiefeest te gaan... 's Avonds weer terug naar mijn stad en met vrienden op een terras gaan zitten...om 5.30 naar bed

2 vriendinnen waren bij slapen en vandaag zijn we naar het tuincentrum geweest en hebben de hele middag getuinierd. Daardoor pas laat gegeten en vriendin is daarna pas naar huis gegaan. Geen computer aan gehad en nu 1,5 uur liggen lezen om weer op de hoogte te zijn.

En nu bedtijd. Vanaf morgen ben ik er weer trouw!
Morgen is mijn NOD...spannend...

Truste allemaal
SPANNEND T&G!!!! slaap lekker!
...
quote:Lisa1977 schreef op 28 juli 2008 @ 22:25:

Wel meegelezen, even baalmoment. Ben er morgen denk ik weer.

Liefs en welterusten, Lisa(f)
@Lisa,

@T&G, spannend, laat je het morgen meteen weten?????
O, T&G: echt spannend

En Mogalie: misschien heb je te vroeg getest?

Lisa: Om je op te vrolijken

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven