Wij beginnen eind 2008

30-03-2008 14:54 4585 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

hierbij een gericht topic over meiden (en hun partner natuurlijk) die eind 2008 serieus willen gaan beginnen met zwanger worden. Momenteel ben ik zelf ook nog aan de pil. Ook wij willen dus eind dit jaar 'voor het eggie' gaan...

Hopelijk wordt dit een levendig topic!

NaamLeeftijdStartNODKindProvincieBijzonderhedenRoadster24Eind 20081eFrieslandNieuw huis gekocht!Pocahontas1428waarschijnlijk sept.1eLimburgTrouwen 8-8-8Lisa197730Eind zomer 200827 september1eBrabantgaat ervoorT&G26Sept/Okt 2008 -3eGelderlandZWANGER 7-4-2009Mogalie27 juli 200829 oktober!1eBrabantgaat ervoorRomi8226Nu!17 oktober1eBrabantgaat ervoor!Justline2427 september1eZuid HollandGaat ervoor!Kroket 198027sept. / okt. 20082 oktober1eUtrechtBabymerel29Maart 20092eNoord-Hollandstart na het maken van de foto'sAruba22jan 20081eZeelandWacht op belangrijke uitslagTatje231eUtrecht-Florence2927 oktober1eNoord HollandGaat ervoor!Kruimel27NU! 30 september1eBrabantGaat ervoor!

Groetjes Roadster
@t&g

spannend
Nou T&G ik ben van de partij. Heb je al getest?
Haha, Aruba, vroege vogel! Maar T&G, ik ben ook wel heel benieuwd!

Tot vanavond...
Beetje een vies verhaal maar ik voel me helemaal niet lekker... Ben al 4 dagen niet naar de wc geweest. Alles borrelt aan alle kanten. En nou heb ik gisteren iets homeopatische voor de darmwerking gebruikt. Nou volgens mij werkt het heel erg goed want ik heb het gevoel op barsten te staan. Maar met diaree werkt de pil toch niet goed? En is het slecht dat jullie misschien weten om zwanger te zijn en toch de pil te hebben geslikt?
@Aruba, volgens mij is de kans dat de pil niet werkt niet heel groot, maar ik ben geen arts.. Dacht dat het meer met antibiotica en overgeven was.

En anders weet ik van niks
Ow oke. Tja het zou natuurlijk geen probleem zijn als het toch gebeurd. Maar omdat in de pilbijsluiter staat dat je niet door mag gaan met de pil als je zwanger bent of denkt te zijn ben ik daar weer bang voor. We willen bij een volgende zwangerschap alles volgens het boekje doen...
Oh ik snap al wat je bedoelt. De pil doorslikken als je zwanger bent schijnt idd niet goed te zijn.

Maar anders moet je even navraag doen of dat homeopatische middel samen met de pil problemen kan geven..
Nou joh, we gebruiken wel een rubbertje voor de zekerheid.
Weet je ook waarom dat niet goed is en waarom dat slecht is ? Daar kom ik niet echt achter met googlen.
@ Lisa: Jammer dat je ongesteld bent geworden maar op naar de volgende maand!

Knuffel van mij!

@ T&G Ik duim! Weet je al iets?

@ Mogalie: Jammer dat het niet is gelukt, volgende maand beter! Knuffel!

@ JL: Dat is vervelend en ongesteld en naar de gyn. Ik hoop dat het goed is gegaan en dat je niet teveel last hebt!
@ Kruimel: Was jij voor je bruiloft ook een beetje gespannen?

Ik begin het nu te merken.
@ Aruba: Met diarree kan de pil onveilig zijn staat in de bijsluiter. Maar in hoeverre staat het er niet bij.
quote:Aruba schreef op 29 juli 2008 @ 09:45:

Weet je ook waarom dat niet goed is en waarom dat slecht is ? Daar kom ik niet echt achter met googlen.Bel voor de zekerheid even de ha. Die weet het zeker en dan heb je meteen rust!
Thanx, voor de reacties. Maar een rubbertje will do denk ik.
@ pocahontas, Ja, ik was ook best gespannen, terwijl ik in het dagelijks leven vrij relaxed ben. Ik ging me steeds afvragen of alles geregeld was en was in mijn hoofd continue de dag door aan het nemen. Om simpel van te worden. Maar het is het allemaal waard!!!!
w
@T&G, laat je even wat horen!!!
Fijn om te horen Justline. 3 maandjes dus nog! Spannend hoor.
@ Kruimel: Dat doe ik dus ook en ik ebn bang dat ik iets vergeten ben of dat er iets gruwelijk de mist in gaat maar ja ik kan er toch niets aan veranderen en normaal gesproken ben ik ook heel erg nuchter.

JL": Fijn dat alles goed was!
Mag ik even klagen? Misschien ook wel een beetje mijn fout hoor. Dat ik teveel vertrouw op de

medici. Maar ik heb net het ziekenhuis gebeld omdat ik mij het gevoel bekroop dat ze alleen

een chromosoomonderzoek hebben gedaan. Maar ik wilde ook heel graag de onderzoeken naar

een schildklierafwijking en suiker en trombose etc. Ik dacht, dat lijkt me logisch! Zeker omdat één en ander

ook in mijn familie voorkomt. Helaas, niet dus. Grrrrr.... Ik wil gewoon van alles in 1 keer af zijn. Die onderzoeken duren ook weer een tijdje dus baal ervan. Maar ik ga zo maar mijn huisarts bellen om te vragen of die dat bloedprikformuliertje niet even in wil vullen. Want in het ziekenhuis doen ze niet, mag ik over een week terugbellen om dat te bepreken over het wat en hoe. Ja doei, denken ze dat het leuk is om 3 maanden in spanning te zitten? Heb zelf nog wel van die bloedprikformulieren maar ja, om daar zelf maar die hokjes in te gaan vullen...
Hier net ongesteld geworden
Ahhhhh, wat jammer.... Vind je het heel erg jammer of heb je zoiets van. Tja dit was de eerste keer we gaan gewoon vrolijk verder?

Ik zag dat EmmaAurora op een ander topic heeft gereageerd. Ik hoop dat ze hier wel terugkomt! Hopelijk voelde je je niet te geconfronteerd door mijn leeftijdsverschil vraag...
Nou ik baal er wel echt van..

Zeker omdat ik het nu nog niet verwacht had, 3 dagen vantevoren..
Ja dat is wel balen. Maar jij had hiervoor spiraaltje toch? Die is je eerste normale cyclus? Dan kan dat wel he. Volgende cyclus zal vast normaler zijn. En ik denk dat de kans dan ook groter is.
@ Romi: jammer knuffel van mij! En volgende maand beter!

@ Aruba: dat is vervelend inderdaad maar ik begrijp dat je het wachten echt beu bent! Gewoon even ha vragen volgens mij doet hij dat wel!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven